27.6.2024 | Svátek má Ladislav


Diskuse k článku

Monarchisté mají pravdu

Zcela oprávněně se pozastavují čeští monarchisté nad nemístnou pozorností, jaká je věnována zcela bezvýznamné nacionalistické Národní straně v našich médiích. Nereprezentují nikoho, neznamenají nic a najednou jako by jich bylo všude plno. Tomu se říká umění mediálního zviditelňování.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Stredocech 23.1.2006 12:46

Ať se ti, kterým vepřím vadí na jeho zbourání a výstavbu nového složí

a bude po problémech. Jinak, sázím deset proti jedné, že kdyby tam ten vepřín NESTÁL, nikoho by ani nenapadlo stavět nějaký památník.
 
huhu 23.1.2006 12:59

Re: Ať se ti, kterým vepřím vadí na jeho zbourání a výstavbu nového složí

kdyby nešlo o to udělat z Čechů viníky srovnatelné s Němci, tak by ani vepřín nevadil. Tak jako nevadí užívání "gestapácké" Pečkárny, věznic Pankrác či Ruzyně. Není to také znectění všech těch obětí odsouzených, vězněných a popravených na Pankráci nacisty i komunisty ? Co kdyby dále a dodnes fungoval osvětimský tábor jako věznice ?
VL 23.1.2006 14:59

Re: Re: Ať se ti, kterým vepřím vadí na jeho zbourání a výstavbu nového složí

Je pravda, že prasečák a ministerstvo není tak podstatný rozdíl.
huhu 23.1.2006 18:32

Re: Re: Re: Ať se ti, kterým vepřím vadí na jeho zbourání a výstavbu nového složí

jo a vězení jako vězení
gros 23.1.2006 12:43

Napětí

Ta strana je bohužel dobrá a má v čele sympatickou a vzdělanou paní a je potřeba stálého napětí mezi zlem a dobrem a to ona bude dělat. Černý držky musí mít respekt. To vy ale víte ale, jste milý spisovateli populista jak stehno.Příjemné dny na Vašem Hradě daleko od problémů-paneláků a obyčejných lidí.
Bubik 23.1.2006 12:39

Problém Šumaváku je v tom, že novináři ( a tady ať se na mne Aston nezloví), jsou

převážně bytosti problému neznalé, jejichž jediným úkolem od zaměstnavatelů je zvýšit náklad a předehnat konkurenci. A tak v hodbě za nákladem, inzerenty, profitem píší pouze o tom, co SPOLEHLIVĚ přitáhne čtenáře. Dneska mrazy, včera balvan u Let, předevčírem statisícové platy, den předtím rozmetaný člověk pendolinem u Týnce. Velké palcové titulky, bombastická prohlášení, téma dne. Každé to téma má svůj nesmělý počátek, vrchol, kdy se jím zabývají všichni a všude, a upadnutí v zapomnění, často už po 24 hodinách.
Kromě toho tématu dne je tady spousta věcí, které náš život ovlivňují podstatně více nebo podstatně dlouhodoběji, jenže nejsou mediálně zajímavé, případně se o nich psát na základě něčí nevůle nesmí. Tož se o nich nepíše a probíhají jaksi v skrytu a potichu až jednou s překvapením zjistíme, že jsou šrouby utažené opět o něco víc.
P.S. Kdo zaregistroval, že z MFD je na základě dohody majitelů a kohosi k 6. únoru vyhozen šéfredaktor Šafr, jak se po Praze povídá tak prý za protiparoubkovskou kampaň?
Šumavák 23.1.2006 12:58

No JÁ jo!

Pamětník I. 23.1.2006 13:26

Re: Problém Šumaváku je v tom, že novináři ( a tady ať se na mne Aston nezloví), jsou

Co by se Aston neměl zlobit, vždyť on to dělá taky a ukázkově přebíráním těch nejkontroverznějších příspěvků z webu. Nebo někdo znáte a máte svého osobního novináře, na jehož příspěvky dychtivě čekáte, co se zase moudrého a vtipného dozvíte? Když ještě bejvával Vaculík Vaculíkem a ne  marastným dědkem, byla jiná doba, ve které tu funkci mohl mít. A do toho všeho nám zrušej české BBC !!!
onlooker 23.1.2006 13:58

Re: Problém Šumaváku je v tom, že novináři ( a tady ať se na mne Aston nezloví), jsou

Možná, že majitelé mají jiný odhad volebního výsledku než pan šéfredaktor
ok 23.1.2006 15:23

Re: Problém Šumaváku je v tom, že novináři ( a tady ať se na mne Aston nezloví), jsou

Safra neni skoda, znicil veskera media, do kterych kdy vkrocil. Safr se osobne podilel (podili) na devastaci a bulvarizaci ceskych medii. Tim v zadnem pripade nehajim Paroubka a jeho (snad) zakroky do struktury ceskych medii.
Rolen 23.1.2006 12:36

