13.5.2024 | Svátek má Servác


Diskuse k článku

Mraky nad Škodovkou

Ono se to už tušilo delší dobu. Připomenu dohady o tom, že se Superb přestane dělat v Česku, a taky se šeptalo, že Volkswagenu se úspěch Škody moc nelíbí. On ten úspěch v posledních deseti letech je až neuvěřitelný. Před deseti lety byla octavia auto solidní, ale totálně nezábavné. No a pak v roce 2012 nastoupila její třetí generace a dnes patří octavia k nejelegantnějším vozům střední třídy na evropských a nejen evropských silnicích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Mach 4.8.2020 7:30

Jestli si kupujete auto kvůli onanování, tak to jsou podle mě vyhozené peníze.

D. Mach 4.8.2020 7:28

O Bernhardu Maierovi se psalo při jeho nástupu do Škodovky úplně stejně, tedy že přišel Škodovku pohřbít. Na úspěchu Škodovky ostatně ani on neměl tak velký podíl, jak se mu přisuzuje, protože ten trend ve vývoji se nastavil už před jeho příchodem. Takže jednodušší bude počkat si, jak se nový šéf vybarví. A pokud to bude špatné vedení, tak přece existuje neuvěřitelně široká konkurence jiných vozů.

A. Pakosta 4.8.2020 7:27

Vám zlatá léta skončila, když jste patrně v páté třídě propadl z češtiny. Doučte se příčestí minulé a také skloňování přídavných jmen!

P. Hofman 4.8.2020 7:27

Škodovky se mi nelíbí, připadají mi strašně nudné. Ale to je jen osobní pocit.

Nicméně za vlastnictví německého VW se z jezdícího šrotu socialistické provenience stalo auto světově naprosto akceptovatelné. Pokud by však mělo kokurovat autům VW, tak by v koncernu bylo něco špatně.

F. De Winter 4.8.2020 7:15

Po pravdě, je mi to v zásadě jedno. Škoda není česká firma. Přešel jsem na Hyundai. Ten je nejen levnější, momentálně má i zdařilý design a myslí, že už je i technicky vyspělejší.

------------

Ale to je jedno. Myslím, že evropský establishment má plán jiný. Oni si budou jezdit v dotovaných elektromobilech a ostatní budou chodit pěšky nebo jezdit na kole a hlavně jim na ty dotace vydělávat. :-P EU :-P

R. Franz 4.8.2020 7:14

Úvodník jako diagnoza. To ANO.

R. Franz 4.8.2020 7:12

Aston už je mimo obraz. Stal se ideologem překonávané výroby a nákupu naftových ojetin. Je to stejné jako by v polovině padesátých let nějaký soudruh začal masivně podporovat dovoz parních lokomotiv ze Sovětského svazu, s tím rozdílem, že ty německé naftové ojetiny ještě chvilku podlouží. Pokud se po úpravě zlatými českými ručičkami nestanou jen pojizdnými plynovými komorami.:-/

J. Fridrich 4.8.2020 7:12

Děkuji, vás bych požádal o spolupráci...

P. Hofman 4.8.2020 7:09

Nemíní. Už to dávno udělal.

P. Hofman 4.8.2020 7:07

Naprosto skvělý úvodník!

Hlavně jako demonstrace faktu pro ty, kteří netuší, jak to vypadná když stářím měkne mozek.

I. Fajt 4.8.2020 7:01

Škoda ,že jste vy nezaložil Neviditelného psa...jistě by to bylo jiné počteníčko....

J. Vala 4.8.2020 7:00

spise by melo byt alarmujici, ze Skoda bode "zarazena" do stejne kategorie, co zbytek republiky, tzn, odklon od hi-tec technologii a vyroba predmetu s nizkym stupnem pridane hodnoty.

Nemci proste pochopili, ze CR je montovna a jako takovou ji hodlaji plne vyuzit.

Jenom je nutne dodat, ze vyse platu v zemi je primo umerna vysi pridane hodnoty vyrabenych produktu

I. Fajt 4.8.2020 6:59

Zachrochtal jste..jistě i onanujete ve své Tesla...

