2.7.2024 | Svátek má Patricie


Diskuse k článku

To by nesměl být Sobotka

Protože ve zhruba desetiminutovém projevu nelze říct všechno, co by člověk chtěl, a i to málo je nutné zredukovat, lze považovat včerejší novoroční projev Václava Klause za dostatečně obsáhlý a přiměřený.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Hajková 2.1.2012 12:29

Re: Mala analogie

K  Vaši  poslední  větě-   tak to  mi   vubec   nepřipadá!   Pan  prezident  byl  až  moc  umírněný.  Doporučuji  si  přečíst  poslední  projevy   A.  Merkel-  Sarkozyho   a  hlavně   ředitelky  MMF   paní  Lagardeove!!!

A. Fritscher 2.1.2012 12:33

Re: Mala analogie

A má to cenu, není náhodou Klaus na obracené straně měsíce právě s Merkel a Sarkózym :o)

R. John 2.1.2012 12:31

I Vám paní Stihelová vše dobré v Novém roce .

  Píšete ""Já stará vykopávka"" , kdepak, Vám to myslí a umíte vyhmátnout i nuance, které teprve dají ten správný smysl celku a "usadí " ho do celého kontextu. Ovšem jestli si Váš příspěvek přečte "banda čtyř", bude zase pan prezident povytahovat obočí a současně se mračit, hovoříc něco o "zlých slovíčkách". :-))) 

   Nejste náhodou  paní Stihelová také nějaká ta nátlaková skupina, co ohrožuje demokracii? :-)))))

F. Doušek 2.1.2012 12:34

Re: I Vám paní Stihelová vše dobré v Novém roce .

Tomio Okamura použil ve svém "novoročním projevu" spojení "Buď práci čest".

Deklasuje se tím z volné soutěže o hradní křeslo?

A. Fritscher 2.1.2012 12:36

Re: I Vám paní Stihelová vše dobré v Novém roce .

To máte těžký pane John, nic není relativnější než čas ................... já zajít na diskotéku budu taky stará vykopávka, a to jsem jinoch proti některým soudiskutérům, já bych za starou vykopávku neoznačoval někoho komu to NEMYSLí a nebo myslí jinak. To by zde mohli být staré vykopávky i ti, kteří by jinak udivovali na diskotékách................ a jinak samozřejmě i já vinšuji vše nej v novém roce :o)) 

R. John 2.1.2012 12:58

Díky a též vše nejlepší, hlavně zdraví.

I. stihelova 2.1.2012 13:02

Re: I Vám paní Stihelová vše dobré v Novém roce .

Ano, pane Johne, patrim k natlakove skupine, kterou tvorim ja a moje milovana kocka Franky Je to cela nase domacnost.  Jinak v Cesku nemam nikoho..A Franky vzkazuje( a jeste u toho syci): "Kdo ohrozi babicku, tomu vyskrabu oci!!!!!!!".

J. Kombercová 2.1.2012 12:37

Re: Mala analogie

bINGO! :)

P. Boublíková 2.1.2012 12:42

Re: Mala analogie

Mně spíš vytáčí, když si někdo stěžuje, že není klid na práci. Jinak ale má Klaus pravdu v tom, že nejvíc řvou tim, co to nemají vůbec zapotřebí. To co vadí vám resp. mu podsouváte, v jeho projevu nevidím.

"Žádné velké politické zvraty nenastaly, ale téměř nepřetržitě se odehrávaly ostré politické a mediální souboje, které klidu nepřidávaly. Vedle politických stran se jich zúčastňovaly i různé nátlakové skupiny, které stále nechtějí pochopit, že nelze získávat na úkor druhých a že ústupky v jejich prospěch nelze uskutečnit zcela jiné - v jejich očích spravedlivější - přerozdělení bohatství v zemi. Daleko méně se ke slovu dostávali ti méně hlasití, na které sice dnešní ekonomická situace doléhá nejvíce, ale kteří své názory a požadavky nejsou schopni mediálně prezentovat.

I. stihelova 2.1.2012 13:25

Re: Mala analogie

"Podsouvam" mu normalizacni slovnik. To je hlavni smysl meho prispevku.

I. stihelova 2.1.2012 12:58

Re: Mala analogie

Mila pani Hajkova,

smysl meho prispevku spociva v poukazovani na normalizacni slovnik pana prezidenta. Asi jste o mnoho mladsi nez ja a Vam to nic nerika, ale mi to vadi.  O umirnenosti nebo neumirnenosti jeho proslovu neni v mem prispevku nic.Jsem jiz tak stara, ze nikoho neadoruji, nekdo ma rad Klause, nekdo rajskou omacku, ja nemam rada ani to, ani ono, pricemz byly doby, kdy jsem se  o Klause rvala do krve. Nas maly byt pripominal debatni klub a manzel  (at mu bude zeme lehka) a ja  stali na opacnych stranach.Byly to krasne casy a rada si na ne vzpominam.

Pokud budete chtit se mnou komunikovat, muj email:stihelovai@seznam.cz.

P. Rajman 2.1.2012 12:22

Václav Klaus neřekl nic nového

 a tím pravici poškodil víc, než kdyby mlčel. Útoky autora článku na p. Sobotku tuto skutečnost jen potvrzují. Za špatný projev V.Klause pak mohou dle této logiky nevhodné komentáře p. Sobotky.  

M. Vondráček 2.1.2012 12:27

Vám

A co nového chcete slyšet v Novoročním projevu prezidenta ??

