19.6.2024 | Svátek má Leoš


Diskuse k článku

Pěst pod českým nosem

Eurokomisař pro vnitro Dimitris Avramopulos dal najevo, že Brusel ve věci kvót nepřijme nic než plné podvolení, a dal tudíž Česku, Maďarsku a Polsku měsíční ultimátum, aby se zapojily do programu přerozdělování podle kvót. Ultimátum se v novořeči jmenuje odůvodněné stanovisko, asi jako tištění nekrytých peněz není tištění nekrytých peněz, ale kvantitativní uvolňování.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Jurax 28.7.2017 11:56

Re: Je třeba více upřesnění než naříkání

No, a jak si představujete tu dočasnost?

Jednotka dočasnosti je jak známo jeden furt; v našich podmínkách má hodnotu cca jedenadvaceti let.

Dovedete si představit jekot a pištění lidskoprávních pitrysů, sluníčkářů a vítačů, jakož i blbečků z brusele, když by připrchlíci byli v detenci za dráty měsíce, ba i roky? Kolik připrchlíků by bylo schopno a ochotno začlenit se do domácí populace - ne teď, ale dlouhodobě, neboť mimo jiného i islám - o kultuře, kvalifikaci etc. ani nemluvě?

A kam a jak rychle bychom je dokázali vracet, když prakticky všichni připrchlíci jsou migranti ekonomičtí bez nároku na azyl?

Kdo by celý ten cirkus financoval je v tomto kontextu otázka až skoro poslední ...

D. Polanský 28.7.2017 11:57

Tohle je nesmysl

jednou jak je tu budeme mít, se jich již nezbavíme. Občanství je zcela sekundární.

M. Prokop 28.7.2017 12:18

Re: Je třeba více upřesnění než naříkání

Jo, nechápete, tradičně.

Dočasné utečenecké tábory si nepřeje přemoudrá EU ani 3i ekonomičtí migranti (valná většina připrchlíků).

P. Vaňura 28.7.2017 10:37

Je třeba dát EU jasně najevo, že v případě nátlaku ohledně

kvót VYPOVÍ ČR PAŘÍŽSKOU KLIMATICKOU DOHODU a to ještě ostřeji než Trump, přímo ji označíme za snůšku nesmyslů a pozastavíme se nad tím, že když Německo nahrazuje jádro uhlí, nelze kydy Merkelové o zlém CO2 brát vážně!

Že to nesouvisí s migrací? Samozřejmě, že souvisí! Pro neomarxisty je to jedna agenda (a patří tam i LGBT problematika) a tu je třeba odmítnou jako celek. Za vzor nám může sloužit Brazílie. Chcete, abychom nekáceli deštné pralesy? ZAPLAŤTE! Chcete další "ekologické" požadavky? Jistě, ale opět ZAPLAŤTE!!!

Mimochodem, dvě muslimy zavražděné Češky, jedna v Berlíně a jedna v Egyptě s migrací pochopitelně SOUVÍSÍ! Nechceme, aby muslimové vraždili přímo v ČR a proto je tady nechceme!! Pokud Zaorálek chce požadovat náhradu od Egypta, měl by ji požadovat i od Německa a to od Merkelové osobně, ta za vraždu v Berlíně nese OSOBNÍ odpovědnost, protože vraha do Německa pozvala!

Mimochodem, vraha Amriho zlikvidovali italští policisté, kteří se hlásí k "neonacistům." Jedině jim nepřipadalo politicky nekorektní zadržet muže "severoafrického vzhledu." Proto jim Němci odmítli vyplatit původně přislíbenou odměnu!

J. Vobr 28.7.2017 10:43

Re: Je třeba dát EU jasně najevo, že v případě nátlaku ohledně

Vaňura, máte pravdu !!!

J. Kombercová 28.7.2017 10:48

Re: Je třeba dát EU jasně najevo, že v případě nátlaku ohledně

Vobr, máte recht, vyprdnem se na pátý pád, Slováci ho taky nemají a žijí.

J. Vobr 28.7.2017 10:53

Re: Je třeba dát EU jasně najevo, že v případě nátlaku ohledně

Máte to recht česky !!!

:-)))

:-)))

A. Trick 28.7.2017 11:35

Re: Je třeba dát EU jasně najevo, že v případě nátlaku ohledně

Si myslím, že toto napomenutí by spíše potřebovala pí Hájková.

J. Novotny 28.7.2017 10:19

S LS jsme souhlasili

nicméně Komise využila trik, kdy obešla naše právo veta pro tyto případy. Výmluva byla, že šlo o krizi a tedy dočasné řešení (stálost některých dočasných řešení známe). Takže košer to nebylo.

Co se týče naší reakce, tak tam to podělal Chovanec, protože kdyby se zdržel komentářů tak se bude Komisi špatně dokazovat, že jsme možná mohli na našem území udržet někoho o 1-2 dny déle. Nefunkčností bychom potom v pohodě zdůvodnili naše veto, pokud by chtěl někdo kvóty jako trvalé řešení (tam by naše veto platit mělo).

Také jsme mohli jít cestou Estonska. Chovanec se rozhodl zatáhnout nás kvůli volbám do střetu, který vyhrát nemůžeme. Šlo přesně o prohlášení, na které Bruselští úředníčci čekali, aby na nás mohli nastoupit.

