12.5.2024 | Svátek má Pankrác


Diskuse k článku

Mraky nad Škodovkou

Ono se to už tušilo delší dobu. Připomenu dohady o tom, že se Superb přestane dělat v Česku, a taky se šeptalo, že Volkswagenu se úspěch Škody moc nelíbí. On ten úspěch v posledních deseti letech je až neuvěřitelný. Před deseti lety byla octavia auto solidní, ale totálně nezábavné. No a pak v roce 2012 nastoupila její třetí generace a dnes patří octavia k nejelegantnějším vozům střední třídy na evropských a nejen evropských silnicích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Dubravský 4.8.2020 8:22

Veřejná doprava z principu nemůže splnit individuální dopravní potřeby. Je dobrá na to, aby přepravila tisíc lidí ráno ze sídliště do fabriky a po šichtě zpátky. Ale kdyby měla sloužit tomu, aby přepravila těch tisíc lidí bydlících na tisíci místech a pracujících na tisíci jiných míst, musela by mít takovou hustotu linek, zastávek a spojů, že by nakonec vypadala zase jako individuální doprava. Jen by byla mnohem dražší a méně efektivní.

J. Kombercová 4.8.2020 8:20

Bla bla bla blahůrku.

F. De Winter 4.8.2020 8:19

Carsharing píczovina. Každý kdo někdy provozoval autopůjčovnu vám řekne, že s tím jsou velké problémy. Např. zákazníci vám ty auta rychle rozmlátí, občas narazíte na někoho kdo vám to auto nevrátí a pak ho naháníte, Policie v tomto směru moc nepomáhá a nechrání, no a občas se stane, že vám s autem někdo odjede, třeba do Kosova a řekne, že tam stojí a ať si pro něj zajedete. A policajti na vás nechápavě čumí...co po nás vlastně chce? Takže to bude vždycky okrajová záležitost. :-/

P. Sme 4.8.2020 8:17

Bohužel nelze než souhlasit. Evropa zhloupla a žene se do zeleného šílenství. Víc takových článků.

K. Blahůrek 4.8.2020 8:16

Ano, taky může mozek ztvrdnout, což je případ vykopávky Kombercové.

M. Malovec 4.8.2020 8:15

Myslíte toho blbce, který přivodil totální ignoraci bank domácích chudých potenciálních výrobců a nechal naše zlato, a nejen automobilové, skoupit Němčourům a dalším dobrodincům?

K. Kik 4.8.2020 8:13

A nevšimnul sis to drasticke zdraženi potravin, zeleniny, ovoce , povinneho ručeni na auta, pridal se i T-mobil atd...Takže žadne přidání, jen nepatrná náplast

P. Nešvara 4.8.2020 8:13

Nemyslím, že je reálné, aby v ADAC dopadla německá auta špatně ať je realita jakákoli.

F. Sojka 4.8.2020 8:13

Kdysi jsem měl tu nejzákladnější naftu bez turba. To už je přes dvacet let. Nezničitelný auto (ještě jezdí u dalších majitelů), které mělo kastli z plechu na brnění (VTŽ Košice). Při otvírání a zavírání jsem pracoval jako s činkami.

Dnes jsou u nových modelů proti tomu dveře papírové, a že to hafo airbagů bezpečnost nezvýšilo je zbytečné psát.

K. Blahůrek 4.8.2020 8:11

A proto ho většina Francouzů zvolila - aby pohřbil jejich milovanou Francii.

To má logiku.

Starou bábu má podle mě jednu, takže není žádný "milovník starých dam". Jo, ve Francii občas na ulici hoří, zejména, když se cukaj komunisti - nefachčenka ve žlutejch vestách. Ale tak to tam bylo vždycky.

Novinářský poplašený a poplašný hovado Meotti ( aby prodal )zapomněl dodat, že v Německu se "vztyčujou pomníky Lenina".

K. Blahůrek 4.8.2020 8:10

A proto ho většina Francouzů zvolila - aby pohřbil jejich milovanou Francii.

To má logiku.

Starou bábu má podle mě jednu, takže není žádný "milovník starých dam". Jo, ve Francii občas na ulici hoří, zejména, když se cukaj komunisti - nefachčenka ve žlutejch vestách. Ale tak to tam bylo vždycky.

Novinářský poplašený a poplašný hovado Meotti ( aby prodal )zapomněl dodat, že v Německu se "vztyčujou pomníky Lenina".

I. Pávek 4.8.2020 8:10

Super R^

P. Kopáček 4.8.2020 8:10

Proč by mělo být nové auto ZÁBAVNÉ? Je to jen kus mrtvé hmoty - zábavnou jízdu si dopřávám v oldtimeru... :-)

F. De Winter 4.8.2020 8:05

Tak to má na rozdíl od vás nejméně stodolu, ;-).

M. Valenta 4.8.2020 8:04

Břeh nevidět a Aston už má kaťata u kotníků. Takových chmurných povídaček už tu bylo a Škoda pořád jede už 30 let a i díky WV.

