28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Diskuse k článku

Zfetovaný Václavák

Opravdu se mi nechce komentovat žabomyší přestřelku kolem homosexuální parády a reakce toho či onoho a reakce na reakci na reakci. Jen se podivuji, že taková věc není za rozlišovací schopností hlavy státu, ale to věru není moje věc, čím se hlava státu má zabývat, zdali – dejme tomu – korupcí anebo pochodem gayů a lesbiček.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
S. Lazárek 8.8.2011 14:42

Re: Ááá, koukám

Poslal bych na ně plešaté hlavy, ty už by s nima poradily. Národ sobě! Oi!!

P. Boublíková 8.8.2011 14:41

Re: Ááá, koukám

Všichni homosexuálové nejsou exhibicionisté. Dokonce bych řekla, že exhibicionistický homosexuál je jen menšina menšiny. Přetěte si pana Valteru v diskusích na Lidovkách...

O. Kadlec 8.8.2011 14:40

Re: To zase Aston jednou zapřáhl vůz před koně, s tím centrem.

Jenže pražské centrum přitahuje spoustu peněz, a ty podzemní garáže (palladium, rudolfinum) které tam jsou využívané jsou. Stejně jako privátní podzemní garáže hotelové.

Ale jak jsem napsal - já Prahu znám velmi dobře, a nemám tam problémy zaparkovat, protože jsem zvyklý za parkování platit a nehledám kde je to zadarmo. Jedinou výjimkou jsou ty nešťastné čtvrti kde je modrá zóna. To je nejhorší "zločin" ODS v tom městě. A nebude jim odpuštěn. A že právě ti zabednění a sobečtí pražáci si něco takového vymůžou, to mi ukazuje kde je skutečná brzda dopravního rozvoje Prahy. V obyvatelích.

L. Brabencová 8.8.2011 14:40

Re: alesis

ale možná jsme nespravedliví a je to jak píše.Já mu věřím.

J. Kombercová 8.8.2011 14:35

Re: Ááá, koukám

Jsou to hajzlové, všichni, odboráři, homosexuálové, občanské iniciativy a nejvíc havloidi. :)

V. Hajková 8.8.2011 14:34

Tady se plácá o suchém z nosu

a  jak  tvrdí  německý  ekonom Zimmermann  svět  stojí  na  pokraji  nové  hospodářské  krize!  doufám,  že  se  p.  Kalousek  pochlapí  a  nepodepíše  -  nové  požadavky-  těch  neschopných   strejcu  z  Bruselu  -  o  další  navýšení  peněz   do  záchraného  valu -  jak  svoji  neschopnost  nazývají!

P. Hofman 8.8.2011 14:34

Re: alesis

Jo, tak takhle jsme se štajfovali když nám bylo 18 a většina z nás nevěděla o čem je v podstatě řeč.

P. Boublíková 8.8.2011 14:34

Re: 47% mužů mělo orgasmus s mužem????

Jakou otázkou? Celou diskusi nečtu a tak nevím.

Údajům pana Jílka neříkám vůbec nic, protože zatím citoval jen Kinseye z roku 1948 resp. možná 1953, prostě tady machruje s jakousi hodně obstarožní literaturou, která nemá už žádný vztah k současnosti - co se týká sexuálního chování. 

Od té doby, co napsal, že homosexualita je normální, protože se homosexuálové takto rodí, ho vůbec neberu vážně. S Downovým syndromem se lidi také rodí.

O. Kadlec 8.8.2011 14:33

Re: To zase Aston jednou zapřáhl vůz před koně, s tím centrem.

Jaxte přišel na to že nemám rád pražáky? Já jsem pražák dokonce byl a pražačku jsem si vzal. Ale žádné "právo" na to, abyste neměl pod oknama zaparkovaná auta venkovskejch nemáte - ledaže byste si to parkovací místo koupil. Jste stejně zabedněnej, jako jihočeši, kteří zase nechtějí, "aby nám tu jezdili pražáci"

P. Hofman 8.8.2011 14:32

Re: Ááá, koukám

Nic blbějšího vás nenapadlo?

