27.6.2024 | Svátek má Ladislav


Diskuse k článku

Monarchisté mají pravdu

Zcela oprávněně se pozastavují čeští monarchisté nad nemístnou pozorností, jaká je věnována zcela bezvýznamné nacionalistické Národní straně v našich médiích. Nereprezentují nikoho, neznamenají nic a najednou jako by jich bylo všude plno. Tomu se říká umění mediálního zviditelňování.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Šumavák 23.1.2006 12:25

A to ještě buďte všichni rádi,

že tu Edelmannovou nenapadlo říct, že "ten balvan symbolizuje problémy naší současné společnosti s holocaustem Romů a táborem v Letech, které nás dusí jako balvan na prsou." To by teprve byl skandál s odstraněním ! A podle mně, bylo posledním rozumným řešením, aby tam ten šutr zůstal a Romové k němu ostentativně položili květiny a zapálili svíčky stejně jako u prvního památníku.(Jestli to teda udělali!O tom jsem se nikde nic nedočetl)A vidělo by se. Třeba by ho NS potom odstranila sama.
franta 23.1.2006 12:36

Re: A to ještě buďte všichni rádi,

A víte že "aby tam ten šutr zůstal a Romové k němu ostentativně položili květiny a zapálili svíčky stejně jako u prvního památníku" mě taky napadlo ? Rozhodně by bylo zajímavé sledovat reakce obou (nebo všech) stran.
VH 23.1.2006 12:19

Je to chyba médií,

jak správně říká pan Vaculík, nevšímat se, nepsat o tom; oni extremisté žijí z publicity, byť negativní.
Douša Josef 23.1.2006 12:11

Tanečky politiků

kolem památníků v Letech (kolem obou "památníků"), jsou jen tanečky některých politiků a především expolitiků,které mají odklonit pozornost od korupčních skandálů, příchodu komunistů k moci, krachu zdravotnictví a dalších nehorázností současné doby. Byla opět příležitost si řádně kopnout do Klause (Havel). O skutečné a fundované postoje historiků nikdo nestojí, neustále jsou vyvolávány konflikty, před volbami si znovu Pravda a láska spolu se socany hřeje polívčičku. Vadí NS, strana bez skutečné podpory, bez naděje na volební účast, vadí několik hololebců. Nevadí levicoví extremisté, mající zřetelnou podporu KSČM a socialistů, na jejichž perutích se dostanou až do parlamentu. NS a hololebci jsou mi ukradeni, oni můj život neovlivňují a jsem přesvědčen, žeani se svou podporou od veřejnosti, ovlivňovat nikdy nebudou!
Douša Josef 23.1.2006 12:02

Podle pana Růžičky

ležel ten kámenneoprávněně na "posvátné půdě Romů". Škoda jen, že tu posvátnou půdu Romů udržuje jen místní starosta a zajde tam několik romských aktivistů a mediálních zviditelňovačů z řad bývalých disidentů nanejvýš jednou za rok. P.Uhl byl poměrně dlouhou dobu vládním zmocněncem pro Romy, Havel nás všechny poučuje, jak se máme chovat. Jaký je výsledek Uhlovy práce? Změnilo se něco v romském chování, vzdělání, zaměstnanosti? Sami Romové ho pak nechtěli, když se snažil jen naznačit, že ty dotace budou vázány také na jejich přičinění a činnost. Za 15 let, kdy skončila pracovní povinnost pro všechny,se vůbec nic nezlepšilo, mám dojem, že spíše naopak.
Joachim 23.1.2006 11:58

NS- silnější a proč ne?

Všechny  " viditetelné "politické subjekty lezou doslova cikánům do zadku.Pak nějdo celkem slušným způsobem poukáže na to,že by to tak nemělo být a je z toho povyk.Ač nejsem nacionalista ani rasista/jen nemám rád spoluobčany,kvůli kterým musím platit vysoké daně,aby oni nemuseli pracovat/,zamýšlím se nad tím,nedám-li NS ve volbách svůj hlas.Navíc Petra Edelmanová je krásná,sympatická žena.
hradní kocour 23.1.2006 12:05

Re: NS- silnější a proč ne?

Hezká je, to je pravda. Jo, kdyby si Romové do svého čela zvolí hezkou mladou cikánku a monarchisti nám nabídli královnu, která by svými půvaby mohla soutěžit s Libuší Šafránkovou ... :-)
vévoda Atreides 23.1.2006 12:22

Re: NS- silnější a proč ne?

Co je to platné, že je krásná, když má v hlavě žumpu?! Šmankote, kdo by chtěl volit demagogického blba?! Dát hlas Národní straně, to už je jako dát hlas cikánům, protože ti z toho budou těžit. Já jsem jel tuhle ve vlaku a nějaká cikánka si tam na plnou hubu nahlas říhla. Takže to se potom nemůžou divit, že jimi společnost pohrdá. Jenomže to, že se chovají jako hovada ještě neznamená, že je kvůli tomu půjdu postřílet. Komunisté se chovají jako arcihovada a také jim kvůli tomu nikdo nevpálí kulku do hlavy, i když by si to zasloužili. Jediní, kdo se v tomto sporu zachovali na úrovni jsou monarchisté a proto dostanou můj hlas. Národní strana do nich už dost dlouho ryla a tohle byl skvělý způsob jak jim to vrátit.
Jara London 23.1.2006 14:06

Re: Re: NS- silnější a proč ne?

