19.5.2024 | Svátek má Ivo


Diskuse k článku

Záškoláci

Předsedkyni dolní komory našeho parlamentu Miroslavě Němcové vadí, že její kolegové chodí do na poslanecké schůze, jak se jim to hodí. Docházka některých kolegů je sotva padesátiprocentní a mnozí se ani nesnaží své absence omlouvat. A tak přišla se zajímavým nápadem - nechce, aby absentéři platili pokuty, je přesvědčena, že k nápravě poměrů postačí, když budou nosit omluvenky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Boublíková 3.4.2011 17:38

Re: Doufám, že se Havel s Dagmar nechystají 1. září napadnout Polsko.

Na tom napadení Polska by mohlo něco být. Nechystali se Havel s Walesou spojit Polsko a ČR (nebo snad ještě Československo) do jednoho soustátí? Nekřičeli (propagandou zmatení) Poláci "Havel na Wawel?"

O. Kadlec 3.4.2011 17:42

Re: Doufám, že se Havel s Dagmar nechystají 1. září napadnout Polsko.

Tyhle nápady se probírají vždy jednou za generaci už dvěstě let. Jen tak konverzačně. Ale dnes je to konečně realita. Šlo to zkrátka opačnou cestou než chtěl mimo jiné Churchill.

L. Brabencová 3.4.2011 16:31

Hezký podvečer.

Je příjemné nemyslet na politiku. Trochu jsem si spálila ramena. Ještě pořád je 22 st.

R. Sedláček 3.4.2011 17:15

Re: Hezký podvečer.

U nás nyní rovných 23°C. Vyjel jsem dopoledne jen tak autem někam do polí. Vzal jsem si prácvi s sebou, ale nakonec jsem nic nedělal, jen se vyhříval na sluníčku. Pak krátká zkouška s kapelou a nyní doma a též mírně načarvenalý ( což nesouvisí s politikou)

L. Brabencová 3.4.2011 17:21

Re: Hezký podvečer.

já jsem také do ruda.))

P. Hofman 3.4.2011 17:26

Re: Hezký podvečer.

Být do ruda, když svítí sluníčko, není žádný kumšt.

L. Brabencová 3.4.2011 17:30

Re: Hezký podvečer.

já se tím taky nechlubím.))

P. Hofman 3.4.2011 17:43

Re: Hezký podvečer.

Štefan taky přiletěl domů opálenej jako afričan. Už si sebou vzal Faktor.

J. Václavíková 3.4.2011 17:47

Re: Hezký podvečer.

Není to sice dobře vidět, ale myslím, že jde o modřinku. Má to být i vyjádření stranických preferencí? :-)))) Ale jinak pěkné, jaro je konečně tady.

P. Hofman 3.4.2011 14:56

Hitler a Varadinková

Je naprosto neuvěřitelné, přirovnávat kohokoliv ze současných evropských politiků k Hitlerovi. Dokonce i u takového Le Pena či Heidera bych měl velkou potíž, ač jsou to (byl to) populisté první třídy.

Nástup nacismu a Hitlera je dobré si prostudovat, aby při vší úctě ke strachu z možných nových "fírerů" člověk nemlel nesmysly. Jinak mnoho Němců vědělo moc dobře, že Hitler není demokrat či někdo, kdo vyvede Německo z potíží, ale neměli šanci něco podniknout, stejně, jako my při nástupu komunismu.

Prosím, srovnávejme srovnatelné a nemelme uboze hlouposti.

J. Jílek 3.4.2011 15:05

Re: Hitler a Varadinková

lidé dnes nejsou až tak odlišní jak getenticky tak mentálně...lze si představit, že bez historických zkušeností by v daných společenských a ekonomických podmínkách třicátých let podlehli stejně jako podlehli současníci. Tohle nebezpečí dříme pořád a tihle dnešní frajtři by byli nepochybně frajtry i tehdy...jen radikálnější. Ti dnešní nejdou daleko za hranu současného možného. A každá doba má také své Chamberlainy...

P. Hofman 3.4.2011 15:11

Re: Hitler a Varadinková

O rizicích toho, že vstanou noví bojovníci, si můžeme povídat hodiny a pořád bude o čem. Jen když někoho zařadíme do řady těch již známých zloduchů dnů včerejších, tak musíme mít víc, než jenom nenávist k tomu konkrétnímu jedinci. Jinak se dopustíme nepřijatelné urážky této osobnosti.

J. Jílek 3.4.2011 15:17

Re: Hitler a Varadinková

neříkám řadit je k "nim", ale mít je v merku a mít se před nimi na pozoru....stačí příhodné podmínky, aby se utrhli ze řetězu....to platí jak pro "umírněné" komanče, tak pro "umírněné" nácky

P. Hofman 3.4.2011 15:32

Re: Hitler a Varadinková

Stoprocentní souhlas, pane Jílku. Nemohu přesto jen tak ukazovat na někoho a říkat: Pozor, to je nový Hitler či Stalin či Kaddáfí.

