5.6.2024 | Svátek má Dobroslav


Diskuse k článku

Volby zasáhly do politické mapy

Úspěch sociálních demokratů, topky a lidovců, neúspěch pro modré straky a fiasko pro veverky, takové jsou výsledky komunálních voleb. Senátní volby zůstaly otevřené a je vidět, že tento týden proběhne krutý zápas o voliče, završený druhým kolem, ve kterém půjde o hodně: zdali si voliči skutečně přejí reformy, anebo zda nasypou do reformního stoje písek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Pavel 18.10.2010 8:05

Sebechvála Husákovské Kreatury

 

Smyslem diskuzního fóra je nesporně výměna nekorigovaných a necenzurovaných názorů, samozřejmě vč. názorů zcela protichůdných, na cokoliv a na kohokoliv. Zcela v rozporu s "dobrými mravy" a smyslem demokratické diskuze a demokracie samé, jsou snahy o zavedení, či prosazení různých forem umlčování některých diskutérů pro jejich názory. Zcela seriozně, bez přehánění a dramatizování, čelným představitelem těchto snah je zde M. Komárek. Na jeho snahy, které jsou zcela nepochybně v rozporu s "dobrými mravy", chápanými v kontextu demokratické společnosti, zde již někteří diskutéři doplatili vyloučením z fóra v Lidovkách. Mezi jimi, např. osobně já a někteří další, které Komárek rovněž nenávidí, jako např. i ing. arch. M. Č.  a jiní. Samozřejmě, že k "dobrým mravům" musí i v demokracii patřit určité limity, pokud jde o slušnost výrazů. Podle mého názoru by se v tomto ohledu měl leckterý zde určitě mírnit, avšak nepochybně vč. zmíněného Komárka, který rozhodně nepředstavuje žádný etalon slušnosti ani ve výrazech. O jeho morálce vůbec nemluvě. Běžně se zde vyskytují účastníci praktikující výrazy vysloveně koprofilní a jinak nechutné a ti Komárkovi nevadí, když nevyjadřiují žádné principiální názory na prezidenta Klause, či na Komárka samého, na které je nejen nedůtklivý a agresivní, ale i mstivý s tím, co z toho od jmenovaného udavače a zákeřného likvidátora diskutujících vyplývá. U diskutérů používajících nechutné výrazy, z nichž Komárek některé s ním spolupracující označuje jako diskutéry "kvalitní", stačí, když budou respektovat společenské standardy. Husákovského udavače bychom však zde mezi sebou trpět neměli!

M. Komárek 17.10.2010 22:57

Drtivá porážka neonacistů

opět se vracím do letošního jara, kdy Fischet udělal velmi správný a prozíravý krok - podal správní žalobu na DS. Tleskal jsem mu a dobře si pamatuju na mé oponenty, kteří v tom viděli nedemokratický zásah či dokonce následnou možnou voličskou podporu nově vzniklé DSSS. Nic z toho se nekonalo. U DS hrozilo 4-5%, tedy minimálně miliony ze státní kasy za volební příspěvek. V parlamentních volbách nedostali ani procento a nyní to byl totální výprask. Vůbec by mi nevadilo, kdyby mím tehdejší dost ostří oponenti uznali, že jsem měl prostě pravdu. Tak to je -  s fašisty se musí bojovat demokratickými nástroji, ale dokud je čas - dokud jsou slabí ...

J. Skotnica 17.10.2010 21:06

Re: Pane Janyško! (14:18) i když bych si přál...

Proč ne? Polštářovanou a kliku zvenčí.

V. Kusý 17.10.2010 20:18

Re: Pane Janyško! (14:18) i když bych si přál...

To je ale nonsens! Pavel a kinderstube! Kyselé hrozny nejvýš.

M. Bílý 17.10.2010 20:00

I já Vás zdravím, pane Libore (16:53)

Copak já skáču, mám seznam výtečníků jejichž příspěvky zásadně nečtu, ale u některých si myslím, že by se mohli polepšit. Když ne, bez milosti je tam připíšu. I dnes velmi brou!

S. Ševeček 17.10.2010 19:28

Re: Hovada pitomá, Pavle a spol ! Tady to máte ! Dzp.

Pane Janyško, žádný ruďoch - jenom na to neměl a tak si někde v klidu honil žanka a teď závidí.

(troufne si snad někdo tvrdit, že posledních dvacet let nemohl dělat svobodně, co ho napadne? - být třeba předsedou vlády)

S. Ševeček 17.10.2010 19:23

Re: Nevětší problém českých voleb

Pane Kalino, troufám si tvrdit, že jde opravdu o boj na život a na smrt - a že je to tak správně a že je potřeba volby velice vážně brát; jenom si to představte - když se v současné "demokracii" většina dohodne, že tu menšinu mohou zlikvidovat, tak to klidně i provedou - jenom si vzpomeňte na "demokratickou republiku Německou" v roce 1933.