M. Varadinková 8.8.2011 14:32

Re: Ááá, koukám

Pochod odborářů a pochod exhibicionistů jsou akce z jednoho soudku. Společné mají to,  že co by jednotlivci neprošlo a bylo považováno přinejmenším za výtržnictví, to v případě celé skupiny výtržníků  nejenže projde, ale je to dokonce  vnímáno jako "svaté právo" té skupiny.

Když jako jednotlivec budete mít neomluvenou absenci v práci nebo úmyslně zablokujete svým autem silnici, budete potrestán. Když totéž udělají odbory, tak se to najednou může, a běda, kdo by chtěl toto právo odborů zpochybňovat.

Když jako jednotlivec se někde na veřejnosti obnažíte před šokovanou kolemjdoucí slečnou, skončíte nejspíš v policejní cele. Když totéž budete dělat v průvodu exihibicionistů v centru Prahy, tak můžete počítat s podporou pražského primátora a navrch 13ti velevyslanectví.

Obojí je znakem socialistického kolektivismu, kdy nositelem nějakých práv není jednotlivec, ale nějaký "kolektiv pracujících". Nebo spíš nepracujících, zato však exhibujících a humbuk vytvářejících.

O. Kadlec 8.8.2011 14:30

Re: Doufám, že zde nikdo nikoho

Vy nejste jen slepej, vy jste fakt blbej. Tak si otevřete aspoň tu hotelovou knihu, abyste si spočítal, kdo s kým si objednává pokoj nebo apartmá. V Čechách to musí praštit do očí i takové tupce, jako jste vy, protože skoro všechny ženy tam mají -ová zatímco muži tam nikdy -ová nemají. 4% je nemilosrdné číslo. Jestliže je homosexualita vrozená, jak nám předkládají odborníci, PAK se musí vyskytovat ve všech věkových kategoriích a ve všech profesích přibližně stejně. Je nemožné, aby se homosexuálové rodili nějak víc například mezi baleťáky.

P. Hofman 8.8.2011 14:28

Re: "Jedinou vadu na kráse představuje Magistrála.

Pražáci by Magistrálu zrušili, kdyby to šlo a doufejme, že to do budoucna bude možné.

J. Václavíková 8.8.2011 14:28

Re: 47% mužů mělo orgasmus s mužem????

Vy se modlete radši za to, ať se nezamotáváte ve vláknu.

J. Václavíková 8.8.2011 14:25

Re: 47% mužů mělo orgasmus s mužem????

Teď mi nějak uniká, co že to pan Jílek svou otázkou (a co říkáte údaji, že 47% amerických mužů uvedlo, že měli orgasmus s mužem? Tím nechci říct, že je jich tolik, jen že i ta 4% mohou být podhodnocená...někde se uvádí, že je jich až 10%) zmatlal. To snad nemáte zapotřebí, přitakávat takové argumentační bídě, co nahoře předvání pí Varadinková.

P. Hofman 8.8.2011 14:24

Re: To zase Aston jednou zapřáhl vůz před koně, s tím centrem.

Vaše nesnášenlivost vůči Pražákům je mi známa, už jste ji tady presentoval.

Ovšem to je vaše právo, nemít je rád, stejně tak, jak je právo nás Pražáků nechtít mít pod okny zaparkovaná auta venkovskejch a sami pak nemít kde zaparkovat. Myslím, že je to daleko srozumitelnější postoj, než ten váš. Ostatně chovají se tak obyvatelé všech velkých evropských měst bez výjimky.

P. Rajman 8.8.2011 14:24

Re: Problém se netýká celého centra

Bezpochyby. Zdá se, že umrtvuje oblast v koridoru min. 500 m a vytváří v centru města nepřekonatelnou bariéru. 

O. Kadlec 8.8.2011 14:23

Re: To zase Aston jednou zapřáhl vůz před koně, s tím centrem.

