3.7.2024 | Svátek má Radomír


Diskuse k článku

Ústupek žlutý na modrém

IKEA prodává svůj nábytek i v Saúdské Arábii a její katalog tam najdete podobně, jako vám ho nabídnou v Praze ve Zličíně nebo na Černém mostě. Po bližším ohledání zjistíte, že tam jsou jiné fotky – nejsou tam ženy na fotkách a nejsou uvedeny autorky návrhů. V liberálním Švédsku je z toho pozdvižení, u nás podiv.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Tesařík 2.10.2012 15:39

Re: Jiřina Šiklová, socioložka: "Prezident z incidentu vyvázl v podstatě bez zranění. A paradoxně díky němu odhalil slabinu ve svém bezpečnostním systému. Je proto otázkou, zda by Hrad a policie neměly vůči Vondroušovi projevit shovívavost...

a udělat z něj generála hradu.

R. John 2.10.2012 15:25

Divné móresy

   Náměstek nebyl uplácen , ale sám uplácel . Tomu říkám absurdní divadlo v  kradlastánu. Také si to pošupajdí do vazby . Mohl by si na vycházce na dvorku povídat s Rathem , kdo z nich je větší lidumil.  :-)) 

J. Boleslav 2.10.2012 15:55

Re: Divné móresy

Taky mně to pořád nesedí. Jediné rozumné vysvětlení, které mně napadá, je, že se pokoušel uplácet někoho na ÚOHSu nebo u policie. Jinou možnost si skutečně neumím představit.

M. Martinovská 2.10.2012 16:03

Re: Divné móresy

Náměstek mohl uplácet naopak třeba řemeslníka, instalatéra a pod. Podle písně od Nose.

K. Drobková 2.10.2012 16:09

Re: Divné móresy

 Jednu z těch zakázek přece získala jedna velká firma, která ji ale vůbec neprováděla a přehrála ji na tu firmu spřátelenou s náměstkem. Třeba uplácel právě někoho z té velké firmy, aby to na sebe vzala ......

P. Hofman 2.10.2012 16:11

Re: Divné móresy

Ono je to organizačně ale jasné. Většinu smluv podepisují či o nich významně rozhodují ředitelé odborů a tak náměstek vysvětlí, že je potřeba sepsat smlouvu s tím nebo oním a že z toho onomu úředníkovi taky něco kápne. A je to tady.

F. Šimek 2.10.2012 15:25

Pro Švika....

http://zpravy.idnes.cz/roman-joch-o-utoku-na-klause-dpb-/domaci.aspx?c=A121002_145555_domaci_jw

J. Ryba 2.10.2012 15:21

Kdyby na kohokoliv kdokoliv vystřelil pistolkou lentilky 0,1 gramů a ten pak prohlásil, že je to atentát, všichni by si významně ťukali na čelo

ale řekl to holt nahý císař pán, takže je oblečený... :-))))

J. Ryba 2.10.2012 15:25

Airsoftové zbraně - hračky nebo zbraně

Pokud se jedná o mechanické zbraně, u nichž je napínací síla menší než 150 N, nejedná se o zbraně „kategorie D“ ve smyslu zákona č. 119/2002 Sb., o střelných zbraních a střelivu (dále jen „zákon o střelných zbraních“), ale můžeme hovořit o hračce.

S. Lazárek 2.10.2012 15:35

Re: Airsoftové zbraně - hračky nebo zbraně

Pane Jílku, o atentát jistě nešlo, ale mohu Vás ujistit, že kdybyste dostal z pár metrů z té airsoftové ostřelovačky, kterou má můj syn a v které si ještě "vytunil" pero, věděl byste o tom hodně, ale opravdu hodně dlouho. A kdyby se poštěstilo trefit Vás do oka, nemusel byste shánět ani metanol, měl byste to se vší parádou, hned  a i z muzikou (Vaší), ta 0,25 g by tam zajela, jako do maminy, to si buďte jistý.

P. Hofman 2.10.2012 15:43

Re: Airsoftové zbraně - hračky nebo zbraně

To je pravda, co píšete, mám to doma taky. Ovšem z metru a cíleně do saka to pouze ucítíte, jinak nic.

S. Lazárek 2.10.2012 15:50

Re: Airsoftové zbraně - hračky nebo zbraně

Pane Hofmane, stačilo, aby do něj v okamžiku výstřelu někdo strčil, třeba ten chlapík, co ho nakonec odtáhl a místo díry v saku má Klaus z oka oko volské. Pistole má malý výkon, ale z půl metru přímo do oka, je to ložené.

P. Hofman 2.10.2012 15:55

Re: Airsoftové zbraně - hračky nebo zbraně

Sice to dle záběrů TV považuji za nemožné, ale vyloučit se to nedá. I jiní lidé se někdy odstřelej při manipulování se zbraní. Pro mne je podstatné, že ze záběrů je vidět, že mu ublížit nechtěl. Jeho čin však neobhajuji.

