28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Diskuse k článku

Zfetovaný Václavák

Opravdu se mi nechce komentovat žabomyší přestřelku kolem homosexuální parády a reakce toho či onoho a reakce na reakci na reakci. Jen se podivuji, že taková věc není za rozlišovací schopností hlavy státu, ale to věru není moje věc, čím se hlava státu má zabývat, zdali – dejme tomu – korupcí anebo pochodem gayů a lesbiček.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Tesařík 8.8.2011 14:02

Re: Doufám, že zde nikdo nikoho

pane Jílku, je to zoufalé jak se snažíte, ale pochybuji, že jste viděl víc než dva homoděje o kterých jste to věděl.. Můžu vám říct, že je to na nich  vidět, i když ,stopro to není.. A těch 47%...no možná když si v pubertě někde mastili brka za stodolou. mimochodem, neposmíval vy jste se tu Klausovi, že je Ki ki na?

P. Hofman 8.8.2011 14:01

Re: To zase Aston jednou zapřáhl vůz před koně, s tím centrem.

Doprava v centru Prahy je už dávno organizována velmi dobře. Jedinou vadu na kráse představuje Magistrála.

My, kteří bydlíme na Starém Městě bychom jen uvítali, kdyby na Prahu 1 byl vjezd povolen ještě menšímu množství aut, tak abychom měli hlavně vždy možnost zaparkovat před vlastním barákem my sami. Pod Prahou se ovšem nedá kopat jak pod Berlínem či nějakou okresní prdelkou, takže podzemních garáží tu bude asi ještě dlouho nedostatek. Ty, které existují, jsou však stejně převážně zaplněny firmami, neb stání je tam pro průměrně vydělávajícího občana příliš drahé.

Neznám Pražáka, který by se vztekal kvůli tunelu Blanka, tedy kromě těch, kteří bydlí v jeho blízkosti či kterým během stavby se zkomplikovala doprava do zaměstnání apod. Ovšem pravda vztekáme se, když vidíme, jak se naše peníze z rozpočtu města rozkrádají.

M. Prokop 8.8.2011 14:01

Re: Já se zastávám "holozadků" a "holoňader" v průvodu

Ano, to je to, co mám na mysli.

Moc mne baví zastánci svobody jen pro sebe, nebo pro to, co oni pokládají za korektní.

P. Boublíková 8.8.2011 14:00

Re: Doufám, že zde nikdo nikoho

Vy máte ostatně schopnost odborně polemizovat úžasně vyvinutou: dle vás jsou homosexuálové v normě, protože se jako homosexuálové rodí. Z toho se dá vyvodit, že Downův syndrom je taky v normě.

Opravdu nejste ten, kdo by tady mohl kohokoliv ironizovat.

O. Kadlec 8.8.2011 14:00

Re: To zase Aston jednou zapřáhl vůz před koně, s tím centrem.

Ne dálnice by vedla jako v každé slušné evropské metropoli kolem centra, a ne centrem, jako dnes. A na Staromáku se pod zem kopnout dá. Znám to tam detailně. Vede tam metro!

Vy nejste z Prahy?

M. Prokop 8.8.2011 13:59

Re: To zase Aston jednou zapřáhl vůz před koně, s tím centrem.

Těmi pražáky máte na mysli památkáře?

Pražák jsem, nevztekám se kvůli Blance (ani nikoho takového neznám), ale cenu pokládám za poněkud přemrštěnou.

Odkud vy na ty "pražáky" koukáte?

L. Brabencová 8.8.2011 13:57

Re: Já se zastávám "holozadků" a "holoňader" v průvodu

Já se s žádným homo neznám,beru je jako výsledek genetické poruchy, za kterou nemůžou,asi jako jiné genetické poruchy. Tenhle avizovaný pochod je pochodem exhibionistů. Není důvod je podporovat a divím se velvyslancům,že se do toho nechali zatáhnout.

O. Uživatel 8.8.2011 13:57

Uživatel požádal o vymazání
M. Varadinková 8.8.2011 13:57

Re: Já se zastávám "holozadků" a "holoňader" v průvodu

Jenomže taky nikdo nechce zakazovat ten průvod, zato uřvaní zastánci politické korektnosti  by rádi zakázali ten nesouhlas.

P. Boublíková 8.8.2011 13:56

Re: Doufám, že zde nikdo nikoho

Ano, Kinsey, který zkoumal sexuální chování Američanů v polovně minulého století (KInsey´s Report vyšel tuším v roce 1953), pro současnost asi tak stejně relevantní jako sexuální chování Angličanek v době panování královny Viktorie.

Ještě mně nedošlo, proč tady s tím Kinseyem soustavně machrujete.

M. Prokop 8.8.2011 13:56

Re: Já se zastávám "holozadků" a "holoňader" v průvodu

Což o to, já motivaci účastníků také nechápu, ale to se stane snadno. Jetě méně ale chápu ten povyk na ty, kteří si se šaškárnou dovolili nesouhlasit.

