2.5.2024 | Svátek má Zikmund


Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
karel 12.8.2008 0:20

Novinaři.

Když čtu članky našich novinařu a publicistu musim si vzpomenout na dobu totality kdy jsem si myslel že musi psat jak to požaduje režim. Teď když mame svobodu tak je to uplně to same zase se piše tak jak to požaduji chlebodarci. Přece neni možne aby člověk ktery ma zbytek rozumu napsal takovy članek jako pan Kovanic.

effc 11.8.2008 23:05

Re: Obecně

výborně. Na šachové partii velmocí jsme jen pěšáci.  USA  nejde o nás. Gruzínskému diktátoru útok odkleply.  Proč, to nevíme. Chtějí zaútočit v klidu na Irán nebo otestovat Rusko, nebo podpořit McCaaina ve volbách. Nebo se konečně zbavit Saakashviliho, který je díky svým psychopatickým excesům stále více na obtíž. Každopádně gruzínský diktátor si to slízne. Jako my v budoucnu.

effc 11.8.2008 23:01

Re: Ruští vojáci - ochránci civilistů a lidských práv:

do plošného 3 měsíčního bombardování civilistů v Srbsku je to hodně daleko:-/

effc 11.8.2008 23:00

Re: Re: Re: Re: Gruzie 2008

Kosovo je srbské. I po okupaci Turekem to byla srbská oblast. Křesťané se často bouřili, Turecko odpovídalo pogromy, místo pobitých obyvatel a utečenců přesídlovalo muslimské Albánce, dávaslo jim majetky pobitých. aBY DRŽELI KŘESŤANSKOU POPULACI V ŠACHU. Okupovalo turecko, ale srbské území. Přesto tam měli Slované většinu. Zvrat znamenala II světová s genocidami SS albánské divize Skanderberg, Titovým znemožněním návratu uprchlíků a zvaním Albánců do province - Albánie se měla připojit k Jugoslávii.

Věřím, že nejste tak hloupý, jen to ze sebe z ideových důvodů děláte :-D

PetrH 11.8.2008 22:53

Re: Re: Re: Gruzie 2008

Jo, tam dostali Srbové nařezáno. My si také nereklamujeme Slezsko a Lužici, a patřily nám daleko delší dobu.

www racek 11.8.2008 22:33

Re: Re: Gruzie 2008

hmm, bitva na kosovském poli ...

www racek 11.8.2008 22:32

Re: Re: Re: Re: Re: výstižný článek p. Kovanice ... jako obvykle

zajímavé, vy máte pod 40? jak jen jste se mohl naučit psát ?

DJing cheb pako 11.8.2008 22:22

20 milionu obcanu CCCP

nahnanych na porazku ruskymi politruky je vam malo ;-D;-D;-D

Pro nechapave polyexperty ze zaplivanych hospod a statnich uradu, nez se na klabosnicemi rozbesni hnevem - parafrazuji tupy komentar antisemity a blba Vodnika z Utrechtu, jez on postuje ke vsem prilezitostem...

PetrH 11.8.2008 22:06

Re: Gruzie 2008

Staleté? No málem, Kosovo je součástí Srbska od r. 1912...

promirul 11.8.2008 21:51

Re: Re: Ale, ale ...

MAR ,vy hlavo , si myslíte,že Kosovo bude nezávislé,svobodné a demokratické a životaschopné?Nikdy nebude,jen tam budou čekat,s otevřenou hubou,že jim budou létat do huby pečení holubi z USA ,protože oni nechtějí pracovat,jenom kšeftovat.Tam byl zájem jenom Jugoslavii zničit a rozdělit a opanovat.