Drahy vevodo, demagogickym mi pripada spise Vas projev nez projev pi Edelmannove. Proste se jen snazi nazyvat veci pravymi jmeny. A ze Vam ta jeji "prava jmena" nevoni, to je proste realita demokratickeho pluralismu. Vase nazory by zrejme jejimu sluchu (ci zraku) rovnez nelahodily. Takze to je, dle meho nazoru, fifty-fifty.
vévoda Atreides 23.1.2006 14:10

Re: Re: Re: NS- silnější a proč ne?

Méněcennost a nadřazenost ras není demagogie? To už potom není demagogie nic.
syrec 23.1.2006 15:06

Re: Re: Re: NS- silnější a proč ne?

Když už jsme u těch pravých jmen, bylo dobré nazvat pravým jménem v první řadě Edelmannovou.
Rpuť 23.1.2006 11:24

Š.Kleine - je to marné, politický strach "s nikým si to nerozházet"

způsobuje, že všichni řvou a nikdo nic nedělá a jen se to h...o rozšlapává čím dál víc. Starosta nevěděl, čekal, co vrchnost, vrchnost si nechtěla pálit prsty...a novináři měli o čem psát.
Copak byl problém, odvést ten šutr hned první den a poslat nácky do háje?
 
OT - jdete v pátek k Vodičkovi?
šimon klein 23.1.2006 11:28

ad Wassermann -

zatím jsem o tom neochvějně přesvědčen a budu si za tím neméně neochvějně stát až do těch hrdel a statků, pokud mě ofšem okolnosti nedonutí jednat jinak :-))
Věřím, že nashledanou...
František I. 23.1.2006 11:32

Re: Š.Kleine - je to marné, politický strach "s nikým si to nerozházet"

Nebýt to tak ukrutně daleko, nejspíše bych si poslal náklaďák. Ten šutr by se mi hodil do skalky. Nápis "obětem" bych doplnil slovy "komunistické soc. demokracie" (pro budoucí použití)nebo ho odtesal a zasadil do vyhloubených partií lomikámen vždyživý či kolekci netřesků. No, ona si s ním příroda poradí.
Xaver X.X. 23.1.2006 11:57

Se slušnými lidmi bych si to rozházel nerad,

nebo s lidmi, s nimiž nesouhlasím, ale jejich názory mě zajímají. Ale k těm fašouny neřadím. Ten pojem "s nikým si to nerozházet"...proč? S někým je to vyloženě nutné.
maYda 23.1.2006 12:05

Re: Se slušnými lidmi bych si to rozházel nerad,

Xavere, ono když se některé názory prostě ignorují, tak se pak nemusí řešit, jestli si to s nimi rozházet či nerozházet.
Jestli ten cirkus byl povolený, tak se nedalo nic dělat, než to nechat v tichosti proběhnout.
jestli nebyl, mělo se s tím - opět v tichosti naložit jako s nepovolenou akcí.
NS má kampaň zadara. před pár dny spousta lidí nevěděla, co jsou zač, teď jsou známí. Jejich předsedkyně byla v televizi, její názory vyslechlo a následně komentovalo spousta lidí,   plno lidí, kterým by jinak nestála za cvaknutí myší, hledá jejich stránky.
Bojovníci za vepřín i proti vepřínu rukou společnou se zasloužili za mediání kampaň Národní Strany.
pf 23.1.2006 12:47

nojo ale

on hlas jednoho hololebce (jiste ne socanum) se pocita ve volbach uplne stejne jako hlas proplesleho managora (jiste ne socanum), co si nechal za rocni bonus nechat  vysazen na hlave hlavy fungl novou srst...
hradní kocour 23.1.2006 11:23

Já tomu nějak nerozumím

Může mi někdo vysvětlit, proč ten povyk?
Co je špatně na tom, že někdo v Letech odhalil kámen - pomník s nápisem "obětem"? To už se budeme přít i o to, kdo pomník odhaliti smí a kdo pomník odhaliti nesmí? 
 
