21.5.2024 | Svátek má Monika


Diskuse k článku

Škodovka do Německa

Volkswagen se podle všeho chystá převést část výroby Škodovky do Německa. Zdůvodnění: značka čerpá z německých technologií a využívá nižších nákladů na mzdy. Pepíčka z Ouholiček by možná napadla stupidní otázka, proč tedy Volkswagen českým škodovákům nezvedne platy? Tím by nastala spravedlnost a odbory by k tomu musely zatleskat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Klepetko 6.10.2017 8:50

Jenže mám cbromou ruku, musím makat

a Římané mají zatvrzelá srdce:-)

F. Šimek 6.10.2017 8:35

dorazil ponocnej brhlík- sojka nikde

M. Valenta 6.10.2017 8:34

Aston v tom má hokej jako obvykle.

Nízké platy řidičů nevadí, škodováků ano. Nebo jinak. Jak si to kdo.... .

S. Lazárek 6.10.2017 8:34

Kdyby tehdy Škodovku koupil Stehlík

Dnes by jistě nikdo neřešil odvody miliard do zahraničí.

J. Vobr 6.10.2017 8:30

VÍTEJTE APOŠTOLE KLEPETKO !!!

A zase to máte správně !!!

S. Donát 6.10.2017 8:28

Re: Škodovka patří Volkswagenu.

Ne, jste první. Na světě. A možná v celém vesmíru.

S. Donát 6.10.2017 8:26

Re: Aston píše " značka čerpá z německých technologií

Podvodné motory, ten je dobrej :)

J. Vobr 6.10.2017 8:25

ANO,TAKOVÁ JE REÁLNÁ SITUACE !!!

Tu-ááá.

P. Hlosta 6.10.2017 8:24

Zadarmo nichtz!

No, já žasnu! Tak von Aston přišel na to, nač přišla dávno už většina lidí, že nic není zadarmo, ani prosperita státu, natož osobní. Že jsme jen dalším státem spolkového Německa se otevřeně přiznává už dost dlouho a bere se to jako samozřejmost, ačkoliv volební právo Českých občanů v Německu nemáme a sociálně jsme spíše na spodní hranici, protože zhusta se u nás pracuje za mzdu, která v Německu je výší podpory v nezaměstnanosti.

Do této pozice jsme se nedostali náhodou, ani imperiálními choutkami nepřátel našeho státu. Na počátku po Sametu jednoduše nastal výprodej státního majetku za směšné ceny a co si nerozebrali soudruzi pod rukou, to skončilo v rukách zahraničních. Soudruzi posléze podnikati neznaje a lační po kapitálu, své zprivatizované lehce pustili v podstatě za babku kapitálově silným a zpravidla Západním firmám. Občané neměli šanci tohle prohlédnout, ani nějak ovlivnit, protože srocení se na náměstí už provedli a další přichází tak nějak periodicky co dvacet let.

Myslet si, že Škoda je naše je bláhovost. Ona nepatřila ani občanu Česka za komunistů a to ani jejímu řediteli ne. Byla v rukou RVHP, což byla Moskva. No a teď patří Volkswagenu. Platy?! Vony se musí nějak vydobýt. Zčistajasna montážníkům nepřidají a proto jsou odbory. Ve Škodovce jsou odbory účinnější, než v Hyundai a proto i platy poměrně vyšší. Co ale rozhoduje o platech nejvíc, jsou státní Úřady práce. Ty pošlou štandopede nezaměstnaného do montovny i přes jeho protesty a když nepůjde makat do ní, tak přijde o členství v klubu nezaměstnaných s podporou. Plat při tom nehraje žádnou roli, jen že je zákonně minimální mzdou a to nafurt.

Nářky nikoho neobměkčí. Onehdá jsem hnal od sebe mladíka asi třicetiletého, že mu nedám žádné peníze, protože ty jsou moje, ať se zkusí ptát na práci a ne na to, jestli mu kdo dá prachy. Hleděl na mně jako blb!

V. Klepetko 6.10.2017 8:22

Škodovka a Katalánci. Je to stejné!

Pátá největší španělská banka - Banco Sabadell - se rozhodla přesunout své právní sídlo z Katalánska do provincie Alicante. Škodovka chce přestěhovat úspěšnou výrobu do Německa... No není to snad podobné?!

Španělský stát je jako převaděč, který má v úmyslu přepravit Španěly na gumových člunech eurodotací do federálního Tvrdého Jádra Unie.

Podaří-li se Katalancům centrální vládu na pár let trochu oslabit a znevěrohodnit, nebudem mít tento převaděč dost sil, aby zavlekl své lidi i nás do otroctví!

:-)))

V. Student 6.10.2017 8:20

Škodovka patří Volkswagenu.

