29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Diskuse k článku

Nesouhlasím, hlasuji pro

Roztomilý tón kocourkovského rozmaru má výrok ministra dopravy Milana Šimonovskému, že o změně silničního zákona ví, ale nesouhlasí s ní. Že sám pro změnu, s níž nesouhlasí, hlasoval, je jen ona „tečka na i“, která z díla činí arcidílo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Kajan 7.4.2006 11:48

Re: Kajane, pouvažujte, zda nezačít používat nick Kajman,

Béďo, já jsem slavný pod nickem Kajan a tak to i zůstane. Tedy KArel JANyška.  Dzp.

Pazúr 7.4.2006 11:52

Re: Re: Kajane, pouvažujte, zda nezačít používat nick Kajman,

to je hezké ;-P tak já bych se mohl odvodit třeba od PAroubek ZÚRivý :-P Psp.

Béda 7.4.2006 12:00

Re: Re: Kajane, pouvažujte, zda nezačít používat nick Kajman,

Tož, Karle Janyško, skromnost, ta Vám opravdu neschází. :-)

Pazúr 7.4.2006 12:05

Re: Re: Re: Kajane, pouvažujte, zda nezačít používat nick Kajman,

a to jste zjistil až teď?už onehdá tady Kajan tvrdil, že Bruntál je významný tím, že za prvé to bylo první statutární město na území dnešní ČR, a za druhé že se tam narodil zrovna on ;-P[>-][>-]

Pazúr 7.4.2006 12:06

Re: Re: Re: Re: Kajane, pouvažujte, zda nezačít používat nick Kajman,

ty smajlíky jsou dneska nějak nestabilní ;-€

Pazúr 7.4.2006 11:49

Re: Kajane, pouvažujte, zda nezačít používat nick Kajman,

;-€ moje sláva a proslulost už překročila hranice vesmíru ;-€;-O

Kajan 7.4.2006 11:53

Re: Re: Kajane, pouvažujte, zda nezačít používat nick Kajman,

S takovým nickem, ode mne, bodejť ! dzp.

nick 7.4.2006 11:54

Pazúre,

nelichoťte kajanovi. Já se obávám, že mimo Psa a Virtually (a pochopitelně Bruntálska) je kajan naprosto neznámý. :-D a uznávám, je to škoda. Více kajanů.

gerontusinza 7.4.2006 12:01

Proboha ne, to by tento stát nevydržel ani náhodou.Jen nemohu pochopit čím se tento pán živí. Hlavou a rukama určitě ne. Re: Pazúre,

nick 7.4.2006 12:10

Tento pán se živí jako oblastní (okresní) manažer ODS. Překvapení se NEKONÁ.

Pazúr 7.4.2006 12:13

Re: Tento pán se živí jako oblastní (okresní) manažer ODS. Překvapení se NEKONÁ.

takže opravdu ani hlavou ani rukama :-D:-D

Béda 7.4.2006 12:38

Re: Re: Tento pán se živí jako oblastní (okresní) manažer ODS. Překvapení se NEKONÁ.

Pak už nezbývá, než že se živí: (Y)

Pazúr 7.4.2006 12:47

Re: Re: Re: Tento pán se živí jako oblastní (okresní) manažer ODS. Překvapení se NEKONÁ.

jo, živí se, až z toho má břuch jako gaussovu křivku :-P

gerontusinza 7.4.2006 13:27

Takže obyčejný agitátor, Fajn. Díky za informaci. Re: Tento pán se živí jako oblastní (okresní) manažer ODS. Překvapení se NEKONÁ.

Překvapení se skutečně nekoná jen se potvrzuje doměnka. Každá diskuze s tímto pánem je nesmyslná. Děkuji ještěb jednou za informaci. Hezký den.

Em 7.4.2006 12:04

Re: Pazúre,

No, můj spolužák ho zná. Ale radši se jej na něho moc neptám. Rozbil by mi možná hubu;-D.

Jaroušek 7.4.2006 11:39

J. PAROUBEK: Případ "5 v českých" byl vykonstruován proti ČSSD

Pokud si (Z. Doležel) pozastavil členství, je celá věc z tohoto hlediska vyřízená, a to až do doby, pokud bude odsouzen nebo osvobozen. Za druhé jsem rád, že se neprokázala korupce, nebo pokud o korupci. Za třetí se ukazuje, že útoky ODS na soc.dem. a její představitele, že jsou zkorumpovaní, jsou naprosto účelové. Celá věc byla zcela vykonstruovaná. V tomto případě i ten tzv. korunní svědek Spyra změnil opět svoji výpověď. Za čtvrt roku ji změní úplně. Je to veliká legrace a myslím si, že to je obrovské desaveau ODS a médií, jako je MfD a další, které tuto aféru proti soc.dem. rozdmýchávaly.

Kajan 7.4.2006 11:42

Re: J. PAROUBEK: Případ "5 v českých" byl vykonstruován proti ČSSD

Jaroušku, Vám už definitivně přeskočilo ! Dzp.

divana 7.4.2006 11:46

Re: Re: J. PAROUBEK: Případ "5 v českých" byl vykonstruován proti ČSSD

to není jen legrace, to je přímo sranda.

eTony 7.4.2006 11:46

Re: J. PAROUBEK: Případ "5 v českých" byl vykonstruován proti ČSSD

Hlavně si Doležel řekl o 5 v českých v přímém přenosu kamery. Takže se nesnažte dělat z lidí stejné idioty jako jste vy sám.

