28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Diskuse k článku

Nepřiměřená reakce

České ministerstvo obrany ve čtvrtek upozornilo Moskvu, že Praha je znepokojena "pokračující nepřiměřenou rétorikou Ruské federace vůči České republice" v souvislosti s plány na vybudování radaru amerického systému protiraketové obrany. Nu, on celý ten "případ" je nepřiměřený.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
kdosi 11.7.2008 8:37

Re: Astone, na vaši otázku

A vy si myslíte, že vám USA pověsí na nos všechny technické dovednosti radaru? Vždyť vysocí lampasáci o tom nemají ani ponětí a ti, kdo vědí "která bije" jsou na takových postech, že se o jejich názor nikdo nezajímá.Dtto vláda: Kdo z vlády je natolik vzdělaný, aby byl schopen klást technické otázky a odhadnout, zda je odpověď přiměřená, nebo spadá do kategorie utajených skutečností či dětských pohádek? - Vy si tady povídáte o úhlech, fázovém natáčení a podobně, ale připusťte si, že skutečnost může být úplně někde jinde - PROČ BY JINAK USA O STAVBU RADRU TAK STÁLO ??? - Je to jako s územím pro radar - NAJEDNOU SE UKÁZALO, ŽE POTŘEBNÉ ÚZEMÍ JE O MNOHO VĚTŠÍ !!! - není v tom nějaká podobnost? - A pokud jde o Sašu Vondru - myslím, že pravdu má spíše Paroubek, než Aston.

yorik 11.7.2008 8:35

Politika jedna radost

Bezpečnostní politiku jako suverénní stát můžeme budovat jak chceme. Bez Ruska, s Ruskem i proti Rusku. Po dlouhé době je to jenom na nás. Svobodnou volbu mají i jiné státy. Zatím to vypadá tak, že budeme Rusku platit čím dál větší peníze za suroviny a ani si za ně budou stavět čím dál dokonalejší zbraně. Dost kontraproduktivní politika, bez ohledu na to, kdo jí řídí.  

eTony 11.7.2008 8:35

Re: Modrá lživá manipulace režimního ,placeného pisálka

Abyste se náhodou z těch práv, která Rusáci mají, nepostolicoval, my máme právo jim říci, ať nám hodí hrbem a že si vlastní obranu a spolupráci v oblasti vojenství a bezpečnosti zařídíme bez nich. A že se to zdejším sosbolšánům nelíbí, to je jejich problém, na "ochranná opatření"  a doporučení ruských generálů z vysoka kácím. Muzeum na Václaváku neslo stopy ochrany ála Rus dost dlouho....... je čas jim říci - konečně šlus.....

AndyO 11.7.2008 8:35

Re: Modrá lživá manipulace režimního ,placeného pisálka

no jo, Vondra je opilec, Paroubek je pedofil, Rusko jsou mužici, kteří by chtěli protiislámský radar umístit do islámského státu  za všechno může CIA, řízené židobolševickou mafií (  ale jak vysvětlill Cepl, není mafie jako mafie....)

Nevím, jaká má Irán práva, ale pokud vím, vyhrožuje Irán Izraeli a to stylem připomínajícím jistého Reala........pravděpodobně ale nemá Mahmúd takové problémy s gramatikou jako místní ajjatoláh z Jámy.

Šumavák 11.7.2008 8:34

Jo, to pak budou mít Frantíci problém....

Real 11.7.2008 8:33

Re: Věcná debata s Ruskem? Cha!

Už někdy USA vedlo věcnou debatu s trpaslíkem ve sféře svého vlivu? USA vydává jasné výhrůžky a věcné požadavky prostřednictví kolaborantů a jím placené nobility.Ostatně smlouva byla podepsána proti mínění většiny občanů ČR. Nemá věcné podložení argumenty a slouží pouze pro potvrzení nadvlády USA nad ČR. Pozvat cizí vojska proti vůli občanů je  v tr. zákoně formulováno jako "vlastizrada"

pepa 11.7.2008 8:32

Re: Modrá lživá manipulace režimního ,placeného pisálka

copak udelal vas guru tem mladym lidem ? http://www.antiparoubek.cz/

lop 11.7.2008 8:30

Re: Vondra

víme o tom. Vždyť Ty to víš z první ruky, viď Voloďo !

