16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Diskuse k článku

Volby zasáhly do politické mapy

Úspěch sociálních demokratů, topky a lidovců, neúspěch pro modré straky a fiasko pro veverky, takové jsou výsledky komunálních voleb. Senátní volby zůstaly otevřené a je vidět, že tento týden proběhne krutý zápas o voliče, završený druhým kolem, ve kterém půjde o hodně: zdali si voliči skutečně přejí reformy, anebo zda nasypou do reformního stoje písek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Komárek 17.10.2010 22:57

Drtivá porážka neonacistů

opět se vracím do letošního jara, kdy Fischet udělal velmi správný a prozíravý krok - podal správní žalobu na DS. Tleskal jsem mu a dobře si pamatuju na mé oponenty, kteří v tom viděli nedemokratický zásah či dokonce následnou možnou voličskou podporu nově vzniklé DSSS. Nic z toho se nekonalo. U DS hrozilo 4-5%, tedy minimálně miliony ze státní kasy za volební příspěvek. V parlamentních volbách nedostali ani procento a nyní to byl totální výprask. Vůbec by mi nevadilo, kdyby mím tehdejší dost ostří oponenti uznali, že jsem měl prostě pravdu. Tak to je -  s fašisty se musí bojovat demokratickými nástroji, ale dokud je čas - dokud jsou slabí ...

V. Pavel 18.10.2010 8:05

Sebechvála Husákovské Kreatury

 

Smyslem diskuzního fóra je nesporně výměna nekorigovaných a necenzurovaných názorů, samozřejmě vč. názorů zcela protichůdných, na cokoliv a na kohokoliv. Zcela v rozporu s "dobrými mravy" a smyslem demokratické diskuze a demokracie samé, jsou snahy o zavedení, či prosazení různých forem umlčování některých diskutérů pro jejich názory. Zcela seriozně, bez přehánění a dramatizování, čelným představitelem těchto snah je zde M. Komárek. Na jeho snahy, které jsou zcela nepochybně v rozporu s "dobrými mravy", chápanými v kontextu demokratické společnosti, zde již někteří diskutéři doplatili vyloučením z fóra v Lidovkách. Mezi jimi, např. osobně já a někteří další, které Komárek rovněž nenávidí, jako např. i ing. arch. M. Č.  a jiní. Samozřejmě, že k "dobrým mravům" musí i v demokracii patřit určité limity, pokud jde o slušnost výrazů. Podle mého názoru by se v tomto ohledu měl leckterý zde určitě mírnit, avšak nepochybně vč. zmíněného Komárka, který rozhodně nepředstavuje žádný etalon slušnosti ani ve výrazech. O jeho morálce vůbec nemluvě. Běžně se zde vyskytují účastníci praktikující výrazy vysloveně koprofilní a jinak nechutné a ti Komárkovi nevadí, když nevyjadřiují žádné principiální názory na prezidenta Klause, či na Komárka samého, na které je nejen nedůtklivý a agresivní, ale i mstivý s tím, co z toho od jmenovaného udavače a zákeřného likvidátora diskutujících vyplývá. U diskutérů používajících nechutné výrazy, z nichž Komárek některé s ním spolupracující označuje jako diskutéry "kvalitní", stačí, když budou respektovat společenské standardy. Husákovského udavače bychom však zde mezi sebou trpět neměli!

J. Novak 17.10.2010 17:21

Asocialni deni v Cechach

No, mily Astonku, kdyz tak koukam na hloupe ovce a naprosto asocialni vladu v CR, plnou "kmotru", dinosauru a zbohatliku nikoliv z poctive prace, doporucuji vsem, co umi nejaky jazyk a neco jineho, nez jenom tlachat jako nasi politici, sbalte se a vyjedte pryc. Jednou ti politici chcipnou potom hlady, az nebude, kdo by na ne delal. Az se dostavi krize z nedostatku penez mezi lidmi, pak i Aston pochopi, az nebude mit zadne zajemce o jeho digistudio, vyuku Photoshopu apod. a nebude, kdo by mu za jeho zbytecne sluzby zaplatil. Zatim si holt uziva toho, co se mu spolupodarilo vytunelovat z Mlade Fronty.

K. Janyška 17.10.2010 17:29

Re: Asocialni deni v Cechach

A další ruďoch !  

ČR se stará o svě důchodce po Lucembursku nejlépa z celé EU a má nejnižší procento relativně chudých na celém světě ! To je bomba, co ? Dzp.

J. Novak 17.10.2010 17:35

Re: Asocialni deni v Cechach

Do rudocha mam tady v USA dost daleko, indian nejsem. Zivim se normalni praci, nikoliv tlachanim, jako "supermanazeri ODS", jinak byvali kominici.

K. Janyška 17.10.2010 17:41

Re: Asocialni deni v Cechach

To je výborný ! Chvíli mně honí jacási Švýcači, potom zase prý Hlonďan  a teď dokonce jakýsi Američan !  A všichni jsou přitom jen z Lihového domu ! Dzp.

