26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

Rozruch na pokračování

Obvodní soud pro Prahu 2 zastavil trestní stíhání bývalého policisty Tomáše Čermáka kvůli útoku na poslankyni Strany zelených Kateřinu Jacquesovou. Kdybychom žili v normálním státě, nutně by následovaly další kroky ze strany bývalého policisty Čermáka, který za výkon služby byl očerněn, neprávem pronásledován a neprávem vyhozen od policie - kdyby obvodní soud pro Prahu 2 měl konečné slovo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
teta 7.10.2007 9:55

poli

Vážení, policie tady není od toho aby hájila zájmy občanů. Je placena státem, potažmo vládnoucí mocí, a proto bude vždy hájit zájmy toho kdo platí. V tom snad ani opravdu není politika. Když se změní režim, budou pracovat pro ty nové, stejně tak soudy a úředníci ve službách státu. Tady nejde o převlékání kabátu, to dělají politici, tady jde o existenci. Proto soudci bez mrknutí oka ve staných soudech za protektorátu posílali lidi na smrt, proto to dělali i za komunistů a dnes ti samí soudci kteří sloužili komunistům, soudí podle zákonů tvořených současnou politickou garniturou. Policista nekouká na to která ruka mu dává peníze, on prostě slouží. Mám rád ty současné kritické pisálky, kteří se obouvají do lidí žijících v minulém režimu. Že byli slaboši kteří se neuměli vzepřít. Obyčejného člověka který chodil do továrny politika nezajímala, on musel dřít aby se uživil.Zadarmo mu nikdo nic nedal. Něco jiného jsou lidé kteří se pohybovali v jakési šedé zóně. Různí ti policajti,soudci, úředníčci. Jejich chlebodárcem byl stát/politici/ a oni věrně sloužili. Nedívají se na to jak dalece je  ta jejich služba  etická, rozhodovali a rozhodují na základě politické objednávky. Myslíte si že úředníček na ministerstvu bude koukat na to jestli ruka s penězi je žlutá nebo zelená?    Ještě k té zelené buchtě, měla dostat ještě víc, aby příště seděla s dětmi doma a připravovala je na život.

Kvetla 7.10.2007 10:45

Re: poli

Ale vždyť přesně to přeci dělala,dávala děckám příklad,jak se stát mediální hvězdou a vytrucovat si výnosný post ,kde jí práce už může být u zadku.;-D;-D;-D

BABETA 7.10.2007 11:07

Re: Re: poli

Souhlasím ,práce jí smrdí  mejdany v bytě a pak problémy se sousedy to za nic nepovažuje ona je namyšlený blbý poleno ,chudáci děti jistě budou blbý po ni ,ale študovat budou to u nás ted bude ŠTUDUJÍ BLBÝ ,ALE BOHATÍ.:-D:-D:-D:-D

Pešek 7.10.2007 11:26

Re: Re: Re: poli

Babeto, kolik toho máte vystudováno? Podle vašeho příspěvku celý ročník AHA!  Zkuste si dokázat, že nemáte pravdu a studují nejenom bohatí a zajděte se někdy na nějakou vysokou školu podívat.     :-P 

Pametnik starejch dob 7.10.2007 16:14

Ovšem když se ten stát změní HODNĚ pak to radikálové

berou šmahem...

tich@dohoda 7.10.2007 9:47

technari vy dojnice divano

jsou stejna chamrad jako nackove nebo anarchiste, ci "banikovci" , tedy jde o stado, kam vy dojnice take patrite. Ovsem mezi technari je urcite spousta mladych lidi, ktere k techno hudbe vaze jejich naturel a chteji se bavit. Obavam se, ze vy prehlizite odvracnou tvar vsech technoparty, tedy:  drogy, alkohol, niceni majetku, zabava na ukor klidu a spanku jinych. Podle vas jsou to deti , co si chteji zatancit, nevim kolikrat jsem toto slysel od ruznych rodicu, obavam se, ze mnohym rodicum by vstavaly vlasy hruzou na hlave, kdyby videli jak se jejich deti "bavi" . Za komousu se podobne akce poradaly pod patronaci SSM jako setkani mladeze a v zasade az na drogy se nelisily od tech dnesnich zvanych "technoparty" . Protesty "technaru" bych chapal, kdyby  stat/zakon technohudbu zakazal nebo diskriminoval, ovsem v kazdem vetsim meste byva diskoteka nebo klub kde se hraje techno na vesnickych diskotekach se bezne hraje smes tedy i pro technare. Takze stejne jako u vsech stadnich skupin, pokud policie zmydli technare tak proto, ze cast z nich proste technohudbu zneuzije k uplne jinym aktivitam. tupa dojnice potom vi, ze za vse muze Buldozer. Prispivate sem uz dost dlouho, ovsem nevzpminam si, zeby jediny vas komentar kdy vyjadroval nejakou myslenku. Tupa fanaticka dojnice. Cest :-(

Leto_Atreides 7.10.2007 10:12

Technu nehovím, ale pokud si dva tři kilometry od nejbližší vesnice legálně pronajmou pozemek a nebudou ničit majetek, ať se baví

S drogami jste trochu vedle. Na nějakého dealera narazíte na každé větší diskotéce. Kde je poptávka, tam bude i nabídka.

