26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

Pokřivený koláč

Publikum si z větší části neuvědomuje, do jaké míry je pro veřejnost důležitý způsob rozdělení "koláče výdajů na reklamu". Na financování médií má reklama lví podíl, některá média jsou financována výhradně z reklamy, novinami rozdávanými po ulicích počínaje a soukromými rozhlasovými stanicemi konče.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
MLOK1 23.5.2007 10:26

Re: Re: Re: NEROZUMÍM ....

Milá AndyO,  s Vaším prvním bodem bezvýhradně souhlasím. U druhého bodu bych místo termínu "ZÁSADNĚ" použil "TÉMĚŘ VÝHRADNĚ", jinak také souhlas.

       Ve třetím bodě jste ale aspoň v jednom úplně mimo keramiku. Na tývý nečumím, antož ji nemám. Podstatné věci se dozvím i z rozhlasu, nebo na př. když se na ulici objeví "spřátelené" tanky.

       A džemy z třešní, natrhaných na zahrádce také chutnají lépe, než řada mrkvových(=meruňkových) marmelád, které jsou na trhu. Ku tkaní, či vyřezávání ze dřeva jsem se bohužel ještě nepropracoval:-):-):-).

       Přeji Vám hezký den.

Lada 23.5.2007 9:15

Proč

Po druhé stejný dotaz:Nevíte někdo proč Aston nepíše nic o této vládě...100hájení je dávno za námi......Je tento bojkot formou protestu??  Nevím!!!

I-Worm 23.5.2007 9:22

Re: Proč

ono je to těžký... Možná si myslí, že ta vláda stejně zajde na svoji parodii reformy - a to co přijde, bude ještě horší. Kdo by chtěl dělat propagaci komančům?

Michal 23.5.2007 9:12

Účel TV

Včera zazněl v TV krásný výrok:

"Televezní seriály jsou dnes vyráběny tak, aby udržely diváka u televize v době mezi dvěma reklamními bloky. Kdyby divák vydržel zírat na monoskop, jejich produkce by úplně vymizela." ;-D

Dnes existují set-top boxy a možná i další přístroje, které umožňují sledování pořadu kdykoli přerušit, začne se nahrávat na disk a pak si to pustit se zpožděním. Takto lze reklamu zcela eliminovat. Jsou zájmové skupiny, které se snaží tyto přístroje eliminovat.

NoName 23.5.2007 9:24

Re: Účel TV

Dnes existují set-top boxy a možná i další přístroje, které umožňují sledování pořadu kdykoli přerušit ...

A kdyby jenom to, existuje i možnost pořad nezačít vůbec sledovat ;-)

bs 23.5.2007 9:29

Re: Účel TV

...to se ale doufám nepovede, protože možnost vynechat reklamu je jednou z nejžádanějších funkcí při nákupu set-top-boxu a kšeft je kšeft. Výrobce potřebuje prodat krabici, z reklamy nemá nic.

dr Turnovský 23.5.2007 9:02

myslím, že pan Čumil Vám to pěkně spočítá :-)))

dr Turnovský 23.5.2007 9:05

Pane Nový...to bylo pod Váš příspěvek

o zrušení veřejnoprávních médií.....taky nevím proč bych je měl platit

Psí vrah Čumil 23.5.2007 9:18

Re: Pane Nový...to bylo pod Váš příspěvek

Abyste třeba mohl poslouchat svou oblíbenou "šestku", slovutný pane doktore...;-D

dr Turnovský 23.5.2007 9:21

Re: Re: Pane Nový...to bylo pod Váš příspěvek

no vidíte...to je fakt. Vy mne dokážete tak hezky připomenout, můj omyl....přesto klidně bych na tu šetku přispival přímo. Nevím proč bych měl platit třeba regionální vysílání v horní dolní

jarda 23.5.2007 9:32

Re: Re: Re: Pane Nový...to bylo pod Váš příspěvek

... samozřejmě teoretici trhu říkají, že je možno jezdit po silnicích i tak, že je nebude spravovat stát, ale každých 200 metrů budete majiteli pozemku platit mýto :-))

Psí vrah Čumil 23.5.2007 9:34

Re: Re: Re: Pane Nový...to bylo pod Váš příspěvek

Protože při nákladech vynaložených na jednoho posluchače šestky byste se nedoplatil, pane doktore. Oni vám to šestkové vysílání posluchačí z Horní Dolní svými poplatky DOTUJÍ, VÍTE?  Stejně jako třeba já svou účastí na trhu DOTUJI vysílání pro mne zcela zbytečných médií komerčních. Tak to chodí...:-)

dr Turnovský 23.5.2007 9:38

Re: Re: Re: Re: Pane Nový...to bylo pod Váš příspěvek

Pane Čumile....co se mi líbí, tak si holt musím zaplatím......když chci do muzea, taky si koupím lístek. Když nekoupím, tak se tam nedostanu.

Psí vrah Čumil 23.5.2007 9:51

Re: Re: Re: Re: Re: Pane Nový...to bylo pod Váš příspěvek

Správně, pane doktore. Z toho plyne, že například Nova by se měla zpoplatnit...;-D

dr Turnovský 23.5.2007 9:53

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane Nový...to bylo pod Váš příspěvek

ale no tak...Vy si opravdu myslíte, že jsem hlupák...nechtějte abych si to začal myslet o Vás.

Psí vrah Čumil 23.5.2007 10:08

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Pane Nový...to bylo pod Váš příspěvek

Milý pane doktore, myslet si můžete, co chcete. Když čtu v souvislosti s komerčními médii vaše řádky: "co se mi líbí, tak si holt musím zaplatím......když chci do muzea, taky si koupím lístek" také si ledasco pomyslím.