O mnoho strašidelnější je tohle. Vláda, krize nekrize, oznámila, že zvýší důchody nad zákonnou valorizaci. Jde o čistou korupci vlastního voličstva aneb nevoličům uloupit, voličům rozdat. So geht das.

P. Kučera 4.8.2020 8:04

Komentář příliš zjednodušený.

Ptejme se: kdyby byla Škoda auto v 90. letech globální automobilka, chrlící 5 či více milionů vozů ročně, a koupila řekněme jugoslávskou Zastavu, nevadilo by Čechům, že časem dělá lepší auta než Škoda? Odpověď: chovali bychom se stejně jako Němci. Dále. Kabaně by si škodovka ráda udržela, jenže, co naplat, nabídka padla z premiového BMW - a to se přece (při všem respektu ke škodovce) neodmítá. Smutné ale je, že Kabaně po několika letech z BMW přetáhl Rolls Royce, nejprestižnější značka všech dob - což se neodmítá už vůbec a nikdy. Otázkou však zůstává, proč byl asi po roce Kabaň z RR odejit? A není náhodou teď volný? Třeba pro Škodu auto?

Automobily začaly na přelomu 19. a 20. století svoji dráhu jako prestižní dopravní prostředek pro nejbohatší klientelu. Je možné, že se kruh brzy uzavře a vozů zase ubude. Cest k dalšímu efektivnímu rozvoji dopravy se rýsuje několik, a perspektivnějších než masový privátní automobilismus. Já bych vsadil na pohodlnou a cenově přístupnou veřejnou silniční i kolejovou dopravu, doplněnou o carsharing různě velkých (od supermini po náklaďáky) automatických vozidel (tedy bez řidičů) na vodíkový pohon. Utopie? Vzpomeňte si na mobily!

Dobrý den.

J. Kombercová 4.8.2020 8:03

Vy jste na tom relativně dobře, vám nemá co měknout.

K. Blahůrek 4.8.2020 8:00

Slepí mládenec Vlasák :

Zlatý léta skončili.

Uvydíme v roce 2050.

P. Jirkovský 4.8.2020 7:59

Když už jste takovej honič, nemusel byste se s tím furt chlubit.

F. De Winter 4.8.2020 7:58

A těch je dost.

K. Blahůrek 4.8.2020 7:57

A Fajt má svojí Corollu ve stodole.

Hurá.

K. Salajka 4.8.2020 7:53

Dobrou zprávou pro elektrokomoně je, že se nám vrací vlci. Za chvíli totiž dojdou liščí ohony pro tření o ebonitovou tyč. Experti navrhují, aby Evropská komise zařadila vlčí oháňku jako náhradu za postupně dobíhající atomové elektrárny.

K. Blahůrek 4.8.2020 7:50

Kdopak jezdí vlakem ?

Fajt i se Zadákem.

Mám auta 3.

To víš, přívěs s koněma tahat s elektroautem nemůžeš. A proto taky nevěřim, že budou JEN elektroauta.

Kdo by tahal v Německu jejich kobyly a jachty???

V. Hájková 4.8.2020 7:42

Předběhl jste mě;-D! Něco podobného jsem chtěla po dočtení té ubohosti NEFFOVA uvodníku chtěla též napsat!

I. Fajt 4.8.2020 7:41

Na ulici fakt parkují jen ti co jim po koupi auta již na nic jiného nezbyly peníze....

J. Fridrich 4.8.2020 7:41

Dnes níže na NP znepokojivý článek od Giulio Meotti -

FRANCIE: Katedrály v plamenech

https://neviditelnypes.lidovky.cz/zahranici/francie-katedraly-v-plamenech.A200731_221020_p_zahranici_wag

Hrobař dříve krásné Francie, arogantní milovník starých dam Macron, radí všem jiným zemím v Evropě, ale i Americe, co mají dělat - a jak vést své země - nyní hlavně Polsku a Maďarsku.. Také evropské země velmi rád kárá za malé nadšení v jeho protizákonném nátlaku na otevření hranic nelegálním muslimským okupantům, mladým mužům přicházejícím do Evropy ji rozložit, rozvrátit, opanovat a zlikvidovat naši tvořivou Euro-Atlantickou křesťanskou civilizaci nahradit Islámem, který se nyní navrací k svému barbarství a výbojnosti...

A jeho země - skvělá Francie mu HOŘÍ a rozpadá se mu pod jeho nepochopitelným vedením ke zkáze a rozkladu..

I. Fajt 4.8.2020 7:38

Ke Škodě se již nevyjadřuji, Tento automobilový směr jsem opustil v roce 1997. A Toyota je prostě jinej level...

K. Salajka 4.8.2020 7:36

Chtěl jste asi napsat brečíme nad mlíkem !? Nebo křepčíme !?

I. Fajt 4.8.2020 7:36

Chápu, vy onanujete ve své pronajaté garzonce, pane Spořílek...

K. Salajka 4.8.2020 7:31

Já myslím, že nám ty auta nechají a budou vydělávat na parkovném za stání na ulici.