9.5.2024 | Svátek má Ctibor


Diskuse k článku

O zdravém rozumu

Tažení ministra Chovance proti unii může mít sympatie z toho důvodu, že se odvolává na zdravý rozum. Chovanec to dělá i výslovně, například ve věci chystaného ústavního zákona o držení zbraní. Unijní restrikce nejen vůči zbraním, ale v podstatě vůči čemukoli, co i vzdáleně zbraň připomíná, je proti zdravému rozumu ve světě, kde prudce stoupá kriminalita a ve veřejnosti roste nervozita a strach o vlastní bezpečnost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Berka 23.1.2017 9:31

Nikdo tam nepřišel

Tady se podívejte na foto ve vysokém rozlišení a ještě k tomu interaktivní, na to, kolik lidí přišlo na inauguraci Trumpa :

http://edition.cnn.com/interactive/2017/01/politics/trump-inauguration-gigapixel/

P. Čížek 23.1.2017 9:25

Nošení zbraní pomůže teroristům

Namísto obtížně skrytelných kalašnikovů s těžkými zásobníky jim úplně postačí devítka a pár nábojů. O nepředstavitelný masakr se ozbrojení občané postarají sami....

R. Tesařík 23.1.2017 9:27

Re: Nošení zbraní pomůže teroristům

Máte zřejmě divoké sny...

R. Brzák 23.1.2017 9:30

Re: Nošení zbraní pomůže teroristům

A ten se běžně děje v našich ulicích? Protože občané ČR patří k nejvyzbrojenějším v Evropě (s výjimkou Švýcarska, kde je vyzbrojen KAŽDÝ).

P. Hlosta 23.1.2017 9:33

Re: Nošení zbraní pomůže teroristům

Ano, máte přesně ten názor, co moc držící. Totiž že se může stát při nějaké demonstraci proti systému, že bude v davu legálně držená zbraň a z té že se bude střílet proti zasahující policii. Nezdá se ovšem nijak významné tohle volné držení zbraní mezi občany v příkladu USA. Včera byly demonstrace proti Trumpovi a nestřílelo se v nich proti policistům udržujících pořádek. Čímpak to asi je? Žeby USA mělo nějakou fintu na legální držitele zbraní. Tož okopírujeme ji? To bychom museli hodně rozvolnit naše zákony v tom smyslu držení zbraní! ;-)))

S. Donát 23.1.2017 9:41

Re: Nošení zbraní pomůže teroristům

Denně všichni potkáváme ozbrojené spoluobčany, jen o tom nevíme, neboť nosí dle zákona skrytě. Žádné masakry nepozoruji.

P. Hlosta 23.1.2017 9:44

Re: Nošení zbraní pomůže teroristům

A navíc další předpisy zákona silně omezují použití té zbraně i jejich okamžitou použitelnost.

P. Marcín 23.1.2017 10:01

Re: Nošení zbraní pomůže teroristům

Ano. Souhlasím též s názory ostatních oponentů p. Čížka v tomto vláknu.

M. Valenta 23.1.2017 11:25

Re: Nošení zbraní pomůže teroristům

Muži v černém je fakt výborný film.

P. Marcín 23.1.2017 12:19

Re: Nošení zbraní pomůže teroristům

Muži v černém jsou pohádka. Realita je taková, že v ČR je cca 250 000 držitelů ZP sk. E (osobní ochrana). Ti vlastní většinou krátkou palnou zbraň. Velká většina držitelů má povolení k nošení. Tzn. každý cca 40 občan ČR může nosit skrytě zbraň. V drtivé většině jsou to lidé rozumní a zodpovědní, takže se bát nemusíte: -)

M. Valenta 23.1.2017 13:11

Re: Nošení zbraní pomůže teroristům

Ono stačí pane Marcin, že si občas někdo z té nedrtivé menšiny nabije pořádnou bouchačku.

P. Marcín 23.1.2017 13:43

Re: Nošení zbraní pomůže teroristům

Pak je to ovšem velký průšvih, ale plošný zákaz to neřeší. Vyšinutý jedinec si zbraň opatří nelegálně. Taky je většina excesů potrestána a věřte, že většina legálních držitelů zbraní z toho, co se stalo třeba v Uherském Brodě, nejásá.

J. Franke 23.1.2017 9:19

Dobré ráno ze zatažené Svobodné Republiky Králický Sněžník

Jakékoliv zpřísnění držení zbraní postihne jen ty slušné, kteří zbraň vlastní legálně. Ti neslušní si jakoukoliv zbraň snadno seženou na černém trhu. Bohužel tedy těmito změnami stát nepřímo podporuje zločince.

Je třeba méně Brusele!!!

R. Brzák 23.1.2017 9:32

Re: Dobré ráno ze zatažené Svobodné Republiky Králický Sněžník

Ano, ovšem kam na úředníka/strachem ze svých spoluobčanů ovládaného levičáka s logikou...

J. Franke 23.1.2017 9:34

Re: Dobré ráno ze zatažené Svobodné Republiky Králický Sněžník

Já vím. Hlupáci nic jiného než hloupost nevytvoří.

J. Laták 23.1.2017 9:12

Obávám se

že nápady tohoto blondýna s vydlabaným mozkem nebývají vůbec požehnané.