Havlismus

Exprezident Havel nazval NS neonacisty. Je to ale pravda? Obtěžoval se někdo s důkazy? To co jsem viděl v televizi o neonacismu zas tak nesvědčilo. Havel vůbec rád vymýšlí nová slova a nálepkuje. V souvislosti s Lety se objevil termín „rómský holocaust“ nebo „popírání rómského holocaustu“ nebo což je zvlášť podezřelé „odškodnění rómského holocaustu“. Zároveň se naznačuje, že Češi (zatím jen četníci) se tohoto holocaustu aktivně účastnili. Je třeba si uvědomit např. následující: jestliže se Češi aktivně účastnili jakéhokoliv holocaustu neznamená to, že poválečný odsun Němců byl neoprávněný, či jen jakousi měkčí obdobou holocaustu? Co nám o tom může říci takový Markus Pape požadující odškodnění holocaustu? Začal jsem Havlem a jím taky skončím, co vidíme, člověka, který si myslí, že bychom se měli kát za vyhnání sudetských Němců, za „rómský holocaust“ a že vůbec, zdá se jsme latentní rasisté. Udělal někdy něco jiného, než že pomlouval tento národ v zahraničí?  
vévoda Atreides 23.1.2006 12:41

Re: Havlismus

A co měl jako dělat?! To nás měl jako v zahraničí vychvalovat?! Já si myslím, že by nás rád pochválil, jenomže ono jaksi není za co. Já nevím, že to jsme pokaždé vždy my češi, kteří děláme sami sobě v zahraničí ostudu. Tím opakuji, že se cikánů nezastávám (viz. moje příspěvky níže). Až skončíme se švejkismem, opepřeným cimrmanismem, tak možná budeme na nějaké úrovni.
Rolen 23.1.2006 12:50

Re: Re: Havlismus

Nemluvíte k věci. Ale Havel nás pomlouvá tam kde to není na místě - škodí.
Douša Josef 23.1.2006 12:57

Re: Re: Havlismus

Nezdá se Vám podivné, že v rezoluci Rady Evropy (teď nevím, zda v radě či parlamentu), se mluvilo o Romech jen v souvislosti s námi? Podívejte se na Rumunsko, nebo sousední Slovensko! O těch se v rezoluci nemluvilo, přestože Romové emigrují ze Slovenska k nám! A z Anglie vyprášily Romy raz dva a je ticho po pěšině! Ono jde o to, že tov tom "zahraničí" žalujeme my sami na sebe a dožadujeme se odsouzení tu Klause, tu rovnou celého národa. AHavel nás nechválí nejen za vztah k Romů, který je na př. na Slovensku daleko horší a Romové tam žijí ve slumech, on nás nechválí (krom komunistů a Paroubka) za nic.
občan z kraje města 23.1.2006 13:10

zase někomu lezeme do

 národní hrdost je něco, co známe jen ze zahraničí
vévoda Atreides 23.1.2006 13:11

Re: Re: Re: Havlismus

Znovu opakuji. Je za co chválit?! Od komunistů jsme to za šestnáct let dotáhli zase ke komunistům. To není zrovna pokrok. A nechápu, proč by Havel měl kritizovat Slovensko, když je Čech. Nejdříve si udělejme pořádek doma a pak můžeme kritizovat ostatní. Jestli to Evropské státy dělají jinak, je to jejich morální úpadek, ne náš.
Douša Josef 23.1.2006 13:22

Re: Re: Re: Re: Havlismus

Velmi špatně jste pochopil, nechtěl jsem, aby Havel kritizoval Slovensko (mohli by ho tam zase zlískat). Jen jsem se ptal, proč v té rezoluci není zmínka třeba také o Slovensku, kde je vztah a situace Romů horší. Protože si tam nikdo nechodí stěžovat na vlastní národ, jak to umí a vždy uměla naše Pravda a láska. Kydat soustavně do vlastního hnízda! Situace u nás ve vztahu k Romům, není horší, než v jiných státech. O nás se jen mluví. Proč asi? Už chápete. Asi ne!
vévoda Atreides 23.1.2006 13:28

Re: Re: Re: Re: Re: Havlismus

Protože slovákům romové nevadí. Jejich mentalita je dost podobná, takže si přece nebudou chodit nadávat sami na sebe. Slováci si museli sami sebe v devatenáctém století vymyslet, aby mohli vůbec existovat. Co jsou romové? Přistěhovalci indů, kteří ze sebe udělali nový "národ".
Rolen 23.1.2006 13:57

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Havlismus

Žvaníte Atreide, Slovákům Romové vadí a to hodně. Kromě toho Slováky urážíte, kdyby byly jako Romové vypadalo by to tam trochu jinak. Skutečnost je, že plošné snížení sociálních přídavků na Slovensku bylo myšleno i jako impuls k vystěhování Romů pryč ze Slovenska – to hlavně do Čech! A taky to tak funguje! Když přijede takový investor (třeba z Asie), rozhlédne se po městě, a uvidí samé cikány, co myslíte, co řekne? Řekne tady postavím moderní fabriku?! Havel je hrůza této republiky, její občany jenom pomlouvá, pravda, pro nás je to značně groteskní figura ale na západě ho ještě žerou.
vévoda Atreides 23.1.2006 14:02

