27.6.2024 | Svátek má Ladislav


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Poloněmec 25.9.2009 8:49

Re: Dálnici

Dovedete si vůbec představit jak rychle by skončila taková Havránková ve Svobodném státě Bavorsko?

yt 25.9.2009 8:58

Re: Dálnici

Ano , stát by se s ní férově vyrovnal a spor by vůbec nevznikl.

Poloněmec 25.9.2009 9:04

Re: Dálnici

Nikoli "férově", ale podle spolkového práva, tedy za průměrnou cenu pole v okolí a bez možnosti právní řízení ze strany "Havránkové" protahovat.

selidka 25.9.2009 11:21

Re: Dálnici

zdá se, že nejste o kauze "farmářka Havránková" správně informován, p. Havránková totiž nechtěla žádné peníze a prodlužování sporu, jako náhradu chtěla ornou půdu v rozumné dojezdové vzdálenosti, aby rodina mohla dál hospodařit

myslím si, že v tomto případě je vina jednoznačně na straně státních úředníků

yx 25.9.2009 8:49

Re: Dálnici

hm, jde jen o to, jestli držíte palce paní Havránkové nebo ekoteroristům. Ale pak nemůžete chtít dálnici kolem HK. Ještě dlouho se jí asi nedočkáte:-(:-/

eTony 25.9.2009 7:27

Pane Vlku,

z velké části máte pravdu, soudě i podle jaksi podrážděných a sprostých reakcí, patrně ekněco, plnících roli užitečných idiotů. I u nás jsou rozdílné ceny staveb dálnic, jeden úsek je levnější, jiný ne. Liniové stavby zahrnují též stavby na nich jako jsou např. propustky mosty, nadjezdy, podjezdy tunely atd.... a v naší členité krajině je jich dost. Dále pak se dost často střídají geologické podmínky pro zakládání objektů na liniových stavbách, od opuky až po tekuté písky.

Ale v jednom máte obrovskou pravdu, nic tak neprodraží stavby více jako eko-výpalné a jiná činnost dalších "zájmových" skupin.

Hanyz01 25.9.2009 8:47

Re: Pane Vlku,

V tom případě by mne velmi zajímalo, kde přesně vede v ČR dálnice na tekutém písku...

eTony 25.9.2009 9:09

Re: Pane Vlku,

konkrétně na Olomoucku.

Jáchym 25.9.2009 6:46

Vlk st.

je grafoman;-P

yx 25.9.2009 8:51

Re: Vlk st.

zato vy ne:-/

Zeměžluč 25.9.2009 6:45

Snůška

Takovou chaotickou snůšku povrchních pitomostí  a pololží může napsat jen blb. To nemá cenu ani komentovat.

honzak 25.9.2009 8:02

Re: Snůška

tak to blbečku nekomentuj.

yx 25.9.2009 8:52

Re: Snůška

máte pravdu, tolik žvástů a pitomostí ve vašem příspěvku se jen tak nevidí:-D:-/

zirje 25.9.2009 6:38

a co názor zasvěceného?

bohužel článek je jen změtí amatérských a zdatně hysterických výlevů. Pracoval jsem na rozpočtech a cenových nabídkách velkých dálničních staveb: např. na příhraničních částech D8, o jejíž stavbu se ucházely i německé (saské) firmy. Jejich nabídkové ceny byly výrazně nižší.

honzak 25.9.2009 8:04

Re: a co názor zasvěceného?

A byla věcná část jejich nabídek ÚPLNĚ  stejná? nechtěli to náhodou soudruzi z NDR kapánek odrbat?

Nome 25.9.2009 8:23

Re: a co názor zasvěceného?

Hele, honzak, nejsou voni komu^H^H^H^HODSák?

yx 25.9.2009 8:53

Re: a co názor zasvěceného?

opravdu názor "zasvěceného":-/

zirje 25.9.2009 8:43

Re: a co názor zasvěceného?

na identickém výkazu výměr těžko něco odrbete, soudruzi ze SRN akorát skončili na české právní podmínky nabídkového řízení.

mostař 25.9.2009 8:22

Re: a co názor zasvěceného?

A kam myslíte, že přišel rozdíl?   Nenažraným úředníkům na ŘSD, ředitelům stavebních firem.

sep 25.9.2009 8:45

Re: a co názor zasvěceného?

   jaké byly poměry mezi rozpočtovou a vysoutěženou cenou, jinak Sasko je většinou placka

zirje 25.9.2009 10:26

Re: a co názor zasvěceného?

snad je z toho co jsem napsal jasné, že

 se jednalo o tendr na jednu konkrétní etapu stavby D8 na české straně a soutěže se účaqstnily i německé firmy. co s tím mám společného saská placka?

