22.5.2024 | Svátek má Emil


Diskuse k článku

Senzibil Bursík

Český vicepremiér, ministr životního prostředí a šéf Strany zelených Martin Bursík je člověk k zulíbání.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
tich@dohoda 20.5.2007 12:37

pri vsi ucte "Modry ptaku" vy jste takovy salonni tlachal, o tech idiotech co vas "zerou" radsi nemluve

""ekonomika volného trhu vede k vydrancování všech dostupných zužitkovatelných  zdrojů".

Premyslel jste nekdy kuprikladu o tom kolik papiru se spotrebuje ve vyspelych zemich denne jen proto aby se potiskl stupidni reklamou, kterou nikdo necte a okamzite to jde do kose, v lepsim pripade alespon do trideneho odpadu, v horsim /USA/ do bezneho odpadu. A to je papir relativne obnovitelny zdroj. To u plastu kde je zakladem ropa neplati, takze o tom ten vami zlehceny citat je. Kolik milionu litru nafte denne se spotrebuje aby se naprosto stupidne prevazelo zbozi pres cely kontinent a stejne zbozi zase jede opacnym smerem, jen od jineho vyrobce do jineho supermarket retezce. Ovsem hlavne ze modri komunisticti  idioti nadsene hykaji jak nam to vse pekne funguje a HDP stoupa. Cest :-)

Oteplovač 20.5.2007 12:25

No Vy Modrý ptáku úplně opomíjíte

Velkou krizi, která se s námi táhne už  zhruba 20 000 let.  Jak jistě víte, tenkrát byly během pouhých pár století totálně vydracovány zdroje pazourků - nejcennější suroviny !!!. Jejich cena vyletěla pochopitelně raketově nahoru, což přispělo k ještě intenzivnějšímu drancování. Dodnes se z toho lidstvo nevzpamatovao - na pazourek dneska nenarazíte !!!

jan 20.5.2007 12:19

Modrej

Aston bude zřejmě Pepa z daleka

huhu 20.5.2007 12:17

Re: Re: Klaus a internet

R^ ;-)

Marus 20.5.2007 12:15

Re: Re: Re: Re: Recenze knihy odbornikem

Rekla bych, ze zde jde o neco jineho anonyme I.L. Kdyz se bude delat vakcina na novou nemoc, tak lekari, kteri ji budou vyvijet, se nejspise nezapoji do diskuze, kde v naproste vetsine rozhoduje osobni predpojatost nez racionalni rozbor problemu. Ostatne jaky by byl vas postoj ke studii, kde byste mohl zhodnotit pouzite prostredky od matematickych postupu az po merici pristroje a z niz by vyplyvalo,ze vliv cloveka na zmeny klimatu je fatalni. Hmm, uz jste tady (i jinde) hodnekrat ukazal, ze cesta neni rozhodujici - pouze to, zda vysledek souhlasi s vasim presvedcenim. Proto zrejme nema cenu pro odbornika do takove diskuze vstupovat. Najde se zde ale mnoho tech, kteri klesnou na stejnou uroven, takze nakonec (mozna) sam nezustanete ;-)

zp 20.5.2007 12:12

Re: Odboráři se shodli: proti reformě budou protestovat.......

Odbory jsou trilobit původem z 19. století.  V dnešní době je jejich úloha přežitá, což dokazuje klesající zájem zaměstnanců o členství v nich. Odborářští bossové  proto dělají a plácají možné s nemožným, aby jim  těch pár zbylých pitomců, co ještě věří, že  zastupují jejich zájmy, neuteklo. Ve skutečnosti směřuje  činnost odborů proti zájmům zaměstnanců a jediným zájmem profesionálnách odborářských vyžírků je, aby bylo jejich koryto plné. Prací by se totiž neuživili.

clay 20.5.2007 12:05

Re: Klaus a internet

vy jste si to přebral po svém a dobře vám tak.

Internet is only a tool. For one person it is a great advantage, for another it means nothing. But that is how it is with everything in the world.

....you see how many computers are used just as if they were fancy typewriters.

