1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Diskuse k článku

Nesouhlasím, hlasuji pro

Roztomilý tón kocourkovského rozmaru má výrok ministra dopravy Milana Šimonovskému, že o změně silničního zákona ví, ale nesouhlasí s ní. Že sám pro změnu, s níž nesouhlasí, hlasoval, je jen ona „tečka na i“, která z díla činí arcidílo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Kajan 7.4.2006 10:58

Re: Pazůre, ano,

Pazúre, Vy jste s tím nickem, který jsem Vám vymyslel já, čím dále tím slavnější ! Dzp.

Pazúr 7.4.2006 11:00

Re: Re: Pazůre, ano,

Kajane, taky vám za to vyjadřuji neskonalé díky ;-D mít nick, který vymyslel člen a zakladatel ODS, tím se jen tak každý nemůže pochlubit :-D :-D :-D

nick 7.4.2006 11:13

Pazůre,

konstatuji, že z Vašeho poděkování Otci Zakladateli a Kmotrovi je spíše znát ironie.

Uvědomte si, co intelektu musel p. Janyška vynaložit, než vymyslel i něco jiného, než stojí ve von Heyekovi.

:-D

huhu 7.4.2006 10:51

ještě je Jirka Starec živ ?

opravdu mi pobavili svými reakcemi na OVM voliči socanů. To bude pro ně kruté zklamání až ty volby nejen katastrofálně projedou, ale skončí až za ksčm - jako v r. 2002.
Mislead 7.4.2006 10:54

Re: ještě je Jirka Starec živ ?

A co teprve ten prů...švich, až  volby nějak zapomenou kopírovat průzkumy veřejného mínění - viz chroust a Důchodci za životní jistoty:+-D To teprv bude k popukání
huhu 7.4.2006 10:57

Re: Re: ještě je Jirka Starec živ ?

včera mi nejvíc pobavila Olinka jak zahovořila o zelených jako nových tvářích a zprofanovaných "starých" stranách a lidech. A Urban jí na to povídá: " Olinko, vždyť jste byla ještě před třemi měsíci členkou čssd".
divana 7.4.2006 11:03

Re: Re: Re: ještě je Jirka Starec živ ?

šák mu to taky pěkně vrátila - s tím předvolebním folklórem (120 tisíc za děti)

frd. 7.4.2006 11:17

Re: Re: Re: Re: ještě je Jirka Starec živ ?

Chtělo to detail na Urbana,nezmohl se na nic.Vzorná ukázka blbečka.

huhu 7.4.2006 11:02

Re: Re: ještě je Jirka Starec živ ?

včera mi nejvíc pobavila Olinka jak zahovořila o zelených jako nových tvářích a zprofanovaných "starých" stranách a lidech. A Urban jí na to povídá: " Olinko, vždyť jste byla ještě před třemi měsíci členkou čssd".

Jarda C. 7.4.2006 11:53

Re: ještě je Jirka Starec živ ? A máte jistotu

že volební výsledky opravdu nelze žádnou cestou upravit tak, aby vyhovovaly představám t.č. vládnoucí  strany?

jezevec 7.4.2006 10:42

zákazy jízdy pro kamiony jsou mediálně populární, ale věcně diskutabilní

Kamiony platí silniční daň a povinné mručení a dálniční známky a ostatní poplatky za CELÝ ROK - nikdo jim nesleví za dny, kdy nemohou na silnici. Kdo to asi zaplatí, ty statisíce poplatků za stojící kamiony? Inu - asi ti blbečkové, co nadšeně tleskají všem omezením a zdaněním pro kamiony, zaplatí to v ceně zboží. Neb vše je třeba odněkud někam přepravovat.
Čumil 7.4.2006 10:47

Re: zákazy jízdy pro kamiony jsou mediálně populární, ale věcně diskutabilní

Hm, jezevče, třeba by si ty kamiony mohly postavit z vlastních peněz vlastní silnice, kam by nikdo jiný nesměl - a měly by po problémech, ne?
jezevec 7.4.2006 11:35

Re: Re: zákazy jízdy pro kamiony jsou mediálně populární, ale věcně diskutabilní

ale proč?

pakliže kamiony škodí - tak je rovnou zakažme, ne?

jsem zvědav jaxe čumilové naučí péct vlastní pečivo, tkát látky, destilovat alkohol, a pohánět to elektřinou vznikliu třením ohonu (vlastního) - jen aby se nemuselo nic dopravovat.

