27.6.2024 | Svátek má Ladislav


Diskuse k článku

Ukázka politické slabomyslnosti

Odborníci spekulují, co tím Věci veřejné zamýšlely, když znovu otevřely koaličně dohodnutou kauzu církevních restitucí. Aby se o nich psalo v novinách? Na to mohli předáci této strany jít i jinak, mohli si sundat kalhoty a připojit se k recesistům, kteří v podvlékačkách jezdili v metru. Taky se o nich psalo v novinách.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
A. Fritscher 11.1.2012 6:47

Kdo si myslí, že se VV nepodařilo naplnit předvolební plán, tak se hluboce mýlí :o)

Předvolebním podnikatelským plánem pana Bárty bylo, zajistit si KONTAKTY !

Jestli si někdo myslí, že se mu to nepovedlo a´t si to myslí.

Ostatní činnost VV jako strany je jen nutná agenda která doprovází každou firmu, ten pravý záměr byl jistě naplněn, a Bártovi na to stačilo pár měsíců ministrování :o))

O. Kadlec 11.1.2012 7:19

Re: Kdo si myslí, že se VV nepodařilo naplnit předvolební plán, tak se hluboce mýlí :o)

Pan Fritsche r buď jim dělal při tom tajemníka, anebo je to jen obyčejný plebejský jádobřevimjaktovšechnobylomně nebudetenicpovídat.

A. Fritscher 11.1.2012 7:56

Re: Kdo si myslí, že se VV nepodařilo naplnit předvolební plán, tak se hluboce mýlí :o)

Je to to druhý, ale blbej nejsem........................vy věříte pane Kadleci na dobrotu a nezištnost činů zbohatlých podnikatelů, při správě věcí věřejných................ a kterou pohádku ještě máte rád, já osobně preferuji sedmero krkavců :o))

O. Kadlec 11.1.2012 8:31

Re: Kdo si myslí, že se VV nepodařilo naplnit předvolební plán, tak se hluboce mýlí :o)

Blbej nejste, ale mediální obraz jste spolkl. Netlačí vás naviják? Já na pohádky nevěřím, ani na tu o "firmě" ABL v podobě VV.

A. Fritscher 11.1.2012 9:42

Re: Kdo si myslí, že se VV nepodařilo naplnit předvolební plán, tak se hluboce mýlí :o)

No vidíte každej občas něco spolkneme, já tu o firmě ABL a vy možná tu o čestných úmyslech.................. a třeba je to někde jinde, a třeba má pravdu jeden z nás, ale otázka zní, je to vůbec důležitý pro nás dva ?!?

Hezký den :o))

P. Hlosta 11.1.2012 5:27

Je to nuda!

K tomuhle ani nemám komentář.

Z. Jaromír 11.1.2012 3:08

Přesně tak!

Máte pravdu, pane Panský. Já jakožto volič Koruny české volím pokaždé dobře.

Koneckonců ani ty VV své voliče nemohly zklamat. U nás na předvolebních plakátech ohlašoval R. John STOP církevním restitucím, a můžeme sledovat, že své krédo hájí až téměř do hrdel a statků... Brání se i bezectným handlům, že ano. Jen nechápu, proč další dvě vládní strany tyhle poděsy braly do koalice, stačilo së seznámit s vyjádřeními různých jejich kandidátů v různých regionech, aby bylo jasné, jakým programním mišmašem se prezentují.

P. Hlosta 11.1.2012 5:29

Re: Přesně tak!

Protože potřebovaly složit jakoukoli koalici, která vyšachuje Paroubka. Vy máte krátkou paměť, nebo jste tu v Česku nebyl.

M. Trhlík 11.1.2012 6:18

Re: Přesně tak!

Tím jste pane Hosto potvrdil,že máme politiky,kteří jsou ochotni údajně v zájmu nás všech se spojit třeba s čertem,aby obhájili pozice.Že jsou důsledky obtížně  napravovány, na to se až příliš nemyslí.A lidé paměť mají a proto se stávají čím  dál víc nedůvěřivější.