Jako kdyby mluvil právě o vás

janabok 20.5.2007 11:56

Re: Re: Níže jsem našel větu, která by neměla zapadnout:

a to se marxista ještě ani slůvkem nestačil zmínit o krizi z nadvýroby a nadhodnotě...:-)))

Marek2 20.5.2007 11:56

Klaus a internet

Jste nadhernym prikladem zboznovatele te prazdne modly Klause - on opravdu tvrdil, ze internet je vlastne jen moda (zde)... ostatne vetsina jeho praci je pouhou provokujici reakci, nesamostatnym a nenosnym dilkem :))

huhu 20.5.2007 11:52

Re: Níže jsem našel větu, která by neměla zapadnout:

jo, taky mi to zarazilo, odráží to myšlení pitomce, který není schopen domyslet, že 1+1=2. Protože k vydrancování vede právě netržní ekonomika, která není cenou na trhu motivována hledat a vytvářet levnější zdroje....

janabok 20.5.2007 11:52

Re: Níže jsem našel větu, která by neměla zapadnout:

;-D;-D;-D...

 a nebo

;-(;-(;-(...

huhu 20.5.2007 11:50

Re: :)

ten umbach tedy musí být trumpeta, ostatně je to jeho živobytí :-D

Modrý pták 20.5.2007 11:50

Níže jsem našel větu, která by neměla zapadnout:

"ekonomika volného trhu vede k vydrancování všech dostupných zužitkovatelných  zdrojů".

To je fakt petelice nevídaná.

huhu 20.5.2007 11:45

Re: taky nemusim Bursika

Bursík je především pravdaláska a "zelenost" je mu jen prostředkem. Většina těch, kteří zelené volili je jen další reinkarnace zkrachovalé pravdalásky z diskreditiovaných stran jako ODA či US atd. a teprve s těmito hlasy se dostal do parlamentu. Pokud zelení budou opravdu zelení, tak budou mít zase 2-3%.

I.L. 20.5.2007 11:43

Re: Re: Re: Recenze knihy odbornikem

Anonym, neumejici zaujmout  jinak, nez  neustalym zduraznovanim  "my  jsme  ti odbornici" nema ve volne debate moc sanci... zkuste neco presvedcivejsiho :-)

huhu 20.5.2007 11:42

Re: Ini, pane autore, tak se mi zdá, že k zulíbání je celá trojkoaliční vláda.

pane povznesený delto, mohl byste dát link/odkaz na to, kde V.K propagoval pomíjivost internetu ? víte, že V.K. má dost dlouho svoje webové stránky ? neplácáte tak nějak po bursíkovsko-parobkovsku ? Mimochodem porovnejte stránky V.K. třeba s www.paroubek.cz....

krmič 20.5.2007 11:41

Re: Re: reciprocita

Zámrsk se vyjádřil k diskusi. Tu zřejmě četl. Nebo ne? Jak to můžete, pane doktore, vědět?

Zámrsk 20.5.2007 11:40

Re: Re: reciprocita

Doktore, kde vidíte, že jsem se vyjádřil? Jděte k doktorovi :-D

Marek 20.5.2007 11:33

Re: Re: Klaus vs Bursik

Ano - na druhou stranu, jich tam ve srovnani napriklad s ODS zas tak moc neni (ze pane Tlusty) :)

Delta 20.5.2007 11:29

Ini, pane autore, tak se mi zdá, že k zulíbání je celá trojkoaliční vláda.

Není důvod, proč by měl být Bursík výjimkou za to, že okomentoval předsudky starého zbrojnoše, aniž je četl. V tom směru totiž žádné překvapení nehrozí, hradní šéf je šíří s vytvalostí a starostlivostí našeho ideologického všeználka, který rozumí úplně všemu: Od ekonomie, přes veškerá umění ( v poslední době například vyniká v architektuře) až po ten enviromantalismus. Jak je to dlouho, co propagoval pomíjivost internetu?:-)

PetrH 20.5.2007 11:25

Re: Re: Recenze knihy odbornikem

Že jsou Poláci nebezpečím pro Evropu a je nutno nás před nimi zachránit, vědí Rusové už dávno. Přečtěte si preambuli smlouvy Molotov - Ribbentrop, tam je přesně taková formulace!