J. Ryba 2.10.2012 17:57

Re: Airsoftové zbraně - hračky nebo zbraně

ještě se trochu posnažte a už to bude atentát zvlášť brutálním způsobem :-)

R. Tesařík 2.10.2012 15:53

Re: Airsoftové zbraně - hračky nebo zbraně

te´d jste mi připomněl paměti Nikity Chruščeva, když čekali na Beriju. Berija vešel a měl aktovku...Chruščev,..věděl jsem co tam má.Sáhl jsem si na kapsu, měl jsem to tam taky.....chCete znát pokračování?,

P. Hofman 2.10.2012 15:57

Re: Airsoftové zbraně - hračky nebo zbraně

Děkuji, ale historky vašich přátel mne nudí.

R. Tesařík 2.10.2012 16:01

Re: Airsoftové zbraně - hračky nebo zbraně

to jsou oficiální memoáry starého Nikity...vy je neznáte?? ale to jste mne opravdu, ale opravdu zklamal. mělo to možná velmi významný vliv na další události zde.

K. Drobková 2.10.2012 16:05

Re: Airsoftové zbraně - hračky nebo zbraně

 Tykal si s ním ťaťulda ? A co se Stalinem ? Nehoupal vás na kolenou ?

R. Tesařík 2.10.2012 17:16

Re: Airsoftové zbraně - hračky nebo zbraně

zase hovno, že. Vy jste blbé to, vo tym žádná. Dlužíte mi ještě vaše vysvětlení, jak ten můj fotr chtěl zavřít vaši muter.. Lžete , jako když tiskne, podvodníku.

M. Martinovská 2.10.2012 16:00

Re: Airsoftové zbraně - hračky nebo zbraně

pistoli? svačinu? Co má Chruščov v kapse? To je jak z Hobita....

J. Ryba 2.10.2012 17:55

Re: Airsoftové zbraně - hračky nebo zbraně

no vidíte, vyměnil péro...to je podstatná, leč zde nepotřebná informace...taky jste mi mohl nabídnout, že mě picnete vzduchovkou...to je asi tak vše, co se k tomu dá říct

R. Langer 2.10.2012 15:41

Re: Kdyby na kohokoliv kdokoliv vystřelil pistolkou lentilky 0,1 gramů a ten pak prohlásil, že je to atentát, všichni by si významně ťukali na čelo

Jistě, a všichni věděli, že je to jenom taková sranda, že? Že je to "jenom jako"? Ne? Mě by zajímalo, co by se dělo, kdyby to nebyla jenom sranda... :-P

R. John 2.10.2012 15:48

Do vytasení zbraně a prvního výstřelu ,

   se laskavě obraťte pro vysvětlení s důvěrou na odbor Ministerstva vnitra "Ochrana ústavních činitelů" . My komentujeme již jen tu srandu následující. :-)

J. Anděl 2.10.2012 16:00

Re: Do vytasení zbraně a prvního výstřelu ,

"My"? :-)

M. Martinovská 2.10.2012 16:02

Re: Do vytasení zbraně a prvního výstřelu ,

To bylo na jednom diskusním serveru zakázaným zájmenem. Někdy se to ale použít smí? Ve smyslu já a ještě nejméně jedna osoba zde?

J. Anděl 2.10.2012 16:05

Re: Do vytasení zbraně a prvního výstřelu ,

Ano, smí. Ovšem jen výjimečně a s výslovným souhlasem Bruselu.

Vážně to bylo někde zakázané slovo? To je vtipné.

M. Martinovská 2.10.2012 16:25

Re: Do vytasení zbraně a prvního výstřelu ,

Jo. Na tzv. "raťafákovi". Byl tam někdo, kdo se strašně rozčiloval, když někdo napsal jinému "děkujeme za článek". ("My" byl nevyjádřený podmět.) Byla to pro něj otázka cti nebo života - strašně mu vadilo, že ten druhý jakoby mluví za něj a bez povolení.

Chvíli jsem tam chodila, protože tam přispěvatelé psali články a to mě docela bavilo - obhajovala jsem tam církevní restituce (dost zbytečná snaha) ale on je ten server zcela anonymní a bez administrace - též zcela bez cenzury - 100%-ně svobodný - tomu odpovídaly reakce lidí, a značná razance urážek i sporů. Dnes se tam myslím vyskytuje Janyška blahé paměti.

R. John 2.10.2012 16:35

Včera jsem Vám paní Martinovská ve stručnosti odpověděl na Jeffersona.

   Jenom lehounce doplním, tou občanskostí myslel víru  bez zprostředkovatelů , hiearchií církví.   Myslím, že byl  tímto  ovlivněn později i Masaryk  , vycházeje s Loocka a Jeffersona.

M. Martinovská 2.10.2012 16:38

Re: Včera jsem Vám paní Martinovská ve stručnosti odpověděl na Jeffersona.

Díky moc, já jsem musela končit, ale v takových případech se vždycky druhý den ráno vracím a koukám se, co kdo napsal. Toho Jeffesona se dožadoval Koukolík, a já jsem nevěděla, co si pod tím představit.

R. John 2.10.2012 16:49

Tak to musíte fakt přemrsknout "Listy federalistům".

   Protože jen tak budete znát názory ,které vedly ke konstituci USA a  Deklaraci  .