29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Diskuse k článku

Rozruch na pokračování

Obvodní soud pro Prahu 2 zastavil trestní stíhání bývalého policisty Tomáše Čermáka kvůli útoku na poslankyni Strany zelených Kateřinu Jacquesovou. Kdybychom žili v normálním státě, nutně by následovaly další kroky ze strany bývalého policisty Čermáka, který za výkon služby byl očerněn, neprávem pronásledován a neprávem vyhozen od policie - kdyby obvodní soud pro Prahu 2 měl konečné slovo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
ibn 6.10.2007 17:05

Re: Re: Re: Bezesporu.

Bohuzel to vidim skoro stejne. Nejake vzdelavani asi neni nic platne, kdyz je nakonec stejne POTREBA ty mineralky vozit sem a tam.

Psí vrah Čumil 6.10.2007 17:18

No, pro začátek aspoň nemusíme tyhle "potřeby" vyvolávat.

Řekl bych, že moje potřeba polských, italských či španělských jablek je úplně minimální... Což v druhé polovině 90. let prokazovali uvědomělí občané na březích  Vierwalstädtersee ÚDAJNĚ tím, že preferovali např. produkci domácích vajec před dovozovými. ;-)

baltahsar 6.10.2007 16:23

Re: Re: Vyvraťte to rychle někdo...

No on ten Černoušek, tedy jeho předci někde na Sahaře, když ještě byla zelená, se taky rozhodli, že si poříděj ještě pár koz, a jestli tam ta tráva fakt přestane růst, tak se v nejhoršim odstěhujou dál na jih .. takže to neni nic novýho, akorát už neni kam.

vlk 6.10.2007 16:24

Přesně.

Jenom s tím rozdílem, že "je kam" má v současné době alternativu "jinak".

baltahsar 6.10.2007 16:36

Jenže to neni přímá alternativa

protože sbalit švestky a jít na jih můžeš hned, na základě individuálního rozhodnutí, nebo v rámci rodiny .. pro to "jinak" musíš ke stejnýmu cíli dokopat stotisíce až miliony lidí, aby to mělo význam aspoň lokálně, nebo dokonce miliardy, pokud maj věci dosah globální. A to su nějak neumim představit jinak, než nějakou celosvětovou "osvícenou" totalitu -- protože číňani, indové a černoušci maj přece taky nárok na to, jezdit si stovku let bezstarostně autama a používat splachovací záchody s papírem a vyhřejvanym prkýnkem. Technologicky už asi neni návratu, na to jsme moc zhejčkaný a změkčilý.

vlk 6.10.2007 16:47

Ne tak zcela.

"Rozhodnutí odejít" je vynucené okolnostmi (noedvážím se napsat ekonomickou realitou:-), neboť z přesunu je větší užitek než ze setrvání na místě - pokud tedy nejde o tuláky životním stylem. Stejně tak "jinak" je výsledek průsečíku stále dražsích konkrétních zdrojů nebo nevýhodnosti života v kontaminovaném prostředí, kdy užitek z ekologického chování převýší nad původním stavem.

Tohle pochopitelně není nic nového a naprsto správně z toho odvozujete, že "roztětí uzlu" individuálních (ekonomických) preferencí "proti proudu" je možno jen "osvícenou" totalitou. Problém je, že každý takový zásah vyvolá mnoho dalších. Výsledkem je cenová deformace, která má opět za následek zrušení jediného ukazatele, který umožňuje stanovit racionální chování. V konečném důsledku by se lidstvo začalo chovat iracionálně jako celek, což by lepším případě napáchalo daleko vyšší škody. Zcela opomíjím, že omezení vyplývající ze sebeosvícenější totality by nutně generovalo odpor a vedlo k buď k její přeměně na méně osvícenou, zato však tuhou, a nebo k jejímu pádu.

Jinak být večer, asi bychom si notovali nad zvrhlostí lidského druhu a podobně, jenže teď se pokouším racionálně získat odpověď na otázku co s tím ;-)

baltahsar 6.10.2007 16:53

Re: Ne tak zcela.