Evropan(original) 20.5.2007 11:24

Re: Odboráři se shodli: proti reformě budou protestovat.......

Odborari se shodli, ze si pojedou do Prahy nakoupit ;-D;-D

fany 20.5.2007 11:23

Re: Klaus vs Bursik

Samozřejmě kromě komunistů ve své straně, že?

fany 20.5.2007 11:21

Odboráři se shodli: proti reformě budou protestovat.......

Odboráří se shodli? A co posuzovali? Pátá kolona socbolševiků neví co chce, ale nedá pokoj, dokud to nedostane. Náhodou jsem mluvil s jedním účastníkem konference a tak jsem se ho zeptal, co nám tedy od vlády hrozí. Co jsem se od něj dozvěděl mi jen potvrdilo to, že většina odborářů neví vo co go....

Trochu jsem mu opatrně, ale cíleně oponoval a řekl, že to, co povídá, ve vládní reformě není. On mi pak prozradil úžasnou novinku8-o To, co prý Topolánek a Kalousek povídají do médií a prezentují na veřejnosti, je prý je nějaké pozlátko, ale ve skutečnosti to prý bude úplně jinak. Ale to se prý tají. Ptal jsem se, od kud má tu úžasnou novinku? Prý to má předsednictvo zpracované za pomoci Sobotky a Havla. Tedy z dílny manipulátprů ČSSD.

PS: Současná vláda udělala velkou chybu. Buď si měla získat na svoji stranu odbory, což vzhledem k tomu, že většina bossů je z ČSSD, je skoro nemožné. Nebo měla odbory legálně zdiskreditovat dobrou mediální kampaní. Takto narazí ještě dříve, než něco opravdu začně.:-/

Marek 20.5.2007 11:18

Klaus vs Bursik

Presne tak - radikalni penzisti, kteri zde vykrikuji neco o rudozelenych praktikach uz zcela zapominaji, ze to byl Klaus, kdo politicky komunisty rehabilitoval pote, co mu pomohli ke zvoleni. Naopak Bursik jako jeden z mala politiku prohlasil, ze s KSC(M) nikdy a dokonce se tim i (zatim) ridi.

PetrH 20.5.2007 11:15

Re: Re: Re: Jest objektivní pravdou, že největšími "komouši" jsou ti, kteří stále proti "komoušům"brojí

On myslí dvoudomovníka;-D

mik 20.5.2007 11:12

Re: Re: Re: Recenze knihy odbornikem

Nejen planuji, kde to jde i provadi. Za nimi zustava nejen jeste ponicenejsi planeta nez za tim dravym kapitalismem, ale i destky milionu mrtvol. To jsou ti posledni, kteri maji moralni pravo jine kritizovat.

mik 20.5.2007 11:10

Re: Recenze knihy odbornikem

V LN uz lze najit napriklad velemoudre clanky od ruskych "politologu", ktere nam vysvetluji, ze nebezpecim pro evropu nejsou rusove ale polaci. LN uz je stejne dezinformacni medium jako Pravo a nelze jej brat vazne.

mik 20.5.2007 11:08

taky nemusim Bursika

Ale jedno je nutno uznat: Tu bandu rudozelenych teroristu drzi zatim uspesne zkratka. Kdyby melounum velel Stropnicky zas by nam vladla KGB prostrednictvim Pablba nebo rovnou Filipa. 

PetrH 20.5.2007 11:07

Re: Re: Recenze knihy odbornikem

Jo, regulovaný trh a spravedlivý lidský řád, co jsme tu měli ještě nedávno, se choval ke zdrojům a přírodě ohleduplně, viz Ralsko a severní Čechy, že? Ještě desetiletí, ne-li staletí, to bude ten bezohlednej kapitalismus napravovat. Ale vy už plánujete další poroučení větru a dešti...