A. Fritscher 11.1.2012 6:50

Re: Přesně tak!

Pane Trhlíku s tím "sázením" na lidskou pamět bych to nepřeháněl, popovídáme si o ní po volbách, ano :o))

M. Trhlík 11.1.2012 7:13

Re: Přesně tak!

Pane Fritschere,ale o tom právě jsem se zmínil,že lidí jsou nedůvěřiví,protože dost vnímají,co se jim kdo nasliboval a co splnil.Jestli se jejich naděje naplní,to se pozná opravdu až po volbách.Další skupinu tvoří ti naivnější,kteří nic nevnímají a je ji m to jedno koho zvolí,nebo nevolí vůbec.

A. Fritscher 11.1.2012 8:06

Re: Přesně tak!

Pane Trhlíku vy děláte jakby poslední volby byly těmi prvními :o))

Stáloce politického nebe pášou co pášou už přes dvacet roků  ve jménu oranžovo-modré to co pášou, a lidi jsou pařád jak bezmozci bezpamětní :o))

O. Kadlec 11.1.2012 7:24

Re: Přesně tak!

To je logický, pane Trhlík, politika bez pozice neexistuje. Takže politik musí především obhájit pozice.

Ale je pravda, že lidi, kteří nechápou ani tak základní danosti, jsou taky voliči.

P. Kolář 11.1.2012 6:52

Re: Přesně tak!

Je to paradoxní,ale je to jediná pozitivní věc na které se VV možná nechtěně podílely.

M. Rejman 11.1.2012 2:33

Ne politická slabomyslnost, ale vychytralost VV

Hrátky VV s církevními restitucemi tentokrát nesvědčí o jejich politické slabomyslnosti (ač jindy o ní není pochyb), ale o vychytralosti , resp. lacinému populismu. VV hrají na strunu proticírkevní a protináboženské zaujatosti socialistů a značné části liberálů, a sxnaží se "bojem" proti církevním restitucím získat zpět ztracené posice. A pokud se týká Astonova názoru na VV a jejich voliče, nejde o hulvátství, ale o střízlivé zhodnocení skutečnosti. Nakonec - uvidíme, kolik voličů podlehne slibům strany pana Babiše, pokud nějakou založí, a koho budou voliči volit presidentem, pokud nedejbože projde přímá volba... 

P. Brodský 11.1.2012 0:25

Věčkaři alternativu mají.

Jenomže si ji nezvolí. Budou další tři roky pobírat ministerské platy a pak zmizí. Kdyby jim šlo o moc a ne jenom o peníze, mohli by ty tři roky dělat jazýčka na váze. Asi by se jim popularita nevrátila, ale další posluhování Nečasovi je zničí s dokonalou jistotou.

T. Pansky 11.1.2012 0:15

Ac VeVerky nemiluji, musim se ohradit proti Astonovu hulvatstvi !!!

Lide voli, protoze necemu veri. Stane se, ze voleni ci zvoleni jsou lhari, ale to se stava. Aston a nikdo jiny nema pravo se nekomu posmivat za to, ze volil !!! VeVerky byly take volene proto, ze korupcni jadro ODS uz nelze dale zakryvat a pravicovi volici hledali unik. Smat se volicum je vrchol netolerantnosti a hulvatstvi. Cepujme politiky, ne volice, kteri casto nemaji moc na vybranou. top0625top@live.com

M. Stuchlik 11.1.2012 0:21

Re: Ac VeVerky nemiluji, musim se ohradit proti Astonovu hulvatstvi !!!

Nesouhlasím, současný stav je mimo jiné i důsledek hlouposti voličů. Nazývejme hloupost hloupostí a hlupáky hlupákama. Nikdo vám nebere právo volit veverky, vy neberte lidem právo mít názor na takovou volbu a mít právo jej vyjádřit.

J. Stejskal 11.1.2012 1:04

Re: Ac VeVerky nemiluji, musim se ohradit proti Astonovu hulvatstvi !!!