Jaroušek 7.4.2006 12:00

Re: Re: J. PAROUBEK: Případ "5 v českých" byl vykonstruován proti ČSSD

Jste lhář, eTony! - Nešlo o žádný přímý přenos, ale o záznam (nemohl být sestříhaný?) v reportáži TV NOVA, pořízené známým objektivním a nestranným investigativcem a synem bývalého předsedy ODA Kroupy. Takže jeho účelovost a lživost (zejména pokud jde o vztah záznamu k údajné nabídce korupce ze strany Doleželovy!) je nabíledni!

eTony 7.4.2006 13:02

Re: Re: Re: J. PAROUBEK: Případ "5 v českých" byl vykonstruován proti ČSSD

Od vás slovo lhář je pro mne pochvalou. Doležel si řekl jasně o úplatek. To ze světa nevygumujete ani zpochybněním autora snímku. Jste  fajnšmekr a cítíte se popuzen jestli to byl záznam nebo přímý přenos ( zajisté v tom rozdíl je ) a vůbec vám nevadí co je podstatou - je to korupce na vládní úrovni. Takže se moc nerozcapujte.

johan 7.4.2006 11:50

Re: J. PAROUBEK: Případ "5 v českých" byl vykonstruován proti ČSSD

Myslím, že máte pravdu, soudruhu. Celá ČSSD není zkorumpovaná, to je lež. Určitě se tam najdou jedinci, kteří jsou alespoň na povchu čistí.

Jen si teď nemohu, kruci na žádného vzpomenout:-/

Ladislav N. 7.4.2006 11:52

Re: Spyra prozradil, za co chtěl Doležel pět milionů

Spyra prozradil, za co chtěl Doležel pět milionů

Jaroušku, nejste vy ten Paroubkův Marťan, co právě přiletěl na Zem vyhrát volby? ;-D

huhu 7.4.2006 11:58

Re: J. PAROUBEK: Případ "5 v českých" byl vykonstruován proti ČSSD

Jaroušku - socani a komouši mají pro "kriizové" situace vlastní kódovanou řeč. Třeba justičním vraždám říkají omyl a přehmat a zlodějům a grázlům šibal. Váš zoufalý blábol na podstatě nic nemění. :-/

.. 7.4.2006 11:33

No nazdar

Sranda nebeská Odsáci dokonce dostávaji čas volání aby nezahltili volací číslo.Jaroušek má pravdu .Jak vás modráci nazvat no jste pro :-Da lítost.Jinak (Y) 

Kajan 7.4.2006 11:49

Re: No nazdar

Prdlajs ! Dzp.

Jura Jurax 7.4.2006 11:33

Nesouhlasím, ale jsem pro

Je takový papír, Ústava mu říkají, a tam je prý psáno, že poslanec, tedy volený to zastupič náš, hlasuje podle svého přesvědčení a svědomí. Takže se vzpírá mému pochopení, jak zastupič může volit ano, avšak veřejně říkat, že s tím, co volí, nesouhlasí. Tedy že nesouhlasí sám se sebou.

Takže - buď jde o psychiatrický případ, nebo o jedince nemajícího přesvědčení - nebo o poslance zákonodárného sboru.

O svědomí u volených zastupičů nemá smysl hovořit - to by vůbec nemohli dělat politiku.

Já vím, je stranická disciplína, zastupič není odpověden voličům, nýbrž rodné straně, skrze niž se stal zastupičem, je všeliké politické kšeftování a čachrování, politik se chce taky udržet u koryta i nadále a tak dál, a to nehovořím o lobbování, potažmo korupci.

Ale pak je ústava aspoň ve výšezmíněném bodě kusem toaletního papíru, jímž se naši zastupiči vytírají dnes a denně. Poněkud tristní. Akorát se to neříká nahlas, ač to všichni vědí - a panu ministrovi jen trošku ujela huba, že.

Ladislav N. 7.4.2006 11:44

Re: Nesouhlasím, ale jsem pro - stranická disciplína, udržení výnosného koryta...

Peníze jsou pro poslance vždy až na prvním místě. Partajní disciplína rozhoduje - viz poslední příklady (nejenom) z ČSSD... ;-O (Y)

Kajan 7.4.2006 11:50

Re: Re: Nesouhlasím, ale jsem pro - stranická disciplína, udržení výnosného koryta...

Peníze jsou vždy pro téměř každého na prvním místě. A tak je to správně ! Jen aby  byly vždy jeho. Dzp.

Ladislav N. 7.4.2006 11:59

Re: Re: Re: Nesouhlasím, ale jsem pro - stranická disciplína, udržení výnosného koryta...

Kajane, pouhým hlasováním si mohou zvýšit příjmy pouze poslanci Parlamentu [>-] , a to ještě na vrub daňových poplatníků. Čert vzal jejich platy, ale co škody nadělají! Ty jsou řádově větší, než jejich prebendy...Rv