8.5.2024 | Den vítězství


Diskuse k článku

EVROPA: Lieber rot als tot II.

Obrovské zlepšení životní úrovně obyvatel nových států Unie – nikoli však všech a nikoli bezbolestné – je dnes válcováno nebezpečím islamizace Evropy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Schwarz 5.8.2015 22:39

Bohužel v Rusku

je víc muslimů než v EU a taky se množí rychleji než rusové. Nám by stačilo, kdyby se tu našel politik podobný Putinovi, který by řekl že češi jsou mu milejší než cizinci, který by nedal "neziskovkám" ani korunu a ne jako ti současní šašci, co jim chtějí rozdat miliardy a rovnou na 5 let dopředu aby mohli "plánovat", dal mnohem víc peněz na armádu a vůbec projevil rozhodnost pokud jde o základní funkce státu - vnitřní a vnější bezpečnost. O "potřebné" a "minority" ať se stará církev nebo soukmenovci "minorit" ze zahraničí...

M. Pernický 4.8.2015 22:58

CHci číst názor.

Vydra,argumentovat fakty,ne kritikou autora!

J. Jurax 5.8.2015 0:28

Re: CHci číst názor.

Chcete po něm něco, co přesahuje jeho možnosti.

J. Štrobl 4.8.2015 22:29

Tak nám tady pan Vlk slova nakladl ve smysl ten,

že lepší nacista Putin, než celá Evropa i s Amerikou dohromady. Jak nám to pěkně souzní se Zaorálkem, Zemanem a se Sputnikem. Řekl bych, že je to obvyklý vývoj levicového evropského intelektuála. Začíná to germanofobií a končí rusofilstvím. Tato snůška žvástů je stará obehraná socanská písnička. Nejdřív nemyslící postrašit a potom je nahnat Rusům na talíř. Ono totiž jádro pudla je jinde. Je to problém evropských socialistů, kteří jsou nyní téměř v celé Evropě u moci. Straší nás muslimy a přitom se s nimi za rohem paktují. Nemálo příkladů z ne zase tak minulé doby máme přece i u nás v ČSSD. Kdo vyzbrojuje islámské fanatiky a kdo je podporuje finančně? Socialisté v EU a Rusko. Kdo nám sem tahá muslimy? Socialisté, protože pro ně čím hůř, tím lépe. Straší nás muslimy, aby mohli ukrajovat naše svobody a až se nebudeme moci bránit, tak nás předhodí Rusku. Chtějí celosvětovou nicotu, kterou nazývají mírem a dobrou vůlí, aby si v té prázdnotě mohli připadat jako malí nezávislí pánibozi - malá morální absolutna, bezpečná před jakýmikoli otázkami.Páchne to. Takovou vůli má veš.

M. Prokop 4.8.2015 23:13

Re: Tak nám tady pan Vlk slova nakladl ve smysl ten,

Vcelku souhlas, ano.

J. Jurax 5.8.2015 0:10

Re: Tak nám tady pan Vlk slova nakladl ve smysl ten,

Nenakladl. Nechápete.

Pouze napsal, že může - bude-li se EU chovat i nadále tak blbě jak se chová vztažmo k islámským invazorům - dojít k vpravdě nezáviděníhodné volbě, zda islamizovaná EU - eurokalifát - nebo Rusko. Obě varianty jsou blbé, leč to Rusko je přece jenom blbé míň než vousatí musulmani.

Nebo myslíte, že se Američané zase vylodí v Normandii, aby potřetí zachraňovali Evropu před následky evropské blbosti?

P. Vaňura 4.8.2015 18:02

Pravdou je, že ŽÁDNÁ evropská vláda 19 století by

uprchlický problém v současné podobě naprosto NEPŘIPUSTILA a pokud by se imigranti pokoušeli ilegálně přecházet či připlouvat, zastavila by je nasazením armády. Na tu armádu by ani nedošlo, protože policie by ilegální imigraci potlačila v zárodku.