Já naopak souhlasím. Veverky udělaly kampaň a v rámci nedůvěry k vedoucím stranám, které totálně v minulém období zklamaly, volili neparlamentní stranu. Ono to většinou nevyjde, ale tentýž úděl měli v minulém období Zelení. Předtím čtyřkoalice, ODA, KDU a já nevím, co ještě. v ty se také skládaly naděje a jak to dopadlo? A před každými volbami vždycky chytráci říkají: Čtěte pozorně volební programy, ať neuděláte volovinu! Bylo tam někde napsáno, jaký bude Němec ministr spravedlnosti, Řebíček ministr dopravy, nebo John pitomec? Nebylo.

J. Kanioková 11.1.2012 5:57

Ano, pořád stejná nereálná očekávání - OH, SD, DU, ODA, Zelení, atd.

Tenhle typ voliče má na své politiky obrovská, nereálná očekávání, která nejsou nikdy naplněna, ale on to vždycky svým politikům odpustí, protože je přesvědčen, že jen intriky těch napravo a těch nalevo brání těm, které volí, v uslutečňování skutečné demokracie.

Intelektuální konstrukt = uměle vytvářené nedomyšlené iluze o světě, pro jejichž prosazování (až vnucování) pak zásahy do přirozených vztahů ve prospěch jedněch na úkor jiných. Sociální inženýrství.. To se táhne už dlouho a vnáší do společnosti zbytnělé nároky a naděje, o to hůř pak nespokojenost a zklamání..

Rozděluje společnost..

P&L

M. Trhlík 11.1.2012 6:44

Re: Ano, pořád stejná nereálná očekávání - OH, SD, DU, ODA, Zelení, atd.

A čím se má volič řídit jiným paní Kanioková,než sliby kandidátů? Že jsou tyto sliby naprosto nereálné,měl by posoudit sám.A když mo to nedojde,tak musí být  potichu a respektovat to co zvolil.Bohužel zvolení představitelé neuspokojí ani ty, kteří mají zájem věci napravovat.Ono to není nic jednoduchého,ale pokud si neuvědomím,že na spostu věcí nemám,tak se nesnažím voliče ohlupovat.Ono to vše jinak vypadá z pozice těch,kteří politiky kritizují a jinak těch kritizovaných.Všichni chceme pořádek,ale až potom,kdy se nebude sahat na naše.Společnost bude rozdělována neustále a je jedno kdo ji rozděluje.A nejsou to jen právdoláskaři,či eurohujeři a dalši skupiny lidí o kterých řada lidí tak ráda diskutuje,Již několikrát jsem položil otázku,na kterou mi zatím nikdo neodpověděl.Co je to pravda a co lež?

M. Varadinková 11.1.2012 10:36

Re: Ano, pořád stejná nereálná očekávání - OH, SD, DU, ODA, Zelení, atd.

Volič se má řídit svým vlastním přesvědčením, pane Trhlíku. Pokud ovšem žádné vlastní přesvědčení nemá a řídí se nahodilými populistickými sliby (a předvolební sliby bývají vždy a od všech populistické), tak je zákonitě vždycky zklamán.

M. Trhlík 11.1.2012 15:24

Re: Ano, pořád stejná nereálná očekávání - OH, SD, DU, ODA, Zelení, atd.

Odpovídám trochu pozdě,protože jsem nebyl doma.Vysvětlila jste ti paní Varadinková sice pěkně.Bohužel volič se může řídit svým vlastním přesvědčením,ale nemá koho volit,protože všechny předvolební sliby jsou  populistické.Tak aby nebyl zklamán,volit nejde.No a potom už jenom nadává.

J. Kombercová 11.1.2012 0:24

Re: Ac VeVerky nemiluji, musim se ohradit proti Astonovu hulvatstvi !!!