Problém je ovšem v tom, že český volič je úplně pitomý a myslí si, že on tím svým "sofistikovaným" volebním hlasem Poručí větru dešti ... hovno; každý máme jenom ten jeden hlas a měli bychom si to skromně přiznat - a volit srdcem a ne moderovaným způsobem "to hodit" tomu nejmenšímu zlu. Těžko nám socani něco dají - z čeho asi? - no, napřed nám to seberou na daních. A tzv. Nezávislí? Na čem?

Představte si, že já, který odchází do starobního důchodu, jsem ochoten, v zájmu reforem a Stop dalšímu zadlužování (tedy bezschodkovému rozpočtu) věnovat i Machovo zmrazení důchodů na jeden rok. Ale, pochopitelbně, ne sám.

S. Ševeček 17.10.2010 19:09

Re: Pane Janyško! (14:18) i když bych si přál...

Jestliže renovovaní mediálně známí psychologové otevřeně prohlašují, že třetina obyvatelstva je úplně pitomá a nikdo to dosud nezpochybnil, pak buď stejné procento mentálně nedostatečných je i ve zvolených zastupitelech, nebo ta insuficientní (= úplně pitomá - to pro názornost) nadpoloviční třetina obyvatelstva zvolila samé lůmeny ... otázkou je, jak poznala, že jsou to lůmeni (osvícenci - to pro úplné pitomce).

(ten můj politologický pojem "nadpoloviční třetina" si přeberte po svém)

J. Skotnica 17.10.2010 18:55

Re: Jak dál, po volbách?

Nechápu Kajane proč ta dvě  zbytečná slovíčka "to tak".

K. Janyška 17.10.2010 18:29

Re: Pokud vím, tak zahraniční stáž v r. 69

http://www.klaus.cz/clanky/2470

J. Kanioková 17.10.2010 18:21

Pokud vím, tak zahraniční stáž v r. 69

K. Janyška 17.10.2010 17:41

Re: Asocialni deni v Cechach

To je výborný ! Chvíli mně honí jacási Švýcači, potom zase prý Hlonďan  a teď dokonce jakýsi Američan !  A všichni jsou přitom jen z Lihového domu ! Dzp.

M. Vondráček 17.10.2010 17:40

Podřadná místa

Ta podřadná místa , která zastával VK jste klidně mohl zastávat i Vy, ale i komouši poznali že jste hňup :-)

J. Novak 17.10.2010 17:35

Re: Asocialni deni v Cechach

Do rudocha mam tady v USA dost daleko, indian nejsem. Zivim se normalni praci, nikoliv tlachanim, jako "supermanazeri ODS", jinak byvali kominici.

J. Novak 17.10.2010 17:33

Re: Vládní koalice sou k(censored)

No, Janysko, az vas nekdo, kdo nebude mit "co do huby" vezme na ulici klackem po hlave, aby vas obral a moh si koupit aspon housku a policajti nebudou, protoze Velky John je uz stacil rozpustit a zdecimovat a ABL bude hlidat jenom rezidence zbohatliku, pak se vam mozna rozbreskne, mistre kominicky.

M. Trhlík 17.10.2010 17:33

Re: Ale madam,

Pane Kadleci,když mluvíte o demokratickém procesu,proč  to není schopna uznat i prohrávající strana? Teď nemluvím z pozice levičáka,ani pravičáka,protože každá strana nese svou prohru těžce.Jednotlivci jsou v podstatě figurky,kterýmí si strany pohrávají podle potřeby.Je mi jasné,že změnu může zaznamenat jen ústava a strany by se měly snažit najít takový způsob voleb,aby bylo jasné,že většina bude vládnout.V současnosti se opakovaně objevují ve volbách lidé,kteří prošli řadou funkcí,kde se neosvědčili a důsledkem toho je i velmi nekultivovaná diskuse.Nebo si myslíte,že člověk o kterém si část národa myslí,že tam nemá co dělat a druhá tvrdí jak je výborný,si zaslouží vulgární nadávky?A jak dokáží ovlivnit média voliče se při těchto volbách přesvědčily stovky politiků ,někteří byli kritizováni oprávněně,druzí naopak.Kde hledat pravdu?

K. Janyška 17.10.2010 17:30

Re: Hovada pitomá, Pavle a spol ! Tady to máte ! Dzp.

A - další ruďoch ! Dzp.

K. Janyška 17.10.2010 17:29

Re: Asocialni deni v Cechach

A další ruďoch !  

ČR se stará o svě důchodce po Lucembursku nejlépa z celé EU a má nejnižší procento relativně chudých na celém světě ! To je bomba, co ? Dzp.

J. Novak 17.10.2010 17:25

Re: Hovada pitomá, Pavle a spol ! Tady to máte ! Dzp.