M. Varadinková 3.4.2011 15:11

Re: Hitler a Varadinková

Já žádného politika k Hitlerovi nepřirovnávám. Ba ani toho Havla ne. Srovnávat je potřeba srovnatelné. Kdyby například Hitlera Němci nepustili k moci, neznali bychom dnes výsledky aplikace jeho idejí. V tom případě byste mu dnes nejspíš tleskali tak jako tleskáte Havlovi. Neumíte totiž rozlišit,  kde začínají ty počátky cesty do pekel, a tak srovnáváte jablka a hrušky.

J. Jílek 3.4.2011 15:18

Re: Hitler a Varadinková

neznali? Nebylo to v Mein Kampf dost jasné?

R. Tesařík 3.4.2011 15:51

Re: Hitler a Varadinková

po bitvě generálismus. Nebylo to snad u Marxe jasné?,

P. Hofman 3.4.2011 15:27

Re: Hitler a Varadinková

Havel, Hitler, Kaddáfí...:

Autor: M. Varadinková Datum: 03.04.2011 01:26

...píše ve své Zelené knize Muammar Kaddáfí... Havel hlásá něco velmi podobného, jen jinými slovy. Místo "lid" říká "občanská společnost" a místo "parlament" říká "stranické sekretariáty". Podobné věci hlásal i Hitler v Mein Kampfu.

Takže nemluvíte pravdu, paní Varadinková, stavíte jej s těmito zrůdami do jedné řady.

Buďte ujištěna, že cestu Hitlera k moci znám až moc dobře, kdyby ji byl nezískal tak takovému hňupovi bych já nikdy nefandit nemohl. Třeba o současném českém presidentovi Klausovi si myslím jen to nejhorší, ale takové věci, jako ve vztahu k Hitlerovi, bych mu přesto nikdy nepřisuzoval.

P. Hofman 3.4.2011 15:29

Re: Hitler a Varadinková

Pardon, samozřejmě mělo být "...fandit nemohl".

J. Václavíková 3.4.2011 16:44

Re: Hitler a Varadinková

Paní Varadinková zřejmě pokračuje mílovými kroky k panu Chocholouškovi.

P. Hofman 3.4.2011 16:55

Re: Hitler a Varadinková

Pěkný podvečer, paní Václavíková. Myslím, že tady nebude na příjmu ani on.

J. Václavíková 3.4.2011 17:41

Re: Hitler a Varadinková

Taky zdravím, trochu jsem se začetla do diskuze, byla dost zajímavá, tedy aspoň ta část, kde jste rozebírali pravicovost naší politiky.

R. Tesařík 3.4.2011 15:50

Re: Hitler a Varadinková

zase zbrklá reakce.

P. Hofman 3.4.2011 16:03

Re: Hitler a Varadinková

Nikdy nepiš něco, kde by jsi mohl vyjádřit jasný názor v trochu košatějším provedení. To lze totiž lehce napadnout nějakým oduševnělým plkem. Pan Tesařík by o tom mohl psát romány. Vlastně pardon, mohl uvést tisíce plků.

R. Tesařík 3.4.2011 16:28

Re: Hitler a Varadinková

jasnáých názorů jsem zde vyjádřil několik. to, že vy je nepoberete je jiná kapitola.

J. Václavíková 3.4.2011 16:51

Re: Hitler a Varadinková

Vaše omezené vidění světa je lehké pobrat, horší s ním souhlasit.

R. Tesařík 3.4.2011 17:37

Re: Hitler a Varadinková

ano, váš problém je, že ani vy to nepoberete i když se mylně domníváte, že ano. Nic ve zlém. To je problém všech sociálních inženýrů občanských společníků.

J. Václavíková 3.4.2011 17:39

Re: Hitler a Varadinková

No vidíte, zase vedle.

V. Skalová 3.4.2011 13:36

Gratuluji k významné rodinné události u Vandasů

A jestli ten tatínek je ten, co byl taky na Bytízu (pokud si dobře vzpomínám), tak možná někdy životní cestou potkal i mého tatínka. Ten byl za války totálně nasazen u Kasselu, po jeho bombardování prchal pěšky a po nocích domů k Písku, a v padesátých letech ho tu čekal Jáchymov a Bytíz, jako trest za rodinu, která nechtěla do JZD. Bohužel, nebyl tak odolný, jako ten váš, ani převratu se nedožil.

P. Vandas 3.4.2011 13:39

Re: Gratuluji k významné rodinné události u Vandasů

Ano, na Bitíze dopykával od soudruhů , co nedopykal v Reichu. Vysvobodil jej zával, ve kterém málem umřel. Potom jej nechali vcelku na pokoji. Bohudíky.