3.7.2024 | Svátek má Radomír


Diskuse k článku

Poplatky pro kojence

Nové zákony mívají chybičky někdy až groteskní - jako když byl v silničním zákoně zakotvený nesmysl o tom, že když si cyklista nabije kokos, zaplatí za to pokutu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
AndyO 13.3.2008 9:40

Re: Re: Re: Re: Radio Jerevan - Novorozenecké mýty

ale jistě že ano, a zcela logicky. Proč ne?

Proč má mít výjimku naprosto nevinný novorozenec a ne naprosto nevinná oběť živelné katastrofy- například?

inspektor Trachta 13.3.2008 9:46

Re: Re: Re: Re: Re: Radio Jerevan - Novorozenecké mýty

Uznávám že na tom něco je :-)

Lída 13.3.2008 10:21

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Radio Jerevan - Novorozenecké mýty

A proč má mít výjimku novorozenec a ne jeho tatínek, který živí rodinu a při nemoci má výrazně menší příjem? Pro napsotou většinu rodin, je největší finanční zátěž nemoc nejlépe vydělávajícího člena rodiny.

Josef Schweik 13.3.2008 9:17

Českej vodzdikezdismus

My holt neumíme konat s ouměrou a zámyslem. Šojdrová je na straně rozumu.

Vod čeho tady máme ten zku... stát, kerej vyplácí cca 1 milionu darebáků cca půl bilionu z rozpočtu za to, že sou - vo práci se v eráru nemluví, von jeden nechce bejt sprostej, žejo, když mušíme lapiduchovi platit za to, že k němu jdou naše ženy rodit. Ten samej lapiduch se může podělat, že ženský neroděj ve špitále a pokud možno kajzrem, na tom se vytříská z VZP nejvíc.

Co to je za schýzu? Vono se to dá chápat tak, že doktoři sou stejná verbež jako vodborový předáci, sami sou banda vopic zlodějskejch, kradou a nechaj se živit pilulkovejma firmama jako ty konkubíny, ae zároveň je to banda malejch smradů, kerý zásadně podporujou neprůhlednost, korupci a darabáctví. Vládě nejsou vo nic víc partnerem, než banda záškoláků řediteli školy.

Hrusa! Šest let ty nafoukaný pankharti študujou, ale pak se chovaj jako ty cigáni, kerý jenom koukaj, kerej dekl vod análu štípnou. Chovaj se jak stádo vodborovejch chovanců, sice sou to voduševnělý individuality, ale v oboru konaj jako dlaždiči. A pak, že študovanej je i chytrej.

Kajan 13.3.2008 9:17

V žádném případě nepovažuji poplatek za kojence za něco nepatřičného !

Vždyť je to jen maličká daň za péči, kterou nemocniční personál jedinci věnuje ! Mám za to, že kojenci a novorozenci věnuje více péče, než matce !!! Pokud ne, je to špatná péče ! A zbytečný mumraj z vyjímky z plateb jen zatěžuje administrativu poplatků ! Dzp.

Clay Deschamps 13.3.2008 9:16

"Ale chápu, že by se pak stát připravil o možnost ovlivňování obyvatel a taky jejich uplácení, pokud je to jejich programem"

Obecni idiote Dokrote Turnovsky, sice jsi uhodil hrebik na hlavicku s tim uplacenim ktere je nejvetsim uskalim demokracie, nicmene neuplaci stat nybrz politicke strany. Kazda jinym zpusobem a kazda jinou cilovou skupinu.

Pletes si pojmy s dojmy ;-D;-D;-D 

Jana 13.3.2008 9:16

Pavlo jen tak

Pavla se vyznala a odkopala.....Dvě děcka a od rána do noci zde....Jen tak mezi kozama...Kde je máš na klíně a jak to zvládáš celý den zde..........No co je mi do toho že...Jen aby to nebyla ta pravicová záhada...Mam dvě děti s Julínkem souhlasím a na ty děti se chodím dívat...Jinak nestíhám jsem zde...Pavlo napiš že máš služku....A jsi v pohodě.........Kecáš:-D:-D:-D:-D a to je dosti pravicové...

