29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

ANALÝZA: Prohnilé pilíře klimatické víry

Britský aktivista shrnul, jak mají jeho souvěrci argumentovat všem, kteří pochybují o současné podobě zelené politiky, již přejímá řada politiků v Evropě. Ukázal zároveň jak klimatisté manipulují s fakty a místo diskuze připouštějí pouze monolog.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Aron 25.1.2020 17:40

Přesně tak. Není tak dávno doba. kdy chtěli Zelení zachraňovat planetu biopalivy, tedy přidáváním upraveného řepkového oleje do nafty. To je právě výsledek hysterie a snahy politiků se zviditelnit v kombinaci s tím, že někdo si z toho udělá byznys.

P. Aron 25.1.2020 17:35

Pane Rado já si dobře pamatuji, jak nám kázali, že historické vítězství socialismu nad kapitalismem je vědecky dokázáno geniálním dílem soudruhů Marxe a Lenina. Budete se možná divit ale ono s tím důkazem to prostě tak není. Ano klima se mění. A měnilo se i v historii planety. I jen v průběhu holocénu se klima velmi měnilo.

P. Aron 25.1.2020 17:31

Jo, jo souhlas. Místo třídního boje máme boj za klima a záchranu planety. Ono to tak hezky zní. I když ve skutečnosti o žádné zachraňování planety nejde stejně jako komunistům nešlo o blaho pracujících.

V. Petr 21.1.2020 14:30

Katastrofální sucho mělo nastat už loni! V dubnu o tom měli klimaalarmisté už zcela jasno, jenže pak se to "jaksi" nestalo...

I. Schlägel 21.1.2020 11:10

Bezuhlíková ekonomika dnes je stejná bohapustá hovadina jako beztřídní společnost tehdy. Zavedením bezuhlíkové ekonomiky ovšem výrazně pokročíme k "beztřídní společnosti " v nedaleké budoucnosti. Pak že komunismus a jeho odnože nemá budoucnost.

L. Novák 21.1.2020 0:46

Nauč se česky, troubo! :-P

L. Novák 21.1.2020 0:45

Ještě nám sem nakopírujte, že jste šéfoval Brigádě socialistické práce a byl jste zapojen do informační sítě StB za komunistické totality. Troubo! ;-D

L. Novák 21.1.2020 0:41

Bláboly agenta StB Pivody... Mějte s ním slitování, všude ho vyhazují jako šarlatána. :-P

L. Novák 21.1.2020 0:38

A samozřejmě žádné jiné vlivy než skleníkové plyny změny klimatu nepůsobí, že, demagogu Šejno? :-P

L. Novák 21.1.2020 0:36

Exot jako je demagog a lhář Miroslav Šejna může taky plácat hovadiny kdekoliv...

J. Jurax 21.1.2020 0:34

Přesně!

L. Novák 21.1.2020 0:34

http://jdem.cz/ffunm6

Dodáme vám nemožné. I uhlíkovou stopu! :-P

J. Jurax 21.1.2020 0:34

Velmi dobře napsáno.

Ale zelení blbečkové z brusele ničící Evropu - tedy tu část, co je v EU - a s ní bohužel i nás svým bojem proti zločinnému kysličníku si tohle nepřečtou a svými mozky prožranými zelenou plísní by to stejně nebyli schopni pochopit.

L. Novák 21.1.2020 0:27

Samozřejmě, že "Rada" slepý a hluchý je. A hrubé neznalosti českého pravopisu svádí na dyslexii. :-P

L. Novák 21.1.2020 0:25

Blábolíš samé hovadiny, zelenorudý magore! A vylepuješ je sem stále dokola... Táhni k čertu! A douč se už konečně češtinu!

V. Petr 20.1.2020 22:03

Pokud by zelení na zlý CO2 SAMI VĚŘILI, museli by podpořit jadernou energii. S tou se na počátku smířila dokonce Svatá Gréta, než byla svými loutkovodiči okřiknuta.

Protože co je riziko havárie proti hrůzným dopadům emisí "jedovatého" CO2...

K. Salajka 20.1.2020 20:12

Dobrý článek. Jen bych si dovolil upřesnit: Termín změna klimatu s se prosazuje pro případ , že by se začalo ochlazovat . Pak by se špatně bojovalo proti oteplení, zato proti změně počasí klimatu lze bojovat ať je hezky nebo prší. Radové si poradí se vším, realita jim nepřekáží, fakta uznávají, jen pokud pocházejí z jejich virtuálního světa.

J. Křivánek 20.1.2020 20:10

...popírači omezení znalostí statistiky... Ano Šejna. To jste krásně předvedl to správné progresívní zelené myšlení. My víme. My máme pravdu. Na co se mazat s nějakou statistikou.

Š. Hašek 20.1.2020 18:28

Heleďte, nebuďte drzej ....

Bursík má pravdu, Jaujau taky.

Zvu Gretu na léto na chalupu (Klatovsko), přes den bude k ruce manželce. Večer možná i na limonádu do hospůdky. Večerka v deset.

