28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Diskuse k článku

Zfetovaný Václavák

Opravdu se mi nechce komentovat žabomyší přestřelku kolem homosexuální parády a reakce toho či onoho a reakce na reakci na reakci. Jen se podivuji, že taková věc není za rozlišovací schopností hlavy státu, ale to věru není moje věc, čím se hlava státu má zabývat, zdali – dejme tomu – korupcí anebo pochodem gayů a lesbiček.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
O. Uživatel 8.8.2011 13:09

Uživatel požádal o vymazání
F. Doušek 8.8.2011 13:08

Re: No tady je zase nablito

spíše jsem se setkal s výzvami k rezignaci Bátory a Hájka. Nespletl jste se?

J. Václavíková 8.8.2011 13:06

Re: Slovíčkaření o tom, co je normální

Ta úvaha je podnětná, ale bohužel mylná. Rozložení tohoto jevu v populaci se nějak nemění. A přechod mezi oběma póly není ostrý.

H. Lukešová 8.8.2011 13:03

Re: No tady je zase nablito

Sexualita patří do intimní stránky života člověka...Je-li někdo homosexuál, tak je, nemůže za to, ale ať si praktikuje svou deviaci soukromě (homosexuální styk atd..), ale chlubit se tím, provokovat...to je špatně a exibicionistické...Ulice NENÍ bordel, jak by se nám líbily pochody prostitutek a pasáků či jiných deklasovaných vrstev...? Asi ne...Tedy mluvím za sebe...Co tím chtějí lesby s homosexuálové dokázat...?

P. Hofman 8.8.2011 13:02

Re: Slovíčkaření o tom, co je normální

Mělo by to pochopitelně obrovský význam v řešení mezilidských vztahů.

Sex, jak známo, neprovádí spolu muži a ženy jenom proto, aby zplodili potomstvo. což časem může být třeba i nemožné, ale a především též k odbourávání vzájemného stresu a k řešení svých společných problémů. Sex je činnost krásná a uspokojující. Ještě jsem neslyšel, že by po normálním úspěšně proběhlém sexu vůči sobě byla ta příslušná dvojice namíchnutá, právě naopak.

O. Kadlec 8.8.2011 13:02

Re: Hájek+Klaus+Bátora

To máte pravdu. Přesněji bych asi řekl že prezident je nejvyšší ústavní činitel.

Ale právě proto není v režimu normálního státního úředníka. Není nikomu odpovědný. A to tohle v diskusi jde: zda jeho člověk něco může...prostě může. Není co by mu v tom bránilo.

Kromě toho není to přesně vzato úřad, protože úřad neumírá. President je úřad vázaný na osobu. Chlap zemře - země nemá prezidenta.

P. Boublíková 8.8.2011 12:59

Re: Slovíčkaření o tom, co je normální

Nestavím to výše, ale stavím to MIMO NORMU. Stejně jako nízkou porodní hmotnost.

Byla bych ráda, kdybyste už konečně pochopil, že slova mohu mít i jiný význam, než na kterém z neznalosti umanutě trváte a věčně někomu něco nepodsouval, včetně jeho pracovního zařazení. Na vás je fascinující, že si někoho úplně špatně zařadíte do škatulky (např. vědec) a pak se na tom donekonečna točíte (dnes to s tím vědcem nebylo zdaleka poprvé, že), nějaký výrok pochopíte úplně špatně a pak donekonečna vysvětlujete, že byl míněn tak, jak jste ho (špatně) pochopil vy.... velmi únavná vlastnost.

