5.7.2024 | Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje


Diskuse k článku

Poplatky pro kojence

Nové zákony mívají chybičky někdy až groteskní - jako když byl v silničním zákoně zakotvený nesmysl o tom, že když si cyklista nabije kokos, zaplatí za to pokutu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
kapitán 13.3.2008 9:55

Re: Jasně, že je to guma ! Dzp.

Čunek jako předseda Lidovců má v klubu bordel.

libero 13.3.2008 9:57

Re: Re: Jasně, že je to guma ! Dzp.

Kdyby jen v klubu.

Josef Schweik 13.3.2008 9:49

Je to zakopaný v tom, že lidi nevěděj, za co platěj.

Zdravotní pojištění platí existenci špitálu - von muší fachčit i když jeden nejni nemocnej, prostě furt.

Dál platí zákroky, kerý naše kapsa neunese, to jest ta solidarita.

Solidarita nejni somrování placeba, nemocenský, vomluvenek, žrádlo a televize, noviny do postele, špitál nejni hotel, když ti smrdí, tak si připlať.

Jenže ta solidarita nefunguje. Solidárně stojíme nebo ležíme frontu na zákrok, pak přijde kamarád nebo se vobjevěj zajímavý prachy a solidarita jde k čertu. Lapiduch si rád nechá zaplatit "místenku" ve frontě - jako za komoušů ve frontě na auto, žejo.

Někdo by měl vopravdu vysvětlit lidem, že špitál je léčí - neubytuje, neživí. Vod toho je sociálka. Teď sme ve fázi vtipu, kdy všichni víme, že den ubytování s plnou penzí rozhodně nestojí 60 Kč. Zrovna tak porod nestojí 60 Kč. Takže je to zase jenom kočičárna vo tom, jak to rozdělit mezi lidi po pětkách. Somrování plošný, kerý zjednodušší práci špitálu, poněvádž se nebude mušet počítat každej pacoš zvlášť. To by se pak vidělo, co všecko platíme, i když sme to nikdá neviděli.

kapitán 13.3.2008 9:51

Re: Je to zakopaný v tom, že lidi nevěděj, za co platěj.

Nechápete slovo regulační poplatek ???

MUDr Jiří Kilian 13.3.2008 9:52

Re: Je to zakopaný v tom, že lidi nevěděj, za co platěj.

Podstatné z Vašeho příspěvku je, že není žádná úhrada za připravenost poslkytnout péči, ale jen za výkon. Tím systém vyčerpává sám sebe.

Josef Schweik 13.3.2008 9:56

Navopak dochtore, VZP platim zato, že mi drží špitál připravenej a za to, abych neumřel, až budu potřebovat léčbu za miliony.

ne za to, že dneska Pepovi udělá bypass a zejtra zkrachuje zrovna, když mně přivezou.

libero 13.3.2008 9:58

Re: Re: Je to zakopaný v tom, že lidi nevěděj, za co platěj.

Asi ano, ale i s tím bych byl dost opatrný.

Šerlok Homeless 13.3.2008 9:47

pepovi

Re: Re: Re: Re: Re: Poplatky mají omezit zbytečné návštěvy u lékaře? To mě překvapuje!:

Autor: pepa IP: 81.19.1.xxx Datum: 13.03.2008 08:37

ano serloku omezuje, protoze se diky nim alespon zamyslite jestli vas ten doktor nezve treba zbytecne casto

/// Jak vidíte Pepo, tak jsem se zamyslel nejen nad tím, zda nás doktor nezve přiliš často, ale i nad tím, čí chování regulační poplatky regulují a kterým směrem. Naše chování neregulují, poněvadž nemáme možnost volby: Lékař nám řekl, že máme přijít a kdybychom nepřišli, přišla by na nás třeba sociálka (OSPOD). Lékařovo chování ten poplatek reguluje k vyšším výkonům (tj častějším návštěvám).

libero 13.3.2008 9:52

Re: pepovi

Pořád máte možnost změnit lékaře.

Real 13.3.2008 9:54

Re: Re: pepovi

Melete nesmysli. Jako vždy  ! Chodit vedle ke kolegovi  ? Nebo do jiného města  ??

libero 13.3.2008 10:00

Re: Re: Re: pepovi

Jinam. Pro vás vždy jen smysly.

Real 13.3.2008 9:53

Re: pepovi

 A pokud se spojí s lékárníkem ,tak mi bude psát a psát položky a my platit a platit.  Na tom se nadělají mezi nimi slušné peníze. Ping-pong s pocientem.My ty léky ,které on napsal podle své anamnézy vybírat musíme ,abychom neporušili léčebný režim .Kdyby platil lékař za položku na receptu. teprve pak by se omezilo plýtvání léky .

libero 13.3.2008 9:55

Re: Re: pepovi

Nesmysl týdne, možná i roku.

Domyslete to do konce, co by vám potom asi předepsal.

pepa 13.3.2008 9:54

Re: pepovi

ale asi v tomto mate pravdu, ale muzete i u ditete se zamyslet nad castosti navstev.

problemem je kdyz zacnete delat vyjimky tak bude zase neprehlednej system ;-(

muj nazor je platit a kdyz je problem tak ho resit socialkou.

jinak naduzivani pece by mela resit vase pojistovna

Lída 13.3.2008 10:00

Re: pepovi

Co to melete, to máte fakt pocit, že sociálka hlídá, jestli chodíte k lékaři podle jeho pokynů?

libero 13.3.2008 10:02

Re: Re: pepovi

K sociálním účelům každý nesmysl dobrý.