Jáchym 25.9.2009 6:37

Škoda,

že nám místo komunistů nevládnou vlci! I když, komouši se jako vlci chovají!;-D

honzak 25.9.2009 6:33

titáni

typu rovenský, bláha, patočka, kuchtová, žakesová by v normálním státě už bručeli v teplákách. Kde to jsme, že psychicky narušená individua rozhodují o životně důležitých stavbách (vedle dopravní infrastruktury i energetika)?

pahejl 25.9.2009 8:44

Re: titáni

v  normalnim state by bruceli rebickove, dalikove, topolankove, ickove, teckove, bemove a dalsi smejdi.... a to ze se tu poprava sluchu zelenym parchantum takovymhle zpusobem, za to muze kdo? vzdyt jsou to ti sami hajzlove ;-D

#13 25.9.2009 6:27

dálnice

R^R^:-D:-D

mirek 25.9.2009 5:48

solper@seznam.cz

(Y) Ten bod 4 jste nemyslel vážně. Nebo chcete říci, že u nás byl někdy zájem nechat policii prokázat. Už jen zadání a výběr je korupčního charakteru. Takže jste se asi zbláznil, pokud toto tvrdíte, nebo vy věříte tomu co zde tvrdíte. To co píšete je pro Blesk soudy a jiný bulvár, ale tyto stránky nečtou b.l.b.c.i.

M.S. 25.9.2009 5:59

Re: solper@seznam.cz

To co autor konstatuje (bod 4) jsou fakta. Nic víc. Pokud v tom spatřujete něco jiného je to váš problém.

Hasan 25.9.2009 4:09

Je pravda,že se u nás moc dělat nedá.

Snad už deset let,nebo možná ještě víc se mluví o severozápadním obchvatu Prahy a dodnes je to jenom v říši pohádek.Přes vesnice jezdí kamiony jeden za druhým a nějaký obchvat asi vůbec nebude.Kdysi jsem potkal vedoucího obalovny,který odešel od Prahy a naivně jsem se mu smál,že odešel od Prahy pracovat na vzdálenou obalovnu.Říkal jsem mu,že se tady bude stavět obchvat,bude práce a on jde jinam.On mi na to odpověděl:toho se ty nedožiješ a jak to tak vidím,tak měl pravdu.Není to ale jenom o dálnicích.Ve vesnici nedaleko Prahy se dělá oprava silnice.Vyfrézovali asi osm centimetrů staré rozbité silnice,vysekávali zbytky okolo kanálů a hrnců vodních uzávěrů a plynu.Na tu práci včetně položení nové obrusné vrstvy nějakého patrně ABSka má stavební firma celé DVA MĚSÍCE.!!! Délka té silnice je asi dva kilometry.Takže tímto tempem by stavební firma udělala celých šestnáct kilometrů obrusné vrstvy na okresní silnici za celý rok.V zimě se to totiž nedá dělat.Záhada.Kdo to platí a jak to vlastně platí?Ta stavební firma by si nevydělala tímto způsobem ani na slanou vodu i když si balenou vyrábí sama na své obalovně.

Mirek 25.9.2009 8:48

Re: Je pravda,že se u nás moc dělat nedá.

K Vašemu příspěvku mám následující zkušenost. Byl jsem letos ve Francii v kraji Dorgone kde místní silničáři za provozu během pěti dní vyfrézovali a položili nový asfaltový koberec v délce pěti km. Změřeno počítadlem kilometrů v autě. Tedy byli schopni za den opravit jeden kilometr. A to jich tu opravu provádělo devět lidí, z čehož dva řídili provoz.

Pražák 25.9.2009 3:31

To jsou mi překvapení

Takže Rusko už nemá na svědomí pouze zablokovaný radar (v Brdech)  a zasviněné záchody (všude), ale už blokuje i stavbu českých a  polských dálnic, aby nás odřízlo od spojeneckých armád a snáz nás dobylo. - Jestlipak to s těmi Číňany, co začínají stavět polské dálnice, to není právě naopak: Čína je staví ve vší tichosti proto, aby se po nich jednou rychleji valily její  tankové kolony, až budou obsazovat západní Evropu.

Bingo!    o-;-)-oo-;-)-o