Mějte se pěkně.:-)

Ivan Nový 23.5.2007 9:47

Čumile Šestka je přežitek,

máme Internet. Tam náklady na šíření zajímavých informací jsou zanedbatelné.

Psí vrah Čumil 23.5.2007 9:56

Re: Čumile Šestka je přežitek,

Já si to o šestce myslím také, pane Nový. Jen byste to měl vysvětlit příslušným mediálním komisím, které si ji přejí. AeroKarla nepočítám.:-/

Muff 23.5.2007 8:59

Souhlas

Autor má pravdu, mediální prostředí je u nás silně deformované, ale co se týká televizních reklam, tak kdo si nepřepřepne, když běží reklamy? Neznám člověka, který by se díval na celý reklamní blok. Většinou lidé reklamy ingnorují a považují je za balast. Takže skutečná účinnost reklamy je možná tak nízká, že kdyby věděli zadavatelé jak malé procento diváků jejich reklamu vlastně sleduje, tak by si odpustili inzerování v televizi.

AndyO 23.5.2007 9:05

Re: Souhlas

Muffíku, oni moc dobře ví, jaká je sledovanost a účinnost. Až se to zúčastněným přestane vyplácet, tak si pište, že už reklamu v tývý neuvidíte.

Zajímavé je, jak lidi vyvádí kvůli televizním reklamám, ač na tývý snad nečumí celý den, ale snáší úděsné manýry v rádiích, extrémně zesilované stopy, opakování uřvaných spotů po pěti minutách... zde vskutku na mne reklama působí kontraproduktivně a ve Sconto nábytku bych si nekoupila ani ramínko na šaty. Ale i ta zřejmě funguje- což mi potvrzuje, jak jsou ty cílové skupiny blbé:)))))))

jarda 23.5.2007 9:38

Re: Re: Souhlas

ta reklama se do sdělovacích prostředků prosadí vždy - i když "skrytě" ... ono možná na "běžného konzumenta" je účinné i to, že se v pořadu objeví docela viditelné logo výrobce nootebooku (který nikdy nemá žádný káblík - takzvané věčné energetické zdroje - navrhnu Brusinkovi k odkoukání) a podobně ...

AndyO 23.5.2007 8:48

před několika dny jsem

někde v médiích zaslechla   hlášku , že by bylo vhodné, aby se do ČT vrátila reklama, bylo to v souvislosti s problémem digitalizace. Takže možná jen Aston plní zadání, třeba byli s vedením ČT ve stejném milicionářském oddíle.

Mimochodem, pracovala jsem v reklamní branži přes deset let a nechci vám kazit iluze o světovém spiknutí ( židovské lobby, milý Sekáči:)) , které chce donutit rozené intelektuály, aby se změnili ve vyznavače konzumu a nakupovali prášky na praní jak vzteklí, všichni v reklamě mají jediný cíl- vydělat pro sebe dost peněz, aby si mohli pořídit služebnictvo a nemuseli do smrti prát své košile od Armaniho.  Pečou naprosto na to, zda při prezentaci nové kořalky raní vaše delikátní city, cílové skupiny mají jasně roztříděné a střílí přesně do černého. :-D:-D:-D

dr Tuirnovský 23.5.2007 8:59

Re: před několika dny jsem

Andy....teda Vy a rasistka? To jsem nečekal.......kdo by si dneska dovolil, v době politické korektnosti, střílet do afroevropanů. Snad ještě taková ta anglická štvanice....to by snad prošlo, ale nesměli by se mu nařezávat tlapky ...:-)))) .  Nejste taky  žlůní či žirafoví  iluminát?

Sch.glosátor 23.5.2007 9:12

Je to tak, AndyO. Mají nás přečtené, kategorizované a rozpracované.

I ty  z nás, kteří se chlubí, že je nedostali. Dostali. Všechny.

dr Turnovský 23.5.2007 9:14

Re: Je to tak, AndyO. Mají nás přečtené, kategorizované a rozpracované.

se obávám, že dostali právě je,  nejvíc. To připustění situace, je vždycky první krok k pochopení :-) 

Homolka 23.5.2007 8:43

Reklama...

...je důležitý zdroj informací.Např ta paní ,co se nezdravě stravovala a bolelo ji břicho ,ale naštěstí objevila novou actiivi od danone a teď je v pohodě.Nebo ti turisté,co by bez tatranky-energie sbalené na cesty- ani nedošli cíle.A což  nové,ještě krémovější, cosi.

Sledování reklamy zavést zákonem povinně!

jarda 23.5.2007 9:33

Re: Reklama...

já bych to po vzoru Járy  Cimmermanna zavedl jako povinný školní předmět - a bylo by po ftákách :-))

Šumavák 23.5.2007 10:05

A což teprve ten stařík,

co se zastaví uprostřed rušné ulice a říká synovi: "Všechno ostatní nech na pojišťovně!" (a jsi v balíku).

Dana 23.5.2007 10:19

Re: A což teprve ten stařík,

na Šumavě se rakvi říká balík?8-o  8-o 8-o ;-D ;-D ;-D 

MLOK1 23.5.2007 10:51

Re: A což teprve ten stařík,

Šumaváku, nejlepší je být v balíku a dělat pojišťovnu sám sobě:-). Považuji za žertovné, pořídit si havarijní pojištění auta a za dobu, co ho mám, nastrkat pojišťovně ještě cenu dalšího auta:-(. Také oprava probíhá mnohem "splavněji", pokud platím v opravně "na dřevo".

        Toto platí za předpokladu, že neuvažuji o pojistných podvodech, nejsem "bourač" a mám trochu toho pokakanýho štěstíčka. Ono bourat/být nabourán (autem!)  hned druhý den po koupi auta je velmi nepříjemné. Ostatně, proto se lidi pojišťují.