A. Fritscher 8.8.2011 12:59

Re: No tady je zase nablito

No to snad ne, co mají exhibicionisté společného s politickou korektností. Paní Varadinková ti co se navlečou do provokativních hader a demonstrují šavlování jazyky na průvodu nejsou geyové, to jsou ehibicionisti! a to je rozdíl, exhibovat jako předvádět se. Ti normální geyové a lesby v tu dobu buď byli doma, nebo na výletě nebo se někde v soukromí třeba milovali. To exhibicionisti si na sebe navléknou šaškárnu a jdou se ukázat a to nemá s politickou korektností co dělat. Mně nevadí geyové ani lezby, mně vadí exhibouši a úchylové a je jedno kolik jich je procent :o(

O. Kadlec 8.8.2011 12:55

Re: STUPŇOVÁNÍ POŽADAVKŮ

Právě. Ale to nejde jinak než zrušením toho privilegovaného místa, které manželství a rodina v právu má.

J. Jílek 8.8.2011 12:54

Re: No tady je zase nablito

připusťme čistě z důvodu zjednodušení polemiky to "kritizovat"....něco jiného je, když ty, kteří to zaštítili, vyzýváte k rezignaci

A. Fritscher 8.8.2011 12:54

Re: Zdravý rozum

Má pravdu pan tesařík , já minimálně jednoho geye znám osobně, a domluvím se s ním na čemkoliv............ale co s těmi blby v průvodu :o(

J. Anděl 8.8.2011 12:53

Re: Slovíčkaření o tom, co je normální

Nevím. K čemu by nám to bylo?

Ale to neznamená, že celá jedna kultura tak nemůže prožít své poslední dny. Ale jako u druhu si to nemyslím.

M. Varadinková 8.8.2011 12:52

No tady je zase nablito

tedy najílkováno....

Když to stručně shrnu, tak  homosexuálům (ať už je kdo považuje za normální, odchylné nebo úchylné)  nikdo neupírá právo udělat si průvod. Zato všichni obhájci politické korektnosti upírají všem ostatním právo ten exhibicionistický průvod kritizovat. Pokrytecky přitom argumentují tolerancí, ale ve skutečnosti chtějí potlačit svobodu slova a prosadit politickou korektnost.

J. Jílek 8.8.2011 12:51

Re: Slovíčkaření o tom, co je normální

ale ano, jestliže hodnotíte kvalitu např. z pohledu reprodukce, a tu hodnotíte, ne že ne, tak chca nechca jedno z toho stavíte výše....nízká porodní hmotnost homosexuála je mimo normu, ale je normální se narodit buď jako heterosexuál nebo homosexuál....a pokud toto neplatí, tak hodnotíte kvalitu

P. Hofman 8.8.2011 12:50

Re: Hájek+Klaus+Bátora

Opět omyl. President je úřad. Ústavní funkce. Nikdy osoba soukromá.

R. Tesařík 8.8.2011 12:48

Re: Slovíčkaření o tom, co je normální

žádnej velkej odvaz to pro ně není.

P. Hofman 8.8.2011 12:48

Re: Slovíčkaření o tom, co je normální

Ač tu SM komunitu nemohu sám posoudit, věřím tomu, co říkáte. V té restauraci je to přesně tak, dokonce bych si dovolil tvrdit, že třeba takový Pohlreich, kdyby si na ten talíř lehl sám a nahý místo toho banánu, tak to bude považováno za normální, u dam dokonce s přívlastkem "ach".

Spíš mně na celé té homo-problematice zajímá, jestli to taky není z hlediska vývojového signál budoucího normálu. Či jinak řečeno, nebude jednou normální, že budeme bi-sexuální a toto je jenom přechodné stadium?!

J. Jílek 8.8.2011 12:47

Re: STUPŇOVÁNÍ POŽADAVKŮ

co jsem tak vyrozuměl, oni neusilují o "svátost manželskou", oni usilují o zrovnoprávnění jimi uzavřeného vztahu s tím církevním před právem. Dodnes třeba jeden z páru nemůže osvojit dítě toho druhého (např. pro případ smrti rodiče)

F. Doušek 8.8.2011 12:46

blokádníci na Šumavě si stěžují, že je blokují

místní obyvatelé. Snad jim to není nepříjemné?

P. Boublíková 8.8.2011 12:45

Re: Slovíčkaření o tom, co je normální

Ještě si dupněte, no. Jak píšu, jste poslední, kdo si tohle myslí... Ale někdo takovej tady zůstat musí, jinak by byla nuda.

