28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Diskuse k článku

Zfetovaný Václavák

Opravdu se mi nechce komentovat žabomyší přestřelku kolem homosexuální parády a reakce toho či onoho a reakce na reakci na reakci. Jen se podivuji, že taková věc není za rozlišovací schopností hlavy státu, ale to věru není moje věc, čím se hlava státu má zabývat, zdali – dejme tomu – korupcí anebo pochodem gayů a lesbiček.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Anděl 8.8.2011 12:35

Re: Slovíčkaření o tom, co je normální

Hm, to je fakt. To je ostatně další aspekt slova "normální". Záleží zkrátka, kdo a odkud se dívá. V SM komunitě je taky normální věšet se na háky, stejně jako v luxusní restauraci je normální dát na půlmetrový talíř dvě kolečka banánu a jemně to přestříknout čokoládovým krémem.

J. Jílek 8.8.2011 12:33

Re: Slovíčkaření o tom, co je normální

mluvíte, protože když "argumentujete" reprodukční schopností, tak to prostě je kvalitativní náhled na normalitu

J. Jílek 8.8.2011 12:31

Re: Slovíčkaření o tom, co je normální

nepletu si ho, já ho uznávám, vy uznáváte ten diskriminační, kvalitativní, který já zavrhuji, protože homosexualitu nepovažuju za méněcennou

P. Boublíková 8.8.2011 12:31

Re: Slovíčkaření o tom, co je normální

Co je na tom diskriminujícího, když napíšu, že porodní váha 1000 g je mimo normu, impotence je mimo normu a homosexualita je taky mimo normu?

Vy už jste se totiž docela pomátl z politické hyperkorektnosti a přisuzujete slovům jiný význam, než mají. To je ale opravdu jen a jen vás problém.

J. Anděl 8.8.2011 12:31

Re: STUPŇOVÁNÍ POŽADAVKŮ

Každopádně reklamu a pozornost mají nebývalou, na nejvyšší úrovni. Tak já končím, sám už jsem k popularitě pochodu přispěl mírou větší než vrchovatou.

P. Hofman 8.8.2011 12:30

Re: Slovíčkaření o tom, co je normální

Pokud by byl sám hrobníkem, tak by to bylo veskrze normální.

J. Jílek 8.8.2011 12:30

Re: Tak jsem nakoukl.

tak to jistě, já si taky myslím, že stát se zlodějem je totéž co zdědit genovou výbavu homosexůála ... :-(((((ironic)

V. Kolman 8.8.2011 12:29

Re: Tak jsem nakoukl.

Nevím pane Vandasi, kolik lidí Vás bude kamenovat, ale já mezi nimi rozhodně nebudu.

       Přeji Vám hezký den a brzké zprovoznění Vašeho větrného mlýna :-))

P. Boublíková 8.8.2011 12:29

Re: Slovíčkaření o tom, co je normální

Tím, že cosi ztučníte, ještě pravdy nedosáhnete. Opravdu nemluvím o normalitě jako kvalitě. Ostatní to již pochopili, vy však ne.

O. Kadlec 8.8.2011 12:27

Re: STUPŇOVÁNÍ POŽADAVKŮ

Ano. Ono je dlouhodobě jasné, co chtějí, nikde ve světě se s tím netají: zrušit rodinu. Protože je zřejmé, že prostým stupňováním požadavků nelze homosexuální vztahy dotáhnout na úroveň manželství a rodiny, musí být manželství a rodina stažena na úroveň homosexuálního páru, který vychovává dítě. To je totiž nejvyšší meta které mohou dosáhnout. Pak budou myslím spokojeni a nebude důvod pořádat pochody.

Kdyby se jim to povedlo, možná je začneme pořádat my, rodiny.

P. Boublíková 8.8.2011 12:27

Re: Slovíčkaření o tom, co je normální

Pořád dokola víám píšu, že si pletete výskyt jevu (výskyt homosexuality je normální) s jevem samotným (homosexualtia IMHO normální není). Pořád ne a ne to pochopit.... výskyt jevů, které jsou samy o sobě mimo normu,je běžný, čili normální, už konečně chápete?

Určitě ne.

J. Anděl 8.8.2011 12:27

Re: Slovíčkaření o tom, co je normální

Myslím, že neprávěm obviňujete paní Boublíkovou ze snahy o diskriminaci. To je překroucené.

A. Fritscher 8.8.2011 12:24

Re: Zdravý rozum

Dneska je doba kdy člověk odhaluje svoje nitro - ale paní Valhová, stav vaši mysli si každý zhodnotí sám, a to že máte problém se zažíváním a kožní problémy ( prdy a beďary),to je holt buď pokročilý věk, a nebo nesprávná životospráva :o))

J. Anděl 8.8.2011 12:24

Re: Zdravý rozum

Ale prdlajs, to jsou kecy.

