Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Nesouhlasím, hlasuji pro
Roztomilý tón kocourkovského rozmaru má výrok ministra dopravy Milana Šimonovskému, že o změně silničního zákona ví, ale nesouhlasí s ní. Že sám pro změnu, s níž nesouhlasí, hlasoval, je jen ona „tečka na i“, která z díla činí arcidílo.
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
www racek 7.4.2006 13:33Re: Nesouhlasím, ale jsem pro Ale pak je ústava aspoň ve výšezmíněném bodě kusem toaletního papíru, jímž se naši zastupiči vytírají dnes a denně. dobrý, ale sám vidíte, že se ústava alespoň takto vcelku hojně využívá, což je částečný úspěch. nakonec doufám, že je tištěna na jemném papíře, aby neutrpěli zastupitelé újmu ... |
![]() |
Ladislav N. 7.4.2006 11:32Vzácný Špačkův dům nahradil kýč na peníze (Praha) 7.4.2006 - STROJEM ČASU PO ČESKU - 19.díl Hlavní cena pro likvidátora Když v roce 1998 porota architektů a památkářů v roce 1998 udělovala anticenu Bestia triumphans "největšímu likvidátorovi kulturního dědictví v Česku", stal se "vítězem" architekt Pavel Pirkl, který se jako vedoucí odboru památkové péče pražského magistrátu |
![]() |
Em 7.4.2006 11:42Re: Vzácný Špačkův dům nahradil kýč na peníze (Praha) Někdy se výstavba v Praze 1 přirovnává k chatové. Mansardičky , vikýře, střešní okna všude. Vede ten s bazénem na střeše malostranského domu. Zaměstnanec magistrátu , co to povoluje. Copak tomu říká pan Lukeš, co sem píše články. Prý je taky v komisi. Více v Respektu. |
![]() |
Jimmi 7.4.2006 11:42Re: Vzácný Špačkův dům nahradil kýč na peníze (Praha) Jenže tohle bude pro zdejší "kvaziliberály" asi ten jedině správný postup, ne.....? |
![]() |
klecoun 7.4.2006 11:19Autodoprava je jedním z největších znečišťovatelů ovzduší <P>Bydlím v těsné blízkosti silnice 1.třídy.Každému zastánci kamionové přepravy bych přál dýchat ten vzdoušek v době inverze a spát v létě</P> <P>v tom hluku při otevřeném okně.Více silnic je prostorem pro více aut,</P> <P>takže v tom řešení nevidím.Silniční daň bych zavedl pro všechny auta a kamionovou dopravu bych zakázal od pátku do neděle.Tranzitní nákladní</P> <P>autodopravu bych kompletně přesměrova na železnici.Zvýšení kapacity</P> <P>železnice bych financoval mimo jiné z již zmíněné silniční daně.Zkuste</P> <P>argumentovat výhodami silniční dopravy lidem,kteří si silnici museli spojit</P> <P>s tragédii osobní nebo svých nejbližších.V Německu se autodoprava podí-</P> <P>lí na úmrtnosti dětí mezi 6-10 rokem života 75%.</P> |
![]() |
huhu 7.4.2006 11:23Re: Autodoprava je jedním z největších znečišťovatelů ovzduší no jo, ale ono bydlet u trati taky není žádný med... |
![]() |
klecoun 7.4.2006 11:27Re: Re: Autodoprava je jedním z největších znečišťovatelů ovzduší Podíl tratí vedoucích hustou bytovou zástavbou je oproti silniční dopravě minimální |
![]() |
huhu 7.4.2006 11:29Re: Re: Re: Autodoprava je jedním z největších znečišťovatelů ovzduší ano, proto podpořit výstavbu dálnic a obchvatů |
![]() |
Em 7.4.2006 11:34Re: Re: Re: Re: Autodoprava je jedním z největších znečišťovatelů ovzduší Tak jak to dělají v Praze: Pod Stromovkou |
![]() |
huhu 7.4.2006 11:42Re: Re: Re: Re: Re: Autodoprava je jedním z největších znečišťovatelů ovzduší ano, bohužel to má kvůli nějaké pakáži zpoždění a auta smrdí na Letné lidem pod nos, nemluvě o zbytečně propáleném benzinu v čekajících kolonách, ztrátě času mnoha lidí atd.atd. |
![]() |
Em 7.4.2006 11:52Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autodoprava je jedním z největších znečišťovatelů ovzduší Ano , takhle ten smrad půjde do stromovky. Nebo kam |
![]() |
huhu 7.4.2006 11:55Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autodoprava je jedním z největších znečišťovatelů ovzduší jednak bude smradu méně protože nejvíc ho vyprodukuje stojící motor. A jednak budou průduchy smrad odvádět. Dnes je ve stromovce smrad z aut také. Nejsou to lesy na křivoklátě |
![]() |
Em 7.4.2006 12:01Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autodoprava je jedním z největších znečišťovatelů ovzduší Pořád dobrý. Jenže ten tunel natáhne do sebe další dopravu, která se dosud Letné vyhýbala.A tak to půjde dokola. Snad se ale shodnem, na tom, že dříve by měl být okruh kolem Prahy. |
![]() |
klecoun 7.4.2006 12:59Re: Re: Re: Re: Autodoprava je jedním z největších znečišťovatelů ovzduší Ale ještě žádná dálnice se nebudovala kvůli tomu,aby odváděla dopravu od lidských sídlišť.Z dálnice se nakonec vždy sjede do místa určení |
![]() |