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Havlismus

Tahle groteskní figura nás zbavila komunistů. Kdyby jeho nebylo, tak se teď nestavěl žádný pomník NS, ale pomník KSČ, u kterého byste musel defilovat. Pravděpodobně nějaká olbřímí Gottwaldova nebo Leninova socha. Těžko říct, co z toho je horší.
Rolen 23.1.2006 14:36

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Havlismus

Tato groteskní figura nás komunistů nezbavila. Komunismus padl jaksi naráz v celé střední Evropě, vyčerpán ekonomicky a bez podpory lidí, kterým nebyl schopen zajistit jejich potřeby. Osobní vliv měli Reagan a Gorbačov, aktuálně pak studentští vůdci. Kromě toho Havlovo disidentství a jeho pozdější špinění ČechůMoravanů a ještě pozdější grotesknost (vzpomeňte na jeho blábol v kauze Czechtek) jsou rozdílné věci. Rovněž jeho reakce na Lety je pro nás poškozující a nesena pouze primitivními výroky z jeho strany.
vévoda Atreides 23.1.2006 14:53

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Havlismus

Kdyby do toho Havel nepraštil, tak by komunismus padl všude v Evropě, mimo Československa. Na to se můžete zeptat z disidentů a OF koho chcete. Ekonomika tomu napomohla, ale byl to jen jeden faktor.
Véna 23.1.2006 16:03

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Havlismus

Vévodo země české, Havel a jeho disidenti tu revoluci jenom prostě utrpěli, proto ten kuhandl s komunisty a STB, revoluci prostě zařídil někdo úplně jiný. Začátek /Reagan- Gorbačov v Reykjaviku/ konec / Carter - Gorbačov ve Valetě/.
huhu 23.1.2006 12:55

Re: Havlismus

prezident Beneš předpověděl, že po letech, až bude více těch, kteří nacisty a válku nezažili, nastane snaha, z viníků dělat oběti a vykládat dějiny manipulovaně. Takže se dozvídáme, že vlastně sudetští Němci byli obětí Čechů a romský holocaust byl záležitostí Čechů. Je snaha udělat z Čechů stejné a spíše horší viníky nežli byli ti opravdoví němečtí a případně jejich čeští kolaboranti - ( z Háchy je dělán hrdina - proč tenkrát Hácha proti tomuto táboru neprotestoval, soudný člověk si to přebere - ví kdo byli ti zodpovědní násilníci, že i Hácha by nic nezmohl). Jedním z hlavních postav této kampaně je Havel. O Romy a ví, že zoLety vlastně ani nejde, jsou jen záminka, když uspějí tady, najde se další.
LJG 23.1.2006 12:33

oprava

překlep: vepřín
LJG 23.1.2006 12:32

což takhle

ten vepčín odstanit ovšem s tím, že 1/3 peněz dá Evropská unie (za ty její protesty a vměšování se do věci) 1/3 mezi sebou vyberou Romové (Češi v dobách kdy měli kadibudku na dvoře a vodu ze studny taky vybrali na Národní divadlo a to stálko víc než vepřín) ostatně , když romští agitátoři stále mluví o tom jak jim za pietě záleží tak ať začnou vybírat.
Zbylou třetinu by dal stát. Tady pokud by ji nechtěli dát komunisté, protože postavit vepřín byl jejich nápad.
A bourat by se začalo, až bylo všechno na kontě.
 
2/ Nebo co takhle referendum. Otázka: bourání vepřína či stejná částka na podporu romských přípravných tříd a učilišť?
jonáš 23.1.2006 12:48

Klidně na to svých osm pětek dám,

je to lepší investice než je prochlastat -- možná bych ulakomil i pár stovek. Za ucpání nevymáchanejch držek by mi to určitě stálo.
fakír 23.1.2006 13:08

Re: Klidně na to svých osm pětek dám,

souhlas jonáši, naprostý souhlas.
František I. 23.1.2006 13:34

Re: Klidně na to svých osm pětek dám,

Jo, jen je dejte. Já ty svoje raději propiji. (Ty vaše nejspíš stejně prochlastá nějaký socan při příležitosti např. pietní oslavy.)
klon 23.1.2006 12:27

hýkání oslů

Čím blíže do voleb, tím spíše mi to tak připadá. Místo, aby se řešily důležité věci, buší se nejsilnější samci (a hele, i samice) do prsou, kozlové srážejí s duněním svoje vyvinuté rohy, někteří povedení ptáčkové vystrkují ocasní péra. A sem tam jedna kudlanka sežere nešikovného nápadníka. V přírodě nevítězí vždycky ten, který vypadá nejsilněji, spíš vyhraje ten nejvyčuranější (když se perou dva silní jeleni, třetí se zezadu přikrade k netrpělivé laňce.....)