Tak jako Dacia patří Renaultu. Majitel není povinen zdůvodňovat, co se svým majetkem bude dělat.

To je prostě průser doby, že se prodalo co se dalo, a pořád nás někdo masíroval výhodami. Teď budeme čumět na důsledky, které nikdo nezvažoval. Měli jsme automobilku, už nemáme. Došlo vlastně vůbec někomu, že Škodovka už není "naše"?

A. Trick 6.10.2017 8:19

Re: Západ doženeme, jelikož

Kmoníčku, k věci by něco nebylo? Nebo se vzmáháte jenom na poštěkávání?

J. Vobr 6.10.2017 8:18

ŠÉF ŠKODOVKY STĚHOVÁNÍ NEPOTVRDIL !!!

Takže veškeré diskuse jsou výmlat prázdné slámy !!!

_______________________________________________

NENÍ O ČEM !!!

O. Uživatel 6.10.2017 8:15

Uživatel požádal o vymazání
P. Kmoníček 6.10.2017 8:11

Re: Západ doženeme, jelikož

Polanský, Vy už jste zblbnul úplně!

M. Berka 6.10.2017 8:10

Re: VW ????

Na DieselGate VW dojede a skončí, kdo to nepochopil, ať si koupí jejich akcie. Auto jako je VW bych si nikdy nekoupil, měl jsem 3 firemní a stačilo. Ale ani Škodovku bych si dnes nekoupil, ty motory jsou opravdu dnes HODNĚ podobné... Já VW k ničemu nepotřebuji. Chtějí odejít, ať táhnou.

P. Kmoníček 6.10.2017 8:09

Re:

Vy jste asi myslel elektrický plot na hranicích sklopený do našeho vnitrozemí, že?

O. Uživatel 6.10.2017 7:59

Uživatel požádal o vymazání
R. Tichý 6.10.2017 7:57

Re:

To není argument.

I. Schlägel 6.10.2017 7:57

Líbánky

ani nezačaly. Mimochodem, po revoluci v Česku prostě nebyl soukromý kapitál. Zato jsme měli bankovní socialismus a úvěry pro české podnikatele realizující tzv. "českou cestu privatizace". Stehlík, Soudek a jim podobní včetně zkrachovalých bank jsou mementem. Soukromý kapitál sem mohli dodat pouze bohatí západní kapitalisté. Kapitál dodali, fabriky zmodernizovali a teď sklízejí ovoce. K tomu si přidejme dlouhodobé mnohamiliardové "pobídky" a neštěstí je hotovo. Měl snad někdo v devadesátých letech po tom bolševickém bordelu efektivnější řešení?

J. Lukavsky 6.10.2017 7:53

Re: Proč Čechům nevadí Škoda v Rusku

"nechápete, že se do Ruska automobily dovážet nedají" Žeby u cára neměli železnici? Akorát se to musí přeložit na jiný rozchod. Tedy co jsem četl kdesi.A to jistě není překážka nepřekonatelná.

J.L.

A. Trick 6.10.2017 7:49

Re: Aston píše " značka čerpá z německých technologií

Má naprostou pravdu. "Srovnávači" jaksi zapomínají, že uběhlo již skoro třicet let.

J. Lukavsky 6.10.2017 7:43

kdo chvíli stál....

Těžko jest dohnat toho, kdo na nás nečeká a čekat nebude. My jsme 40 let budovali komunismus a tak holt nám ti kapitálistové ujeli. Jako v Alence v říši divů: kdo chce stát na místě musí utíkat. No jistá možnost by tady byla, po vzoru předsedy Maa (nechť žije 1000 roků!) učinit obrovský skok vpřed. Probatum est.

J.L.

O. Uživatel 6.10.2017 7:21

Uživatel požádal o vymazání
J. Fridrich 6.10.2017 7:20

Re: VW ????

Vtipálek je Berka možná také trochu, ale naplňuje jedno staré pravdivé moudro že - " vše na našem světě je konečné, jen lidská hloupost je nekonečná... "

O. Uživatel 6.10.2017 7:20

Uživatel požádal o vymazání
R. Tichý 6.10.2017 7:17

Zejmena poznamka o Lucembursku je smutna.

Zapadni Evropa v minulosti zablokovala vstup vychodoevropanu na pracovni trh a pritom mohla dostat kvalitu. Dneska si dovazeji analfabety z Afriky a Asie. Potrebuji nove otroky?

O. Uživatel 6.10.2017 7:16

Uživatel požádal o vymazání
O. Uživatel 6.10.2017 7:14

Uživatel požádal o vymazání
Z. Rychlý 6.10.2017 7:05

Re: Klausova privatizace nás ožebračila

Tvrdit, že se privatizace nepovedla je komunistická infantilnost a tvrdit, že se oligarcha Babiš snaží něco napravit je infantilnost na druhou.