Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
ELEKTROMOBIL: Drobné překážky na cestě k „vítězství“
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V. Vérosta 16.2.2022 6:08optimisticky to vidím tak, že elektromobilita způsobí největší ekologickou katastrofu v dějinách! |
P. Rada 16.2.2022 5:45Autorem používaný pojem "elektromobilismus" je známkou toho, že v jeho mysli dominuje afektivní politismus kterým je článek protkaný "na cestě k vítězství". Věcněji vzato považuji už za krajně problematické historicky porovnávat dlouhodobě neudržitelnou fosilně hnanou dopravu s nedořešenou verzí na bási elektromotoru kde je ale původní energie často dominantně zas čerpána s neobnovitelných zdrojů. O zakomplexovaném politismu autora svědčí i fakt, že v sáhodlouhém vyprávění ani nezmínil zásadní okolnost, že totiž elektromobilita využívá k transformaci energie na pohyb motor s účinností v principu více jak dvojnásobnou oproti spalovací verzi která navíc vůbec nemůže pohybovou energii rekuperovat. Vedle demagogického řečnění však realita vývoje ukazuje, že si doprava na bási elektromotorů ve společnosti dlouhodobě hledá své místo a zároven společnost proměnuje. Ultra-konzervativně smýšlejícím ale zejména pozitivně laděné prvky procesu změn zřejmě s principu bigotní zatvrzelosti nevyhovují a tak nejsou ani zminované natož diskutované. |
R. Langer 16.2.2022 5:44Bohužel, vývoj těch nových technologií to nepodpoří, na to už potom nebudou prachy. Ony už nejsou teď. |
J. David 16.2.2022 4:50Znáte Straku obecnou? Vidíte, byl jsem "utípnut" v diskusi, když jsem užil jejího latinského jména krkavcovitého pěvce, holt v redakcích je to samý odborník lingvista, nikolivěk ornitolog. Rád se nechám poučit, na Seznamu mám doživotního zaracha, alespoň na ně a jejich reklamy, jako jiní, nečumím. Drobné překážky na cestě k vítzství, stojí na klystýrech. Vraž mi ho tam, a věz, že vítězství bude naše. |
J. David 16.2.2022 4:30Kamna nezbořím, zeleného aktivistu vypráskám pantokem, a přiložím do kamen polénko, aby šporhélt ohřál mé oznobené hnáty. Elektroengemét mi netřeba. Enyaq se svítícím bordelem na šnóblu, tedy na rypáku. V autocentru Barth jim asi "jeblo". Jo, koupím to, ale až mimo deštníku a škrabky na námrazu, vyfasuji ebonitovou tyč, a liščí oháňku, tedy "echtovní", žádný erzatz teile dederonový. Pak Enyac IV snad i zakoupím. |
J. Krásenský 16.2.2022 3:43https://politikstube.com/war-kurz-vorm-heulen-200-km-mit-e-euto-wird-fuer-familie-zur-odyssee/ |
J. Huml 16.2.2022 3:03Je to slozite, zatim je nedostatek komercnich elektro dodavek. Po dalsim pruzkumu, clanek pana Millera je zavadejici. Najdete si sama/sam, OM. |
O. M. 16.2.2022 2:33Odpověď je zde, pane Humle: https://www.autoforum.cz/predstaveni/norsko-poznava-jak-slozite-je-nahradit-spalovaci-auta-i-kdyz-jdete-s-elektromobily-all-in-drive-nez-kdokoli-jiny/ |
J. Brunner 16.2.2022 2:13Norsko na to vydělává, paradoxně, těžbou ropy a plynu. |
J. Brunner 16.2.2022 2:11
|
J. Huml 16.2.2022 1:40Velice pochmurny uhel pohledu, pane autore. Co rikate tomu, ze Norsko ma na silnicich nejvetsi procento aut na baterky, uz ted - a zatim take nejvice olympijskych medaili v zakourene Cine. Ze by tim, ze v Norsku je cistsi ovzdusi? |