promirul 11.8.2008 21:44

Gruzie 2008

Pane Kovanic,spletl jste páté přes deváté,všechno dohromady,Hitlera,Putina a nevím koho.Na zásadní jste zapomněl.A to,že se Gruzie pokusila obsadit součást svého území Osetii vojensky.Tutéž možnost ale mezinárodní společenství nedovolilo Srbsku,tj.obsadit své staleté územi Kosovo a napadlo je letecky  a donutilo se vzdát.Jsem amerikofil,obdivuji tento národ a jsem jeho sympatizantem,musím ale říci,že podpora Kosova byl fatální omyl a nyní se nám to potvrdilo.Jenom idiot může jednomu uznat obsazení svého území a druhému nikoli.To ale ještě není konec,Kosovo bude vředem,do kterého bude USA nucena investovat nemalé peníze,které tato země nikdy nevrátí,spíše ještě jiným ukradne.Nikdo si nechce přiznat chybu a ani USA si ji nepřiznávají,ale oni to uznají až jim poteče do bot,jako ve Vietnamu.

Dr. Chocholoušek 11.8.2008 21:42

Ruští vojáci - ochránci civilistů a lidských práv:

Zbytečná panika, není se čeho bát - Rusové zásadně neútočí na civilisty, to je snad známo už z Čečenska, kde

soudruh Putin ukázal svou mírumilovnost. Cíleně zasahují své nepřátele

a vždy se třikrát, ba i desetkrát rozhlédnou, aby nedej bože, netrefili civilistu. Rusové jsou ohleduplní a cení si každého lidského života. Ten je jim nadevše svatý. ;-P Tohle všechno říkají také mí pacienti, tak to musí být pravda ;-)

Octomil 11.8.2008 21:39

Re: Re: Re: Re: výstižný článek p. Kovanice ... jako obvykle

Bylo to míněno obecně, každému trochu soudnému člověku je to jasné. Jenže zdejší diskuze je plná takových diskutérů, kteří mají vyložené potěšení ze zla. Rozhodně to nebylo míněno osobně. Jestli to vztahujete na sebe, tak je to vaše hodnocení.

Bimbrdle 11.8.2008 21:38

Rusko bylo a je silně militaristický stát

s velkou touhou EXPANDOVAT, PODROBOVAT si druhé a všemožně jim VNUCOVAT všechno možné. Viz např. mezi "přáteli" až nehorázné NUCENÍ do pití - nemusí to být jen vodka. Nucení do VŠEHO. Totalitní systém. Když ne po dobrém, tak po zlém!! Ruský MESIANISMUS. Zároveň neschopnost zavést doma pořádek a nějak rozumně to tam ukočírovat. Ten superbordel na entou. Komu by to nelezlo na mozek!? Zároveň velká část Rusů trpěla a trpí značnou ZAKOMPLEXOVANOSTÍ. I ta je pro ostatní (menší) kolem velmi nebezpečná. (Vřele doporučuji ruskou knihu z 50. let o ruských vynálezech - vševynálezectví. V 90. letech vyšel i český reprint tohoto skvostu. Původní vydání českého překladu stálo nedávno antikvárně kolem 500 Kč. Ta kniha tu zakomplexovanost výtečně dokumentuje - ale je to s ní jinak složitější. Svým způsobem "nadchla" i Václava Černého v jeho Pamětech.) Žel, jsem nucen souhlasit s autorem, že jsme od velkého budoucího konfliktu (celosvětového) možná blíž, než si všichni myslíme. Na vině nebude samozřejmě JEN Rusko. Kéž by to všechno nebyla pravda! Co dělat? Bránit se, nenechat se rozšlapat a zašlapat. Může to s celým světem dopadnout dost špatně. Vládychtivých, mocichtivých, falešných spasitelů a hlasatelů totality (i v leckterých domácnostech v malém) JE VŠUDE dost a dost. Přestože jsou Rusové INTELIGENTNÍ, mají ve VEDENÍ PRIMITIVY. O to nebezpečnější. Inteligentních primitivů je I JINDE dost. I u nás jich máme nespočítaně. Určitě je znáte osobně. Co dál? Jak to říkal Honza Masaryk z Londýna, když nám bylo hodně zle: "Hlavu vzhůru a furt se jde!" Dodávám: každý máme osobní odpovědnost za vše. Máme všichni svobodnou vůli. Můžeme si dělat, co chceme. Díky za to. Ale z každého jednání, chování, slova, VYDÁME jednou POČET ze všeho na Božím soudu s námi. Ať v něj věříme nebo nevěříme. Na to se připravme. I Putinové, Bushové, Klausové, ... a spol.