Samozřejmě, pro totalitní režimy by likvidace ilegálů třeba v Calais byla naprosto rutinní záležitostí. Lavrentij Berija toto řešil každý týden...

Ale novinářský hnůj u nás takovéto samozřejmosti ke zveřejnění nepřipustí! Nechtějí přiznat, že jde o ZRADU politiků a s nimi spřízněných médií.

J. Vydra 4.8.2015 19:37

Re: Pravdou je, že ŽÁDNÁ evropská vláda 19 století by

Všiml sis, primitivní fašisto, že už 19. století dávno není? Asi jsi z ruska, tam se ho puťka hrdě snaží zase zavádět...

P. Vaňura 4.8.2015 20:11

Od multi kulti primitivů jsou nadávky jako "fašista,"

"(neo)nacista," "xenofob" atd. atd. POCTOU. Je to lepší, než být blbem, který nedokáže pochopit, že 1+1=2. Těch blbů je plný Brusel...

Já se v tomto nemohu mýlit, protože KAŽDÁ civilizace v dějinách, která neakceptovala mé principy dopadla špatně, někdy byli lidé, jako Vy dokonce povražděni. 

Všude jinde by to armáda vyřešila za dva dny!

J. Vydra 4.8.2015 20:17

Re: Od multi kulti primitivů jsou nadávky jako "fašista,"

Tupý zelený mozek - jo, jako v číně, tam to vyřešili bezvadně, a proto jim jede Ovarovič lízat zadky! Jeďte taky a nevracejte se!

M. Prokop 4.8.2015 22:04

Re: Od multi kulti primitivů jsou nadávky jako "fašista,"

Váš styl vyjadřování je dost čínský - nebo sovětský?

J. Jurax 5.8.2015 0:26

Re: Od multi kulti primitivů jsou nadávky jako "fašista,"

No, otevřeně řečeno je především blbý. Jaký pán, takový krám.

M. Prokop 4.8.2015 22:05

Re: Od multi kulti primitivů jsou nadávky jako "fašista,"

Pán je poněkud vedle, ale ani vaše řešení není bez problémů.

J. Jurax 5.8.2015 0:13

Re: Pravdou je, že ŽÁDNÁ evropská vláda 19 století by

Vězte, primitivní, leč ušlechtilý sluníčkáři, že některé metody z 19. století fungují i ve století dvacátém prvním. Zatím ale ještě není dost zle, aby byla vůle jich použít.

M. Prokop 4.8.2015 22:03

Re: Pravdou je, že ŽÁDNÁ evropská vláda 19 století by

Jsou holt jiné doby.

Vlády 19. století měly jisté výhody i jisté nevýhody.

Berijova řešení prostě nechci.

J. Kraus 4.8.2015 17:25

Ano, se západní

Evropou se nepočítá, tam nezbyde nic. Muslimové nebudou jediný trest za její provinění vůči Řádu. Severní Amerika ale padne první. Rusko se po desetiletích tyranie, implantované Západem, probouzí do duchovnosti. Obyvatelé českých zemí, ti, kteří zůstanou zachováni, kteří si s duchovností podrží i odkaz západní racionality a logiky, by měli východní zbytek Evropy duchovně a snad i jinak vést. Tak aspoň říkají ti, kteří mluví.

J. Jurax 4.8.2015 17:46

Re: Ano, se západní

Probůh, a kde mluví?

J. Vydra 4.8.2015 19:38

Re: Ano, se západní

hluboko v ři ti diktátora, kde ho poslouchaj lidi jak kraus a pod.

J. Jurax 5.8.2015 0:04

Re: Ano, se západní

Ale kuš - Vaše brilantní argumentace podávaná vytříbenou formou je ozdobou každé diskuze. Zkuste to na Novinkách!

M. Prokop 4.8.2015 22:08

Re: Ano, se západní

Schýza jakási ....

Z. Rychlý 4.8.2015 13:06

EU je ukázka naprosté neschopnosti reálného

hodnocení situace. Co to tam dělají ti delegáti národů v Bruseli ??? Na řečičky už není čas !