Nic, nechat to vyhnít. Problém je právě v tom, že rozhodnutí "a" se dalo realizovat i ve vypjatym kolektivismu individuálně, zatimco rozhodnutí "b" by muselo být přijato kolektivně ve vypjatym individualismu. Taková kusá kolej vývoje, s rozbitym rychloměrem, nefungující zabezpečovačkou a neznámym plánem trati. Dobrou jízdu.

vlk 6.10.2007 17:00

Ano, i když se tomu člověk vzpírá,

tak "nechat vyhnít" je přesně ten zprávný výraz. Sám za sebe může jednat podle svých preferencí, může dokonce přesvědčovat přijatelnými metodami okolí, ale to je asi tak všechno.

Nesouhlasím však, že rozhodnutí "b" musí být přijato kolektivně v původním slova smyslu. Je-li zájem o potraviny plné chemie a vyráběné neekologiky, budou se tak vyrábět. Bude-li zájem o potraviny kvalitnější a ekologocky vyráběné, budou se vyrábět ony. Souhrn individuálních preferencí rozhoduje, není k tomu potřeba kolektivní usnesení...

Ale necháme to na večer :-)))

baltahsar 6.10.2007 17:09

Re: Ano, i když se tomu člověk vzpírá,

No nezapomínejme že homo je předevšim (prejú ekonomicus, a to často víc než sapiens. Přepišme si to na potraviny "levnější" a "dražší" (uvozovky jsou tam záměrně, protože externality a pozdní důsledky se na cenovky marketů zásadně nepíšou).

Asi se začne lámat chleba v momentě, kdy cena pšenice bude dosti nízká, aby se z ní dal destilovat biolíh pro pohon silničních korábů, ale zároveň již dosti vysoká na to, aby si ji mohl místní nádeník v nějaké zastrčené zemi zakoupit za účelem pečení chleba. Je to za dveřma a těch pár snílků, co by to chtěli aspoň reflektovat, natož odvrátit, je vysmíváno apoštoly svobodného trhu. Jinak zdar, na večer mam snad lepší program.

Kvetla 7.10.2007 11:40

Re: Re: Vyvraťte to rychle někdo...

mě taky nevyhovuje,že i internetu připojí každého bez předběžného vyšetření hlavy.N nejsem ale ze Senegalu,nevadí?;-P.

fany 6.10.2007 15:43

Všechno je jinak

Učitelka žáka jen políbila, neměla s ním sex..... http://www.novinky.cz/krimi/ucitelka-zaka-jen-polibila--nemela-s-nim-sex_124049_n8mm4.html

A takhle to bude to samé v případě Standy. Nebude vůbec pravda, že ty peníze někde tajně ukradl, ale naopak, že mu je za dobré služby, jako premiér dali někteří podnikatelé. On jen předpokládal, že peníze byly zdaněny u zdroje....;-)

F.VÍZEK 6.10.2007 15:51

Re: Všechno je jinak

Rodové,Vikové,Krejčířové a další stojí ve frontě ,aby Staníkovi mohli půjčit nějaký melouny ,zatímco Jyrka žije jako nuzák :-)

baltahsar 6.10.2007 16:38

Vás ten Standa nějak sejře

a kor jestli mu ten podnikatelskej záměr vyjde, když si na něj sehnal úvěr .. si ten halas ani nechci představovat. Nechcete náhodou už zase udělat ze spekulací s akciema trestnej čin? :-))))

F.VÍZEK 6.10.2007 15:41

Mám rád legraci,tak jeden vtip na odpoledne

V prestavce soudniho liceni se poslanec, ktery v opilosti srazil dva lidi, pta soudce, na kolik to vidi. Soudce odpovida: "Ten, co vam hlavou prorazil celni sklo dostane 5 let za vloupani, a ten, ktereho naraz odmrstil 15 metru od vozidla, dostane 10 let za uprchnuti z mista cinu."

zíralek 6.10.2007 15:47

Re: Mám rád legraci,tak jeden vtip na odpoledne

nejhorší je, že u nás se to klidně může stát:-/

Honza ™ 6.10.2007 15:10

Kavan: Karel Srba je považován za příkladného vězně

http://aktualne.centrum.cz/domaci/kauzy/clanek.phtml?id=510076

Když usvědčeného a odsouzeného zloděje a vrahouna veřejně vychvaluje agent StB,opilec,korupčník a bývalý "ředitel zeměkoule" Kavan,dokonce soukmenovci z Vězeňské služby dají vrahounovi dovolenou,není náhodou zase něco špatně? ;-€

jerry 6.10.2007 15:17

Nehrál Srba v planetě opic?