Voliči by se mohli urazit a nakonec k žádným volbám nejít. Ále, protože strany mají své skalní voliče a platnost voleb není podmíněna procentem účasti, dopadlo by to k radosti hlavně těch dvou hlavních patrně dobře. A protože to voliči vědí, tak k těm volbám chodí a snaží se dle možností rozhýbat za dvacet let dobře usazený spolek dvou.

A. Fritscher 11.1.2012 6:55

Re: Ac VeVerky nemiluji, musim se ohradit proti Astonovu hulvatstvi !!!

Pane Panský ono to je trošičku jinak! Ne že by lidi nevolili protože něčemu věří, ale v jedněch volbách volili třeba ZELENÉ ne proto, že by jim jako nové straně až tak věřili, ale NEVĚŘILI těm co už tu byly ( ODS ČSSD KSČ ) a proto brali cokoliv nového v blbé naději, že to horší být nemůže................. a stejnou chybu zopakovali v posledních volbách akorát, že do závorky se dostala k těm třem i ( SZ a KDU-ČSL) ....................takže ne, že by věřili více těm novým stranám, jen nevěří více, těm starým :o(

J. Kanioková 11.1.2012 7:29

No, po dvaceti létech by už mohli pochopit,

že je úplně jedno koho zvolí z daného směru politiky, protože lidi jsou lidi a jiné to nikdy nebylo, není a nebude. A když se pár lidí jakkoliv spravedlivých dostává do konfliktních témat v koaličním vládnutí, tak teprve zjistí (politici sami o sobě), jaké mají limity. Nikdo nezná své schopnosti tak dokonale, teprve takové vyhrocené situace nás prověří. Proto nesnáším řeči, jak všichni kradou a jánevímcoještě. Není to pravda. Když si vezmete skutečná jména známá z korupčních kauz, je jich z celého národa jen poměrně malé procento. Ty ostatní chyby, průšvihy jdou na konto neumětelství. A koaličního vládnutí.

Stačí mi, když si musíme v baráku cosi opravit, domluvit. Není to žádná velká problematika, obvykle to jsou takové "přízemní", jednoduché úkoly. A domluvit se na nich lidi z jednoho vchodu je porod ! Natož odsouhlasit cosi celý barák.. Bohnice..

Já na naše politiky nenadávám, věřím, že většina z nich chce cosi, co je dle nich nejlepší variantou. Jenže každý z nich na to má jiný úhel pohledu a navíc vnímají či sledují s jedním případem i další případy, souvislosti. A jsou 3 strany, s třemi programovými prioritami. A každý zástupce z jedné strany v tom má ještě svůj osobní náhled a prioritu. Já leckdy nechápu, že se VŮBEC KDY domluví. A ještě v tom figuruje, jak je kdo výřečný, jak umí oslovit ty ostatní svými argumenty, přesvědčit je. Jak je slovně pohotový, srozumitelný.

Pro mě je rozhodné hledisko voliče, kdo chce razit takovou ekonomiku, aby nás vedla dopředu. To je pro mě nejdůležitější. Idealisty a snílky posílám do háje. Pošlape-li dobře ekonomika, budou větší příjmy do rozpočtu a bude i na lepší sociálno. Ale nejdřív musí ekonomika.

Lidi se musí naučit mít reálná očekávání.. ušetří si pak zbytečné zklamání, naštvání.

A. Fritscher 11.1.2012 8:03

Re: No, po dvaceti létech by už mohli pochopit,

Možná máte i pravdu a je dobře, že existují lidé, kteří ještě věří v dobro politiků :o)

vaše přirovnání k dohodě v baráku je velmi trefné, ale o to horší je když lidi rozhodují bez osobní zodpovědnosti, jako v případě našich  a nejen našich poslanců, kde imunita poslance je v podstatě vyjádřením jejich NESVÉPRÁVNOSTI, neboť je ochraňuje od následků jejich činnů. Stejně jako nemocné lidi mající opravdické "papíry na hlavu". Akorát že ti s opravdovými papíry nesmějí řídit ani kolo, natož pak stát :o))