1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Diskuse k článku

Nesouhlasím, hlasuji pro

Roztomilý tón kocourkovského rozmaru má výrok ministra dopravy Milana Šimonovskému, že o změně silničního zákona ví, ale nesouhlasí s ní. Že sám pro změnu, s níž nesouhlasí, hlasoval, je jen ona „tečka na i“, která z díla činí arcidílo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jiří K. 7.4.2006 11:14

Šimonovský by měl odstoupit a ještě vrátit diplomy

<P>Protože soustavně prokazuje, že mu naprosto uniká, v čem je podstata problémů kolem silničního provozu a jeho bezpečnosti. </P>

<P>Málokdo asi pochybuje o tom, že&nbsp;hlavní problém je v tom, že&nbsp;ČR se (asi jako první z postkomunistických zemí) dostala do situace, že zde na jedné straně máme prakticky ještě socialistickou úroveň silnic,&nbsp;ovšem na druhé straně&nbsp;již dávno kapitalistickou úroveň&nbsp;provozu (počty vozidel na obyvatele, vysoká&nbsp;rozvinutost služeb, obchodní sítě, expandující&nbsp;ekonomika - to vše je náročné na dopravu), navíc je tu&nbsp;tranzit do/ze všech světových stran.</P>

<P>Tento špatný stav exponenciální měrou&nbsp;zvyšuje vše, co zhoršuje plynulost silničního provozu a tím jsou i ona kvanta kamiónů na silnicích v době víkendových špiček.&nbsp;Nesmyslem je to zejména&nbsp;za situace, kdy ta víkendová omezení platí v sousedních státech.</P>

<P>&nbsp;</P>

<P>Dalším zrůdným nesmyslem jsou úvahy (nebo už je to snad také schváleno?)&nbsp;o tom, že se výrazným způsobem posune nahoru hranice škody způsobené nehodou,&nbsp;do níž&nbsp;se to nebude muset hlásit (tedy ani vyšetřovat) policii. Paradoxním důsledkem bude stav, že řidič, který nezvládá řízení vozidla a má třeba i jednu nehodu za druhou ale&nbsp;"pouze" s podlimitními následky bude bez postihu a ani nebude figurovat v jakýchkoliv registrech hříšníků.</P>

<P>Naopak zásluhou ministrem tak vehementně prosazovaného bodového systému řidič, který jezdí naprosto bezpečně a bez nehod, ale má smůlu, že byl opakovaně změřen radarem (např. proto, že jel 125 km/h&nbsp;na širokém, přehledném a suchém úseku silnice a měl vozidlo plně pod kontrolou ...), špatně zaparkoval&nbsp;či volal za jízdy (což již má většina řidičů zautomatizováno podobným způsobem, jako za volantem nezakázané kouření, jídlo, pití, obsluhu rádia, CD přehrávače, klima,&nbsp;hovory se spolujezdci ...) bude záhy bez bodů a tím i řidičáku.</P> <P>Nehody nebudou postihovány vůbec, přestupky tvrdě. Paskvil!</P>

Ladislav N. 7.4.2006 11:17

Re: Šimonovský by měl odstoupit a ještě vrátit diplomy

!!Přesně tak! R^

ok 7.4.2006 13:17

Re: Šimonovský by měl odstoupit a ještě vrátit diplomy

Pekny nesmysl! Vy jste nikdy nejel do krizovatky za nekym, kdo mobiloval? Je to horsi nez ridic po trech pivech. To prece vite.

Jiří K. 7.4.2006 15:15

ok - nevím to.

Vy jste asi jel za někým, kdo se ještě mobilovat za jízdy pořádně nenaučil. Až to bude dělat stejně rutinně, jako když si kuřák za volantem zapaluje a pak kouří, tak to na jeho jízdě zpravidla také nepoznáte.

Přitom to kouření je potenciálně nebezpečnější - upadlý mobil na rozdíl od hořící cigarety nemůže popálit v rozkroku ani zapálit oděv nebo potah. Taktéž hamburger nebo hot-dog v ruce jistě překáží víc a upuštěn (odložen) zanechá na interiéru vozidla či exteriéru řidiče horší stopy než Nokia.

Zkrátka nevím, proč zrovna mobilování je tak na indexu a ostatní pozornost odvádějící činnosti jsou beztrestné.

No prostě paskvil.

nick 7.4.2006 11:10

Copak o to...

smajlíky jsou dokonce i ve FF, kde dřív ani náhodou.

Tak to jsem zvědavý, kdy Pes zase klekne: :-P

Pazúr 7.4.2006 11:02

A helemese, pes inovoval smajlíky :-))

no tenhle je úžasnej: (Y)

:-D:-D:-D

huhu 7.4.2006 11:07

Re: A helemese, pes inovoval smajlíky :-))

socani a vy mi taky   (Y)

Béda 7.4.2006 11:07

Re: A helemese, pes inovoval smajlíky :-))

Tož, ono to tady naběhlo už předevčírem večer. Ovšem, pro účast do diskuze rozsáhlá registrace. K čemuž naštěstí dnes nedošlo.

sfsdg 7.4.2006 10:58

ss

fsdffasdf:-)(Y)

Béda 7.4.2006 11:00

Re: ss

Naše včerejší apely byly vyslyšeny. Nový dopravní zákon stojí za dvě věci:

(Y)(Y)