D. Švik 8.8.2011 12:23

Re: Všimli jste si,

Ne, ani já. Stále se to snažím vysvětlit.Vy to samozřejmě dobře víte, takže už melete nesmysly.Takže znova a naposledy-

homouš /můžu říkat hommouš, že?/ může být úplně fajn člověk. Chlap na veřejnosti oblečený jako ženská, chlap na veřejnosti v latexu, v peříčkovém boa, v tangách...natřásající prdelí a líbající se navzájem jazyk až v krku je úchylák. Jedno jestli homouš nebo heterák. Normální je nechat svou sexualitu ve své ložnici. Říkám to celou dobu a rozumíte mi velmi dobře, jen děláte blbou.

J. Jílek 8.8.2011 12:23

Re: Slovíčkaření o tom, co je normální

trvám na jevovém nediskriminujícícm chápáni normality, zatímco paní Boublíková trvá na diskriminujícím kvalitativně hodnotícím chápání normality

J. Anděl 8.8.2011 12:23

Re: Slovíčkaření o tom, co je normální

To v tom může vidět jen někdo, kdo má ve zvyku srovnávat a soudit druhé. Pravděpodobně někdo, kdo kudy chodí, tudy kritizuje pokrytectví a politickou korektnost a všechny.

H. Lukešová 8.8.2011 12:22

Re: Tak jsem nakoukl.

Obojí...

O. Kadlec 8.8.2011 12:22

Re: Hájek+Klaus+Bátora

To je pravda, ale ono o moc nejde. Překvapuje vás nedostatek soudnosti u této vlády? Prezident naopak soudný, je, ten má své plány, záměry a cíle.

V. Kolman 8.8.2011 12:22

STUPŇOVÁNÍ POŽADAVKŮ

1.) - Nejdřív byla homosexualita trestána smrtí. Nebozí homosexuálové si přáli aspoň to, aby nebyli za svojí netradiční "libůstku" popravováni. I stalo se.

2.) - Homosexualita už není trestána smrtí. Homosexuálové to vzali na vědomí a - chtěli víc. Chtěli registrované partnerství.

3.) - Registrované partnerství povoleno. Homosexuálové chtěli "normální" svatbu.

4.) - Myslím, že už i svatba lesbiček a gayů už je povolena. Homosexuálové chtějí právo adoptovat děti a pořádat "gay parade", to je chodit po ulicích, projevovat si veřejně sexuální náklonnost a vyřvávat do okolí, jak je homosexualita krásná.

       Nic proti homosexuálům nemám, ale "gay parade" - to už i ve mě vzbuzuje nelibé pocity. Já také nepochoduji po městě, nelíbám se veřejně se ženami a nevyřvávám, jak je krásný heterosexuální vztah. Homosexuálové se za současné situace nemohou divit, že někomu z té hlasitě a honosně inzerované a vychvalované homosexuality "bouchnou saze" a dá jim svou nelibost na vědomí "ručně".

J. Jílek 8.8.2011 12:21

Re: Slovíčkaření o tom, co je normální

vždyť to říká, mluvíte o normalitě jako o kvalitě....

O. Kadlec 8.8.2011 12:20

Re: Hájek+Klaus+Bátora

Prezidentův poradce, pokud vím. Vicekancléř.

J. Jílek 8.8.2011 12:19

Re: Slovíčkaření o tom, co je normální

já rozlišuji jevovou stránku a říkám, že homosexualita je normální jev, paní Boublíková přináší argumenty z oblasti kvalitativního chápání slova normality...a to je ujeté...současný výskyt homosexuálů a heterosexuálů je normální, přirozený stav a hodnotit homosexuála jako cosi méně kvalitního (nasazovat kvalitativní parametry jako je reprodukční schopnost atd), to je to, oč zde běží a zatraceně dobrý dúvod pro to, proč se ta komunita ozývá

P. Hofman 8.8.2011 12:19

Re: Tak jsem nakoukl.

To jsou přesně ty chvíle, kdy jsem hrdý na to, že v žádného Boha nevěřím.

To ovšem neznamená, že vám to vyčítám, naprosto ne, to bych si nikdy nedovolil, jen jsem rád, že nemusím ze sebe vydávat podobná prohlášení.

J. Václavíková 8.8.2011 12:18

Re: Slovíčkaření o tom, co je normální

Musíme si tu zřídit družstva roztleskávaček!

J. Valhová 8.8.2011 12:18

Zdravý rozum

Když jsem si pročetla k danému tematu dnešní diskuzi, musím slovy pana Tesaříka jen říci : "Kecy, prdy, beďary !"

O. Kadlec 8.8.2011 12:18

Re: Hájek+Klaus+Bátora

Jo, myslím že prezidentova kancelář stojí mimo strukturu státních úřadů. Lidé tam zaměstnaní se podle toho chovali a pracovali vždycky, i za Havla. A za první republiky taky. Ale nevím, nikdy jsem se tomu nevěnoval - smlouvám, kompetencím, krytí apod. Takže se možná pletu.

R. Tesařík 8.8.2011 12:17

Re: Slovíčkaření o tom, co je normální

má to být legrace, ale samozřejmě , že je to srovnání.

P. Boublíková 8.8.2011 12:16

Re: Slovíčkaření o tom, co je normální

No ale já to chápu :-)

J. Václavíková 8.8.2011 12:16

Re: Hájek+Klaus+Bátora

Jen pořád marně čekáme, že někdo z kompetentních bude soudný.