Leto_Atreides 7.10.2007 9:38

Hysterka co tahá svoje nezletilé děti na demonstraci si stejně nic než přes držku nezaslouží...

...přičemž jedním dechem dodávám, že se mi násilí na ženách upřímně hnusí. Spis jsem samozřejmě nestudoval, případ nijak zvlášť nesleduji, takže ctím presumpci neviny. Mnohá média, údajně hlídací psi demokracie, by se měla chytit za nos a pokud Čermák nakonec vyhraje (a na to bych si vsadil), omluvit se. A paní Žák už doufejme nebude brát své nedospělé ratolesti do rozvášněného davu.

JERRY 7.10.2007 9:28

Je jen na místě, že Kateřina Pajerová (jau jau)dostala na svoji křivou hubu.

Všude na světě by to bylo demokratické, ale jenom u nás jsou to komunistické manýry.(Y)

Ladislav N. 7.10.2007 9:32

Re: Je jen na místě, že Kateřina Pajerová (jau jau)dostala na svoji křivou hubu.

Potíž je v tom, že nedostala. Jenom hodně řvala... mlati-nas-na-karlove-namesti.avi (47582 KB);-P

zna policajty 7.10.2007 7:56

Jak tomu predejit

Beznasilne protestovani by melo byt v podstate jak governmentem tak mistni polici IGNOROVANO.

Kazdy policista by mel mit zajem aby NEMUSEL "donucovat " a ukzazovat svoji vsemoc.

Jenze tohle je jim proti srsti...jsou placeni"a povysovani za UKAZOVANI MOCI, za "USPESNY ZAKROK ". Jak oduvodnit sve prehnane platy kdyz by nejvetsi zlocinnost byla pochodujici dav lidi na ulici kricici nevitana hesla??A hesla s kterymi treba i ten policajt tezce nesouhlasi??A nechat lidi kricet nadavky na zaprodanou policii atd.....

tak to teda neee sooodruzi.....ted sem musi ukazat kdo je tady panem.A z revu se stane obuskovani z obuskovani rvacka z rvacky sebeobrana policajta a z sebeobrany jsou raneni a mrtvi.Mimochodem predstava ze jsou policajti nejaci zachranci kdyz cloveka nekdo ohrozuje sekerou je fantazie...policajti tak akorat prijedou kdyz je zlocinnost proti obcanovi dokonana to "sepsat ".Kdo nema stesti se ubranit,ochranit sam..ma nestesti.Smytec.:-D

Esmerald 7.10.2007 9:21

Re: Jak tomu predejit

" Beznasilne protestovani by melo byt v podstate jak governmentem tak mistni polici IGNOROVANO. "

Jak se pozná, že protest BUDE beznásilný ? Jak to udělat, aby třeba nacističtí idioti a frackové, bolševici a " Závodní milice " neprotestovali každé odpoledne, DEMONSTROVALI (!) PRO svoje rozhodnutí k rozvratu společnosti ? Jak poznat PROTI čemu vlastně "protestují" ? Především společnost sama by měla mít zájem na tom, aby policie mohla raději řídit provoz na silnici a byla policií " IGNOROVÁNA", ale ani na té silnici by nesmělo být idiotů a fracků !!  

Bořek 7.10.2007 7:19

spravedlnost?

Na celé kauze mě zaráží,že nikdo nezveřejnil,proč měla být Jacques zadržena.Právo na protestování není,alespoň stále doufám prozatím zakázáno.Asi bych se také bránil,kdyby mě policista chtěl zadržet.Teď mi nejde o Jacques,ta mi není sympatická,ale o to,jestli šlo o důvodné zadržení,nebo né.Obecně vzato,policistům příliš nevěřím.Také se objevují příspěvky,odsuzující,že si vzala na shromáždění i děti.Já bych to asi neudělal,ale na druhou stranu,nejsme snad stát,kde se protestující  běžně mlátí.Bohužel není to jediný případ,kdy se policista choval jako utržený ze řetězu.Svého času dostala nářez paní,která čekala na stanici na tramvaj(ul.Vodičková)Osobně si myslím,že by se policista,i kdyby měl pravdu,neměl nechat vyprovokovat k podobnému zákroku a to "i když šlo o Jacques".Z toho plyne ponaučení-když uvidíš protestní shromáždění,vem okamžitě nohy na ramena,sic riskuješ,ža tě policie zmlátí.

zna policajty 7.10.2007 8:02

Re: spravedlnost?