nikalo 11.8.2008 21:21

Re: Re: Re: výstižný článek p. Kovanice ... jako obvykle

Ted jsi mi to ovsem nandal, pod tihou tvych argumentu padam porobena k zemi.

Octomil 11.8.2008 21:17

Re: Re: výstižný článek p. Kovanice ... jako obvykle

To není žádnou otázkou. Pokud má někdo IQ nad 40 včetně, tak je mu to jasné. Jen takový Grebeníčkoidní internetový diskutér nad tím dialekticky rozjímá.

 

nikalo 11.8.2008 21:10

Re: výstižný článek p. Kovanice ... jako obvykle

Otazkou ale skutecne zustava, proc vojenskou expanzi Ruska odsuzujeme, zatimco americkym vojakum tleskame. Ze by syndrom vitez-porazeny po Studene valce pretrvaval? Holt Americane tehdy vyhrali, a tak vladnou svetu, Rusove prohrali, a tak maji drxet hubu? To oni ale nebudou, pad Berlinske zdi je relativne daleko, je cas, aby si Rusko upevnilo pozici.

Bohuzel se musime smirit s tim, ze proti Rusku ani USA nikdo z Evropy nic nezmuze, muzeme jenom stranit jednomu a doufat, ze pokud dojde na nejhorsi, ze nas ochrani. Evidentne jsme si vybrali USA... tak snad nam skutecne v nejhorsim v ramci NATO pomohou... i kdyz spolehat se na to neda, ropou, stejne jako jinym nerostnym bohatstvim neoplyvame.

Nicmene, Evropa se prokazala byt pro Rusy a Americany dobrym bojistem, takze se ucme anglicky a rusky, at se s jejich prapory domluvime. (pokud nas nekolika vzajemne mireny jadernymi utoky neobejdou, resp. rovnou nevyradi pro jistotu ze hry)

Octomil 11.8.2008 21:00

výstižný článek p. Kovanice ... jako obvykle

Rusové, jako mnohokrát za posledních cca 90 let, ukazují co jsou zač. Doslova strašidelné je, kolik komunistických rusofilních blbů a ničemů se vyskytuje v diskusi.

xxx Kubeš 11.8.2008 20:44

Obecně

s autorem souhlasím. Pochopitelně každý stát hájí své zájmy, obyčejně v souladu jeho velikostí moci. Kdyby došlo k naší okupaci kýmkoli, vždy bych preferoval Američany před východními barbary. Proto raději americký radar než výhružky našeho dřívějšího okupanta.

Hans z dědiny 11.8.2008 20:32

Re: Kdo nakukal

Milý nácíčku, podle posledního vývoje to opravdu vypadá, že rus chce zlikvidovat sousední stát a nácíčcí Címové mu tady hlasitě fandí. Zatím mu však nepomáhají jako v roce 39 v Polsku.

oráj 11.8.2008 20:02

takže usa mohou a rusáci ne?

takže usa mohou a rusáci ne?

realysta 11.8.2008 19:40

Re: Re: Re: dějiny mluví jinak

Opravuji - nešlo o volební právo žen, ale o VŠEOBECNÉ rovné volební právo.

realysta 11.8.2008 19:36

Re: Re: dějiny mluví jinak

Jestliže neodpovíte, platí ....... Hezky demokratické! Co kdy bych třeba ty otázky nečetl?! TO za prvé pane Spravedlivý Antoníne. VAše otázky poněkd zmodifikuji, protože jistě jset natolik soudný, že nebudete považovat Čechy s 10mil ob yvatel za pupek světa a hodnotit světové velmoci, podle toho, jak se chovají zrovna k našemu státečku. Ale podle toho, jak se chovají v širším kontextu světové politiky.

