28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Diskuse k článku

Mraky nad Škodovkou

Ono se to už tušilo delší dobu. Připomenu dohady o tom, že se Superb přestane dělat v Česku, a taky se šeptalo, že Volkswagenu se úspěch Škody moc nelíbí. On ten úspěch v posledních deseti letech je až neuvěřitelný. Před deseti lety byla octavia auto solidní, ale totálně nezábavné. No a pak v roce 2012 nastoupila její třetí generace a dnes patří octavia k nejelegantnějším vozům střední třídy na evropských a nejen evropských silnicích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Mokrý 4.8.2020 5:08

Mnohdy zbytečně " přeplácaný " a předražený.

V. Mokrý 4.8.2020 5:06

Copak motoráky, ale těch ojetých aut, co se sem za 30let natahalo a nejen z Německa.

V. Mokrý 4.8.2020 5:03

Astone, nešiř paniku, zvlášť když škodovkou nejezdíš.

Povedená byla jedničková stokoňová/nafta octavie a to všemi směry. Každá její inovace jen snižovala " povedenost " auta nějakým směrem, proti původní verzi. A nejhorší je, když do velikosti tohoto auta, začnou montovat litrový tříhrnky. A když Superba, tak jen 2/dvě pořádné motorizace.

VW je dost veliký koncern na to, aby se postavil proti EU normám, vymyšlených za podmínek v laboratořích. A začal vyrábět auta v původním smyslu slova - viz FORD T ( přehnáno ). A ne auta na 1použití ( 5let a do šrotu ).

A na to, aby se škodovka cenově postavila dacii, jistě má, jen chtít.

M. Krátký 4.8.2020 4:25

asi nejvýstižnější příspěvek - stručné a jasné R^R^R^

V. Zadák 4.8.2020 3:23

Co si to ten Protektorát dovoluje??? ̈

A na české železnici budou jezdit ojeté motoráky, které by jinak DB musely sešrotovat. Pro untrmenše to musí být dobré.

R. John 4.8.2020 1:22

Obrazně řečeno... ne ?

R. John 4.8.2020 1:19

ale koncern má kvalitu... v nejvyšších třídách.... to škodovka, ač asi kvalitní, nejvyšší třída není a nebude... vždyť by šli sami proti sobě.....škodovka není konkurent, je to doplněk v třídách...

R. Nováček 4.8.2020 1:17

Ne,

žhářství je trestný čin. A také mi není houno, jestli soused podpaluje vedle barák - nechci shořet s ním:-/

R. John 4.8.2020 1:15

Si moc nekonkurují... stačí se podívat na modely, jejich výbavu a cenu.... škodovka je pořád ve všem o dvě třídy níže, proti WW "dělům".... je to ekonomická politika, myslím že správná, zisky mluví za vše...

R. Nováček 4.8.2020 1:11

Ano,

nejdříve to bude chvíli fungovat, ale pak to bude srážet platy. Lépe je Číně konkurovat kvalitou než cenou.

R. John 4.8.2020 1:07

Nevím... ADAC dělá každý rok sumář... to trojhvězdí si pořád drží laťku.... já bych svého Outbečka vyměnil za Subaru Ascent, ten se vyrábí v Americe a do Evropy nedováží... parádní auto... ale musím si nechat zajít chuť.. chuj s tím...

M. Šejna 4.8.2020 1:03

VW si slepici snášející zlaté vejce nepodřízne. Je ale celkem logické, že by si koncernové vozy neměly navzájem konkurovat.

Tímto směrem je nejspíš ve VW vedena diskuze. A to už mnoho let. Stejne to ale nakonec dopadne tak, že auta značky VW budou lidový vůz, a Škoda bude co se týče luxusu hned druhá za AUDI.

P. Nešvara 4.8.2020 0:57

Bohužel toto už není pravda. Můj známý měl a má Mercedesy a svou 7 let starou káru celkem pravidelné přiváží odtahovkou. U starších kousků to tak nebývalo. BMW přiznává samo, že jim ujel vlak. Audi má skvělé jízdní vlastnosti, ale prémiové ceně tak úplně neodpovídá poruchovost. Z Evropských aut je trvale kvalitní snad jenom Porsche, ale ani tím si nejsem tak úplně jist. Rozhodně se nemohou měřit s Toyotou nebo Hondou. Já mám Accorda a nemohu si ho vynachválit - bohužel kvůli evropským regulacím se už poslední generace do Evropy nedováží. Jediné auto na trhu, za kterého bych ho vyměnil, je Camry.

R. John 4.8.2020 0:52

Když to ponese peníze, proč ne...

R. John 4.8.2020 0:51

Ty zrado.... je to jejich firma, můžou si s ní dělat co chtějí, třeba jí podpálit, do toho je ti houno....

R. Nováček 4.8.2020 0:47

Ano,

ale Němci nás vlastně nezrazují - "jen" námi (=východem) opovrhují. Nepočítali s naší automobilovou schopností:-/

R. Nováček 4.8.2020 0:40

Ano,

úspěch Škodovky se neodpouští. Bude vyrábět levná auta pro NEzaměstnané, kteří nebudou mít na "ekoautíčka":-(

M. Růžička 4.8.2020 0:39

Jak se rozhoupával zrady zvon, aneb konkurence v rámci koncernu, aneb konečné řešení české otázky,atd.

R. John 4.8.2020 0:22

Hodně lidí chce medvěda, ale prachy na lepší třídu nemá, nebo nechce dát, tak dostane holt vosekaný auto za levno, oba jsou spokojeni, výrobci i lid... BMW AUDI a Medvěd , dělají pořád super auta, ovšem za super peníze...a bude to tak dál....

R. John 4.8.2020 0:16

No tak určitě u Daimlerů, i když tam se také propouštělo, berou pořád hezkej peníz... ale ten tu není a nebude... tak třeba dělat instalatéra, nebo pingla.... a nebo jít na pracák... tedy, pokud se scifista neutrhl ze řetězu, což je pravděpodobné....

P. Nešvara 4.8.2020 0:14

S těmi Evropskými automobilkami a regulacemi je to složitější. Před nějakými padesáti lety byly nejlepší automobily na světě americké koráby. Pak přišla ropná krize a v USA se začaly prodávat levná japonská auta s malou spotřebou. Čas pokročil a japonská auta byla kvalitní, byť už ne levná. Před třiceti lety byly etalonem kvality německá auta. Jenomže drahá pracovní síla + odbory. Pokud Němci chtěli udržet cenovou konkurenceschopnost museli zaplatit kvalitou, takže dnes bohužel i Mercedes prodává šunty, o BMW nebo VW škoda mluvit. Mezitím za posledních deset let se v kvalitě vyšvihli Korejci a levné šunty teď prodávají Číňani. Není daleko doba, kdy kvalita čínských automobilů bude následovat Japonce a Korejce. Toto by žádná Evropská automobilka nepřežila a Wolfsburg stejně jako Mladá Boleslav by následovali Detroit. Aby se tomu zabránilo, vymýšlí se regulace, které světové (asijské) automobilky vyženou z Evropy pryč, aby nemohli konkurovat evropským vozům. Mitsubishi už to vzdává, následovat bude asi Subaru, potom Honda, Ford a další. Logiku to má, ale stejně to nepomůže.Rv

K. Pavlik 4.8.2020 0:14

Nebo tez za mene.

K. Nový 4.8.2020 0:07

Tak, tak.

Pokud pracujete ve Škodovce, přišel čas podívat se, zda to není jinde lepší a/nebo za více.