26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

Nesouhlasím, hlasuji pro

Roztomilý tón kocourkovského rozmaru má výrok ministra dopravy Milana Šimonovskému, že o změně silničního zákona ví, ale nesouhlasí s ní. Že sám pro změnu, s níž nesouhlasí, hlasoval, je jen ona „tečka na i“, která z díla činí arcidílo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
eTony 7.4.2006 13:42

racku,

i kdyby to byla pravda, vás by to určitě nemrzelo.

www racek 7.4.2006 14:15

Re: racku,

před 4 lety rozhodně ne. dnes ...

NoName 7.4.2006 13:44

Re: no, když to tak sleduji, nemám obavu o vítěze voleb.

Já si myslím, že největśím poraženým budou ve vobách socani.A největším vítězem KSČM. :-/

Ivan Nový 7.4.2006 13:47

Ano, snižuji svůj rating socanů

ze 16% na 14%. Rating komunistů zvyšuji z 22% na 24% :-)))

Čumil 7.4.2006 13:59

Re: Re: no, když to tak sleduji, nemám obavu o vítěze voleb.

Ako sa vám pozdáva situácia vo vzornom zdravotnom systéme na Slovensku? Tomu, čo sa tam robí, hovorím ozajstná stabilizácia!;-)

Pekný víkend.

NoName 7.4.2006 14:10

Re: Re: Re: no, když to tak sleduji, nemám obavu o vítěze voleb.

Na tom systému není nic vzorného, a nevzpomínám si, že bych ho kdy hájil .. Ale třeba se pletu ...

Petr Kunetka, zlocinec 7.4.2006 14:51

Re: Re: Re: Re: no, když to tak sleduji, nemám obavu o vítěze voleb.

No, nepamatuji si, zer by ho tu vubec nekdo hajil, ale treba nekdo jo. Ja se hrde hlasim k obhajobe US systemu a soukromeho zdravotniho pojisteni, to ano... Ale Slovenske zdravotnictvi? Tam ani nevim, jak to maji nastavene.

Mozna, paradoxne, styejne jako u nas, akurat jim ty penize uz dosly ;)

NoName 7.4.2006 13:30

Huhu,

je vidět, že jste nesledoval. cena sms byla 4 Kč. Nesledoval. Podíval jsem se na první díl a nějak se mi to nelíbilo. Osobně se mi líbí pořad formátu  "Pod lampou"-čtvrtek večer na STV2. Je tam dost času na to, aby účastníci diskuze řekli ke každému problému víc než dvě věty. Prostě je šance formulovat myšlenky a účastníci diskuze se tam pěkne "odkopou", protože 2,5 hodiny (nebo kolik to je) si s frázemi nevystačíte.

Kajan 7.4.2006 13:21

Pazúre, Tlustý, i s tou jeho bývalou komunistickou stranickou knížkou, si Vás kdykoliv uvaří k večeři nebo Vás skrčí jak postaný papír ! Na něho nemáte. Ten tedy neschopný opravdu není ! Dzp.

gerontusinza 7.4.2006 13:29

Ahoj agitátore. je jen všehoschopný. Ale to snad už pochopil i ten poposlední hlupák na netu.Re: Pazúre, Tlustý, i s tou jeho bývalou komunistickou stranickou knížkou, si Vás kdykoliv uvaří k večeři nebo Vás skrčí jak postaný papír ! Na něho nemáte.

Ladislav N. 7.4.2006 14:12

Re: Ahoj agitátore. je jen všehoschopný. Ale to snad už pochopil i ten poposlední hlupák na netu.Re: Pazúre, Tlustý, i s tou jeho bývalou komunistickou stranickou knížkou, si Vás kdykoliv uvaří k večeři nebo Vás skrčí jak postaný papír ! Na něho nemá

A jéje, komunisti nasadili grázla s nickem "gerontusinza" i sem? A kde máte další? (Vlali, Alfons, Mirek TopShit, mm, JanOryna, Netřeba, Doktor...);-O(Y)

Béda 7.4.2006 13:29

Re: Pazúre, Tlustý, i s tou jeho bývalou komunistickou stranickou knížkou...

Jo, je schopný. Všeho. Kajmane, tož se nečílte při tom pátku. :-)

Čumil 7.4.2006 13:30

Ano, Kajane, poprvé s vámi srdečně souhlasím.

Tlustý není neschopný, přímo naopak: Je všehoschopný. A když se ještě naučí telefonovat... Dzp.

Tož se tady všichni mívejte dobře.

Čumil 7.4.2006 13:31

Re: Ano, Kajane, poprvé s vámi srdečně souhlasím.

Hehe, Bédo, shoda při pátku. Tak pěkný víkend!;-D

Béda 7.4.2006 13:36

Re: Re: Ano, Kajane, poprvé s vámi srdečně souhlasím.

Taky. Oni to možná s tou plánovaným drtivým vítězstvím v diskuzích přehánějí. 50 je prostě moc a pro samotné volby může být silně kontraproduktivní. Ale ti všehoschopní už se třesou nedočkavostí... :-)

NoName 7.4.2006 13:42

Re: Re: Re: Ano, Kajane, poprvé s vámi srdečně souhlasím.

