3.5.2024 | Svátek má Alexej


Diskuse k článku

To už je příliš!

Včera se v Poděbradech konal pohřeb Milana Paumera, příslušníka československého protikomunistického odboje, který společně se skupinou bratří Mašínů utekl v roce 1953 z komunistického koncentračního tábora zvaného Československo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Hil 5.8.2010 10:03

Re: Ale ona nelhala

dtto

I. Hil 5.8.2010 8:30

JAG- Přesně ve stylu komunistické propagandy

Co se nehodí se zamlčí, případně překroutí.

J. Slanina 5.8.2010 9:15

Re: JAG- Přesně ve stylu komunistické propagandy

Je demokracie, tož doplň zamlčené. Musíš se trochu snažit, soudruhu.

I. Hil 5.8.2010 9:19

Re: JAG- Přesně ve stylu komunistické propagandy

Nejsem tvůj soudruh, ani nikoho jiného. Zamlčené si přečti dole. Nevinných obětí mašínů bylo dost.

J. Slanina 5.8.2010 9:31

Re: JAG- Přesně ve stylu komunistické propagandy

Jo, ŠEST !!!! Porovnej : http://www.totalita.cz/seznamy/seznamy1.php

O. Kadlec 5.8.2010 11:08

Re: JAG- Přesně ve stylu komunistické propagandy

Jen ŠEST!!

Co to je, že?

Myslím že byste našel dost komunistů, kteří zabili lidí jen PĚT. Asi jsou taky nevinní...

J. Slanina 5.8.2010 9:32

Re: JAG- Přesně ve stylu komunistické propagandy

BTW: No konečně jsi taky řekl pravdu. MŮJ soudruh tedy rozhodně nejsi.

D. Polanský 5.8.2010 7:35

Podle diskuze vidím, že třídní nenávist

funguje na obou stranách. Jedni by málem povraždili druhé, jen je tu jeden malý problém, kdo tu špinavou práci za ně udělá? Pak když to udělá, posadíme jej za katr, a my nic, my demokrati a slušní lidé a on darebák.

My jsme tak vášniví demokrati, že když jsme dělali restituční zákony, tak jsme Židům dali stejné restituční podmínky jako ostatním, to je přece jejich problém, že skončili v plynu i s celými rodinami a pak už neměl kdo restituovat.

T. Vodvářka 5.8.2010 7:53

Re: Podle diskuze vidím, že třídní nenávist

Vážený pane Polanský, nemám pocit, že třídní nenávist je oboustranná. Pokud odhlédneme od některých méně kultivovaných příspěvků v podobných fórech, tak z historického hlediska jsou nositeli a hlasateli třídní nenávisti pouze komunisté. Ti mají od počátku v ideologii nutnost vyhlazení těch, kteří nejsou s nimi /zakladateli byli Trockij a Lenin/. Pokud došlo k masovému vybíjení komunistů - dělali si to navzájem sami /což je s mírnou nadsázkou řečeno ideální forma řešení, bohužel uplatňovaná jen krátce/. Demokracie se vždy zhroutí před totalitou, protože nemá onen násilný mechanismus vybíjení obyvatel s odlišným postojem.

Souhlasím s Vámi, že devastace étosu a racionálního myšlení je u nás hrozná. její příčinu je možno rovněž spatřit v tom, že po II. sv válce došlo k dvěma významným exodům špiček společnosti /1948,1968/. Bude to trvat přibližně 100 let, než dojde opětovně ke zkvalitnění genofondu tohoto národa.

M. Bílý 5.8.2010 8:29

Obávám se pane Vodvářko, že...

...s těmi sto lety, kdy by mělo dojít podle Vás ke zkvalitnění genofondu u nás Vám to nevyjde. Méněcenní se rozmnožují rychleji než lidé kvalitní.

T. Vodvářka 5.8.2010 8:56

Re: Obávám se pane Vodvářko, že...

jsem nezdolný optimista. Z hlediska evoluce vždy nakonec přežije to nejschopnější. Ale možná jsem těch sto let podcenil. Sorry....

J. Kejkrt 5.8.2010 9:22

Re: Obávám se pane Vodvářko, že...

Možná teď děláme takový ty Leninový "dva kroky zpět", nebo jak to ten rudý terorista říkal.

Ale možná prostě nejsme v evoluci nejschopnější, když si vychováváme (a za jakou cenu) nadmíru těch, kteří naši schopnost přežít v konkurenci světa ředí - možná až k úplnému naředění ...

I. Hil 5.8.2010 8:41

Re: Podle diskuze vidím, že třídní nenávist

Tak to bohužel. V diskusích o Mašínech by všechny stříleli pouze odpůrci komunistů. Podle nich bylo tehdy legální pozabíjet víc než 1/10 národa.

J. Kejkrt 5.8.2010 9:17

Re: Podle diskuze vidím, že třídní nenávist

Promiňte, snad ..pouze někteří odpůrci ....

Kromě toho, v jiných diskuzích by zase stříleli bolševici a jimi nakažená čeládka pravičáky, kapitalisty, vykořisťovatele, tuneláře, zbohatlíky ... Variantně by je, to musím přiznat, věšeli na kandelábry.

I. Hil 5.8.2010 9:25

Re: Podle diskuze vidím, že třídní nenávist

OK, samozřejmě jsou zde i slušní diskutující, bez fanatického přístupu. Rozhodně nejsem žádný zastánce KSČ, naopak po 89 jsme byli příliš nedůslední. Spousta funkcionářů, stbáků i policajtů si zasloužila tresty.