Skoro všude ve světě to jde rychleji.

R. John 8.8.2011 14:23

Mě je zase na blití z bolševických lampasáků, nezablejem si "duo",:-)

 Když by se přidal i blicí pes jedné diskutérky, mohli bysme blejt  trio, s tím bysme mohli pořádat i veřejné produkce. :-))) 

L. Brabencová 8.8.2011 14:23

Re: alesis

jestli si nevymýšlíte. :-))

O. Kadlec 8.8.2011 14:22

Re: To zase Aston jednou zapřáhl vůz před koně, s tím centrem.

No to myslím že v Praze neplatí. A zvláště ne pro dopravní sítě. Ona Praha na tom není tedy nijak katastrofálně, jen má tu dopravní síť zastaralou a snaží se to dohánět, ale spíš se jí špička vzdaluje než aby ji doháněla. Je zkrátka pomalá. Myslím že si jako Češi ani neumíme představit jak strašně pomalá.

P. Boublíková 8.8.2011 14:22

Re: alesis

Podel údajů z roku 1953. které má pan Jílek k dispozici, vám orgamus 50 % žen jen předstíralo.

Čili ta jedna ho měla a ta druhá ne:-)))

O. Kadlec 8.8.2011 14:20

Re: To zase Aston jednou zapřáhl vůz před koně, s tím centrem.

Ale povyk je přece proto že to někdo zase manažersky nezvládá, na tom místě je proluka léta letoucí, a dávno to mohlo mít město vyřešené. V devadesátých letech tam hned vedle "řešili" židovský hřbitov.

M. Prokop 8.8.2011 14:19

Re: 47% mužů mělo orgasmus s mužem????

To bych se stal Václavíkem a to "pane bože nedopust!"

A. Fritscher 8.8.2011 14:17

Re: Ááá, koukám

Že je Svoboda homosexuál, a diskutujících homosexuálů  na Psu bude více než 4% :o))

P. Boublíková 8.8.2011 14:15

Re: 47% mužů mělo orgasmus s mužem????

Máte dobrý odhad a bylo toho víc, než čemu se diví pí. Varadinková.

Prostě plný pytlík překvapení.

A. Fritscher 8.8.2011 14:15

alesis

Mám štěstí na tu třiapadesátiprocentní skupinu kamarádů mužů. Škoda že pan Jílek nenapsal kolik procent žen mělo orgasmus s mužem, jen tak po objektivitu informací :o)

PS: se mnou každá :o))

P. Boublíková 8.8.2011 14:14

Re: 47% mužů mělo orgasmus s mužem????

Ne, nevymyslel, má tento údaj z Kinseovy zprávy, která vyšla v roce 1948 a týkala se sexuálního chování amerických můžů (vroce 1953 vyšla podobná o amerických ženách). Je to podobné,jako kdyby měl nějaké údaje o sexuálním chování lidí dejme tomu z roku 1212 a chtěl je aplikovat na dnešek :-) Pro tady pořád cituje takto pravěkou sexuologickoul literaturu je mi záhadou, asi od  těch dob nic jiného už nečetl :-)

Samozřejmě že sexuální chování je něco jiného (volba, někdy vyvolaná okolnostmi) než sexualita (vrozený typ převažujícícho sexuálního chování), pan Jílek to tady matlá soustavně a asi záměrně, přestože už jsem mu rozdíl několikrát vysvětlilla - buďto je tupý a nechápe, nebo se tupým staví, protože se mu realita nehodí do krámu.

Ale jinak jsem pro adopci dětí homosexuály, vrozená dispozice (sexualita) totiž přebije to, co by mohly odkoukat (sexuální chování) a maminku s tatínkem v ústavě stejně nemají.

O. Uživatel 8.8.2011 14:14

Uživatel požádal o vymazání
J. Anděl 8.8.2011 14:14

Re: Já se zastávám "holozadků" a "holoňader" v průvodu

Prdlačka strach. Tihle lidé nemají strach. Ti dělají to, co je třeba.