3.5.2024 | Svátek má Alexej


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Standa 11.8.2008 13:51

Šaman

upadl z jahody naznak! "Rusko "muselo" zasáhnout kvůli tomu, že Gruzínci prý vraždili (jiho)osetinské ruské občany." Všimněte si slova prý! Tak se dělá propaganda a používá demagogie! Jestliže spousta raketometů vystřelí na obyvatele města v noci (viz záběry) tak ty rakety skutečně někoho zabijí a Osetinci byli přepadeni ve spánku, ano, tomu se říká vražedný masakr. Není pro to jiný výraz. Srovnání s r. 1938 kulhá na obě nohy - právě přepadením a vražděním zahájil Hitler cestu k moci. Tady měl Šaman srovnat Hitlera a Saakašvilliho, ale neudělal to v zaslepení propagandou. Abcházie a Osetie nejsou fakticky územím Gruzie a mají totéž právo co Kosovo -  to je moderní historie. Rusko o Gruzii nestojí, museli by ho vydržovat a na ně je škoda peněz. Zatím to pro Gruzínce je velmi mírné za to co hnusného provedli! Vraždit ženy, děti, starce a muže ve spánku. To je fašismus a hyenismus!

strejda 11.8.2008 14:13

Re: Šaman

Abchazie i Jižní Osetie mají stejné právo na existenci jako Gruzie. Je zajímavé, že okamžitě po vyhlášení samostanosti Gruzínci zrušli autonomii Osetie a chtěli ovládnout Abcházii a Adžarii, v té době fakticky samostané republiky (ASSR) . U Adžarie se jim to povedlo. U Osetie a Abcházie ne. Jeden nacionalismus narazil na druhý. Podpora toho Gruzínského nás i svět přijde draho.

Bohata 11.8.2008 14:16

Re: Šaman

Milý příteli.To co jste viděl v televizi řízené ruskými službami je manipulace.Uvědomte si prosím,že obrázky jsou odněkud ale komentář je cílený.Vy si opravdu myslíte ,že nám v ČT někdo dává objektivní informace ?ČT JE OBRÁZKOVÉ RÁDIO,ve ktrém camrají o krvavé skvrně na podlaze jako o .....tom......tom.aono jde jen o to abyste se jako pračlověk čuměl do ohně a šaman vás oblboval.

Mirek F. 11.8.2008 14:18

Re: Re: Šaman

A co Elvis? Je pořád mezi námi nebo odletěl na svoji planetu? Tajné služby nám to tají, ale vy to určitě budete vědět.

tsstss 11.8.2008 14:29

Re: "Rusák" opět nezklamal

Nojo, když si člověk odmyslí ten komentář, tak to je skoro jako před pár lety v Jugoslávii.

Abonent 11.8.2008 14:44

USA potopily Kursk, nyní postupují na Rusko, útočí na Osetii

Naopak, soudruhu tsstss. Komentáře k tomuto článku jsou velice podnětné :

Richard z Middlesbroughu dobře píše, že NATO (tj. USA pod jinou vlajkou) postupuje Evropou k Rusku. Rusové se prostě musejí cítit ohroženi.

Arkadij z Moskvy správně poznamenává, že za vše mohou Američani. Už jednou málem vyvolali jadernou válku, když potopili ruskou ponorku Kursk. USA jsou největší hrozbou světovému míru.

Jegor z Ivanova přesvědčivě dokládá, že válku v Gruzii vyvolali Američani, aby exportem zbraní do Gruzie pozvedli upadající dolar.

Atd. Je vidět, že židomperialistům se rozpadá jejich světové panství. Už nedokáží zadržet hlasy lidu, hlasy pravdy.    Ať žije a sílí Ruská federace, obránkyně světového míru !

tsstss 11.8.2008 14:49

Re: USA potopily Kursk, nyní postupují na Rusko, útočí na Osetii

Já si taky myslím, že když něco děláme sami, tak by se to stejné těm Rusákům dovolovat nemělo. To pochopí i malé dítě.

PetrH 11.8.2008 15:23

Re: USA potopily Kursk, nyní postupují na Rusko, útočí na Osetii

Jdi do pr/dele. Bolševiku zas/ranej.(Y)

Harpyje 11.8.2008 15:51

Re: Re: USA potopily Kursk, nyní postupují na Rusko, útočí na Osetii

Pozor ironie! :-)

StandaT 11.8.2008 13:39

Moskva

Moskva je jen tak silná, jak silnou má pátou kolonu. To platí i dnes i pro nás.

Harpyje 11.8.2008 13:42

Re: Moskva

A ta je v ČR jistě silně zastoupena.

VL 11.8.2008 14:43

Re: Re: Moskva

Ano, má momentálně v parlamentu 105 poslanců (KSČM, ČSSD a Zelení).

Tvrdas 11.8.2008 15:13

Re: Re: Re: Moskva a Washington

...porovnej i pocty poslancu na stazich v Moskve a Wahingtonu za rok , a zjistis pomer dvou 5 kolon v parlamentu a svuj nazor patricne poprav........

