Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
EVROPA: Agentura usvědčila EU ze lži
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V. Církva 9.6.2021 5:36Tak s těmi loděmi jsem to někde četl ale teď nehledal a nepočítal. Možná lodě byť spálí tolik co jiná doprava ale v tom co jsem hledal to nepíšou (tam by to bylo pod 30 procent). Co jsem narychlo našel potvryuje jin0 věci. Dle https://faktaoklimatu.cz/infografiky/emise-svet Evropa vytváří ca 13 procent světových emisí. Dle https://www.europarl.europa.eu/news/cs/headlines/society/20190313STO31218/emise-co2-z-aut-fakta-a-cisla-infografika což je rozhodně není server co by byl záměrně pro Evropu a auta optimistický, osobní automobilová doprava v Evropě má na světomí 60 procent ze 73 procent slniční která má na svědomí 30 procent z emisí. Takže osobní auta Evropy mají na svědomí 12procent evropských emisí a 1.6 procent světových emisí!!! V článku se sice píše, že se zvyšují, takže je dobré to redukovat, Je ale jasné že téměř likvidace evropských automobilek řeší jen 1.6 procent světových CO2! Buzerace automobilek je tak neůměrná, stačilo by řešit proč se tyto emise zvyšují a jak to vracet zpátky, než buzerovat výrobce k neúměrným úpravám.. |
R. Langer 9.6.2021 5:37S těmi loděmi je to taky nesmysl. Ve skutečnosti je to tak, že pokud byste k převozu veškerého toho zboží použil auta a letadla místo těch lodí, produkce užitečného CO2 by byla VÍCE NEŽ DVOJNÁSOBNÁ. Takže asi tak. |
V. Mokrý 9.6.2021 7:08Ono by stačilo přestat vozit plno zboží/produktů, potravin, přes 1/2světa, Evropy a vyrábět, pěstovat/chovat ve svém státě, regionu. |
M. Frank 9.6.2021 7:48To by lodě nesměly mít větší spotřebu na kg zboží, než auta! On ten odpor vody je zatraceně větší, než odpor vzduchu s valivým dohromady. Kamion spálí 0,01l paliva na tunu a kilometr, námořní loď klidně i 0,05l, tak že 5x více! |
M. Rohovský 9.6.2021 8:21Pane Franku pokud kamion veze 20tun nákladu a má spotřebu 30l/100km tak má opravdu spotřebu 0,015 l na tunu na kilometr. Opravdu velká loď má spotřebu cca. 15 tun paliva za hodinu a tedy asi 45tun/100km. Pokud veze 300 000tun nákladu je to 0,0015 kg na tuno - kilometr. |
R. Langer 9.6.2021 12:01Jenom technická, ta kapacita nákladu je max. poloviční, ale ta spotřeba je také o něco menší. Ale jinak to +/- odpovídá. |
M. Rohovský 9.6.2021 23:04Jenom technická. Chcete tvrdit že výtlak největší lodě je 150 000t? |
R. Langer 9.6.2021 10:30No, a to právě NEMAJÍ, v tom je ten vtip. |
M. Rohovský 9.6.2021 8:07Pane Burgere, lodní doprava má na svědomí asi 2,7% emisí CO2 a přepravu asi 90%nákladů. Vozidla do 3500 kg spotřebují více paliva než všechny ostatní druhy dopravy dohromady. Tolik k tomu, kdo je šílenec. |
S. Pavuk 9.6.2021 2:20Dovolím si tipovať ako uvažujú naši politici pri súčasnom klimatickom blbnutí: 1/Je to trend ktorý nezastavíš. 2/Keď príde fiasko že sa ciele Únie nesplnili, už pri vláde nebudeme. 3/Časť peňazí ktoré vyčlení Únia na boj s klímou sa dajú vhodne "odkloniť". |
J. Jurax 9.6.2021 1:41Dobře napsáno. Ale zelené magory z brusele tohle stěží přesvědčí. |
