11.5.2024 | Svátek má Svatava


Diskuse k článku

Podle sebe soudím tebe

Čeští politologové a političtí komentátoři jsou posedlí představou, že Václav Klaus neprahne po ničem jiném než po tom, aby byl zvolen znovu do stolce presidenta. Jak na to přišli, neví ani Bůh, ať už kterýkoliv. Ba dokonce, a to je ještě lepší, vědí to jedině oni sami. A možná, že to nevědí ani oni. Zajímavé je na tom jediné - že tuto myšlenku politologové a komentátoři naočkovali celé veřejnosti a dnes už se všechny úvahy o tom, co se děje na naší politické scéně, měří pouze podle ničím nepodložené a nikým nijak nedokázané představy lidí, kteří se tváří, že do toho vidí, zatímco si nevidí ani na ty pověstné špičky svých vlastních nosů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
kapitán 10.11.2006 9:09

Re: Re: Ať už chce prezident cokliv,

Souhlas,

tato vláda má MANDÁT jen na nápravu chyb vlády minulé. To ji k náplni práce úplně stačí.

Jako volič jsem spokojen.

I-Worm 10.11.2006 9:08

Re: Ať už chce prezident cokliv,

to není tak jednoduchý - pana presidenta zaskočil výsledek voleb, čekal jiný, takže ho to zastihlo nepřipraveného. Topolánka to jmenování taky zaskočilo, to přece nikdo nemohl čekat. Jedinej, kdo byl připravenej, byl Paroubek, jenže toho zase pro změnu nikdo nejmenoval (kdyby mu aspon ten potvora Topolánek dal UPP). Tak co potom chcete. Ale co, aspon bude ještě pár dní ekonomika dál růst...

Plzák 10.11.2006 9:23

Re: Re: Ať už chce prezident cokliv,

Prezidenta ani Topolánka nemá co zaskakovat - překvapovat. Jejich funkce je zavazují k tomu, aby mysleli dopředu. Pokud tak nečiní jsou jen ubohé figury zralé na odstoupení.

VH 10.11.2006 8:55

Podle sebe...

Taktika je jasná, nepustit  Paroubka do žádné funkce. Jenže jak to říci slušně, aby to dotyčný pochopil?

kapitán 10.11.2006 9:07

Re: Podle sebe...

Má funkci PŘEDSEDY druhé nejsilnější strany a na to nikdo kromě socanů nemá VLIV.

Kajan 10.11.2006 8:53

Pro Wabiho !

Například jsem nebyl komunistou, ale široko daleko známým antikomunistou. Například se u mně scházela na pracovišti banda inženýrů, mezi nimi spousta estébáků, jak se později ukázalo, a somrovali u mně to, co jsem denně odposlochal z 5 zahraniřních rozhlasových stanic. Upozorňuji, že i na parcovišti. Například tím, že jsem v roce 1980 odmítl zaplatit 215 korun a proběhl soud, který měl 14 stání, padly v něm 4 rozsudky a ZO KSČ a ZO ROH k soudu poslaly dopisy na podporu navrhovatele a já jsem ten soud po 3 a půl roku přesto vyhrál. Například tak, že jsem odmítl vzít do čestného předsednictva Finále Československého  poháru v munikárovém sportu, jehož jsem byl kompletním autorem, komunisty z OV KSČ. A hlavně přípravou na den až to prdne, a hlavně až to prdlo, tak jsem se neposral, jako Vy, ale vzal jsem si "neplacené volno až do konce revoluce" a stal se hlavním mluvčím OKC OF, manažerem OKC OF, jsem držitelem certifikátu "supermanažer OF", a předsedou OKC OF. Jsem autorem  impulsu k založní ODS a stál jsem na počátku politické kariery Václava Klause, neboť jsem navrhovatelem V.K, na předsedu OF. Mimochodem, na první pokus neúspěšným.  Kromě jiného ! Dzp.