A tady jsme u toho ....kdyz panuje atmosfera ze je nutno vzit nohy na ramena predejit byt zmlacen....pak tedy uz nikdo nebude protestovat...A TO JE CO CHCEME SOOODRUZI NEE??Bude pokoj,sak za normalizace nam nikdo "NENARUSOVAL PORADEK ".8-o

divana 7.10.2007 9:04

Re: Re: spravedlnost?

a co technaři? jakoby u nich nevadilo, když je policie zmydlí...

Ladislav N. 7.10.2007 9:34

Re: Re: Re: spravedlnost?

Policie technaře nezmydlila... Ti si vystačili sami. Mimochodem, tihle nemají k Zeleným daleko. ;-)

tich@dohoda 7.10.2007 9:21

Re: spravedlnost?

v obecne rovine mate nesporne pravdu, v praxi to ale vypada ponekud jinak. Staci si vzpomenout co se deje pri schuzich MMF/mez. menovy fond/ a to v ruznych mestech sveta. Sjizdeji se "demonstranti z povolani" nevinym lidem jsou niceny majetky jen proto, ze maji smulu a maji dum, auto, business  na trase pochodu. Ja osobne zelene delim do dvou kategorii, ty skutecne ochrance zivotniho prostredi, kteri jsou rozhodne pozitivnim prvkem v kazde spolecnosti. Tito lide maji vetsinou umirnene a casto rozumne nazory, mnozi dokonce jsou i odborne na vysi. Tuto skupinu vsak neni temer videt ani slyset. Druha cast "zelench" jsou prevazne hodne mladi zfanatizovani lide, kteri v podstate bojuji proti vsemu,  zalezi jen do jake party zapadnou a kdo jim dela politicke skoleni. Z tech se povetsinou rekrutuji extremiste, kteri z demostrace udelaji valku mezi policii, ktera dohlizi na klidny prubeh demonstrace a radikaly z rad demonstrujicich. Fanaticti militanti klidne zneuziji jakekoliv lidske aktivity k destrukci. Na fotbal. stadionech, pri demostracich , technoparty,nebo v ramci cirkve ci sekty. Obavam se, ze drtiva vetsina danovych poplatniku si ani neuvedomuje kolik penez stoji kazdorocne "pravo na svobodu shromazdovani" prave diky temto ruznym anarchistum, neofasistum, "zelenym" "sportovnim fanouskum" , Pri spouste techto akci casto asistuji tu desitky, jindy stovky a nekdy dokonce tisice policistu. Spocitejte si hodinovou mzdu policajta, naklady na dopravu, specialni ochranne prostredky, zabrany. Ne ja nejsem vybec proti svobode slova a pravu obcana se shrmazdovat a vyjadrit nesouhlas, nebo souhlas. Jen mi vadi, ze  vzdy nejaka skupinka rvounu a nasilniku techto prav  zneuzije na ucet ostatnich. Je bohuzel faktem, ze nemala cast volicu strany zelenych se rekrutuje prave z techto radikalu a nekteri politici SZ toho dokazali umne vyuzit ve svuj politicky prospech. Cest :-)

Leto_Atreides 7.10.2007 9:48

Mluvíte mi z duše

Nyní se (buď na ministerstvu vnitra nebo spravedlnost; nevím) připravuje zákon, podle něhož by za "klidný průběh" fotbalového utkání plně odpovídal pořadatel. Rozšířil bych to i na demonstrace. Ať si náckové/anarchisti/bolševici/technaři ohlídají, aby nedošlo k narušení pořádku či ničení majetku. A v opačném případě nechť vše zaplatí pěkně ze svého nebo provinilce alespoň přitáhnou za límec pěkně na služebnu.

Kvetla 7.10.2007 11:27

Re: Mluvíte mi z duše

Ano,ano,ano.A ještě,s plnou vážností by každá radnice měla povinnost vytipovat a zvežejnit místa,kde budou demonstrace,veselice, pochody a průvody povoleny.To že nějaká skupina chce protestovat proti letům na Měsíc,jim nemůže zakládat právo ochromit práci a vůbec práva ostatních.Jako příklad,mám servisní smlouvu,že poruchu u zákazníva do dvou hodin odstraním.Pochopitelně pod penalizací.A někdo si povolí průvod.Autem neprojedu.Tramvají musíme být alespoň tři,abychom pobrali "cajk".Pěšky neprojdeme,uzávěra kordonem pilicistů.;-€.