Hmm, "podradna mista" ve 12 platove tride, zahranicni staze, taky bych chtel byt takhle "ublizeny". "Kotelnik" Dientsbier, to je totez, obcan si predstavil uhelnou kotelnu, mour, spinu, tezkou praci, ze takhle rezim "trestal" ti co nesouhlasi, nakonec zjisti, ze slo o dohled "na budiky" v plne automatizovane plynove kotelne, kde mel tim padem i dost casu na literarni tvorbu.

L. Severa 17.10.2010 17:24

Re: Co na to obyčejný člověk pravicového zaměření.

Paní Boublíková(14,57), tu dobu kdy se děti staraly o svoje rodiče  pamatuji. Rozumělo se to samo sebou. Lidé také na stáří škudlili. Uspořenou tvrdou měnu znehodnotil Hitler, po válce z toho byly t.zv. vázané vklady, které pak komunisté při měnové reformě anulovali. Před válkou byl takový ajznboňák dobrou partií, protože byl pod penzí. Obávám se, že chybí jakási kontuidita v rodinných vztazích. V dnešní době mladí vylétají časně z hnízda a žijí svým životem, není to jako dřív, kdy byly pohromadě i tři generace a jedly tak říkajíc z jednoho hrnce. Vidím to ve svém okolí, nedělní obědy u rodičů a sem tam telefon. V horším případě natažené ruce o finanční podporu a to i k rodičům v domově důchodců. Obávám se, když slyším ty zprávy o zadluženosti rodin, že lidé upadají do jakési bezstarostnosti a nezodpovědnosti a zapomínají na svoji budoucnost, natož aby mysleli na rodiče.

J. Novak 17.10.2010 17:21

Asocialni deni v Cechach

No, mily Astonku, kdyz tak koukam na hloupe ovce a naprosto asocialni vladu v CR, plnou "kmotru", dinosauru a zbohatliku nikoliv z poctive prace, doporucuji vsem, co umi nejaky jazyk a neco jineho, nez jenom tlachat jako nasi politici, sbalte se a vyjedte pryc. Jednou ti politici chcipnou potom hlady, az nebude, kdo by na ne delal. Az se dostavi krize z nedostatku penez mezi lidmi, pak i Aston pochopi, az nebude mit zadne zajemce o jeho digistudio, vyuku Photoshopu apod. a nebude, kdo by mu za jeho zbytecne sluzby zaplatil. Zatim si holt uziva toho, co se mu spolupodarilo vytunelovat z Mlade Fronty.

K. Janyška 17.10.2010 17:11

Re: Hovada pitomá, Pavle a spol ! Tady to máte ! Dzp.

Z oficiálního životopisu pana prezinenta Klause, který prošel mnohými volbami a nikdo, opozorňuji, nikdo ho nezpochybnil !!! Jen takoví zlomyslní úchylové, jako je Pavel a spol ! Prolhaný Pavel a  spol ! Dzp.

...V roce 1970 byl v rámci tehdejších čistek z Akademie věd vyhozen a z politických důvodů na dlouhá léta pracoval na podřadných místech ve Státní bance československé. Odtud se koncem roku 1987 vrátil k akademické činnosti do Prognostického ústavu ČSAV.  Do roku 1989 nikdy nebyl členem žádné politické strany a nikdy o to neusiloval....

K. Janyška 17.10.2010 17:05

Hovada pitomá, Pavle a spol ! Tady to máte ! Dzp.

http://www.klaus.cz/clanky/643

K. Janyška 17.10.2010 17:01

Re: Kajan

Nevíte co je to bigoš, trumbero ! Dzp.

K. Janyška 17.10.2010 16:59

Re: Jak dál, po volbách?

Ano, Pavel si hrozně vymýšlí ! Nemá to v hlavě v pořádku ! Dzp.

K. Janyška 17.10.2010 16:58

Re: Jak dál, po volbách?

Pavel to tak nemyslí, on je blázen ! Dzp.

K. Janyška 17.10.2010 16:57

Re: Jak dál, po volbách?

Ne, Pavel je tak prostý ! Dzp.

L. Severa 17.10.2010 16:53

Re: Pane Janyško! (14:18) i když bych si přál...

Pane Bílý (14,35), udělali jsme oba stejnou chybu, málo přeskakujeme. Včera Vám radím a dnes také málo skáču, asi to s těmi francouzskými holemi líp nepůjde. Zdravím.

T. Otakar 17.10.2010 16:49

Re: Jak dál, po volbách?

Pane Pavle, nikdy jsem zatím nereagoval na vaše komentáře, ale tentokrát už musím. Zdá se mi, že víte o každém nějakou pikanterii, nebo si ji úspěšně vymýšlíte. Pokud ty věci znáte, pak jste musel být zaměstnancem jisté nechvalně známe organizace. Pokud si je vymýšlíte jde jasně o lži. Tak jak to tedy je?

O. Kadlec 17.10.2010 16:19

Re: Nejlépe napapaní, pane Kadleci (15:52) jsou předáci socialistických stran.

Co má ten nabob společnýho se sociálně slabými - jak se dnes "prostému lidu" Boženy Němcové říká?