K. Janyška 17.10.2010 17:05

Hovada pitomá, Pavle a spol ! Tady to máte ! Dzp.

http://www.klaus.cz/clanky/643

K. Janyška 17.10.2010 17:11

Re: Hovada pitomá, Pavle a spol ! Tady to máte ! Dzp.

Z oficiálního životopisu pana prezinenta Klause, který prošel mnohými volbami a nikdo, opozorňuji, nikdo ho nezpochybnil !!! Jen takoví zlomyslní úchylové, jako je Pavel a spol ! Prolhaný Pavel a  spol ! Dzp.

...V roce 1970 byl v rámci tehdejších čistek z Akademie věd vyhozen a z politických důvodů na dlouhá léta pracoval na podřadných místech ve Státní bance československé. Odtud se koncem roku 1987 vrátil k akademické činnosti do Prognostického ústavu ČSAV.  Do roku 1989 nikdy nebyl členem žádné politické strany a nikdy o to neusiloval....

J. Novak 17.10.2010 17:25

Re: Hovada pitomá, Pavle a spol ! Tady to máte ! Dzp.

Hmm, "podradna mista" ve 12 platove tride, zahranicni staze, taky bych chtel byt takhle "ublizeny". "Kotelnik" Dientsbier, to je totez, obcan si predstavil uhelnou kotelnu, mour, spinu, tezkou praci, ze takhle rezim "trestal" ti co nesouhlasi, nakonec zjisti, ze slo o dohled "na budiky" v plne automatizovane plynove kotelne, kde mel tim padem i dost casu na literarni tvorbu.

K. Janyška 17.10.2010 17:30

Re: Hovada pitomá, Pavle a spol ! Tady to máte ! Dzp.

A - další ruďoch ! Dzp.

S. Ševeček 17.10.2010 19:28

Re: Hovada pitomá, Pavle a spol ! Tady to máte ! Dzp.

Pane Janyško, žádný ruďoch - jenom na to neměl a tak si někde v klidu honil žanka a teď závidí.

(troufne si snad někdo tvrdit, že posledních dvacet let nemohl dělat svobodně, co ho napadne? - být třeba předsedou vlády)

M. Vondráček 17.10.2010 17:40

Podřadná místa

Ta podřadná místa , která zastával VK jste klidně mohl zastávat i Vy, ale i komouši poznali že jste hňup :-)

J. Kanioková 17.10.2010 18:21

Pokud vím, tak zahraniční stáž v r. 69

K. Janyška 17.10.2010 18:29

Re: Pokud vím, tak zahraniční stáž v r. 69

http://www.klaus.cz/clanky/2470

P. Kalina 17.10.2010 15:31

Nevětší problém českých voleb

vidím v tom, že každý účastník bere volby jako nějaký boxerský zápas. Vytrácí se důvod, proč tyto volby vlastně probíhají. Nejdůležitější v českých volbách není jen vyhrát, ale zadupat protivníky do země. Protože takto k volbám přistupuje celý národ, je zákonitě problém se po volbách dohodnout. Vzhledem k tomu, že máme poměrný systém, měli bychom se naučit tyto dohody uskutečňovat. Jinak nám opravdu hrozí, že naše vlády budou dlouhodobě k ničemu.

S. Ševeček 17.10.2010 19:23

Re: Nevětší problém českých voleb

Pane Kalino, troufám si tvrdit, že jde opravdu o boj na život a na smrt - a že je to tak správně a že je potřeba volby velice vážně brát; jenom si to představte - když se v současné "demokracii" většina dohodne, že tu menšinu mohou zlikvidovat, tak to klidně i provedou - jenom si vzpomeňte na "demokratickou republiku Německou" v roce 1933.

Problém je ovšem v tom, že český volič je úplně pitomý a myslí si, že on tím svým "sofistikovaným" volebním hlasem Poručí větru dešti ... hovno; každý máme jenom ten jeden hlas a měli bychom si to skromně přiznat - a volit srdcem a ne moderovaným způsobem "to hodit" tomu nejmenšímu zlu. Těžko nám socani něco dají - z čeho asi? - no, napřed nám to seberou na daních. A tzv. Nezávislí? Na čem?

Představte si, že já, který odchází do starobního důchodu, jsem ochoten, v zájmu reforem a Stop dalšímu zadlužování (tedy bezschodkovému rozpočtu) věnovat i Machovo zmrazení důchodů na jeden rok. Ale, pochopitelbně, ne sám.

V. Pavel 17.10.2010 14:50

Jak dál, po volbách?