J. Fridrich 4.8.2020 6:51

Podle dnešního Astonova příspěvku - ale bohužel nejen dnešního příspěvku - to vypadá, že Aston-Neff míní udělat ze svého NEVIDITELNÉHO PSA - donedávna výborného - takovou KLEPÁRNU-DRBÁRNU dle vzoru " Jedna paní druhé paní povídala " a na pavlači paní povídala " už jste to slyšela, co psali v Blesku ?" Proč to tak vypadá ? Dnes na téma ŠKODOVKY píše -

" O Maierovi víme, že je to člověk nesmírně schopný a pro škodovku žil. O záměrech Thomase Schäfera víme málo a můžeme jen odhadovat z toho, co se k nám z Německa doneslo: že je ta Škoda drze úspěšná a je nutno jí srazit hřebínek, aby vyráběla šoufl laciná auta pro podřadné východní trhy." - Takže o novém šéfovi Aston přiznal, že " víme málo ", ale přitom Aston ví, že ji přijel " podusit "... Vypadá to na oprášení starého komunistického pokřiku a naříkání z počátku devadesátých let, že to bude jen montovna bez vlastního vývoje, motorárny a pod. Nyní museli po skvělých výsledcích Škody Auto u nás, v Evropě a ve Světě zmlknout i naši prolhaní komunisti... Našli zdatného pokračovatele... Na závěr si Aston zahrál na Nostradama, když napsal - " Odchodu Bernharda Maiera je třeba litovat a určitě končí slavná éra Škody Auto." On to totiž ví - tak. jak ta paní na pavlači...

K. Blahůrek 4.8.2020 6:50

Chyťte se s Astonem za ruce a tancujte Kolokolomlýnské, funebráci.

F. Šimek 4.8.2020 6:48

R^

K. Blahůrek 4.8.2020 6:47

Tak Schäfer byl jmenovanej novym šéfem Škoda VW.

Podle Astona, zdá se, aby fabriku zlikvidoval, nebo alespoň přivedl do červenejch čísel.

Aston by měl bejt jmenovanej do čela Českýho svazu pohřebních řečníků.

Je samá černá vyhlídka, i včera tu měl pěknej funusčlánek o tom, že nějakej Němec rejdil v době nehody prstem po displeji, pojišťovna se zřejmě cukla a soud dal za pravdu pojišťovně. Což je ovšem tragédie automobilového průmyslu v Německu a hned to přeskočí k nám.

I. Fajt 4.8.2020 6:47

Čeká nás doba aku aut. Zelení budou chvíli chrochtat blahem do doby likvidace těchto neaut....

R. Vacek 4.8.2020 6:42

Snad je lepší nahradit své dosluhující auto novější ojetinou z Německa. Tak to funguje všude na světě a je to všestranně výhodné a dokonce i ekologické.

Obdobně je třeba lepší svým starým bicyklem udělat radost afričanovi, než ho poslat do kovošrotu. Obdobně svými dosloužilými brýlemi.:-)

V. Mokrý 4.8.2020 6:41

Jo, tady také prší, přiměřeně.

F. Šimek 4.8.2020 6:29

HEZKEJ DEN. Pod šenýglem leje jako z konve F

https://www.youtube.com/watch?v=iL7Az0eFb-A

V. Mokrý 4.8.2020 6:25

Evropy

V. Mokrý 4.8.2020 6:23

Jo, mnozí. Proto je také ČR šrotištěm Evropa a Německo je čisté a " nad vodou ".

J. Polesny 4.8.2020 5:49

Ale asi někdo jo ...

V. Mokrý 4.8.2020 5:48

:-):-):-)

P. Vlasák 4.8.2020 5:47

No jako sci-fi povídečka je to trochu slabý. Ale je fakt, ze autoprůmysl do třiceti (střeleny odhad) nepozname. Takže pokud by někdo napsal reálnější a barevnejsi scifi/esej, kde bude kdysi slavnej obor, kolem roku 2050, mohlo by bejt zajimavy si přečíst. Takhle jen vděčíme nad mlíkem, který sice klesá ke dnu, sklenice je vratká, ale zatím všichni seděj ve svý limuzíně, a v garáži maj toho Harleye na víkendovou projížďku...pak jen sednou ke klávesnici, a aby odevzdali pravidelnej úvodník, naklikaj tři čtyři odstavecky.

Škoda je pro VW dojná kráva, a ty se na popraviště pod kudlu neposílam, zvlášť když branži zvoní umíráček.

Takže jediný co sedí jak prxxx na hrnci je, že Zlatý léta skončili, což vidíme všade, od NYC až po Dolní Lhotu.

R. Franz 4.8.2020 5:44

Co je to za poplašné zprávy? Celou dobu se tu Aston vysmívá přechodu na elektromobilitu aniž by si o tom něco zjistil, a když dojde na lámání chleba, tak tu vyvádí jak malý hošík, ktému jeho nové autíčko spadlo do latriny.

V. Mokrý 4.8.2020 5:26

Za celou dobu jsem žádné takové auto nekoupil.

J. Polesny 4.8.2020 5:19

Proc je kupujete?

J. Polesny 4.8.2020 5:18

;-D komik a jeho svět...