Někoho odtamtud mi připomíná.:-)

ibn 6.10.2007 15:22

Re: Nehrál Srba v planetě opic?

galerie

fany 6.10.2007 14:48

Já jsem nic neukradl. Uděla jsem někde chybu? Je to v čechách bráno, jako slabost?

?

kapitán 6.10.2007 14:51

Re: Já jsem nic neukradl. Uděla jsem někde chybu? Je to v čechách bráno, jako slabost?

V Čechách se říkalo - Kdo nekrade okrádá rodinu.

Šárka Standovi okrádat rodinu nedovolila.

jerry 6.10.2007 14:51

Re: Já jsem nic neukradl. Uděla jsem někde chybu? Je to v čechách bráno, jako slabost?

Ale ne. Berte to tak - na každého jednou dojde. / u nás většinou až na onom světě/ A je lépe bejt poctivej, ne?:-)

Honza ™ 6.10.2007 14:53

Jste si jistý ? :-)

"krádež" má mnoho ekvivalentních výrazů z nichž některé jsou velmi trendy ;-D

jerry 6.10.2007 14:47

Pořád tvrdím, že je zásadní rozdíl mezi Džamilou a JauJau

Džamila je totiž jenom natvrdlá,ale v podstatě hodná ženská. Z Jau Jau jde vlastně strach. ta jde přes mrtvoly.;-(

kapitán 6.10.2007 14:53

Re: Pořád tvrdím, že je zásadní rozdíl mezi Džamilou a JauJau

JauJau je brutálně mazaná, Bursík ji potřebuje proti Zeleným rebelům.

jerry 6.10.2007 14:58

Re: Re: Pořád tvrdím, že je zásadní rozdíl mezi Džamilou a JauJau

Ale stejně mě z jejího charakteru mrazí v zádech. To takovej Rath aspoň netají, že je darebák.

Honza ™ 6.10.2007 14:43

Byvaly vlastniku Mlade Fronty :-)

Vy pořád s Neffem a Koženým,co takhle soudružka Květoslava Kořínková ?;-D Ta rozkradla s bolševickejma kámošema mimo Junge Heute váš svazácký majetek celý,proti ní jsou Kožený s Neffem jenom trapní přicmrdálkové ;-D;-D;-D

Byvaly vlastnik Mlade Fronty 6.10.2007 15:11

Re: Byvaly vlastniku Mlade Fronty :-)

Tu neznam, muzete mi o ni povedet vice? Abych ji zde mohl s ostatnimi zlodeji jako Neff a Kozeny pranyrovat!

6.10.2007 14:41

Jacques - Pajerová

http://www.blisty.cz/2007/1/5/art32153.html

http://www.blisty.cz/2006/5/5/art28276.html

http://www.blisty.cz/art/30058.html

pokud by se jednalo o ojedinělý incident, dalo by se Pajerové možná i věřit. Jenže - jak vyplývá z fotografií a svědectví, je profesionální demonstrantka. TÍMTO ZPŮSOBEM - útok v davu na policisty, zatčení a hysterická reakce - SE NECHOVALA POPRVÉ. To staví případ zcela do jiného světla. Dokonce se objevují domněnky, že ji tyto situace přitahují...

Zviditelnila se před volbami, odnesl to policista, jehož úkol je chránit pořádek. Dokázalo se, že o potyčce lhala, v lepúším případě se nepamatovala, v horším lhala účelově. Bursík incidentu účelově využil k propagaci zelených před volbami. "Mučednický" efekt se jim osvědčil.

miroslavb 6.10.2007 14:32

nemame se o nicem bavit

pani jacques protestovala plnym pravem proti provokaci neonacitu. buran a primitiv a tajny obdivovatel nacku ji v tom chtel zabranit metodami, ktere jsou jemu vlastni. zavrete proboha ntoho surovce, ktery by byl schopen tu pani nejen bit, ale i povesit jako pani dr. horak-ovou. takovi lide nepatri mezi verejnost a je to obrovska ostuda pro nasi republiku. toto by se v nemecku nemohlo stat! leda ve vychodni casti, ktera je dejinne nam tak podobna! obcane ceske republiky: bijte ceske nacky a jejich podporovatele!

jerry 6.10.2007 14:44

Re: nemame se o nicem bavit

To nemáme. Vstupte do SZ -tam blbce berou a dodají jim sebevědomí.;-DR^