Lída 13.3.2008 10:26

Re: Pavlo jen tak

Bože Jano, ty jsi pitomá. Že ty bys při dvou dětech nestihla ani zajít na internet, to ještě neznamená, že jiné průměrně schopné to bez problémů nezvládnou.

Jana (jiná) 13.3.2008 13:25

Re: Re: Pavlo jen tak

Asi budu muset zvolit nějaký nick, neboť tuto svou jmenovkyni jsem tu již viděla a zcela se od jejich názorů distancuji.  Léta se tu podepisuju jako Jana, pamatuji ještě týpky jako Jaroušek, Psa jsem začala číst už krátce po jeho vzniku, ale nemohu si pokazit své dobré jméno tím, že nadále budu vystupovat pod stejným jménem. Sice sem nepíšu často, nemám na to čas, ale občas svůj názor přidám. Proto od této chvíle se budu podepisovat JanaB, abych se od té mé socialistické vulgární jmenovkyně nějak odlišila.

Lída 13.3.2008 14:08

Re: Re: Re: Pavlo jen tak

Mně se zdálo, že jsou tu dvě různé Jany;-)

Holdes 13.3.2008 9:13

Co chránit dřív

Kojenci je nic, lišky je třeba chránit.

Jana 13.3.2008 9:16

Re: Co chránit dřív

Ne hulit se musí všude:-D

Alfons 13.3.2008 9:11

Dnes modří ptáci

kdákají jen zpovzdálí. Zatím přebírají instrukce od modrého centra jak kdákat. :-)

ocelin 13.3.2008 9:11

Aston se táže :Zmírnilo se marodění, tedy parazitování na zdravotním systému?

Odpovídám, lidi maroděj více méně furt stejně, pokud tedy není nějaká pandemie. O parazitování na zdravotním systému nic nevím, jen z doslechu, že při výpovědi je lepší se hodit marod než se jít hlásit o podporu na pracák. Ale to je snad věc revizních lékařů pojišťoven ?

Takže výsledek, protože malé procento pacientů fixluje a líné a neschopné pojišťovny se tomu nedovedou bránit, tak postihneme všechny , i ty fakt nemocné a v hmotné nouzi. Ukázky bolševického myšlení a likvidace tržních principů.

libero 13.3.2008 9:14

Re: Aston se táže :Zmírnilo se marodění, tedy parazitování na zdravotním systému?

Malé procento?

Kéž by.

badger 13.3.2008 9:25

Re: Aston se táže :Zmírnilo se marodění, tedy parazitování na zdravotním systému?

V lednu se snížil počet návštěv na pohotovosti o více než 30%, počet receptů o 25%, počet návštěv u ambulantních specialistů o 20%.

To ale není odpověď - odpovědí je, že revizák není v ordinaci s lékařem, nemůže tedy rozhodnout - příští návštěva stačí za půl roku..., pacient je ve stavu, který vyžaduje ještě neurologické konsilium..., atd.

BTW: Už jsi se někdy podíval na svůj výpis toho, co na Tebe bylo vyúčtováno lékaři? Nenašel jsi tam náhodou něco, co se nestalo? a řekl jsi to někomu, kdo s tím může něco dělat?

Hawk 13.3.2008 9:44

Re: Re: Aston se táže :Zmírnilo se marodění, tedy parazitování na zdravotním systému?

Výpis si od VZP už asi 3 roky nechám posílat. Gynekologické potíže mi zatím nenaúčtoval i:-).

Na vyhodnocování počtu receptů a návštěv ambulancí je třeba počkat tak na konec dubna. Spousta lidí si léky nechala předepsat koncem roku.

Hobo 13.3.2008 13:45

Re: Aston se táže :Zmírnilo se marodění, tedy parazitování na zdravotním systému?

Každé přerozdělování hradí hlavně ti nevinní...

