24.5.2024 | Svátek má Jana


Diskuse k článku

Pokřivený koláč

Publikum si z větší části neuvědomuje, do jaké míry je pro veřejnost důležitý způsob rozdělení "koláče výdajů na reklamu". Na financování médií má reklama lví podíl, některá média jsou financována výhradně z reklamy, novinami rozdávanými po ulicích počínaje a soukromými rozhlasovými stanicemi konče.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Maverick 23.5.2007 1:37

Re: Aston tak trošku nepostřehl,

A ty's zase nepostřehl, že zdražení reklamy se promítne do cen výrobků tou reklamou inzerovaných. Takže až si půjdeš koupit třeba prací prášek, nediv se, proč stojí o 10 nebo 20 korun víc. To si jen připlácíš na drahou reklamu na Nově. Nebo si myslíš, že si management, správní rady nebo akcionáři velkých inzerentů "utáhnou opasky" a zaplatí reklamu ze svých zisků? Leda kulový, zaplatí to zákazníci.

Dag Badman 23.5.2007 1:42

Re: Re: Aston tak trošku nepostřehl,

Jistě, zákazníci zaplatí všechno, dokonce i ten prací prášek. Je na tom něco divného?

divim se 23.5.2007 2:53

Re: Re: Re: Aston tak trošku nepostřehl,

Clovece, mas mozek, tak uvazuj! Za prasek rad zaplatim, proc ale musim priplacet na zhovadie programy na Nove? Na tom je cosi divneho!!!!

jarda 23.5.2007 6:15

Re: Re: Re: Re: Aston tak trošku nepostřehl,

jistě - ale podobně je to třeba i s pojištěním - nač platit pojištění proti povodni - to povodni nezabrání - lepší řešení je postavit hráz ...

Mislead 23.5.2007 6:51

Re: Re: Re: Re: Re: Aston tak trošku nepostřehl,

pojištění je řešení individuální, snižující následky, kdežto hráz většinou společenské preventivní. Co myslíš, že je momentálně v kurzu?:-P

jarda 23.5.2007 6:59

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aston tak trošku nepostřehl,

no, na postavení hráze se tolik lidí nenapakuje - nevím, podám se ?  :-))

Mislead 23.5.2007 7:06

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aston tak trošku nepostřehl,

mou zkreslenou optikou se mi jeví, že pojišťovnictví zažívá boom:-) neb lidé ztratili schopnost se domlouvat na společných preventivních opatřeních..........Upozorňuji, že se stále pohybujeme v oblasti protipovodňových hrází a podobných výdobytků..........Že by měly špatné PR popřípadě příslušné reklamní akce by skončily propadákem?

Jenda 23.5.2007 15:03

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aston tak trošku nepostřehl,

Ono by celkem davalo smysl, kdyby tu protipovodnovou hraz zaplatila ta pojistovna. Prave proto, ze ma v dane oblasti spoustu pojistencu a musela by vyplatit majlant az prijde velka voda. Jenom nevim jestli tohle pojistovny napadne. A jestli se dokazou dohodnout mezi sebou ... protoze zadna nema monopol a tudiz tou hrazi budou chraneni pojistenci nekolika :-(

chytrý horák 23.5.2007 2:04

Re: Re: Aston tak trošku nepostřehl,

A jak jinak by to podle Vás mělo být než tak, že výrobní cena, náklady na distribuci, reklamu i obchodní marše se promítnou do ceny produktu? Chtěl byste snad rázně po bolševicku zakázat tento princip cenotvorby v zájmu pracujícího lidu?

Maverick 23.5.2007 12:13

Re: Re: Re: Aston tak trošku nepostřehl,

A kdo tady mluví o zakazování? Jen vyjadřuji svůj názor na vzniklou situaci. Reklama mě obtěžuje, vyhýbám se jí, jak to jde. Veřejnoprávní televize aspoň reklamou nepřerušuje filmy, takže tam mi tolik nevadí. Komerční stanice kvůli tomu téměř vůbec nesleduji, aspoň ne dobrovolně (občas musím, neb mám přítelkyni, která moje názory na reklamu bohužel nesdílí).

chytrý horák 23.5.2007 2:39

Re: Re: Aston tak trošku nepostřehl,

Ano, zaplatí to blbci co si kupují zboží podle TV reklam, neboli ti, co mají víc peněz než si zaslouží. Svobodný trh tak částečně napravuje ekonomické deformace společnosti, způsobené socialistickým státem. Je to nejen v pořádku, ale i žádoucí.

zdeněk 23.5.2007 3:06

Re: Re: Re: Aston tak trošku nepostřehl,

Pokud vím, tak komunisti prosazovali že dobrý výrobek se prodá sám, že není třeba reklama. Stačí když někdy zahlédnete kousek nějaké reklamy a zůstane vám v podvědomí - nemůžete na ni zapomenout. Takové reklamy nevymýšlejí žádní amatéři, ale psychologové a demagogové. Jsou často zaměřeny na děti. Takže s rychlými soudy opatrně.

Honza 23.5.2007 5:56

Re: Re: Aston tak trošku nepostřehl,

Pane, asi si neuvědomujete, že zdražení reklamy na NOVĚ je způsobeno menší možností reklamy na ČT. To ale nedovozuje, že inzerent čehokoliv bude zvyšovat svůj rozpočet na reklamu a zdraží své výrobky.

I-Worm 23.5.2007 9:36

Re: Re: Re: Aston tak trošku nepostřehl,

takže podle Vás ubude reklamy, když pytlík na reklamu zůstene stejný?

cb 23.5.2007 6:12

Re: Re: Aston tak trošku nepostřehl,

Zdrazeni reklamy se do cen vyrobku nepromitne, protoze ceny jsou trzni.

Netřeba 23.5.2007 6:24

Re: . . . protoze ceny jsou trzni.

Chá chá ;-D. Kdyby tomu tak bylo,  z čeho by žili všichni ti prašiví Dalíci a spol?

Lerak 23.5.2007 6:32

Re: Re: . . . protoze ceny jsou trzni.

No přeci z tvé hlouposti, prašivče.

Netřeba 23.5.2007 7:03

Re: Leraku,

ať ti nevyteče žluž. Lidem jako ty totiž děsně smrdí. Stejně jako jejich (Y).

RomanL 23.5.2007 12:13

Re: Re: Aston tak trošku nepostřehl,

Cituji: "Nebo si myslíš, že si management, správní rady nebo akcionáři velkých inzerentů "utáhnou opasky" a zaplatí reklamu ze svých zisků?"

Ano. Reklama se platí pouze ze zisku. Do výrobních nákladů ji skutečně nezapočítáte. Pokud to dokážete, povyšuji vás na svého hlavního účetního.