Mislead 7.4.2006 11:02

Re: Re: ss

přidávám se:-D(Y);-O

divana 7.4.2006 11:04

Re: Re: Re: ss

budete-li propírat jakékoliv nově splácané zákony, nebude nic jiného potřeba, něž (Y)

Béda 7.4.2006 11:09

Re: Re: Re: Re: ss

Já navrhuji propírat poslance. Když nebudou pro to vltavské namáčení hotové koše, můžeme to navrhnout z Karlova mostu lanem za nohy a hlavou napřed. (Y)

Béda 7.4.2006 11:13

Re: Re: Re: Re: Re: ss

Turisté by měli co fotit a natáčet. Pracovně to navrhuji zařadit jako nový sport pod názvem:

poslanecký legislativní banji jumping. :-)

aida 7.4.2006 11:10

Re: Re: Re: Re: ss

Tož já to taky prubnu.;-O(Y)

Ladislav N. 7.4.2006 11:11

Re: Vládní většina v PS PČR utržená ze řetězu...

...schvaluje [>-] jeden nesmysl (Y) za druhým... ;-(

krat5 7.4.2006 11:22

Re: Re: ss

Máte pravdu a ti smajlíci jsou perfektní, taky se mi moc líbí tenhle (Y)

divana 7.4.2006 11:31

Re: Re: Re: ss

se všema a se všima do vltavy a s poslanci i bez košů a bez řečí ;-O

Kajan 7.4.2006 10:56

Ano, tak jak jsem to uvedl již několikrát, ODS má systém, kterým upozorňuje své příznivce a členy na účast někoho ze svých představitelů v různých televizních a rozhlasových debatách.

Mají to všechny konzolidované a relevantní politické strany, neboť se jedná o válku na všech frontách. Jestli je to dobře, to je otázka ! Dzp.
Pazúr 7.4.2006 11:04

Re: Ano, tak jak jsem to uvedl již několikrát, ODS má systém, kterým upozorňuje své příznivce a členy na účast někoho ze svých představitelů v různých televizních a rozhlasových debatách.

ještě štěstí, Kajane, že neupozorňuje na účast někoho ze svých představitelů v různých internetových debatách ;-) při frekvenci vašich příspěvků by měli brzo zahlcené mobily ;-O;-O

Kajan 7.4.2006 11:10

Re: Re: Ano, tak jak jsem to uvedl již několikrát, ODS má systém, kterým upozorňuje své příznivce a členy na účast někoho ze svých představitelů v různých televizních a rozhlasových debatách.

Pazúre, a já myslím, že dělám moc dobře, že prezentuji kompozitivní teorii na diskuzních forech, proloženou někdy jen takovým plkáním.  Je to můj poslední velký životní úkol. Proto ta  intenzita !  Vždyť byste například Vy odešel ze světa a nic byste se o něm  nedověděl ! Dzp.

Ladislav N. 7.4.2006 11:14

Re: Re: Re: Ano, tak jak jsem to uvedl již několikrát, ODS má systém, kterým upozorňuje své příznivce a členy na účast někoho ze svých představitelů v různých televizních a rozhlasových debatách.

Kajane, moc si fandíte. Já si myslím, že většina lidí netuší, co jim vlastně chcete říct... :-/

Kajan 7.4.2006 11:21

Re: Re: Re: Re: Ano, tak jak jsem to uvedl již několikrát, ODS má systém, kterým upozorňuje své příznivce a členy na účast někoho ze svých představitelů v různých televizních a rozhlasových debatách.

..však oni si zvyknou ! dzp.

Ladislav N. 7.4.2006 11:40

Re: ..však oni si zvyknou ! dzp.

Zvykli si. Ignorovat vás...;-)

nick 7.4.2006 11:15

Re: Re: Re: Ano, tak jak jsem to uvedl již několikrát, ODS má systém, kterým upozorňuje své příznivce a členy na účast někoho ze svých představitelů v různých televizních a rozhlasových debatách.

kajane, a to by bylo neštěstí... kdyby Pazúr odešel nezasažen kompozity. To nevím, jak by to chudák přežil?? :-D

Pazúr 7.4.2006 12:09

Re: Re: Re: Re: Ano, tak jak jsem to uvedl již několikrát, ODS má systém, kterým upozorňuje své příznivce a členy na účast někoho ze svých představitelů v různých televizních a rozhlasových debatách.

už sem instruoval manželku, aby mi ke smrtelný posteli šoupla nějakýho Hayeka na noční stoleček :-) nebojte, nezasažen kompozitivy na onen svět neodejdu :-D:-D 

Důchodec 7.4.2006 10:54

Kamiony

Všichni kamióňáci co budou podle toho zákona jezdit, budou jezdit za stejné peníze bez příplatků. To může být o dost hodin měsíčně. A všechny kamiony z celé Evropy, co o víkendech nesmějí jezdit jinde, budou jezdit přes nás. To budou ještě víc ucpané silnice.
Pazúr 7.4.2006 10:53

Ha, teď sem juknul na stránky ODS,

a zjistil sem že původně ztracený tatínek je podnikatel z jiného plakátu  takže "úplná rodinka" je asi dodatečná fotomontáž
Mislead 7.4.2006 10:55

Re: Ha, teď sem juknul na stránky ODS,

.-DDDDDDDDD
Ivan Nový 7.4.2006 10:55

Pazůre, ano,

první varianta byla lepší.