Jirka 13.3.2008 9:08

Souhlasím

Aston má pravdu! Novorozenci, resp kojenci by za pobyt v porodnici platit jistě neměli, ale to vše se vyřeší v té půlroční t. zv. zkušební lhůtě. Ovšem nemine nás zřejmě silné přitvrzení plateb za zdraví. Proč na př. by mělo být zdarma ošetření opilce, který zavinil dopravní nehodu, nebo léčba horolezce, který spadl ze skály,  zranění z hospodských rvaček (ostatní příklady si dosaďte) Na to se lze pojistit. To by měly pojišťovny důsledně kontrolovat. Jinudy ani cesta nevede. Mám vdanou sestru ve Francii a  mohu každého ujistit, že tyto minimální platby jako tady jsou legrační oproti tomu, co tamní pojišťovna pacientům proplatí. Až se zavedou osobní účty a podobné kontrolovatelné sledování nákladů, pak se zjistí, že polovina peněz dnes vynakládaných a strkaných do černé díry zdravotnictví je vydána zbytečně. Ale t musí být uveden ekonomicky funkční systém. Nic není zadarmo, ani zdravotnictví, pak samozřejmě nejsou peníze na jiné státem financované služby (školství, silnice a pod.)

libero 13.3.2008 9:16

Re: Souhlasím

Ve všech státem organizovaných službách je stejný bordel. Celkem přirozeně, peníze nehlídá vlastník.

Motan 13.3.2008 9:23

Re: Souhlasím

Neboj se Jirko a pokračuj. Proč platit drahé zákroky a léčbu u sportovců! U mnoha nemocí se dá doložit, že jsou v důsledku nezdravého života a tak by se dalo pokračovat. Platit, platit, zdanit i zdaněné a bude hůř.

Psí vrah Čumil 13.3.2008 9:02

Inu, je to ale bída, hájit nesmysl za každou cenu.

Ale jsme na dobré cestě. Tak například narození není již komentátorem považováno za zbytečnou návštěvu porodince, sláva. No, jen tak dál, ono to pomaloučku půjde.

Alfons 13.3.2008 9:07

Re: Inu, je to ale bída, hájit nesmysl za každou cenu.

Za zplození dítěte by měl být chlap potrestán, protože ženě způsobil újmu na zdraví a ta musele být hospitalozována následkem porodu. Nehledě k tomu, že ji způsobil na 9 měsíců pracovní neschopnost a ztrátu zaměstnání. :-D

dr Turnovský 13.3.2008 9:10

Re: Re: Inu, je to ale bída, hájit nesmysl za každou cenu.

no 9 měsíců jistě ne....a s tím trestem je to taky velmi ošidné. Však už svatbou je vlastně potrestán dostatečně. :-))

MUDr Jiří Kilian 13.3.2008 9:15

Re: Re: Re: Inu, je to ale bída, hájit nesmysl za každou cenu.

říká se, že opatrnost je matka moudrosti,. To je ale lež, protože kdyby byla opatrná, nestane se matkou :-)

dr Turnovský 13.3.2008 9:20

Re: Re: Re: Re: Inu, je to ale bída, hájit nesmysl za každou cenu.

;-D;-D;-D;-D

libero 13.3.2008 9:18

Re: Inu, je to ale bída, hájit nesmysl za každou cenu.

Koukám, nesmysly odmítnuté ústavním soudem vám vadí i dříve vadily podstatně méně, až skoro vůbec ........

Když ty ale má na svědomí milé duo Roko&Falmer, že?

Alfons 13.3.2008 9:02

Jen NE IZIP !! Je to nedůstojné pro nás lékaře !!

Kdyby zápisy doIZIPu byly  p o v i n n é byla by možnost kontroly a nedalo by se nic dodatečně upravovat. Přístup do IZIPu by měly pojišťovny. Zabezpečení přístupu k záznamům je v dnešní době řešitelné. Tady by se daly ušetřit finance ve zdravotnictví ;-(

libero 13.3.2008 9:21

Re: Jen NE IZIP !! Je to nedůstojné pro nás lékaře !!

Vysvětlete to DRáthovi. Mohl se na téma IZIP uřvat. Už to mohlo být.

Alfons 13.3.2008 9:00

Roďte děti !!

My je budeme ždímat, až z nich krev poteče !!!  ;-D;-D