A. Fritscher 2.1.2012 12:30

Re: Vám

Nového a v Novoročním !?! ........................... a co takhle něco NOVÉHO, přímo se to nabízí ne :o))

M. Vondráček 2.1.2012 12:33

Re: Vám

Nové je pouze otázka pohledu. Pro pitomce je novinkou i Pythagorova věta :-)

A. Fritscher 2.1.2012 12:37

Re: Vám

V tom případě čekáme na "překvapení" marně, což pane Vondráčku .o))

P. Rajman 2.1.2012 12:40

Re: Zbytečná slova

jsou zbytečná. Zbytečný projev škodí. Kdyby aspoň zahrál na harmoniku.

A. Fritscher 2.1.2012 12:43

Re: Zbytečná slova

Přesně ............... vidíte pane Rajmane, vy jste hned našel něco "Nového" do projevu na Nový rok.

A pak že to nejde pane vondráčku :o))

F. Doušek 2.1.2012 13:03

Re: Zbytečná slova

Vám dvěma se zřejmě stýská poi optimistických projevech soudruha Husáka.

P. Rajman 2.1.2012 13:36

Re: Zbytečná slova

Ocenil bych i tklivou píseň, byla li by přednsena s citem.

J. Anděl 2.1.2012 12:31

Re: Václav Klaus neřekl nic nového

Obávám se, že komentáře páně Sobotky jsou za všech okolností snadným terčem.

F. Doušek 2.1.2012 12:37

Re: Václav Klaus neřekl nic nového

Mně spíše překvapuje, že zde nikdo nekomentuje komentář předsedy komunistů Filipa k novoročnímu projevu prezidenta. I to svědčí o zdejší "squadře".

Teď mi jistě někdo opáčí, že Filip je nula.

J. Václavíková 2.1.2012 12:39

Re: Václav Klaus neřekl nic nového

A bylo v něm něco překvapivého?

F. Doušek 2.1.2012 12:42

Re: Václav Klaus neřekl nic nového

Ano - na to, jak dle mnohých zdejších diskutérů pomohl dosadit Klause na prezidentský stolec, na jeho projevu nenechal nit suchou.

J. Anděl 2.1.2012 12:41

Re: Václav Klaus neřekl nic nového

Nečetl jsem ještě žádné komentáře. Včera v jednu jsme dorazili na další, asi stotisícoupadesátouosmou rodinnou návštěvu a já se hned jal kontrolovat občerstvení, zatímco z kuchyně se ozýval Klausův melodický hlas, souhlasné mručení příbuzných a komentáře typu "ajaj, to se těm a těm nebude líbit". Tak jsem usoudil, že novoroční projev pana prezidenta je dobrý a v pořádku a že na Neviditelném psu se dozvím vše potřebné.

J. Kombercová 2.1.2012 12:37

Re: Václav Klaus neřekl nic nového

Pravda, někdy je lepší mlčet.

F. Doušek 2.1.2012 12:32

Re: Václav Klaus neřekl nic nového

Novoroční projev pro srovnání:

http://okamura.blog.idnes.cz/c/238848/Okamuruv-Novorocni-projev-II.html

Buď práci čest! (slova autora).

O. Kadlec 2.1.2012 12:10

pan Mařák se mýlí,

protože nevěnuje pozornost tomu, co je realita ani tomu co bylo. S jeho přístupem lze najít "jisté prvky" čehokoli kdekoli, protože lidstvo je jen jedno.

Prvky italského fašismu...italský fašismus NENÍ. Už skoro 70 let. Už z toho by ho mohlo napadnout, že se tu asi těžko vylíhnou jeho prvky. Ale řekněme že je to možné - pak se ale musí pan Mařák podívat, kde viděli obránci demokracie, např. publicisti Hradu a Masaryk, píšící pod pseudonymy, sám, když ještě tento fašismus BYL. Plašili snad že stávky odborů vedou k fašismu? Ano nebo ne? Anebo ho viděli úplně jinde?

Pane Mařák?

Ne že by to co zjistíte byl důkaz, ale mohlo by to být správné vodítko. A pak se podívejte jestli se ve svém hodnocení fašismu předváleční demokrati mýlili nebo ne. Vy totiž víte, co následovalo, oni když psali budoucnost neznali.

M. Mařák 2.1.2012 12:28

Re: pan Mařák se mýlí,

Myslím si, pane Kadleci, že Mussolini udělal základní chybu a spojil se s Hitlerem, jinak by v Itálii možná fašismus existoval dodnes. Tím fašismus stejně jako národní socialismus jako ideály skončily. Salazar v Portugalsku si vedl mnohem obezřetněji a zůstal u moci  až takřka do své přirozené smrti.

Nacismus a fašismus i dnes vychází z ideologických základů hnutí, které ve svých dílech na počátku minulého století popsaly intelektuální elity hnutí.

Co se týče odborů, napsal jsem, že považuji za normální, když bojují za lepší pracovní podmínky svých členů. Nikoliv však to, když se snaží bstoupit do legislativního procesu, ke kterému nemají žádný voličský mandát, a snaží se na ulici potopit všechny vládní reformy jako celek.

O. Kadlec 2.1.2012 12:36

Re: pan Mařák se mýlí,

Takhle nehistoricky nemůžete přemýšlet, anebo můžete, a pak vás to zavádí do těch pastí, na které jsem vás upozornil.

Nacismus ani fašismus už neexistují.

Kdo vidí nebezpečí tam kde není, ale kdysi dávno bylo, obyčejně je slepý vůči tomu co skutečně hrozí.