MZ 11.7.2008 8:29

Re: Re: Re: Re: Re: je to jednoduché

Takže Rusové nás nakonec respektují víc než náš "spojenec" USA...... A výhrůžky jsou skutečně jen divadýlko pro mužiky (což beru jako paralelu našim čtenářům Blesku a hltačům Nováckých estrád).

JR 11.7.2008 8:27

Re: Vondra má co vysvětlovat. Bude toho "křivohubka" schopen?

Slovani jsem tak max z jedné poloviny. Nenajde se ve světě mnoho takovývh mixů genů jako v naší kotlině:-P

Real 11.7.2008 8:26

Modrá lživá manipulace režimního ,placeného pisálka

Neff lže jako obvykle." Rusko se odmítlo účastnit ......".Naopak ,navrhlo využívání svého radaru na hranicích Iránu v Gabale. Čímž by se neuvěřitelně zvýšila reakční doba na případné napadení.     "Protože Vondra není opilec, tak má pravdu. "  napsal Aston. Ale , vzhledem k tomu že   Vondra  prokazatelně  je opilec,  má pravdu Paroubek! Každopádně mimo toho je  Vondra (exponent CIA od r. 95)  , prokazatelně lhář. Rusové mají plné právo na svá vyjádření. Májí plné  právo na vojensko-technickou odpověd. Upírá ji snad někdo jako" Neff" státu Americkému?   Právě tak má  Irán má plné právo bránit své území proti výhružkám agrese ze strany židovského rasového státu Izrael a výhružkám USA. Jakýmkoli spůsobem !

kdosi 11.7.2008 8:18

Re: A co se nad tim Ruskem deje, ze se to nesmi videt?

A vy, paní Vosmahlíková, jste celou tu dobu na Kubě byla a všechno jste si psala do notýsku, i to, kam se radary "koukaly" z rybářské lodi! To povídejte vrabcům, třeba vám uvěří !

Milota 11.7.2008 8:16

Vondra má co vysvětlovat. Bude toho "křivohubka" schopen?

Jelikož Vondra není ani idiot ani opilec, dá se soudit, že svá slova má podložená. Bylo by dobré, kdyby doložil, kdo z vedení soc dem má napojení na Rusko. Podezření je zřetelné, jenom ty  důkazy chybějí.

Obávám se, Astone, že Tvá (jistě jen z vděčnosti a lásky k dnešní vládě učiněná) premisa o Sašovi Vondrovi je chybná, byť jinak s Tvým tvrzením souhlasím.

A k té "slovanské zabedněnosti" Ruska a jeho nedůvěře vůči Západu (i když ono má na mysli konkrétně USA, EU je taky na západě a tam takovou nedůvěru nevidím) dvě poznámky: 1) Slované jsme i my a tvé hodnocení sedí i na naše občany "jako pr/del na hrnec" 2) ta zabedněnost je oboustranná - běžný Američan nerozlišuje mezi bývalou svazovou republikou SSSR (např. Ukrajina) a jeho satelitem (Československo) - obojí jsou postsovětské státy, dokonce i inteligentní a vzdělaná ministryně se domnívá, že před 20 lety jsme - vedeni Havlem a podporováni USA - seskočili z palem a vydali se na cestu k demokraci (samozřejmě v jejím pojetí) ...

Takže, s těmi soudy bych byla opatrnější.

Alfons 11.7.2008 8:12

Re: Věcná debata s Ruskem? Cha!

Rusko je na lopatkách. Na USA nemá. :-D Radarů si postavíme kolik budeme chtít.

loula 11.7.2008 8:01

Re: Re: Re: Re: je to jednoduché

Nevím, proč, ani nevím, jak to s tím jednáním okolo vzájemných kontrol vlastně bylo. Stejně jako nevím, proč Amíci nepřijali Putinovu nabídku společné protiraketové obrany pomocí radaru v Gabale ( z vojenského hlediska má vzhledem k darebáckým střátům výhodnější posici než radar v Brdech). Myslím, že hlavní překážkou, proč Rusové vycouvali z kontrol radaru v Brdech byl především nesouhlas Česka, které se sice těchto jednání nezúčastnilo, ale jasně řeklo, že stálou kontrolu Ruska v Brdech nepřipustí, a maximálně je ochotno jednat o kontrolách občasných,předem ohlášených a projednaných.