J. Vlček 4.8.2015 20:13

Re: EU je ukázka naprosté neschopnosti reálného

Pane Rychlý, představte si, že v tomto případě jsem s vámi v naprosté shodě.

Omlouvám se vám, pokud jsem se vás dotkl v předchozím příspěvku tím, že jsem nechtěl přijmout myšlenku, že přežijeme muslimy přijetím islámu, kdy budem bouchat hlavou o zem a myslet si své. To bych nepřežil. Proto jsem vás napadl. Zřejmě jsem vám neporozuměl.

Z. Rychlý 4.8.2015 23:00

Re: EU je ukázka naprosté neschopnosti reálného

No zrovinka to, že mi neporozumíte bych vám nevyčítal. Občas se nevyjadřuji jednoduše, občas mi nevyjde ironie, občas se pletu. Ale co vám neodpustím, že neargumentujete k věci, ale k osobě, na tohle si dávejte pozor. Jinak OK. Dobrou noc.

Z. Rychlý 4.8.2015 10:34

To vzývání mocného dubiska mi vadí.

Pravdu má pan Prokop, že když pan Vlk píše o Německu, nebo o Rusku - je mimoň.

V čem se změnily záměry současného Ruska od dřívějších zájmů SSSR ovládat co nejširší okolí (sféry zájmu) ? CCCP k tomu používal ideologii socialismu a boje za mír. Teď mu sice zůstal jen ten boj za mír.

V ničem.

Nevěřím panu Vlkovi v tom, že si musíme vybírat jen ze dvou špatných možností. Buď sledovat rozklad společnosti pod praporem Evropy spojené za každou cenu, nebo se řídit přáními ruských "bohatýrů", kterým jsou ostatní národy u (_|_), což je ovšem naprosto přirozená a přírodní věc, nad kterou není nutno lamentovat, ale taky neobdivovat.

Asi jsme opravdu národ lokajů, kteří bez "panstva" nemůžou existovat. Pánové sice žijí na nějaké úrovni, kterou jim správný Čech závidí a hlavně nepřeje, ale dokážou si vedle panského vytvořit paralelní svět, ve kterém je sice smrádek, ale teploučko. Zjevně přežijeme i ty muslimy. Budeme sice mlátit hlavou o zem třikrát denně směrem k Mekce, ale myslet si budeme "svobodně" svoje. Pan Vlk se opět setká v nějakém antimuslimském disidentském spolku s anarchistou Uhlem a budou zase za hrdiny. Opět najdou smysl života.

J. Vlček 4.8.2015 11:13

Re: To vzývání mocného dubiska mi vadí.

Pane Rychlý, vy byste s tou vaší palici měl bouchat o zem už teď. Třeba by se vám to tam srovnalo. Máte to tam hodně rozházené.

J. Slanina 4.8.2015 11:59

Re: To vzývání mocného dubiska mi vadí.

Že by soudruh traktorista??? Ne a ne nastartovat, že?

J. Vlček 4.8.2015 12:22

Re: To vzývání mocného dubiska mi vadí.

Pane Slanino, hlavně že traktorista jako jste vy už má nastartováno. Teď můžete vyjet. Vite jistě kam.

Z. Rychlý 4.8.2015 13:03

Re: To vzývání mocného dubiska mi vadí.

Pane Vlčku (vy jste syn ???), možná to mám v hlavě rozházené, to být může, ale takový svinčík v hlavě, co tam máte vy, já v hlavě nemám. Zřejmě už bušíte hlavou o zem roky.

Máte rád tenhle způsob diskuse ? Já tedy ne, ale na hrubý pytel platí jen a pouze ...

J. Slanina 4.8.2015 14:13

Re: To vzývání mocného dubiska mi vadí.

Ten odkaz na fotra byl naprosto zbytečný. To nemůže jeho ganglium rozhodně vstřebat, právě tak jako ten můj. Příliš složité, v Haló novinách nedostupné.

Z. Rychlý 4.8.2015 17:20

Re: To vzývání mocného dubiska mi vadí.

máte pravdu, zbytečná energie.