24.6.2024 | Svátek má Jan


Diskuse k článku

Spekulace a logika

Prezident Klaus by nový zákoník práce nejspíš vetoval, i kdyby nebylo před volbami. Jelikož před volbami je, každý akt tohoto druhu se v souvislosti s volbami posuzuje. Takže první, co nás může napadnout, je to, že Klaus opět vhání sociální demokraty do náruče komunistů, aby jim – před volbami – strhl masku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Béda, medvěd zákonitý 12.5.2006 8:56

Prezident se stále více stává pátou kolonou ODS.

Ovšem, ono nic jiného nezbývá, když špičky ODS se úspěšně skrývají mezi voličstvem obecným "v prostoru" ČR a jaksi z televize úplně vymizely. Pokud ODS vyhraje ve volbách, bude to historicky první partaj, které se do termínu voleb podařilo utajit voličům ten pravý program. :-)

Kajan 12.5.2006 9:12

Re: Prezident se stále více stává pátou kolonou ODS.

Přitroublý Béďo,  volební program ODS je dokončení kapitalismu bez přívlastků ! Je  totiž největší šancí i pro tu poslední  uklízečku a posledního kopáče ! Dzp.

OBČAN XY 12.5.2006 8:56

I SLUCHEM A VIDEM

 Hendikepovaný musí vědět, že Klaus neomaleně a podle potřeby i podprahově bojuje za svoji ve vedení většinou trapnou ODS......Po několika prohrách v roli premiéra, nesmírně touží opět vyhrát, coby tzv.čestný předseda a bohužel i prezident....Otázkou je, zdali neprokazuje tímto ODS medvědí službu.....Je třeba prosadit do parlamentu nejméně dvě nové solidní strany,protože jinak to metání kozelců stále dokola nikdy neskončí.....

rezy 12.5.2006 8:58

ejméně dvě nové solidní strany

které to jsou? To myslím opravdu vážně.

Jaroušek 12.5.2006 8:55

KLAUSOKRACIE - PRVNÍ FÁZE MODRÉ DIKTATURY II.

Jedním z viditelných průvodních znaků nastupující modré diktatury je servilita, s jakou ODS přihlíží evidentnímu překračování ústavních pravomocí prezidenta a bezzásadově vítá každý krok, kterým Klaus ve zdánlivé podpoře svého volebního koně instaluje sebe do pozice de facto 3. komory parlamentu, což je již tiše akceptováno i médii (slavnostně ohlašujícími nabytí účinnosti každého zákona, který Jeho Milost posvětila svým podpisem, jako by to vyžadoval ústavní pořádek tohoto státu). Byť je toto nebezpečí nahrazení parlamentní demokracie prezidentskou republikou (dnes tak výhodné pro ODS, přestože ji Klaus vždy jen zneužívá k naplnění vlastních mocenských ambicí) dozajista známo právním expertům ODS, kteří ostře kritizovali, když se tak choval prezident Havel, přesto - snad paralyzováni vyhlídkou na uchvácení moci ve všech orgánech státu - neodvažují se pozvednout svůj hlas proti tomuto evidentnímu porušování ústavních zásad, jak o něm nedávno hovořil ústavní soudce prof. Klokočka. A bude smutné, až se osud země dostane za tichého přihlížení vítězstvím opitých politiků ODS  do rukou chorobně ctižádostivého a ješitného starce, který již tisíkrát prokázal, že nemíní respektovat nic, co stojí v cestě k ukojení jeho zpozdilých mocensko-monarchistických choutek. Prostřednictvím své vetovací mašinérie, v níž po třech letech ve funkci již současným vetem zákoníka práce dosáhl celkového počtu vetovaných zákonů, jako jím samým v této věci ostře kritizovaný prezident Havel za všech 10 let výkonu svého úřadu (!!), sděluje veřejnosti, že ví lépe než zákonodárná většina parlamentu, jaká by měla být politika státu. Není to spíše znakem absolutistické monarchie (L´etat est moi!) než parlamentní demokracie, za kterou tento stát vyhlašuje ústava ČR? Prezidentské veto je nástroj, který by měl sloužiit jako pojistka proti mimořádným, obecně nepřijatelným pochybením zákonodárců. A je-li zneužíván za potlesku ODS, lze vážně pochybovat o tom, zda je dostatečně občanská i demokratická

rezy 12.5.2006 8:56

a počítat bude kdo?!