A to nemluvím o od Zdeňka Hůly, který v Letech je už několik let a nikdo ho neudržuje. Ani Romové. I ti se tam objeví jen tehdy, když je tam i televize.
Rpuť 23.1.2006 11:29

kocoure - něco Vám uniklo

Na tom šutru měl být původně nápis v tom smyslu, že si to cikáni zavinili sami, nebo tak něco, což vzkutku není ono a náckům došlo, že by to byl trestný čin a tak couvli. Nicméně už to všichni věděli a nápisem "obětem" už se to spravit nedalo. Problém je hlavně v tom, že páni politici jen řvali, novináři psali a nikdo neměl dost zdravého rozumu, aby to včas zatrhnul.
M. Zima 23.1.2006 11:54

Re: Rputi, dnes s Vámi musím souhlasit, i když je tam

těch podivností více. Policie totiž postupovala principielně jako na CzechTeku, zatarasila veřejnou cestu, aby se na ní mohlo konat v tomto případě nepovolené shromáždění nacistické sekty. Při projevech byl porušován zákon za asistence a podpory policie. Dobře, od Bublanových klaunů není možno více očekávat, ale co náš žurnalista Neff. Na CzechTeku viděl nutnost ochrany soukromého vlastnictví policií, i když technaři měli smlouvu. U nacistů v Letech nevidí nic, i když ta naci akce byla ilegální? To je české selektivní myšlení dané blízkosti ke kLausovi, kLausenkovské bahínko.
hradní kocour 23.1.2006 11:54

Re: kocoure - něco Vám uniklo

Aha. Jenže i tak je měli nechat a ignorovat to. Ono se vůbec těžko argumentuje stylem "ale vy jste přeci chtěli ...". Na tom šutru bylo jen "obětem", nic víc. Když nemám dost munice, tak nestřílím, jinak se jen ztrapním (a upozorním svět na to, že existuji, samozřejmě).
 
Kdyby se profesionální Romové okamžitě nezačali také zviditelňovat, nebyli by zviditelněni ani Nacionalisté. A i tímto článkem zviditelňování úspěšně pokračuje. Já myslím, že spokojeny mohou být všechny strany, Nacionalisti a Romové, že se o nich před volbami píše, i média, že mají týden o čem psát.
hradní kocour 23.1.2006 11:55

Re: Re: kocoure - něco Vám uniklo

A koneckonců, i Monarchisté ... teď se bude 2 dny psát i o nich.
Pavla B. 23.1.2006 12:37

Re: Re: kocoure - něco Vám uniklo

Souhlas, je to takové "co by, kdyby" - přitom nápis "obětem" je snad probůh sám o sobě zcela nezávadný a mělo by být úplně jedno, kdo kámen umístil! Kupodivu to není jedno.
Ještě by mě zajímalo, kteří z těch romských aktivistů jsou skutečně potomky nebo příbuznými zahubených (tyfem a nedbalostí vedení tábora) českých Romů a kteří jsou příslušníky docela jiných po válce přistěhovalých kmenů a dělají si na celé kauze jenom reklamu.
xbor64 23.1.2006 12:08

Re: kocoure - něco Vám uniklo

Andy, těžko říct zda tam mělo být napsáno něco jiného nebo nikoliv, když to tam není. A média jsou si schopna kvůli skandalizaci vymyslet cokoliv. Viz Paroubková, president Klaus a další. (dokonce má na svých stránkách kolonku co neřekl) A to právě z tohoto důvodu. Jinak doporučuji si přečíst co předsedkyně NS vlastně řekla. Zvlášť poslední větu.
Andy 23.1.2006 13:36

Re: Re: kocoure - něco Vám uniklo

co já s tím ? Nápis Obětem se mi docela líbil, ovšem instalátoři šutru už méně. Oni osobně jsou mi ukradení, ale co je schopno se na ně navěsit, z toho jde děs.
kapitán 23.1.2006 11:42

Re: Já tomu nějak nerozumím

Stejně jako kdyai strana X, je v paměti spojena s broukem
Předsedkyně a její Národní strana je spojena se ŠUTREM. Určitě to dělá větší DOJEM.
pf 23.1.2006 12:26

Re: Já tomu nějak nerozumím

zkuste jen tak cvicne s nejakou partou holohlavcu v bombrech privalit sutr do Buchenwaldu...
vévoda Atreides 23.1.2006 11:22

Monarchisté udělali, to co...

... co by udělal každý člověk, pro kterého slovo morálka něco znamená. Já netvrdím, že romové jsou bezproblémová část společnosti, ale tohle je už trochu moc. Navíc, ta Edelmannová jistě den co den sráží paty před obrazem Radola Gajdy. Podívejte se, jakou si němci udělali z Hitlerem ostudu. Ani za tisíc let jim to nikdo neodpáře. A češi je musí samozřejmě tupě následovat: nic než národ! nic než národ!
Jenda 23.1.2006 15:46

Re: Monarchisté udělali, to co...

"S Hitlerem" prahy slechtici, "S hitlerem".
A jak vy vite co dela Edelmanova? To jste ji ten obraz dodaval? I se skrytou kamerou?
Buddy 23.1.2006 10:59

Je to jednoduché

 Každý ,kdo vychvaluje a omlouvá neustále Cikány ,by měl dostat zdarma jednu rodinku do svého baráku.Každý kdo chce odstranit vepřín,by měl na tuto akci přispět ze své peněženky přímo.No a bylo by po diskusích ,nebylo by co řešit.Na úkor druhých ,to se to mudruje....