TAk tedy zrišení nevolnictví v Rusku 1781 vs zrušení otroctví v USA 1865.                                         

Volební právo žen Rusko 1905 (nedodržováno, reálně 1918) USA - 60tá léta 20.století!

Útočné války (údery) vedené na cizí území (nehodnotím důvod) - Rusko (SSSR): předválečná léta - Pobaltské státy (3), Finsko, poválečná éra: NDR, Maďarsko, ČSR, Afganistán.              USA - Mexiko, Korea, Vietnam, Afganistán, Grenada, Panama, Jugoslávie, Írák

Vy vnímáte velký rozdíl? Já v tom, že USA konají v poslední době to, co Rusko (SSSR) dříve

MaR 11.8.2008 19:22

Re: Jane,pěkně jsre se rozepsal a rozohnil koukám,

Článek sice tendenční je, nicméně omlouvat Ruské konání tím, že někdo jiný se chová podobně je poněkud podivné (a ani s vaším podáním nesouhlasím :o)

Jedno by mělo být jasně všem: obsazení Gruzie či Gruzie plně závislá na Rusku není pro nikoho (kromě Rusů) výhodná!

MaR 11.8.2008 19:13

Re: šamane, jste hooodně vedle jako ta jedle ...

Sice zátěž, ale vhodná záminka k vnucení svých zájmů Gruzii :o)

MaR 11.8.2008 19:11

Re: Ale, ale ...

Tady máme tak trochu jinou sitaci, nemyslíte? Opakem *necelistvosti* Gruzie je totiž připojení vzbouřených oblastí k Rusku (to že chtějí jakousi papírovou *nezávislost* je nesmysl, nejsou to životaschopné státy a budou tak či onak výrazně závislé - např dvě třetiny rozpočtu Jižní Osetie jsou dotace z Ruska...). Problém je v tom, že Rusy nikdo nezastaví pokud není odhodlán začít třetí světovou a ještě přijít o suroviny (což Putin VELICE dobře ví). Slyšel jsem jakýsi protiargument že např Kosovo chtělo nezávislost, aby se mohlo připojit k Albánii. Možná, ale význam takového spojení je pořád významem neporovnatelné s teritoriální expanzí velmoci (aneb na velikosti záleží :o).

Zdenek 11.8.2008 19:02

Třeba je to jinak ..

Třeba si ti chudáci Gruzínci mysleli, že je ještě Stalin na živu a že jim to projde.

Pavel 11.8.2008 18:59

Re: Re: Re: Re:Jo, je znám recept!

To mícháte hrušky s jabkama. Škola v Beslanu a divadlo v Moskvě bylo trochu něco jiného. V té ugandské letištní hale určitě nebyly rozmístěny nálože. A srovnávat rok 1976 se současností je nesmysl.

Karel I. 11.8.2008 18:53

Jane,pěkně jsre se rozepsal a rozohnil koukám,

alemusím Vám říci, že buď jste fanatik(nemyslící),nebo propagandista se zaujetím.Vždyť to samé , z čeho viníte rusy dělají s kosmetickýmy změnami američani.Historie Vám ukazuje jasně, že žádná velmoc si nenechá moc šťourat v regionu svých zájmů.A Rusko ať se Vám to líbí nebo ne je velmoc.A pokud by jste chtěl !!! být oběktivní, tak by Vám z logiky věci vyplynulo, že srovnáváte-li Putina s Hitlerem tak k nim musíte přiřadit i Busche.Nezapomeň te, že každý kdo trochu zná matematiku , umí i trochu log. myslet a tím mu vaše zoufale propagandistické a jednostranné úvahy budou připadat jako zbytečný blábol.Brzy se uzdravte.