.. 12.5.2006 8:58

Re: KLAUSOKRACIE - PRVNÍ FÁZE MODRÉ DIKTATURY II.

Asi už bude bohem  nebo čestnym předsedou

Kajan 12.5.2006 9:09

Re: KLAUSOKRACIE - PRVNÍ FÁZE MODRÉ DIKTATURY II.

Jaroušku, jak je to s tím penězovodem ČSOB-ČSSD ?  Už jste toho B.Sobotku alespoň vyhodili ? Dzp.

Kajan 12.5.2006 8:54

Tak co bude s tou definicí pravého práva, levicoví mudrlanti ! Dzp.

Jindra 12.5.2006 8:51

Yvonne Přenosilová řekla v rozhlase jen to, co každý vidí.

Ten upocený namyšlený Vůdce si opravdu od začátku hraje na "tvrďáka" Mussoliniho. Zatím jen po jeho vzoru mluví a křiví hubu, ale kdyby mohl, následoval by ho i v činech. Jako dopadl Benito, dobře víme. A tak přejme tomu uhádanému hospodskému tlučhubovi, který  po Grossovi  uchvátil moc, aby dopadl přesně naopak. :-)

Kysely Sven 12.5.2006 8:51

Úroveň zdejší diskuze

Tedy úroveň zdejší diskuze (nebo spíše diskutujících?)  je už skoro stejný běs, jako na iDnesu. 80% příspěvků je trumfování se, kdo je větší kokot. Nemyslíte si, že ignorováním poznámek typu "XYZ vy jste debil, protože fandíte ABC" by se dotyční z diskuze sami vyřadili?

Kajan 12.5.2006 8:52

Re: Úroveň zdejší diskuze

Kyselý Svene, to bylo vynikající ! A co jste tím chtěl říci ? Dzp.

Kysely Sven 12.5.2006 9:03

Re: Re: Úroveň zdejší diskuze

Třeba to, že pokud Vám Jacques napíše, že zase chlastáte s kýmsi a Vy to budete ignorovat, tak snad Jacques sklapne. A já nebudu muset při čtení takovéhle výměny názorů přeskakovat celé stránky s informační hodnotou nula.

Nebo snad myslíte, že Jaquesovi jeho názor na Vás vyvrátíte?

Terra 12.5.2006 11:51

Re: Re: Re: Úroveň zdejší diskuze

Svene, máte naprostou pravdu, ale obávám se, že takový Jacques nesklapne nikdy. ;-€On je to totiž obyčejný papoušek Žako a ani nevíte, kolikrát už jsem měl cukání mu místo odpovědi napsat:"Žako, řekni AHOJ". Jenže mi to přišlo pod úroveň. Moji, ne jeho. Krásný den a chladnou hlavu.

frd. 12.5.2006 9:04

Re: Úroveň zdejší diskuze

Se svobodou slova na NP se pokuste smířit,nebo venčit jinde.

Kysely Sven 12.5.2006 9:08

Re: Re: Úroveň zdejší diskuze

Svoboda slova podle Vás, je říkat komukoliv, že je debil?

Ach jo.

divana 12.5.2006 9:27

Re: Re: Re: Úroveň zdejší diskuze

on vám to teď někdo tady píše? asi čtu jiný test než vy...

a ty sprosté výlevy, co jsou ve všech přístupných diskuzích, lze jedině přejít bez reakcí. jsou od duševně nemocných jedinců, tomu nelze zabránit.

Kysely Sven 12.5.2006 9:50

Re: Re: Re: Re: Úroveň zdejší diskuze

Ano, přesně o tom jsem psal v prvním příspěvku.

frd. 12.5.2006 9:52

Re: Re: Re: Úroveň zdejší diskuze

I to je svoboda slova.Kajan a Béda svobodně diskutují se vším co k tomu patří.

Kysely Sven 12.5.2006 10:16

Re: Re: Re: Re: Úroveň zdejší diskuze

Já myslím, že urážky se svobodou slova nemají nic společného. Ale nakonec je věcí každého, do jaké diskuze se nechá zatáhnout.

gerontusinza 12.5.2006 8:49

Inu tak bude nadále platit komunistický ZP s problémy pro podnikatele s propuštěním zaměstnance.