P. Hlosta 23.1.2017 9:03

Strach z ozbrojování se je rozlišující znak mezi občany

Po válce byli civilisté systematicky odzbrojováni, aby bylo tzv. bezpečno. Mohlo by se totiž střílet po zrádcích kolaborantech přece a že je umlátili třeba lopatou, to už se nezohledňovalo. A tak po převzetí vlády komunisty, protože se Lidovci a spol. před nimi podělali, se občané s údivem bezbranně dívali na vyzbrojené oddíly tzv. Lidových Milic, tedy komunistickou poloarmádu. Tu oficielně bylo povoleno vyzbrojit, občany však svobodně se vyzbrojit už ne. Nějaká ta flinta mezi lidmi byla trestný čin a taky se za to i zavíralo.

Kdo má dnes hrůzu z možného legálního držení zbraní u občanů? Lidé, kteří mají mozky vypláchnuté komunistickým diktátem! Proč by mělo být větší riziko od všeobecně legálního držení zbraní u duševně zdravých lidí, kteří se rozhodnou se ozbrojit pistolí a ne automatickými zbraněmi, oproti riziku, že vás státní moc nebude mít při vašem ohrožení šanci vás ochránit? Už jen fakt následného vyšetřování, zda jste použili svou zbraň proti násilníkovi oprávněně, je hodně za čarou ochrany osobních práv při ohrožení, natož když vám moc zakáže vlastnit zbraň!

Agresor si zbraň opatří a rozhodně to nemusí být střelná zbraň zrovna. Občan zpravidla neovládá bojová umění a to natolik, aby se ubránil i proti střelným zbraním, což jde jen ve filmech. Pokud má občan vypláchnutý mozek komunismem, pak se oddává pocitu bezpečí, že ho vládnoucí moc vždy ochrání před možným agresorem. Vždyť je tolik zákazů, že agresor se neodváží přece - tak je to jednoduché ve vypláchnuté hlavě! A tak strach před agresí a následné ozbrojení se, jsou vlastností lidí k sobě zodpovědných a svobodomyslných, bez levičácké vlastnosti alibismu za každou cenu a tedy i za cenu vlastního života, majetku i životů členů jeho rodiny. To je velmi rozlišitelný znak vypláchnutých mozků komunismem a nacismem!

J. Vobr 23.1.2017 9:07

HLOSTA,ZAPOMNĚL JSTE NA PROPÍCHNUTÉHO VALDŠTEJNA !!!

... a Mussoliniho na lampě !!!

:-)))

P. Hlosta 23.1.2017 9:27

Re: HLOSTA,ZAPOMNĚL JSTE NA PROPÍCHNUTÉHO VALDŠTEJNA !!!

Valdštejn i Mussolini jsou příklad fyzické likvidace bez použití střelné zbraně. To máte recht. ;-))

R. Sorge 23.1.2017 9:33

Re: HLOSTA,ZAPOMNĚL JSTE NA PROPÍCHNUTÉHO VALDŠTEJNA !!!

Mussolini byl nejdříve zastřelen.

P. Hlosta 23.1.2017 9:35

Re: HLOSTA,ZAPOMNĚL JSTE NA PROPÍCHNUTÉHO VALDŠTEJNA !!!

Byl zastřelen legálně drženou zbraní? ;-))

R. Sorge 23.1.2017 9:37

Re: HLOSTA,ZAPOMNĚL JSTE NA PROPÍCHNUTÉHO VALDŠTEJNA !!!

Byla válka, tak držení zbraní bylo legální.

P. Hlosta 23.1.2017 9:42

Re: HLOSTA,ZAPOMNĚL JSTE NA PROPÍCHNUTÉHO VALDŠTEJNA !!!

Legální rozhodně nebylo! Jen samozřejmé. ;-))

R. Sorge 23.1.2017 9:46

Re: HLOSTA,ZAPOMNĚL JSTE NA PROPÍCHNUTÉHO VALDŠTEJNA !!!

Máte pravdu, z Mussoliniho hlediska se jednalo o zbraň drženou nelegálně.

J. Vobr 23.1.2017 9:37

Re: HLOSTA,ZAPOMNĚL JSTE NA PROPÍCHNUTÉHO VALDŠTEJNA !!!

Dobře jsem Hlostovi ty vidle nastavil !!! Já to věděl,že se napíchne !!!

:-)))

P. Hlosta 23.1.2017 9:52

Re: HLOSTA,ZAPOMNĚL JSTE NA PROPÍCHNUTÉHO VALDŠTEJNA !!!

Pro vás vidle, pro mně jen diskuze

M. Berka 23.1.2017 8:44

Mi se líbí ten termín "populista"

Je to rozuměj ten, kdo prosazuje názory lidí, kteří ho volili.

Snad jiní lidé ve vládě ani nemají co dělat??? Nebo se v něčem pletu? Ti "nepopulisté" jsou ti, kteří prosazují jenom svoje zájmy, případně ti, které platí Šoroš??? Ale takové skutečně nepotřebujeme... V rámci svobody projevu mohou maximálně pokřikovat na ulicích, rozbíjet auta nebo obsazovat Kliniky...

J. Vobr 23.1.2017 8:59

Re: Mi se líbí ten termín "populista"

Já už se v těch nálepkách neorientuju !!!

:-)))

M. Berka 23.1.2017 9:18

Re: Mi se líbí ten termín "populista"

Vox populi, vox dei...

M. Malovec 23.1.2017 8:41

Zaplať Bůh za populistu,

který alespoň dokáže zájmy občanů formulovat ze strachu z obvinění z populismu, xenofobie, rasismu ad., a nezalézá jako ostatní.