AndyO 10.11.2006 8:57

Re: Pro Wabiho !

jen mi není jasné, Kajane, proč těm provokatérům s pravidelně se měnícími nicky vždycky naletíte na ty jejich hrátky. Týden prudí, pak změní nick a začnou prudit znova, tváříce se, že se právě na Psu vyloupli a vůbec netuší, kdo je nějaký Kajan- a vy jim to vždycky sežerete. :-D

Wabi 10.11.2006 9:03

Re: Re: Pro Wabiho !

Měnění nicku si vyřiďte v modrým fanklubu, např Honza™  to  začal a vyniká v tom!!8-o:-) U příznivců levice jsem nic takového nepozoroval.

Kajan 10.11.2006 9:04

Re: Re: Re: Pro Wabiho !

Andy, na nic nikomu neskáču. Jen informuji. Rád. Dzp.

Honza™ 10.11.2006 9:05

Re: Re: Re: Pro Wabiho !

Díky za uznání blbče;-D

Honza™ 10.11.2006 9:12

Re: Re: Re: Re: Pro Wabiho !

Nadávat sobě, to tu ještě nebylo!!;-D;-D;-D

Wabi 10.11.2006 9:10

Re: No teda žádná sláva !

Poslouchat rádo v zaměstnání ( 5 stanic, ať počítám jak počítám, musí v tom být i slavné Rádio Tirana)  atp. Rozhodně bych neznámého člověka nenapadl z posrání. Svobodnou jsme běžně poslouchali na Kaf. Horách v zaměstnání a TV přenosů z "václaváků" jsem se zůčastnil. O odborové schůzi na Zvonařce, kde na mne chtěli zavolat policii se ani nezmiňuji, stejně by jsi nevěřil. 

AndyO 10.11.2006 9:15

Re: Re: No teda žádná sláva !

a to já zase věřím, že chtěli zavolat policii. Ono šacovat odborářům kabáty v šatně, to je opravdu fúj

Wabi 10.11.2006 9:23

Re: Re: Re: No teda žádná sláva !

Kolik ti je, že ani srandu nesvedeš?;-(

Kajan 10.11.2006 9:16

Re: Re: No teda žádná sláva !

Wabi, v ulicích byli všichni ti, co byli strachy  zpocení. Ale já jsem vedl 7 mítingů v narvaném sále maloměsta, kde mně každý zná, včetně komunistů, a také generální stávku. Téměř nic konkrétního si z toho nepamatuji. Takový to byl záhul ! Dzp.

Fredy 10.11.2006 8:52

Penězovody nepřerušil ani Tlustý. Kruci písek co tam odeesáci děláte?

„Kakaový“ Kraus přihrál státní peníze svému klubuhttp://lidovky.zpravy.cz/kakaovy-kraus-prihral-statni-penize-svemu-klubu-f6g-/ln_domov.asp?c=A061110_074245_ln_domov_vvr

loula 10.11.2006 8:58

Re: Penězovody nepřerušil ani Tlustý. Kruci písek co tam odeesáci děláte?

Porcování medvěda je oblíbená kratochvíle všech poslanců bez ohledu na dres. U nás v regionu také máme pomník - aquapark na Bublavě - kde bylo vyhozeno na 60 milionů a protlačoval to právě Tlustý. Poslanci porcování medvěda nezruší, stejně jako si neomezí imunitu.

Renata D. 10.11.2006 8:37

JAGu, přečtěte si Ústavu než něco napíšete.

Třebaže by tento krok neznamenal pro jmenování Jiřího Paroubka předsedou vlády žádné podstatné zdržení (jmenoval by jej předseda Poslanecké sněmovny,.....  )

Ale no tak JAGu, nepište aspoň faktické nesmysly a zjistěte si fakta. Předseda PS by předsedu vlády určitě nejmenoval. Nahlédněte občas do Ústavy a zjistíte proč. Takže Vám to připomínám:

(4) Pokud nově jmenovaná vláda nezíská v Poslanecké sněmovně důvěru, postupuje se podle odstavce 2 a 3. Jestliže ani takto jmenovaná vláda nezíská důvěru Poslanecké sněmovny, jmenuje prezident republiky předsedu vlády na návrh předsedy Poslanecké sněmovny. ;-P;-P;-P

eTony 10.11.2006 8:40

Re: JAGu, přečtěte si Ústavu než něco napíšete.