Inu, ta ODS skutečně již neví co činí. HEZKÝ DEN.

Honza™ 12.5.2006 8:53

Re: Inu tak bude nadále platit komunistický ZP s problémy pro podnikatele s propuštěním zaměstnance.

Pro Vás by byl lepší ten také komunistický ale "vylepšený"?

gerontusinza 12.5.2006 9:04

Vy troubo, vy jste jej nečetl v návrhu? Re: Re: Inu tak bude nadále platit komunistický ZP s problémy pro podnikatele s propuštěním zaměstnance.

Tak proboha o čem tady stále kecáte. Podnikatelům to nevadí. Slušným podnikatelům se slušnými zaměstnanci dokonce nevadí ani placení 14 dnů nemocenské, pokud bude finanční plnění státem řádně nastavené. Běžte do háje vy idiote.

NoName 12.5.2006 9:10

Re: Vy troubo, vy jste jej nečetl v návrhu? Re: Re: Inu tak bude nadále platit komunistický ZP s problémy pro podnikatele s propuštěním zaměstnance.

U velkých firem to asi problém nebude, ale u malé firmy to problém být může ...Se slušností nebo neslušností to moc nesouvisí, spíśe s charakterem práce, strukturou tržeb a podobně. Firmy si budou na nemocennskou tvořit vnitřní fondy, a to se odrazí buď na ceně produkce nebo platech zaměstnanců.

Honza™ 12.5.2006 9:23

Re: Vy troubo, vy jste jej nečetl v návrhu? Re: Re: Inu tak bude nadále platit komunistický ZP s problémy pro podnikatele s propuštěním zaměstnance.

Vy komunisti pijete k snídani syrovou krev z jatek?:-DSlušně jsem se zeptal,který z komunistických ZP preferujete a vy mi nadáváte do idiotů ?"Podnikatelům to nevadí" je ůčelový blábol socbolševika "podnikatele" napojeného na státní peníze."Dokonce nevadí ani placení 14 dnů nemocenské",tenhle výplod je už hraničící z diagnozou,Vy rudý rozumbrado:-D

gerontusinza 12.5.2006 9:33

Vidím že diagnosu sem určil správně. Běžte do háje. Tlustý s Topolánkem a Jakešem jsou proti vám geniové. Re: Re: Vy troubo, vy jste jej nečetl v návrhu? Re: Re: Inu tak bude nadále platit komunistický ZP s problémy pro podnikatele s propuštěním zamě

!!Ať žije ODS ale do prdele už konečně za své.Rv Stupidity ODS od vánoc už bylo dost. Tolik ekonomických nesmyslů by zničilo USA natož tak malou zemi jako jsme my.

Jenda 14.5.2006 0:52

Re: Vy troubo, vy jste jej nečetl v návrhu? Re: Re: Inu tak bude nadále platit komunistický ZP s problémy pro podnikatele s propuštěním zaměstnance.

Slusnym podnikatelum se slusnymi zamestnanci urcite ne. Ovsem takovy sikovny neslusny zamestnanec s dobrym pravnikem ... toho se ani neslusny podnikatel nezbavi. Natoz ten slusny.

Jarda Musil 12.5.2006 8:42

orso - spíte nebo už popíjíte ?

... které reformy jsou teď zrovna potřeba a nebyly potřeba před deseti lety? Zkuste je vyjmenovat: ... již předem děkuji - a raději to posuňte na začátek dikuze (nové vlákno)   --- nedostalo se odpovědi - zkouším otázku znovu 8-o

Ladislav N. 12.5.2006 8:47

Re: orso - spíte nebo už popíjíte ?

No, dvěma z takových zásadních reforem, které už z valné většiny proběhly, jsou RESTITUCE A PRIVATIZACE. Pokud někde zamrzla (viz např. zdravotnictví), odpovědnost leží na ČSSD a komunistech...

Kajan 12.5.2006 8:49

Re: Re: orso - spíte nebo už popíjíte ?

Ano, ano, pouze princip "tržními lvy na tržní vlky" lze docílit co možná nejvyšší kvality poskytování zdravotních služeb. Péče ne, ta je opavdu různá a někdy vede až ke smrti ! Dzp.