Em 7.4.2006 11:32Re: Re: Autodoprava je jedním z největších znečišťovatelů ovzduší No jo, ale zatímco si kdysi nádražáci kupovali tzv vechtry, žádní řidič by si byt u magistrály nekoupil. |
![]() |
huhu 7.4.2006 11:37Re: Re: Re: Autodoprava je jedním z největších znečišťovatelů ovzduší opravdu ? |
![]() |
Em 7.4.2006 11:47Re: Re: Re: Re: Autodoprava je jedním z největších znečišťovatelů ovzduší Opravdu |
![]() |
jezevec 7.4.2006 11:29Re: Autodoprava je jedním z největších znečišťovatelů ovzduší pan klecoun chtěl správně říci: autodopravu kolem mého baráku bych kompletně přesměrova na železnici kolem baráku někoho jiného. a vovovovotomtoje |
![]() |
Pazúr 7.4.2006 11:55Re: Re: Autodoprava je jedním z největších znečišťovatelů ovzduší ale jezevče, vždyť vámi popsaný klecounův přístup je typicky pravicové řešení |
![]() |
klecoun 7.4.2006 12:38Re: Re: Autodoprava je jedním z největších znečišťovatelů ovzduší Píšu o mém baráku a stovkách jiných,jelikož zmíněná komunikace kopíruje hustou sídlištní zástavbu.A to vás mohu ujistit ,že pro mně osobně není problémem se přestěhovat.Myslím tím problém finanční.Jiné je to se vztahem k místu.Jde mi však o koncepci a princip. |
![]() |
jezevec 7.4.2006 14:38Re: Re: Re: Autodoprava je jedním z největších znečišťovatelů ovzduší řekl bych to asi taklenc: až bude z Prahy HBT jezdit každých dvacet minut ROLA do Brna, řekněme za tágo pro auto a za pětilitr pro kamion - tak dráhy nestačí nakládat, a nikdo se s nikym nemusí dohadovat o přesouvání či omezování čehokoliv kamkoliv. problémem zůstává, že i pak ubydou z dálnice smrti 3% provozu. co pak? |
![]() |
eTony 7.4.2006 11:32klecoune, vy jste jeden z těch, kteří v iluzi všeobecného blaha zapomněl počítat. Takže kalkulačku do ruky a zpočítejte, kolik je denně potřeba vlaků pro tranzitující kamiony. Až to zpočítáte zkuste uvažovat odkud kam, jakým způsobem by se kamiony dostaly na vlak. Ahlavně sledujte poptávku po takovéto službě. |
![]() |
Ladislav N. 7.4.2006 11:37Re: Silniční daň bych zavedl pro všechny auta Obávám se, že netušíte, o čem píšete. 1) Daňové zatížení silniční dopravy v ČR je tak vysoké, že její další zvyšování není reálné. 2) Přenesením dopravy na železnici (direktivně) by stát přišel o podstatnou část výnosů z daní souvisejících s dopravou. Příště domyslete navržená opatření až do konce... |
![]() |
eTony 7.4.2006 11:44Re: Re: Silniční daň bych zavedl pro všechny auta Ladislave N., tuším, že případný pokles výběru daně související s dopravou se dorovná ekologickou doložkou. Takže výběr by zůstal stejný a navíc by silniční dopravci hradili náklady železniční dopravní cesty. A ČD by měly tzv. vystaráno. Naštěstí je to nerealizovatelné. |
![]() |
Ladislav N. 7.4.2006 12:15Re: Naštěstí je to nerealizovatelné. Naštěstí. Daňové šílenství "zelených" a rudých je varovným signálem před volbami - i po nich... |
![]() |
klecoun 7.4.2006 12:52Re: Re: Naštěstí je to nerealizovatelné. Nevím,proč se zmiňujete o rudo-zeleném šílenství.Z televizních předvolebních diskusí vyplývá,že zelení nechtějí programově spolupracovat s komunisty a nejvíce styčných bodů mají s ODS a KDU-ČSL. |
![]() |
klecoun 7.4.2006 12:47Re: Re: Silniční daň bych zavedl pro všechny auta Kdyby daňové zatížení bylo tak vysoké,tak by autodoprava nerostla takovým tempem a tím myslím především tranzit,který je pro evropské autodopravce velmi výhodny.A já jsem ve svém původním příspěvku jasně napsal,že převést na železnici by se měla především tranzitní kamionová doprava. |
![]() |
eTony 7.4.2006 13:22klecoune, já vás už nebudu "trápit" dalšími otázkami ohledně převedení kamionové tranzitní dopravy na železnici. Věřte faktu, že je to nerealizovatelné. Socbolševická vláda plní 3 ekonomické fáze : 1. pokud to funguje, zdaňme to2. pokud to funguje i po zdanění, regulujme to3. pokud už to nefunguje, dotujme to. A teď odpovězte na otázku : ve které fázi je silniční nákladní doprava. |
![]() |
Em 7.4.2006 13:57Re: klecoune, Dotace |
![]() |
klecoun 7.4.2006 22:38Re: klecoune, Silniční doprava je v této fázi:nefunguje-věčně ucpané silnice,dotuje se-veškeré opravy silnic a jejich budování financuje stát z našich daní a není dostatečně zdaněná/zimní údržba,dopravní policie,vysoká míra znečištění ovzduší,spotřeba neobnovitelných zdrojů energie-život na dluh/. |
![](http://1gr.cz/u/IWEB31.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=z-fDBwl3u45wvOh&p=hSpNLst5%7cIEcm1ZC9wx%7cj4LwmRdC7w%7c6pPJYg5tCLnxFoRGag%7cjCDbzBa07%7cgSe4MbVCbL&x=9eIfzL)