26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

Smrtelná lhostejnost


Nejdůležitější silniční tah v zemi, dálnice D1, je ochromena, krizový štáb dokonce sáhl ke krajnímu opatření, když její kritickou část ze soboty na neděli uzavřel. Takové ochromení dálničního tahu Praha - Brno má závažné národohospodářské důsledky a škody by se daly vyčíslit jistě v řádu stovek miliónů korun. Jenže je zaplatí soukromníci, nikoli stát. Teď by měly pod okny ouřadu páně Šimonovského řvát davy rozlícených uživatelů silniční sítě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Albert 19.12.2005 1:22

Re: Nechápu, proč by zrovna dálnice měla být za vlády socanů vpořádku.

Seš neska ňáké nasrané... ale já se ti nedivim. Na druhé straně mám za sebou za víkend přes 800 km, většinou ve sněhu, a řekl bych, že ta německá Osmička (hlavně od hranic k Inntálské křížovatce) je ještě horší.
jura-p 19.12.2005 1:47

Re: Re: Nechápu, proč by zrovna dálnice měla být za vlády socanů vpořádku.

Alberte, podle toho, co jsem viděl, tam taky napadlo víc sněhu.
Ladislav N. 19.12.2005 12:19

Re: Nechápu, proč by zrovna dálnice měla být za vlády socanů vpořádku.

...Zvláště, když problém nebyly schopny řešit ani Klausovy vlády (viz zasmrádlý problém přetěžování kamionů a rozválcované stopy po nich na dálnicích a silnicích). Jediné, co Klaus dokázal, bylo zvýšení ceny dálničních známek pro osobní automobily, které silnice (v porovnání s náklaďáky) prakticky neničí...
Jojin 19.12.2005 16:22

Re: Nechápu, proč by zrovna dálnice měla být za vlády socanů vpořádku.

A ty se naivně domníváš že za vlády modroptáčníků by to bylo jinak.Vzbuď se!Jsou to politici a pro ty je důležitější prospěch jejich a jejich kamarádů.
Jamo 19.12.2005 17:47

Re: Re: Nechápu, proč by zrovna dálnice měla být za vlády socanů vpořádku.

A proto mám volit tu socialistickou nenažranou svoloč?? To může fakt jen debil
hoblina 19.12.2005 0:34

holly@seznam.cz

Je zajímavé, jakým způsobem a jakým tempem se "ve veřejném zájmu" skoro vyvlastnilo nošovické zelí pro soukromého (možná) investora. Ještě zajímavější je, že stejně nejde, přičemž zde je veřejný zájem víc než patrný, vyvlastnit pozemky pro vybudování silnic a dálnic, podotýkám, jen těch oprávněných, nemám na mysli tu Českým rájem, ale např. D5, D8 a výše zmiňovanou Hradeckou. Qui bono? Jakékoliv rozšíření D1 není tak dobré, jako odlehčit jí vybudováním dálnice přes východní Čechy na Šumperk a dále na sever Moravy (a Slezska, aby se to zase někoho nedotklo). Proč mají lidi na sever Moravy jezdit na Brno a odtud nahoru?  
Bubik 19.12.2005 0:45

Re: holly@seznam.cz

No, každý průmyslovák ví, že do velké fabriky musí vést DVA nezávislé přívody el. energie. Kdyby jeden vypadl. S dopravou je to podobné - když se dálnice ucpe nebo zavře, je v principu jedno, zda má pruhy 4 nebo 6 - neprůjezdná je stejně. A je-li jediná.. Možná by se pan ministr měl zeptat energetiků a na vodárnách jak se sichrují páteřní sítě.
Kamil 19.12.2005 0:25

V Unii jsme...

...už půldruhého roku. Odhlédneme-li od zanedbání prognózy výrazného vzrůstu mezinárodní kamionové dopravy, je zde jiné zanedbání: Bylo by v květnu minulého roku až tak nemožné využít celní službu ve stávajících hraničních zařízeních na spoluúčasti při vybírání mýtného? Předlož papíry kam jedeš. Je to tolik a tolik kilometrů, zaplať na místě průjezdní taxu s paušálem na kilometr.Tady máš potvrzení a na výjezdu z republiky se vykaž tímto dokladem. Je to prosté a jednoduché a účinné. V zimním období ti zkontrolujeme ještě obutí, nemáš-li pořádné, můžeš se vrátit...Za těch několik vybraných miliard budeme opravovat a dobudovávat hrubě přetíženou silniční síť...Zanedbání výstavby druhého tahu západ-východ republiky je trestuhodné a musí nutně padnout i na ty z minulých vlád, kteří teď tolik o zanedbání hovoří.
klapálek 19.12.2005 0:35

Re: V Unii jsme...