Už vážně uvažuji,že budu po vládě požadovat zřídit Zvláštního Nejvyššího Zmocněnce, či po parlamentu chtít Stálou mimořádnou komisi, nebo Úřad specielního ombudsmana  pro pokojný, běžný život občanstva bez těhle všech narušitelů. 8-o

Ladislav N. 7.10.2007 9:29

Re: Bořek: "...nikdo nezveřejnil, proč měla být Jacques zadržena..."

To, že si už nepamatujete proč, neznamená, že nebylo zveřejněno. Kateřina "Jau, jau" přišla demonstrovat v partajním zeleném tričku a se dvěma nezletilými dcerami s bubínkem. Nechala se s nimi vyfotografovat. Když šel (předem ohlášený?) průvod nácků, tak policie chtěla protestujícím Zeleným (nejenom jim) zabránit ve vyvolání pouličních rvaček a nepokojů a v přímém fyzickém kontaktu. Kateřina "Jau, jau" odmítla opakovaně uposlechnout příkazů policistů a díky tomu a souvisejícímu konfliktu s policistou vlastně celá kauza vznikla. O tom, že tahle zelená "hysterka" šla vyvolat konflikt záměrně (.avi (47582 KB) ), asi není nutno příliš pochybovat.

Bořek 7.10.2007 13:05

Re: Re: Bořek: "...nikdo nezveřejnil, proč měla být Jacques zadržena..."

Netušil jsem,že jít na demostraci v zeleném tričku a se dvěma nezletilými dcerami s bubínkem,je přitěžující okolnost. A ještě ta "drzost",nechat se vyfotografovat.Podle Vás asi je,přitěžující jinak byste o tom nepsal.A´t už je Jacques jakákoliv,myslíte,že by vyvolala rvačku?To snad nemyslíte vážně. A to ještě za přítomnosti dětí?Jaké byly ty opakované výzvy?Jak víte,že by došlo k rvačkám?Na základě takových obecných výzev si může jakýkoliv policista vybrat z řady protestujících "svoji" obět a obuškem ji hnát do vozu.Podobných výzev jsem byl a to zcela náhodně účasten na Václaváku v roce 1968 a to s podobným výsledkem.

Ladislav N. 7.10.2007 5:13

Kateřina "Jau, jau!" dala veřejně návod, jak se vhodnou manipulací médií a lží může...

...dostat až do poslanecké sněmovny.

Ke stažení: mlati-nas-na-karlove-namesti.avi (47582 KB)

Soudce 7.10.2007 2:01

To nic neni

Jaka jsme verbez si prectete v Lidovkach:

Soudci v téhle zemi jsou posvátné krávy

BIS 7.10.2007 0:15

Trojnásobná olympijská vítězka Marion Jonesová se přiznala před soudem k dopingu.

Ach ti komousi americti. Co neudelaji pro sportovni vysledek.

Jonesová: Dopovala jsem, končím

123... 6.10.2007 23:39

svinstvo v případu paní Žakové

Titulek "zastaveno stíhání policisty, který zmlátil Kateřinu Jacques" je opravdu nechutne SVINSTVO. Pan Čermák pouze zadržel paní Žakovou, která neuposlechla výzev policisty. Přitom byl pan Čermák brutálně napaden kamarádem paní Žakové. Taková je pravda. A výše zmíněný titulek mohla napsat a uveřejnit jen opravdová svině.

ant. 7.10.2007 1:22

Re: svinstvo v případu paní Žakové

...a co byste chtěl po rudých Novinkách - vždyť je to jen klon rudého Nepráva...a stačí se podívat na úroveň většiny příspěvků v tamních "debatách"(já tomu říkám "sosanské zvracení)...;-€(Y)

Honza ™ 6.10.2007 22:40

Země začala žít na ekologický dluh

Po vzoru KSČSSD a Paroubka ;-D

Melein 6.10.2007 22:57

Re: Země začala žít na ekologický dluh

Jděte na Paroubka na LN. ;-D

Tomáš 6.10.2007 22:25

Souboj policajta s úřednicí Úřadu vlády

Policajt předem musel prohrát.

ibn 6.10.2007 22:34

Re: Souboj policajta s úřednicí Úřadu vlády

Takovyhle policajt zcela jiste.

No nic, mejte se tu hezky a nezapomente, ze rovnocenne zachazeni bychom meli vyzadovat jak pro ucitele dobrych mravu, tak pro vriskavou damu se zelenym trickem. Zodpovednost (prace) byla na policajtovi a ten to udelal spatne (a pri tom se podrzet zakona), je mi lito.