Když si sami nedokážeme úspěšně vládnout, tak by asi fakt bylo lepší, kdyby Nečas oficiálně poprosil v Bruselu, ať si nás vezmou přímo pod sebe, především naše soudnictví, zákonodárství, zdravotnictví, dopravu, školství, potravinářství, energetiku, policii a všechno další, co sami neumíme! Klausovi můžou ponechat hošany, klimatologii, propagaci kuřáctví, propagaci "tepelných koulí"/ starých žárovek/ a pseudoprofesorování na žižkovské ekonomické "Sorboně", kam ho z Hradu vozí Audinou suplovat Profesora Pitharta a nového VŠ kolegu Profesora Topolánka. My bychom pak dosáhli úrovně platů, jako je standard v západní Evropě určitě dříve než za 249 a pů roku, jak máme spočítáno když nás dál povede komunisty a podvodníky oblíbený "Táta Tunel". Starý pán by asi dal také pokoj, kdyby si dál mohl připadat důležitý, že ho dál vozí zadarmo se státními poctami v Audině a nemusí poprdlávat v Trabantu jako za mlada, když byl v zenitu svých schopností a musel poslouchat chytřejšího Waltra Komárka a mít přitom na něj vztek, že pořád vetuje jeho přihlášky do KSČ žvástama o "neoblíbenosti v pracovním kolektivu", kvůli kterým ho 3x odmítli i když Lívii bez problémů vzali! Snad by byl i tak spokojený, když si bude smět dál o sobě myslet, že má výtečně nakročíno k získání Nobelovy ceny za něco, je mu jedno za co, třeba za Klimatologii, nebo propagaci nemáslových pomazánek s názvem Máslo, ale hlavně, že bude smět o něčem popřednášet ve fraku s pěkným motýlem před norským králem v Oslu a bude ho natáčet TV a fotit do novin! Mělo by to chybu?

R. Tesařík 17.10.2010 14:53

Re: Jak dál, po volbách?

co to je za elaborát?? To se mi snad jenom zdá.

V. Pavel 17.10.2010 14:56

Re: Jak dál, po volbách?

Tesaříku! Kdyby byl na živu váš nadanější brácha, mohl by to zhudebnit a udělat pro vyschlý Yo Yo Band nový opravdový Hit!

R. Tesařík 17.10.2010 14:59

Re: Jak dál, po volbách?

jasně, že bychom napsali opěvnou hymnu na Brusel. Tak s tím , prosím pěkně, jděte do brusele.

V. Pavel 17.10.2010 15:03

Re: Jak dál, po volbách?

Tesaříku! Připravujete blues na Sirotka v Evropě, Osamocené Klausovo Česko, nebo častušku na nové historicky osvědčené společenství Rusko - Česká Republika?

R. Tesařík 17.10.2010 15:16

Re: Jak dál, po volbách?

vy jste musel mít smrtelně vtipnou omáčku k obědu, že?

D. Švik 17.10.2010 15:03

Re: Jak dál, po volbách?

Sním, či bdím? A nebo jsi opravdu tak sprostý?

V. Pavel 17.10.2010 15:06

Re: Jak dál, po volbách?

Šviku! Komu tykáte, Primitive?

D. Švik 17.10.2010 15:25

Re: Jak dál, po volbách?

Osobo, děláš si ze mě srandu?! Ty se neštítíš urážet a to dokonce pomoci zesnulého a chceš tu mluvit o vykání?Ty musíš být úplně vedle.

K. Janyška 17.10.2010 16:57

Re: Jak dál, po volbách?

Ne, Pavel je tak prostý ! Dzp.

M. Lechvy 17.10.2010 15:35

Re: Jak dál, po volbách?

Ty jsi Pavle obyčejné nechutné naduté prase a měl by jsi sem na NP mít zakázán přístup.

J. Mrázek 17.10.2010 15:10

Předpokládal jsem-mylně-že nelze najít většího v.la, než je POCH..

Tímto se Vám omlouvám, jste lepší .

J. Kulheim 17.10.2010 15:28

Re: Jak dál, po volbách?

Mělo by to chybu?

To Vy se nedokážete ovládat pane V. Pavle. Máte stálé nutkání někoho známkovat, poučovat, urážet.  Pokud chcete, aby Vám vládli úředníci z Bruselu, tak se přestěhujte do některé ze zemí kde již vládnou. Neztrácejte čas. Před rokem 1989, v půběhu vlády lidí podobného myšlení jako máte Vy,  takové řešení nebylo možné. Pkud potřebujete , aby Vás stále někdo vedl a nedovedete se chovat jako plnoletý, tak se vraťte do školky.

Než odejdete, byl bych rád pokud napíšete podrobnosti o Vašich obviněních. Několikrát jsem Vás o to žádal. Zdá se zase jenom plácání. ....Napsal jste V. Pavel Datum: 24.09.2010 09:09 Nikdo ale netvrdí, že Klaus ve svém oficiálním polistopadovém CV uvádí pro sebe nepříznivá fakta. Nejen o svých přihláškách do KSČ, zatajuje rovněž svého otce - Stalinistu z Haliče Pružinského a o matce Marii, že byla již předválečnou členkou KSČ a učitelkou ruštiny, než svůj život spojila s emisarem ze Stalinova CCCP, se kterým v 1941 povila Vašíka. 

Přizná se, že na Vaší odpověď a důkazy  se docela těším. I když na druhou stranu jsem dost skeptický. Zatím jste nic kloudného nenapsal. Jenom osočování.

K. Janyška 17.10.2010 16:58

Re: Jak dál, po volbách?

Pavel to tak nemyslí, on je blázen ! Dzp.