Lída 13.3.2008 10:11

Re: Re: Re: pepovi

Jak to myslíte?

Kajan 13.3.2008 9:45

Zdravotní reforma ještě nezačala !

Celou dobu jsem považoval za neštěstí, že poplatky u lékaře zavedla vláda ještě před vpuštěním soukromých, a jen soukromých, zdravotních pojišťoven, při zrušení VZP, do systému !  Poplatky měly být až věcí pojistných plánů ZP ! Dzp.

Pavla B. 13.3.2008 9:48

Re: Zdravotní reforma ještě nezačala !

Kajane, aspoň si ale všichni tak někjak uvědomili, vo co go.... že zdravotní péče není zadarmo.

No vlastně všichni zdaleka ne, jen relativně zdraví:-(

ocelin 13.3.2008 9:55

Grrrrrrrrrrrrr,

no tak všichni co dostávají výplatní pásku si ji obvykle pečlivě prostudují, takže rozhodně nemohou trpět iluzí, že zdravotní péče je zadarmo. Vy žijete z renty, co vám chodí rovnou na sporožiro ?!8-oPak bych to chápal.

kapitán 13.3.2008 9:49

Re: Zdravotní reforma ještě nezačala !

Je otázka zda zdravotní akciovky v koalici vůbec projdou.

Kajan 13.3.2008 9:51

Re: Re: Zdravotní reforma ještě nezačala !

Ano, to je otázka. Ale bez nich žádná reforma ve skutečnosti nezačne !!! Dzp.

Alfons 13.3.2008 9:45

Modří ptáci nepolevovat!

Za všechno špatné můžou komunisti a kdo je proti reformě je životu nebezpečný komunista! Opakování matka moudrosti. :-D

Kajan 13.3.2008 9:46

Re: Modří ptáci nepolevovat!

Konečně z Vás vypadlo něco kloudného ! Dzp.

kapitán 13.3.2008 9:47

Re: Modří ptáci nepolevovat!

Koalice se původně DOHODLA, že poplatky vyhodnotí po půl roce. Tak se toho měli malé strany držet a né teď populisticky nadbíhat voličům.

Kolombo 13.3.2008 9:44

Hodně ptákovin

padá va vrub novinářů, kteří se s pitomostí sobě vlastní ujímají různých "problémů" naprosto nezatíženi znalostí věci. Hlavně to podat emocionálně a vyvolat vlny. Poplatky jsou jednotné kvůli omezení administrativy.  Stačí stovky výjimek v daňovém systému. Matky mají poplatek v porodnici víc než  bohatě vyrovnán porodným , slevou na dani a různými dávkami. Dobře, ať tedy kojenci neplatí, ale ať se vzdají i podpor. Mluvit o pár korunách poplatku jako  o málem likvidačním problému a zamlčet desetitisíce podpor je minimálně nesolidní. Dnes jsem zapnul rádio a slyším stěžujícího si důchodce s devítitisícovým důchodem - když prý je průměrný plat 28 tisíc, tak ten jeho důchod dělá jen 30% a to je málo. Novináři rádi uveřejňuýjí statistická data bez vysvětlení, skoro jako by měli v popisu práce co nejvíc naštvat právě ty lidi, co moc nepřemýšlejí a to, co uvidí v televizi mají za slovo Boží. Sám jsem nikdy ve sdělovacím prostředku neslyšel ani nečetl, že uváděné "průměry" platí pro hrubou /dnes superhrubou/ mzdu, ze kteé třeba zaplatit pojistná, daně - zhruba 25%. Tedy z dvacetitisícového platu vám zbude patnáct. Důchodce neplatí nic, důchod je jeho.  Časté jsou taky dotazy, proč se důchody valorizují procentuálně a ne pevnou částkou, všem stejně. Byl bych pro, pokud budou na důchod všichni odvádět taky stejnou částku.

Kajan 13.3.2008 9:47

Re: Hodně ptákovin

Jo, zejména úplně pitomá Jílková ! Dzp.

libero 13.3.2008 9:54

Re: Re: Hodně ptákovin

Vy na ni čumíte? Veřejnoprávní masochismus!

AndyO 13.3.2008 9:44

myslím, že je vhodné zdůraznit myšlenku čtenáře, neboť jasně vyjadřuje zbytečnost celé diskuse

Autor: Čtenář IP: 80.95.100.xxx Datum: 13.03.2008 08:58

Přesně tak! Jen aby se ta modrá, fašistoidní hovada mohla ještě víc nažrat! Dnešní vláda až na pár výjimek je neuvěřitelná sebranka lumpů, darebáků, podvodníků a defraudantů!"

S takovýmhle materiálem diskutovat?

Takže pa, jdu pracovat ( a našim drahým zaměstnancům ve zdravotnictví-jé ahoj oceline) doporučuji totéž.

mějte se a žerte se.

dr Turnovský 13.3.2008 9:49

Re: myslím, že je vhodné zdůraznit myšlenku čtenáře, neboť jasně vyjadřuje zbytečnost celé diskuse

naopak...ta diskuze je super produktivní, když "přinutí" někoho jít do smysluplné práce. kdyby jich bylo denně 10, tak jsou  za chvilku v kotlině všichni modré straky, protože, kde jinde si uvědomí cenu peněz, než když je v potu tváře vydobijí. Taky se jich pak tak jednoduše nebudou chtít zbavit.   :-)))