V. Braun 9.6.2021 2:13Dobře, ale lživě napsáno. Ovšem někteří magoři jásají i nad lží, jen když jim konvenuje. |
R. Langer 9.6.2021 5:41Lžete tady jedině vy, Zelení bolševici, von Braune. Jste prolhaní škůdci lidstva. |
V. Mokrý 9.6.2021 5:42Zelené magory v Bruseli je nutné urychleně rozehnat, celej ten pojízdnej cirkus. Návrat k EHS zachrání Evropu. Jinak nemá cenu v tom spolku zůstávat. |
V. Braun 9.6.2021 0:44Spíše tady lže autor, na adaptaci jdou značné částky z Green Deal. Více o adaptačních programech EU je na tomto specializovaném portálu. https://climate-adapt.eea.europa.eu/ |
P. Han 9.6.2021 1:22A stejně je to prd platné. Ty částky se musí napřed někde vydělat a ze zaškrceného průmyslu to nebude. |
J. Vintr 9.6.2021 0:18Vůbec nejde o klima. Na to má člověk asi tak stejný vliv jako na střídání ročních období. Jde o likvidaci ekonomik Evropy a USA. Pochopitelně čím dřív, tím líp. Proč by měl ten, kdo si to přeje (s největší pravděpodobností Čína), čekat desítky let, že ano. |
Z. Koutecký 9.6.2021 0:59No, myslím, pane Součku, že ty biliony eur ani tak chybět nebudou, jen s přestěhují do jiných kapes, budou investovány, a to je přece pozitivní, ne? Chybět bude spíše elektřina. |
R. Langer 9.6.2021 5:49Chybět bude VŠECHNO. A ten začátek už je tady. Jenom se pořádně rozhlédněte kolem sebe, případně se zeptejte lidí, co skutečně něco vyrábí, jestli se náhodou něco neděje. Ale je fakt, že my, z posttotalitních systémů jsme zvyklí na to, že něco, co je úplně běžné, prostě NENÍ. Třeba toaletní papír. No, tak teď na to přijdou i na "vyspělém západě". To bude překvapení. I pro ty naše mladé. No, my už si nějak poradíme, až se ten domeček z karet, EU, rozsype. |
V. Kolman 9.6.2021 7:09Technický dodatek k příspěvku pana Langera, ohledně nedostatku toaletního papíru pro dnešní neodolné a změkčilé "mlaďochy/mlaďošky": V době mého ranného mládí bylo běžné používat k purifikaci řitního otvoru po úspěšné defekaci - k tomuto účelu vytištěné Rudé Právo! Úhledně na obdélníčky nastříhané a těsně před použitím promnutím v rukou "změkčené". Pravda, tiskařská čerň, spolu se stopami olova z olověných liter nebyly zrovna ideálně hygienickým materiálem, ale to tehdejší budovatele světlých zítřků nemohlo odradit. |
J. Lukavsky 9.6.2021 7:34"k tomuto účelu vytištěné Rudé Právo!" až dojemné bylo, když na titulní stránce se skvěl portrét nejakého generálního tajemníka či jiného zasloužilého a nějaký dědek usedl trůnit v kadibudce, zálibně si portrét prohlédl, utrhl a ..... J.L. end |
R. Langer 9.6.2021 10:35No, k tomu bych podotkl jen to, že v dnešní době se už zase objevuje spousta tiskovin na úrovni toho Rudého práva, takže alespoň tento toaletní problém je tímto částečně vyřešen... |
L. Novák 9.6.2021 13:48Jenomže kvalita papíru už je jiná. S tiskem na leštěném povrchu papíru to už není to pravé "ono"... |
V. Mokrý 9.6.2021 7:10
|
V. Šedivý 9.6.2021 6:44Pokud investujeme prostředky do neefektivní technologie, do čistě ideologicky vynuceného řešení, chybět budou. |