Renato D., a není faktem, že předseda sněmovny může odstoupit a pověřit výkonem své funkce svého zástupce, ketrého si vybere ?

Renata D. 10.11.2006 8:46

Re: Re: JAGu, přečtěte si Ústavu než něco napíšete.

Možná ano, ale i ten by jen mohl prezidentovi dát návrh na jmenování a jmenoval by opět prezident. A o to snad v tom článku šlo, nemyslíte.

P.a.z.ú.r. 10.11.2006 8:46

Re: Re: JAGu, přečtěte si Ústavu než něco napíšete.

není :-P předseda sněmovny nemůže nikoho pověřit výkonem svých ústavních pravomocí :-P stejně jako to nemůže udělat prezident ;-)

Fredy 10.11.2006 8:48

Re: Re: Re: JAGu, přečtěte si Ústavu než něco napíšete.

Přesně tak. Byla by to ústavní krize.

gerontusinza 10.11.2006 8:59

Bože můj, samozřejmě že ne. Proto přece existují místopředsedové.Re: Re: JAGu, přečtěte si Ústavu než něco napíšete.

Pane s takovými výmysly jděte do (Y):-/

eTony 10.11.2006 9:33

Re: Bože můj, samozřejmě že ne. Proto přece existují místopředsedové.Re: Re: JAGu, přečtěte si Ústavu než něco napíšete.

to už jste opravdu tak natvrdlý, že nepoznáte otázku od tvrzení ?

gerontusinza 10.11.2006 10:26

když jí někdo formuluje jako tvrzení Re: Re: Bože můj, samozřejmě že ne. Proto přece existují místopředsedové.Re: Re: JAGu, přečtěte si Ústavu než něco napíšete.

...není faktem, že atd........ a te%d ta otázka. Takže není faktem že jste úplný modrý moula a hlupák ? Že by to byla jen otázka? Řečnická.?  To je totiž systém mluvy páně Nečasův a ODS. Proto se divím Paroubkovi, že si stěmi podvraťáky ještě sedne k jednacímu stolu. To není o jednání  to je o silném žaludku. Má můj obdiv.:-/

Fredy 10.11.2006 8:41

Re: JAGu, přečtěte si Ústavu než něco napíšete.

Ano, jenže Vlček by před tím odstoupil. Tudíž by nebyl předseda PS..... a nebyl by nikdo, kdo by presidentovi navrhl kandidáta. Pan Cepl před tímto varuje, neb by se jednalo o ústavní krizi

AndyO 10.11.2006 8:50

Re: JAGu, přečtěte si Ústavu než něco napíšete.

Renato, nic ve zlým, ale blbě čtete a proto blbě reagujete. Podívejte se do té ústavy sama, co se děje, když préza není, o tom totiž Jag píše. Sice můžete svůj příspěvek vybarvit a orámovat vyplazenými jazyky kolem dokola, ale měl by být i věcně správný.

Renata D. 10.11.2006 8:58

Re: Re: JAGu, přečtěte si Ústavu než něco napíšete.

Máte pravdu, to že by se Klaus vzdal funkce z nějakých morálních důvodů je však tak nesmyslné že to při čtení jen těžko vstřebávám.:-)

rezy 10.11.2006 9:00

že to při čtení jen těžko vstřebávám

a vo tom to je Renato, podle sebe soudím tebe... ;-P;-P;-P;-P;-P

AndyO 10.11.2006 9:01

Re: Re: Re: JAGu, přečtěte si Ústavu než něco napíšete.

no, tak když mám pravdu a vy jste uznala, že jste Jaga napadla neprávem, tak snad to tady tou modrou tlustou kurzívou vyhlásíte, ne ? Když už je řeč o morálce.