My ji tam tak vyrychtujeme, že zapomene švédsky. Na rybníce jí pustím plachetničku z kůry .....

J. Vintr 20.1.2020 17:42

Já se také hlásím. Já mám také celé léto vody ve studni dost. A co jeden den vyberu (třeba i dva kubíky), do druhého dne doteče.

J. Vintr 20.1.2020 17:38

Pane Rada, jste slepý a hluchý, že jste si jestě nevšiml, že GW je výhradně politická záležitost? Že všechna ta opatření, která předstírají boj proti GW, jsou prosazována výhradně politickou cestou? I ten váš IPC, který sosá nemalé peníze z veřejných rozpočtů, je spojen výhradně s politikou.

Š. Hašek 20.1.2020 17:34

Myslíte, že z mála? Vy budete ten tabulkář, který nezná kroniky za posledních tisíc let. Asi máte zahradu bez fotosyntézy.

Máte všechny kolem sebe za klimatické grétisty???

Tedy to je dílo .....

Š. Hašek 20.1.2020 17:32

Asi tak.

Devět z deseti vědců stále "nezajímá CO2", protože to je krapítek složitější.

Devět z deseti politiků již honem "zajímá CO2", protože je to jednoduché tahání voličstva na vařené nudli.

Zkráceno.

J. Vintr 20.1.2020 17:24

Už jsem to několikrát psal. Pokud by takzvaný skleníkový efekt ovlivňoval tepelnou bilanci planety, jednalo by se o pozitivní zpětnou vazbu. Čili čím je tepleji, tím se do atmosféry dostává víc "skleníkových" plynů (vodní páry, CO2, metanu atd) takže by tím musel být ten _sklenikový" efekt silnější a tím by se víc oteplovalo. Samozřejmě že by to platilo i obráceně ve směru ochlazování. Až někam, kde by převážil nějaký jiný fyzikální limit. "Normální" teplota by byl jen naprosto nestabilní vyvážený stav, který by prakticky nikdy nenastal. Jestliže si to všichni ti vědátoři, kteří davově hlásají oteplovací náboženství neuvědomují, pak jsou to přes všechny své tituly jenom omezení hlupáci.

R. Langer 20.1.2020 17:05

A na základě čeho lze podle Vás dokázat, že CO2 za oteplování může? :-P

J. Schwarz 20.1.2020 16:51

A co když za naše problémy s vodou nemůže ani tak "klimatická změna" jako "zelené blbnutí s klimatickou změnou"? Díky tomuto blbnutí tu máme lány řepky i kukuřice do bioplynek. Díky výzkumům "zelených vědců" se neoře, kůrovec byl zřejmě zařazen mezi přísně chráněné druhy a poslední zapadlé niky jsou nahrazovány fotovoltaickými panely a větrníky. Taky boom bazénů u každé chaty hospodaření vodou nepomáhá...A zprávy IPCC nejsou žádným vědeckým důkazem, stejně jako jím nebyly prohlášení politbyra KSSS...

V. Církva 20.1.2020 16:50

Tak v každém případě nevěřit záškolákům. Ti co znám, akorát stahovali kamarády ke kriminalitě. Pokud něco skutečně dokázali, pak jen proto, že byli vyčuraní a hrabali pro sebe.

Ano, mám na mysli Grétiny pátky, ale i rudozelené. Skutečné zkoumání klimatu a reakci na něj chci jen od zodpovědných osob a svobodné nezávislé vědců. Tedy těch, co se v pátek učí.

V. Církva 20.1.2020 16:36

Protože se v tam píše o jiných příčinách než je CO2 = odlesňování a pěstování obilí = trávy.

R. Vacek 20.1.2020 16:31

A na co jste se to díval? U takové pšenice v letech 1961-2017 je plocha téměř stejná a úroda 3x vyšší.

U rýže plocha zvětšena o 50%, ale sklizeň 3x vyšší.

A jahody na 4x větší ploše dávají 11x vyšší úrodu.

V. Církva 20.1.2020 16:29

Tak dle teorií v odkazu tohoto článků o vysoušení odlesněné krajiny, příliš velká teplota znamená, že se výpar nad pevninou přesune nad oceány, zatímco při chladnějším naopak kontinent vodu "vcucává".

To mi připadá logické. Jenže jak článek poměrně logicky zdůvodňuje stromy jsou nejlepšími chladničkami a regulacemi tohoto jevu. Při pomalém výparu se pak naopak voda z oceánů dostává nad pevninu. Pak je ale největším problémem sucha nad kontinenty nikoliv CO2 ale odlesňování.

V každém případě je důležité se přizpůsobovat a tak bych skutečně začal od zadržování vody v krajině.

Jenže tak jak zelení muzci nepochopili, že zaměřením na alternativní paliva likvidují zemi pesticidy, stejně zaměření na spalování štěpky, větrníky a solární panely můžou problém zvětšit.