O. Kadlec 8.8.2011 12:42

Re: Hájek+Klaus+Bátora

No tak vidíte.

Evidentně tomu rozumíme každý jinak. Kancelář prezidenta republiky je, jak z názvu jest patrno, úřadem PANA PREZIDENTA. Pan prezident je zaprvé osoba, a zadruhé to rozhodně není státní úředník.

P. Boublíková 8.8.2011 12:41

Re: Slovíčkaření o tom, co je normální

Ne, vy plácáte naprosté blbosti.

Já také odchylky mimo normu (například nízkou porodní hmostnost, impotenci nebo homosexualitu) nepovažuji za méněcenné. To jenom vy jste zblnul z politické hyperkorektnosti a začínáte se plašit, jakmile slyšíte pojem "deviace".

Co je tom diskriminačního, napsat, že nízká porodní hmostnost, imptoence nebo homosexualita jsou mimo normu, tedy odchlky (deviace) od normy? 

J. Jílek 8.8.2011 12:38

Re: Slovíčkaření o tom, co je normální

jestliže paní Boublíková posuzuje "normalitu/nenormalitu" homosexuality z hlediska reprodukčních možností, jakožto argument proti, tak hodnotí "kvalitativním ukazatelem". To ukazatelem bych dal nejraději do double-uvozovek.... "Kvalitu 1" staví jednoznačně nad "kvalitu 2"....

O. Kadlec 8.8.2011 12:38

Re: STUPŇOVÁNÍ POŽADAVKŮ

To je pravda, na základě příspěvku pana Kolmana jsem se rozepsal o tom co si myslím že chtějí. Ne že by oni byli ti nejdůležitější v tom procesu.

R. Tesařík 8.8.2011 12:38

Re: Zdravý rozum

a na čem se chcete domluvit??

P. Hofman 8.8.2011 12:37

Re: Hájek+Klaus+Bátora

Petr Hájek:

Zástupce vedoucího Kanceláře prezidenta republiky pro oblast komunikace a kultury

Zástupce vedoucího Kanceláře pro oblast komunikace a kultury zastupuje v době nepřítomnosti vedoucího Kanceláře v rozsahu působnosti vymezené v Organizačním řádu Kanceláře prezidenta republiky, nebo ve věcech, které na něj vedoucí Kanceláře deleguje. Z výkonu své funkce je odpovědný vedoucímu Kanceláře, který ho řídí a ukládá mu úkoly. Zástupce vedoucího Kanceláře pro oblast komunikace a kultury přímo řídí ředitele Tiskového odboru, Odboru památkové péče, Odboru spisové a archivní služby a Sekretariát vedoucího Kanceláře pro oblast komunikace a kultury.

tel.: +420 224 372 467, fax: +420 257 534 239, e-mail: petr.hajek@hrad.cz

J. Václavíková 8.8.2011 12:37

Re: STUPŇOVÁNÍ POŽADAVKŮ

A není to způsobeno homosexuály.

O. Kadlec 8.8.2011 12:37

Re: STUPŇOVÁNÍ POŽADAVKŮ

Ano, tady je homosexuální lobby jen jedním z faktorů, jsou tu silnější negativní vlivy. 4% jich nebyly nikdy, to je evidentně podfuk.

J. Václavíková 8.8.2011 12:36

Re: Zdravý rozum

Paní Valhová, shrnula bych to- lidé se buď domluvit chtějí, anebo nechtějí. To druhé znali už v Babylóně.

D. Švik 8.8.2011 12:35

Re: STUPŇOVÁNÍ POŽADAVKŮ

Něco na tom bude. Nicméně to jsou stále jen 4% /nebo se to číslo už změnilo?/ Znevažování statusu rodiny je mnohem hlubší a širší problém. A řekl bych, že jeden z nejzávažnějších, kterým euroatlantická civilizace čelí