Oni to možná s tým plánovaným drtivým vítězstvím v diskuzích přehánějí. 50 je prostě moc A co když to tak fakt je ? Proč v tom hledáte pořád nějaké podfuky ? Většina politiků by na tak složité konstrukce a konspirace, jaké se jim podsouvají, mentálně neměla (nemyslím teď třeba konkrétně hlasování SMS, to by snad většina z politků i pochopila). Má dáti-dal, to jo, to vidíte každý den , a velmi jednoduše. Ale složité konstrukce na více úrovních s množstvím rizik a komplikací ? Ne, ani náhodou ...

Béda 7.4.2006 13:50

Re: Re: Re: Re: Ano, Kajane, poprvé s vámi srdečně souhlasím.

No, pokud tomu věříte (a preferujete modré), tak je to medvědí služba, nemohu si pomoci.

NoName 7.4.2006 13:53

Re: Re: Re: Re: Re: Ano, Kajane, poprvé s vámi srdečně souhlasím.

Nehledám v tom nic víc, než v tom je. I kdyby to organizovali stranické sekretariáty, dokazovalo by to jenom to, že ten odéesácký je omnoho šikovnější než socanský. To taky o něčem svědčí ...

Béda 7.4.2006 14:11

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ano, Kajane, poprvé s vámi srdečně souhlasím.

No, oni ti volební poraděnkové taky mohli poradit od těch zasílání SMS oranžovým třeba právě z mnou uvedených důvodů couvnout. Vím, je to spekulace.

Petr Kunetka, zlocinec 7.4.2006 13:44

Re: Re: Re: Ano, Kajane, poprvé s vámi srdečně souhlasím.

Tak, tak... Jednu stranu, co drtive vyhravala vsechny pruzkumy, jsme tu uz meli ;)

Béda 7.4.2006 13:47

Re: Re: Ano, Kajane, poprvé s vámi srdečně souhlasím.

Já viděl jen závěrečný kousek, ale hádám, že kdyby Tlustý s tou svou směsí arogance, demagogie, až hulvátství a přerušování oponentů vystoupil obdobně u nás, ve čtyřce, tak by mu to místní štamgastoví boys dovysvětlili ručně. :-)

Ivan Nový 7.4.2006 14:42

Bédo, to se pletete,

zachvíli by mu pěkně zobali z ruky.

www racek 7.4.2006 13:36

Re: Pazúre, Tlustý, i s tou jeho bývalou komunistickou stranickou knížkou, si Vás kdykoliv uvaří k večeři nebo Vás skrčí jak postaný papír ! Na něho nemáte. Ten tedy neschopný opravdu není ! Dzp.

hmm, starej tlustý byl velikej, převelikej komouš, však taky likvidoval kulaky...

Šedovous 7.4.2006 13:11

Vocílkovi : "....Kdyby se dostal pan Tlustý tehdy do vedení určitě by socialismus vydržel déle...."

Myslíte tak do tisícileté povodně !?

huhu 7.4.2006 13:19

Re: Vocílkovi : "....Kdyby se dostal pan Tlustý tehdy do vedení určitě by socialismus vydržel déle...."

panebože, to je vůl !

Jaroušek podruhé 7.4.2006 13:02

J. PAROUBEK: Případ "5 v českých" byl vykonstruován proti ČSSD

Pokud si (Z. Doležel) pozastavil členství, je celá věc z tohoto hlediska vyřízená, a to až do doby, pokud bude odsouzen nebo osvobozen. Za druhé jsem rád, že se neprokázala korupce, nebo pokud o korupci. Za třetí se ukazuje, že útoky ODS na soc.dem. a její představitele, že jsou zkorumpovaní, jsou naprosto účelové. Celá věc byla zcela vykonstruovaná. V tomto případě i ten tzv. korunní svědek Spyra změnil opět svoji výpověď. Za čtvrt roku ji změní úplně. Je to veliká legrace a myslím si, že to je obrovské desaveau ODS a médií, jako je MfD a další, které tuto aféru proti soc.dem. rozdmýchávaly.

(z odpovědi Právu, 7.4.2006), s. 4)

reagovat

Jimmi 7.4.2006 13:15

Re: J. PAROUBEK: Případ "5 v českých" byl vykonstruován proti ČSSD

Jestli se nepletu, tak Doležel přišel na úřad vlády se Stanislavem Grossem. Dávno už víme, co je (byl, doufám) Gross zač (bylo to zjevné již v době, kdy býval nejpopulárnějším politikem tohoto státu), teď už víme, co byl zač Doležel. Co je zač Paroubek (2. šéf Doležela) také víme již z doby jeho působení na opozičně-smluvním-velkokoaličním Magistrátu. Mozaika do sebe krásně zapadává...... ;-)

Kajan 7.4.2006 13:16

Re: J. PAROUBEK: Případ "5 v českých" byl vykonstruován proti ČSSD

Jaroušku, Vy podruhé a já posté. Říkám Vám, jste blázen. Jděte k lékaři ! Dzp.

Honza 7.4.2006 13:20

Re: Re: J. PAROUBEK: Případ "5 v českých" byl vykonstruován proti ČSSD

Buďte tolerantní Jaroušek utíká pořád z postýlky,psychiatr ,soukmenovec David pro něj má slabost a nezamyká mu jí.

http://img.aktualne.centrum.cz/2/6/20662m-lidske-klece-v-cesku.jpg

huhu 7.4.2006 13:21

Re: Re: J. PAROUBEK: Případ "5 v českých" byl vykonstruován proti ČSSD

jaroušek a spol zažívá zklamání podobné tomu, které soudruzi zažívali po "odhaleních přehmatů a nezákonností" kultu osobnosti..je slabě sípe, soudruzi já věřil a očištěná strana...