Čumil 7.4.2006 13:52

Re: Re: Re: zákazy jízdy pro kamiony jsou mediálně populární, ale věcně diskutabilní

Nikoliv, natvrdlý jezevče: Kamiony se holt budou muset smířit s tím, že veřejné komunikace nejsou budovány přednostně pro ně. Víkendový provoz je pro kamiony zbytečný. Výjimky byly stanoveny už v předchozí vyhlášce: zboží, rychle podléhající zkáze. To jsou z 90% potraviny, nevím, co dalšího. Nejsou to ani stavební hmoty, ani osobní automobily, tím méně cisterny s chemickými látkami, není to žádné průmyslové spotřební zboží,  případně průmyslové polotovary, textil ani žádné suroviny. Je mi líto.  :-)

eTony 7.4.2006 10:53

Re: zákazy jízdy pro kamiony jsou mediálně populární, ale věcně diskutabilní

a ještě nadšeně tleskající blbečkové zároveň tvrdí - kamiony na železnici. Ztratili nejen soudnost, ale i obyčejné počty.
Silniční nákladní doprava, jeden z nejprogresivněji se rozvíjejících služeb po listopadu 89, je všemožně "trestána", od Vámi zmiňovaných různých poplatků a daní až po tzv. finanční ručení, bez něhož dopravci na silnicích nemohou podnikat.
Je to práce jako jiná a sil. nákladní dopravu nelze ničím nahradit. Ostatní druhy doprav jsou doplňkové s dominantním postavením železnice mezi těmi doplňkovými. Je to fakt, který se musí uznat a naopak neomezovat, ale odvětví, které do "kasy" odvádí nemalé prostředky, podpořit.
Čumil 7.4.2006 11:18

Je to fakt, který se musí uznat a naopak neomezovat, ale odvětví, které do "kasy" odvádí nemalé prostředky, podpořit.

No, třeba by pro začátek stačilo stanovit, že nákladní vozidla s nosností nad 5 tun mají absolutní právo přednosti v jízdě...;-D

NoName 7.4.2006 10:57

Re: zákazy jízdy pro kamiony jsou mediálně populární, ale věcně diskutabilní

Kdo zaplatí mne , když platím za celý rok dálniční známku a silniční daň a povinné ručení a prakticky každý den je kvůli nějakému vysypanému nebo havarovanému kamiónu  dálnice zčásti uzavřena ?  Nemám nic proti přepravě zboží, ale proti technickému stavu a způsobu jízdy mnohých kamionistů. Něco se s tím dělat musí, protože to je neúnosné ...

NoName 7.4.2006 11:00

Re: Re: zákazy jízdy pro kamiony jsou mediálně populární, ale věcně diskutabilní

Hm, to &nbsp je asi nějaká novinka. Html tagy by to zobrazovat nemohlo ?:-D

Kylchap 7.4.2006 11:17

Re: zákazy jízdy pro kamiony jsou mediálně populární, ale věcně diskutabilní

Je třeba přepravovat rychle se kazící písek kamiony přes celý stát, nejlépe v neděli. Jinak to nejde

Čumil 7.4.2006 11:19

Re: Re: zákazy jízdy pro kamiony jsou mediálně populární, ale věcně diskutabilní

Ano, také uhlí podléhá dramaticky rychle zkáze...

jezevec 7.4.2006 11:37

Re: Re: Re: zákazy jízdy pro kamiony jsou mediálně populární, ale věcně diskutabilní

Už vidim čumila - jak předsedá učené gomisi, která (za další poplatek, samozřejmě) určuje, kdo co dopravovat potřebuje a kdo nepotřebuje.

Ladislav N. / ČTK 7.4.2006 10:35

Pět českých na stole - kauza pokračuje...