RomanL 11.8.2008 15:23

Re: Re: Re: Re: Moskva a Washington

Moskevští agenti jsou dávno vyškolení, ti žádné stáže v Moskvě nepotřebují! ;-D;-D;-D

maya 11.8.2008 18:46

Re: Re: Re: Moskva

chytrolíne,ČSSD? Slabý odvar!!!! Modrá holubice, nejlepší liberální přítel v maskáči, prodala Rusákům i zbrojovku Škoda, informujte se.

Hanyz01 11.8.2008 13:29

tak nevím

Rád bych se mýlil, ale obávám se, že si Západ tímhle hraním si na mrtvého brouka kope vlastní hrob. Rusko buď obsadí celou Gruzii, nebo, což je pravděpodobnější, jen nastolí v Gruzii prokremelský režim a anektuje Abcházii a jižní Osetii. Každopádně dostane pod kontrolu zemi, která si o Rusku nedělala pražádné iluze a pak samozřejmě i ropovod.

Každopádně rétorika Kremlu mi připomněla ono bolševické "kapitalistické USA ohrožují mírové zájmy SSSR po celém světě"

Jsem mimochodem zvědav, zda Rusko spojí obě Osetie a dá jim skutečnou samostatnost ;-)

Myslím, že v Abcházii a Osetii lidé brzy poznají, že si s ruskou "pomocí" setsakra naběhli.

strejda 11.8.2008 14:17

Re: tak nevím

Možná máte pravdu, ale volí menší zlo. Pod Gruzií by jim bylo mnohem a mnohem hůře. A pak je i Rus dobrý.

Jakub S. 11.8.2008 12:10

Pane autore, tentokrát jste mě strašlivě zklamal - deziluze o vaší soudnosti nemusela být...

Předkládat jako jasnou premízu všeho, že strategickým cílem Ruska je vojensky opět připojit Gruzii - no to je na suše a střízlivě myslícího historika trochu silné kafe. Sestupte na zem. Myslete věcně a logicky. Proboha.

tsstss 11.8.2008 12:14

Re: Pane autore, tentokrát jste mě strašlivě zklamal - deziluze o vaší soudnosti nemusela být...

Nové situace nás prověřují.

M. Zima 11.8.2008 12:17

A někteří zakolísají

Beldor 11.8.2008 12:24

Re: Pane autore, tentokrát jste mě strašlivě zklamal - deziluze o vaší soudnosti nemusela být...

Mno cilem ruska neni bezpodminecne pripojit gruzii vojensky.Jim staci kdyz svrhnou proevropskou vladu a nastrci zase prokremelskeho prezidenta...;-D

Harpyje 11.8.2008 12:29

Re: Re: Pane autore, tentokrát jste mě strašlivě zklamal - deziluze o vaší soudnosti nemusela být...

Přesně tak. Myslím, že autorova věta:  "Jejich cílem může být sežrání celého gruzínského území. A to dříve, než Gruzie vstoupí do NATO..." není míněna tak, že by Rusko mělo v úmyslu teritoriální anexi.

strejda 11.8.2008 12:48

Re: Re: Re: Pane autore, tentokrát jste mě strašlivě zklamal - deziluze o vaší soudnosti nemusela být...

A jak je tedy míněno? Když já něco sežeru, tak je to sežráno a neběhá to po světě.

Harpyje 11.8.2008 12:56

Re: Re: Re: Re: Pane autore, tentokrát jste mě strašlivě zklamal - deziluze o vaší soudnosti nemusela být...

Když chcete vědět, jak to autor mínil, tak byste udělal nejlépe, kdybyste se zeptal jeho a ne mě. Já se pouze domnívám.

strejda 11.8.2008 13:10

Re: Re: Re: Re: Re: Pane autore, tentokrát jste mě strašlivě zklamal - deziluze o vaší soudnosti nemusela být...

Souhlasím s vámi. Ovšem co je to za autora, kterého je nutné se ptát, jak to myslel, nebo se pouze domníval.

Mirek F. 11.8.2008 13:21

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane autore, tentokrát jste mě strašlivě zklamal - deziluze o vaší soudnosti nemusela být...

Autor prostě plácl nedomyšlenost (řečeno mírně), leč politicky správnou, takže se teď vynoří mnohé teorie, že to vlastně myslel tak nějak správně:-) 

Mirek F. 11.8.2008 12:36

Re: Re: Pane autore, tentokrát jste mě strašlivě zklamal - deziluze o vaší soudnosti nemusela být...

Saakašvili je proevropský8-o? Gott mit uns;-(

Beldor 11.8.2008 12:40

Re: Re: Re: Pane autore, tentokrát jste mě strašlivě zklamal - deziluze o vaší soudnosti nemusela být...

Vy mate tedy postreh;-D;-D;-D;-DRv

Harpyje 11.8.2008 12:40

Re: Re: Re: Pane autore, tentokrát jste mě strašlivě zklamal - deziluze o vaší soudnosti nemusela být...

Prozápadní - proevropský. Proč asi chce dostat svou zem do NATO? A co to má společného s pruskými panovníky?