Lovap 11.7.2008 7:57

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Halladine:

"...Rusove ztratili Pobalti, Ukrajinu, stredni Asii, tak se mi z takoveho mysleni dela zle. Predevsim tato uzemi nabyli okupaci, at uz za cara ci bolseviku."

Ako sa to líši od USA, ktoré značnú časť svojho územia takisto získali vojnou? Mám taký dojem, že Texas, Nové Mexiko a Kalifornia neboli americké územia ... A čo taká Kuba, Filipíny, že ...

loula 11.7.2008 7:54

Re: Re: Re: Re: Re: Když opilec tak také idiot

Vidíte, to jsem ani nevěděl.

rch 11.7.2008 7:52

Re: Re: Absolutní idiot a opilec

Je to úplně stejné, jako když to prohlásí Váš (to velké "V" píši jen ze zdvořilosti) stínový ministr o Vondrovi. Chci důkazy !

loula 11.7.2008 7:52

Re: Re: Astone, na vaši otázku

Tyto radary samozřejmě nejsou určené ke šmírování pozemních vojsk, ale ke sledování dění ve vzdušném a blízkém kosmickém prostoru.

fox 11.7.2008 7:52

Re: Re: Astone, na vaši otázku

konečně správná odpověď.Čím dál od radaru je hluchý prostor vyšší,proč existují letouny AWACS?vidí letouny v přízemním letu,což radar nedokáže.Rusko pouze blufuje.

Vocílka 11.7.2008 7:51

Re: Re: Re: Re: Když opilec tak také idiot

Ale vstoupil do Unie svobody.

loula 11.7.2008 7:50

Re: Re: Re: Re: Když opilec tak také idiot

Ano, přivinula, vím o tom. ODS ho delegovala jako poslance, ač věděla, že je notorik. Zbavila se ho v okamžiku, kdy to prostě jinak řešit nešlo ( určitě to nebylo první ožrání Kotta ve sněmovně, ale bylo to první před kamerou). CSSD jej přivinula ( myslím, že vsoupil do jejích řad až po skončení mandátu poslance). Vždyt jsem výše tvrdil, že co se týče ožralů, tak si partaje nemají co vyčítat. Svůj příspěvek jsem uvedl pouze pro vyvážení.

pepa 11.7.2008 7:48

Re: Re: Re: Je-li

nazdarek , to vcerejsi zadani nebylo uplne ;-P

stejne jako parobkovo vitezstvi ;-)

marty 11.7.2008 7:42

Re: Neprimereny komentar

No, hlavně že nás zbavil komunistických diktátorů. ;-)

Mirek 11.7.2008 7:41

Re: Re: Re: Když opilec tak také idiot

Milý loulo, zapomněl jste dodat, že pana Kotta, poté, co byl vyhozen z ODS, přivinula na svá prsa ČSSD.

Náčelník Skvrnitý Ocas 11.7.2008 7:34

Věcná debata s Ruskem? Cha!

Už někdy vedlo Rusko věcnou debatu s trpaslíkem ve sféře svého vlivu? Dávná tradice je taková, že Rusko vydává mlhavé výhružky a věcné požadavky.

Honza 11.7.2008 7:33

Re: Je-li

To máte pravdu. Ovšem na druhou stranu je taky pravda, že Vondra se chová, jako by byl řízen z USA.

Veselý 11.7.2008 7:32

Re: Astone, na vaši otázku

A co takhle pravoúhlý trojúhelník, jedna strana 6378, přepona 6478. To je radar vidí teoreticky předměty ve výšce 100 km nad Zemí ve vzdálenosti 1133 km. Kolik je to od nás do Ruska? Z tohoto jednoduchého výpočtu je vidět, že "náš" radar Rusku vadí z politického hlediska, z vojenského je nezajímá.

jarda 11.7.2008 7:31

Re: Re: Re: Re: je to jednoduché

no ... upřímě ... na CNN toho také nakecají :-(((

jarda 11.7.2008 7:30

Re: Re: Je-li

ale no tak :-))))   ... Paroubek zvítězí v příštích volbách? ... to fakt tolik nevěříte Topolánkovi? ... neděláte si jablka? :-)))