7. dubna 2006  8:34
Jak dlouho trvá v Česku, než začne policie stíhat člověka, který čelí vážnému podezření, že si řekl o pětimilionový úplatek? V případu Zdeňka Doležela, bývalého tajemníka premiéra Jiřího Paroubka a předtím i Stanislava Grosse, to policii trvalo přes sedm měsíců. ...
Pět milionů za přímluvu
Za co měl tedy blízký premiérův spolupracovník pět milionů chtít? Spyra to veřejně ve čtvrtek vůbec poprvé jasně řekl. Ne proto, aby se pokusil ovlivnit průběh privatizace, ale aby se přimluvil v Polsku za zájmy podnikatelů z okruhu Setuzy. Právě za ty totiž Spyra lobboval.
"Mně Doležel řekl, že letí do Polska, aby jednal s polským předsedou vlády. O pět na stole v českých si řekl za informace a za to, že na té schůzce, které se zúčastnili i zástupci PKN Orlen, vysloví doporučení, aby se vrátili k jednáním se společností Seta Invest," řekl MF DNES Spyra. ... Jisté je, že na schůzce v Polsku byla řeč o tom, že by bylo dobré, aby česká Komise pro cenné papíry rozhodla o ceně za povinný výkup menšinových akcionářů tak, aby to PKN Orlen moc "nebolelo".
To se pak i stalo, když brzy po návratu Doležela z Polska stanovila komise výkupní cenu na 139 korun za akcii, výrazně nižší než na burze. ODS to označila za okradení menšinových akcionářů ze strany vlády.
"Co tvrdí Spyra, bych nechal bez komentáře. Případ pana Doležela jsem uzavřel tím, že s ním byl již loni ukončen pracovní poměr na Úřadu vlády," řekl MF DNES ke stíhání Doležela premiér Paroubek. ...
Kajan 7.4.2006 10:49

Re: Pět českých na stole - kauza pokračuje...

To je zajímavé, že k tomuto tématu se každý bojí diskutovat ! Dzp.
Ladislav N. 7.4.2006 10:56

Re: Re: Pět českých na stole - kauza pokračuje...

Když vy jim, Kajane, předhazujete tak snadná sousta...
huhu 7.4.2006 10:55

Re: Pět českých na stole - kauza pokračuje...

"Jak dlouho trvá v Česku, než začne policie stíhat člověka, který čelí vážnému podezření, že si řekl o pětimilionový úplatek?" - asi to závisí na tom, jak rychle poskytne vrtulník k dispozici Paroubek.
.. 7.4.2006 10:34

Už se připravujte

Někteří příznivci ODS se vysmívaji KDU .Pánové a dámy KDU je váš nejbliší a stačí mu jen říci z vami do vlády nejdu-vyděrackou dan nechci -a lezete pokolenou.Tak brzdit a ohnout záda trénovat budete to ptřebovat.Pište Šimanovský buh příšti min: dopravy.AMEN
Ivan Nový 7.4.2006 10:38

..

Ano, i Šimonovský si oddechne, když nebude muset do zákonů vkládat socialistické kraviny.
.. 7.4.2006 10:40

Re: ..

Bude starokomušsky tvého miláčka
Kajan 7.4.2006 10:27

Výzkum veřejného mínění, prostřednictvím mobilů, kdy ho dnes má k dispozici doslova každý, je tím

nejpřesnějším výzkumem, jaký vůbec může být !  Lidé nemusejí nikam chodit, nic vyplňovat, ničím se nezdržovat, nikdo je nenutí ! Protože já, jako člen a zakladatel ODS, jsem ještě nidky v Moravcově cirkusu nehlasoval, jsem důkazem předešlých tvzení. Takže socani, balte kufry ! Dzp. 
nick 7.4.2006 10:31

Kajane,

jak praví teta Kateřina v Saturninovi: Nechval dne před večerem a Vyčkej času, jako husa klasu. Nicméně: občas po sobě ty perly čtěte: "Protože já, jako člen a zakladatel ODS, jsem ještě nidky v Moravcově cirkusu nehlasoval, jsem důkazem předešlých tvzení." Vyšel mi z toho totiž logický nonsens.