To ale neznamená, že budu schvalovat činy o kterých jsem přesvědčen, že šlo pouze o loupežné vraždy, bez ohledu na to kdo je vlastně oběť. Ani dodatečné konstrukce to nemohou zachránit 

J. Kejkrt 5.8.2010 10:05

Re: Podle diskuze vidím, že třídní nenávist

Víte, (bez emocí) asi prostě se stane to, že každý z nás na to má jiný názor.

Já vycházím z toho, že komouši tady z té země udělali jeden velký kriminál a že útěk z kriminálu je legitimní, pokud vás zavřeli bezdůvodně a opravné prostředky nejsou. A přitom se může stát lecos. Prostě ty oběti byly ve špatný čas na špatném místě, stejně jako vojáci (odvedenci) pohraniční stráže, zabití agenty-chodci nebo jinými ilegály.

Na druhou stranu zas nevidím v boji této skupiny nějaký vyšší cíl pro společnost jako takovou (možná že byl a zůstal nenaplněn) a proto je za hrdiny v takovém smyslu nepovažuji.

Zmařené životy nezúčatněných jsou samozřejmě okolností, které se měli vyhnout - ale tohle nebyl film s Arnoldem S. nebo agentem 007 pro útlocitnou veřejnost. Někdy je člověk postaven před volbu "já nebo ten druhý (oni)", a pokud je na cestě za záchranu vlastního zadku, je volba jasná.

J. Veselý 5.8.2010 7:33

Opravdu?

Souhlasím se střelbou proti střílejícím policistům, ale co ten jeden svázaný a bezbranný? Podřezaný jako beránek? Když chcete psát napište celou skutečnost a ne jen co se hodí vám.

R. Tesařík 5.8.2010 8:19

Re: Opravdu?

myslíte toho fízla , co by popsal kdo je napadl? No toho by mohl nechat naživu jenom blbec.

I. Hil 5.8.2010 8:38

Re: Opravdu?

ne jen ten, nevinných bylo víc, ale to se do propagandistického článku nehodí.

R. Tesařík 5.8.2010 8:41

Re: Opravdu?

 No jistě, tam bylo nevinných celá komoušská strážnice, že.

I. Hil 5.8.2010 8:45

Re: Opravdu?

Kupř. Kasík byl před vyhazovem od SNB pro svoji pobožnost. Pokladník narozdíl od dnešních oficiálních tvrzení neměl nic společného ani s LM ani s KSČ.

R. Tesařík 5.8.2010 9:06

Re: Opravdu?

jenom měl pistolku, kterou mu strana svěřila. A Kasík?? Jak to měli vědět?? To je něco, jako že výchdní němci střílelei u Stalingradu do vzduchu??

I. Hil 5.8.2010 9:16

Re: Opravdu?

Pistoli dostal jen na tu cestu, jel jako náhradník.

R. Tesařík 5.8.2010 9:33

Re: Opravdu?

a jenom ji tak malinko tasil, že ehm.

V. Váňa 5.8.2010 10:00

Re: Opravdu?

Vy jste v 50. letech nežil, že?

Kdyby netasil, zavřeli by ho za to, že pomohl Mašínům ven.

A to už ani nemluvím o tom, že nemohl tušit, kdo vlastně  Mašínové jsou. Hájil tedy, v souladu se svou nápní práce, peníze před obyčejnými zloději. 

Á propós: Jak byly investovány ony ukradené finanční prostředky? Pochopil jsem správně, že musel zemřít, aby oni mohli žív ve svobodném státě? No, tomu se říkám velký a čestný motiv!

V. Pavel 5.8.2010 6:58

V čem je problém?

JAGův článek nemá chybu! Chybou je, že nástupkyně zločinecké KSČ absurdně existuje dokonce jako strana parlamentní, protože dosud není ústavně zakázána! Za panujícího pokřiveného stavu věcí se, bohužel, nelze divit, že obhájci zločinů proti lidskosti, kterými jsou příslušníci KSČM pochopitelně povinně, veřejně hlásají svou ideologii závisti a nenávisti. V jejich pavědecké terminologii - ideologii tzv. "třídního boje".

V. Linhart 5.8.2010 9:23

Re: V čem je problém?

 Povedajťe mi,pán Pavel, čo je to to "absurdné"? Vždy bolo všetko absurdné, i dnes Rakušan v českej vládě je absurdný. Absurdné je i to,keď ako kresťan schvalujem zabíjenie vo jmenu humanity. Dá mi Pán rozhrešenie,ak kedysi povedal - "Nezabiješ?"

V. Pavel 5.8.2010 10:06

Re: V čem je problém?

Pane Linharte - již jsem se k tématu "Kauza Mašínové a spol." zde vyjádřil mnohokrát /lze dohledat/. Nerad se opakuji, či vyjadřuji kolem dokola k tomu samému. Proto omluvte, že vám již na otázku neodpovím, nýbrž odkážu na svá vyjádření k tématu zde jinde.

V. Linhart 5.8.2010 10:27

Re: V čem je problém?

 Ďakujem za všeobsažne vysvětlenie rozporu. Jiné som nečakal.

V. Linhart 5.8.2010 6:24

Gagsterův pohřeb...

 Ano,to o tom vrahu kázajícím na rohu sedí. Rozhodně. Gangsteři vychvalují v gangsterské době další gangstery. Zbývá jen sevřít colty a se všema si to po chlapsku vyřídit. Jako v Íráku,Jugoslávii,Afghánistánu a v řadě dalších míst. Jesse James náš vzor a hrdina. Jsme jedna gangsterská rodina!