P. Vandas 28.7.2017 10:24

Re: S LS jsme souhlasili

Nemyslím si, že je to tak jak píšete. Nastoupili by na nás, bez ohledu na to, co pindal Chovanec. To podstatné je, zda se podvolíme. O nic menšího nejde. Proto je třeba vzdorovat, bez ohledu na řeči kohokoli. Jen činy se počítají. :-):-):-)

J. Fialová 28.7.2017 10:27

Re: S LS jsme souhlasili

Podvolili jsme se po Mnichově, podvolili jsme se po srpnu 68... Snad už toho podvolování bylo dost :))

P. Vandas 28.7.2017 10:36

Re: S LS jsme souhlasili

Winston Churchill to řekl přesně: ".Nikdy neustupujte, nikdy, nikdy, nikdy, nikdy, v maličkostech ani velkých věcech, o kus ani o kousek, ledaže byste ustoupili cti a dobrému mravu. Nikdy neustupujte před nátlakem, nikdy se nepoddejte zdánlivě zdrcující převaze nepřítele." :-):-):-)

J. Novotny 28.7.2017 10:52

Re: S LS jsme souhlasili

Bral bych to, kdyby ČR podnikala další kroky, například žaloba k soudu (jako Polsko a Maďaři). Spíše to vypadá, že Sobotka a spol. dali a dostali určitá ujištění, která později kvůli volbám porušili.

A splnění požadavku se dá taky provést různě.

J. Jurax 28.7.2017 12:04

Re: S LS jsme souhlasili

Jenže to byl Churchill - dovedete si představit jakéhokoliv českého premiéra - aktuálně Sobotku - který by tohle byť jen řekl jako Churchill a hlavně KTERÝ BY PODLE TOHO KONAL jako Churchill za WWII?

Já ne - takovou osobnost u nás široko daleko nevidět ...

J. Vobr 28.7.2017 10:40

PO BÍLÉ HOŘE NÁS PODVOLIL KAT MYDLÁŘ !!!

... vyskakovat se musí umět a hlavně vážit reálnou míru !!!

_______________________________________________________

Prostě,aby naši chrabří Horymírové nejeli na chromém Šemíkovi !!!

:-)))

P. Vandas 28.7.2017 10:52

Re: PO BÍLÉ HOŘE NÁS PODVOLIL KAT MYDLÁŘ !!!

Vyskakovat se musí umět. O tom žádná. Ale na reálnou míru bych se nespoléhal, ta totiž vede ke kapitulaci. :-):-):-)

S. Netzer 28.7.2017 10:40

Re: S LS jsme souhlasili

Srovnávání EU s mnichovským diktátem nebo se sovětskou invazí vyžaduje už hodně zlé vůle.

Nebo blbosti.

Možná je i kombinace obou.

M. Varadinková 28.7.2017 10:44

Re: S LS jsme souhlasili

Diktát zůstává diktátem. V jakémkoliv kabátě.

J. Vobr 28.7.2017 10:49

TO JE EVROPSKÉ ŘEŠENÍ !!!

Hitler tomu říkal konečné řešení !!!

J. Fialová 28.7.2017 10:53

Re: S LS jsme souhlasili

Ano. Od doby, kdy jsem (přiznávám že nadšeně) hlasovala pro vstup do EU, se mnoho změnilo...

R. Langer 28.7.2017 11:56

Re: S LS jsme souhlasili

Bohužel jsem spoluviník. Ale pro vstup do takovéto Evropy jsem fakt nehlasoval.

J. Vobr 28.7.2017 10:46

Re: S LS jsme souhlasili

A Merkel nikoho nepozvala a s nikým se nefotila !!!

___________________________________________________

To se mi zdálo !!!

:-)))

J. Fialová 28.7.2017 10:49

Re: S LS jsme souhlasili

Račte si vybrat :))

V. Klepetko 28.7.2017 10:54

Re: S LS jsme souhlasili

Prosazovat násilné etnické transfery v podobě "kvót" proti vůli všech českých ústavních činitelů, vlady i opozice vyžaduje opravdu hodně zlé vůle.

Nebo spíše té blbosti :-))))

S. Netzer 28.7.2017 10:58

Re: S LS jsme souhlasili

Těch dva tisíce a něco osob jsou "etnické transfery"?

:-))))

R. Tesařík 28.7.2017 11:05

Re: S LS jsme souhlasili

Myslíte první dva tisíce, nebo ty další a další?

V. Klepetko 28.7.2017 11:10

Re: S LS jsme souhlasili

Ano. Násilným etnickým transferem je i přesun jedné jediné rodiny - proti její vůli!

Jedná se vlastně o "vyhnání z Itálie" - třeba do Rumunska, nebo jinam dle excelových tabulek novodobých Eichmannů. Je v tom ta pachuť dobytčáků a je to arogantní zvůle státní moci nad jednotlivcem ...

J. Jurax 28.7.2017 12:12

Re: S LS jsme souhlasili

Mýlíte se.

Diktát je diktát a hrubý nátlak je hrubý nátlak.

Činy EU nejen kolem krize a problému zamuslimení (západní) Evropy se vyznačují stejnou arogancí a blbostí jako čin Británie a Francie v Mnichově i čin SSSR v osmašedesátém. Akorát že EU (zatím) naštěstí nemá vlastní tanky (ale o ozbrojené složky pod svým vedením se dlouhodobě snaží, jestli se jí to povede, i tanky k pacifikaci rebelujících gubernií budou).

P. Vaňura 28.7.2017 15:10

Re: S LS jsme Ani Němci, ani Rusové nám sem nenavezli

mraky primitivů, kteří by nás v konečné fázi přečíslili a případně vyvraždili (jako černoši vyvraždili bělochy v republice Haiti). EU je v tomto nepoměrně HORŠÍ než Brežněv nebo i ten Hitler.

Znáte osud obzvatel Capui roku cca 460 před Kristem. Dějiny jsou takových příkladů plné, nejznámější je pád Říše římské, který možná nebyl tou úplně nejhorší variantou.

A. Trick 28.7.2017 10:44

Re: S LS jsme souhlasili

Když to nepodvolení nepůjde "až do těch hrdel a statků", tak se nepodvolíme.