M. Varadinková 8.8.2011 13:55

Re: "chce - li tato minorita požívat stejných práv, jako většinová společnost"

Právěže nikomu nic!  Právěže žádný vliv!  Tak proč s tím dělají takový humbuk?

M. Prokop 8.8.2011 13:54

Re: Já se zastávám "holozadků" a "holoňader" v průvodu

Ale jistě, zakazovat průvod je stejná blbina, jako zakazovat někomu s ním nesouhlasit.

O. Uživatel 8.8.2011 13:53

Uživatel požádal o vymazání
O. Uživatel 8.8.2011 13:53

Uživatel požádal o vymazání
J. Jílek 8.8.2011 13:50

Re: "chce - li tato minorita požívat stejných práv, jako většinová společnost"

třeba partnerka nemůže osvojit dítě partnerky....a ta když zemře, tak je dítě až odebráno

R. Tesařík 8.8.2011 13:49

Re: Doufám, že zde nikdo nikoho

jde o to od koho ten údaj pochází.

O. Uživatel 8.8.2011 13:49

Uživatel požádal o vymazání
P. Hofman 8.8.2011 13:49

Já se zastávám "holozadků" a "holoňader" v průvodu

Pakliže to samé můžeme my hetero dělat v karnevalových průvodech (viz především u nás známé Rio), pak nechápu, proč bych to zakazoval všem, kteří jsou homo. Prdelky chlapů se mi nelíbí jak v tom Riu tak i v Praze, ale u těch ženských je to jinak, jenom u těch homo-prdelek mohu litovat, že nejsou hetero.

Jinak naprosto souhlasím s tím, co paní Franková ve 13:13 píšete.

R. Tesařík 8.8.2011 13:48

Re: To zase Aston jednou zapřáhl vůz před koně, s tím centrem.

ta už centrem vede.-))

J. Jílek 8.8.2011 13:48

Re: Doufám, že zde nikdo nikoho

fakt, vy je pozorujete? :-)))))) A jak je rozeznáte, třeba ty, co to tají?

R. Tesařík 8.8.2011 13:48

Re: To zase Aston jednou zapřáhl vůz před koně, s tím centrem.

pražáci se nevztekají kvůli Blance, ale protože to dlouho trvá.

J. Jílek 8.8.2011 13:47

Re: Doufám, že zde nikdo nikoho

co kdybyste zde zveřejnila program klubu Lady Marion? http://www.ladymarion.cz/lady_cz.html

M. Franková 8.8.2011 13:46

Re: "chce - li tato minorita požívat stejných práv, jako většinová společnost"

Režisér Troška při jedné příležitosti na všetečný dotaz novináře odpověděl " A co je komu do toho, s kým lezu do postele?? I kdyby to bylo s medvědem, nikomu do toho nic není!"

A jen tak mimochodem, jaký to má vliv na kvalitu či nekvalitu jeho filmů??

O. Uživatel 8.8.2011 13:46

Uživatel požádal o vymazání
J. Jílek 8.8.2011 13:45

Re: Doufám, že zde nikdo nikoho

A pražský primátor, zvolený za stranu, která se vymezuje jako liberálně konzervativní, paní Varadinková

O. Kadlec 8.8.2011 13:45

Re: Doufám, že zde nikdo nikoho

Ano. Nemusíte mi věřit a prostě si jich zkuste tolik kdekoli napočítat. třeba u vás v hotelu, nebo na vaší ulici, nebo tam kde máte chalupu - to je jedno. Pokud se ani zdaleka nedopočítáte 4% OBYVATELSTVA, pak to znamená, že v sousedním městě, kde to neznáte, jich musí být mnohem víc. Jen jen jedno místo, kde je přibližně 4% homosexuálů: v americké televizní a filmové produkci.

J. Jílek 8.8.2011 13:43

Re: Doufám, že zde nikdo nikoho

ne, to je Kinsey....ale vy s ním můžete klidně odborně polemizovat, enb na to máte....

M. Franková 8.8.2011 13:42

Re: Doufám, že zde nikdo nikoho

napsala bych to asi takhle - Můj názor se v mnoha bodech neshoduje s Vašim.

O. Kadlec 8.8.2011 13:42

Re: To zase Aston jednou zapřáhl vůz před koně, s tím centrem.

Centrum je velmi špatně průjezdné, díky spleti zákazů a jednosměrek. Je to ale způsoben nikoli inženýrstvím, ale nedostatkem inženýrství. Pražáci se mohou vzteknout kvůli tunelu Blanka, já se ho nemohu dočkat. Zkrátí mi čas o půl hodiny. Praha je špatně organizovaná, protože jsou blbí pražáci, ne jen jejich politici. Kdyby byli sami pražáci na úrovni doby, dávno by tam bylo mnohem víc podzemních garáží a průjezdů.