Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Matka gilotiny
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
fafnir 3.2.2007 19:09Re: Re: Re: Proč tady byly doby horka a doby ledové ? milankovitschův cyklus,a včil googlujte melouni |
![]() |
ujkotom 3.2.2007 19:08Re: Re: Zelení fanatici : řešení je atom ! dluzno dodat ze v EU se počítá s 20% obnovitelných zdrojů z celkového objemu energie, coz je vzhledem k dnesnímu asi 1% ohromné číslo, zároveň ale ukazuje že změna bude postupná a dlouhodobá...v tech letech již cena za barel ropy bude tak vysoká ze ostatní zdroje energie z dnesního pohledu hrube konkurence neschopné budou ve srovnání s ní vycházet přenejmenším přijatelně (ne-li lépe) |
![]() |
metr 3.2.2007 19:07Melčák prý má nachystané pikantní informace o lidech blízko Paroubka. Tady už jde na tenký led. Vždyť ti sockomanští Šibalové z pudu sebezáchovy zařídí, že ho najdou zasebevražděného s 29 dírami po noži v zádech |
![]() |
jasan 3.2.2007 19:06Re: Re: Re: nejde o pokles, ale o rychlost rustu a jak a kym byla prosim tato hypothesa prokazana? pokud vim , dosud jen "tlamocvikem".... |
![]() |
huhu 3.2.2007 19:06oteplení planety povede k úspoře energií, snížení závislosti na ropě a plynu a snížení emisí a moje žena bude mít radost, že nemusí jezdit za teplem |
![]() |
jasan 3.2.2007 19:05Re: Re: Zelení fanatici : řešení je atom ! aha... spalovanim biomasy k snizeni emisi CO2... vratte se do zakladni skoly |
![]() |
huhu 3.2.2007 19:05Re: Re: Ne základnám !!! a 99 pragováků ! propagovat bezbrannost jako nejlepší obranu může jen idiot nebo agent nepřítele. |
![]() |
jasan 3.2.2007 19:04Re: Re: Proč tady byly doby horka a doby ledové ? nebylo Kjoto, direktivi Brusele a melounisti... |
![]() |
EmilXX 3.2.2007 19:03Jde o to, že jediné reálné řešení snížení emisí CO2 je v jaderné energii A to z předních politiků EU řekl jediný VÁCLAV KLAUS. Zelené recepty mohou akorát vyvolat ekonomickou katastofu a následně patrně válku. Mimochodem, není patrně v lidských silách globálnímu oteplování zabránit (protože těch vlivů je hodně a nikdo je nedokáže posoudit), je ale v lidských silách v rámci tohoto boje napáchat katastrofální škody. Navíc, proč by to oteplování mělo být jen negativní? |
![]() |
huhu 3.2.2007 19:03Re: Proč tady byly doby horka a doby ledové ? emise ohňů neandrtálců a neregulovaný lov.. |
![]() |
ujkotom 3.2.2007 19:03Re: Zelení fanatici : řešení je atom ! ano atom, je jedním z řešení. Má své problémy, jako třeba umístění ložisek (zase ty nestabilní geopolitické regiony jako s ropou a plynem), likvidace odpadu v nemž nadále probíhá reakce kterou neumíme zastavit. a nakonec to holt obyvatelstvo nechce mit za domem( už jsem níže navrhoval zkušební přestěhování jednoho bloku temelína ku Praze) Osobně jsem pro větší variabilitu zdroju a hlavne pozvolny prechod k obnovitelným zdrojům jako je bioplyn, bioetanol, biomasa a tam kde lze samozrejmne vodni a slunecní zdroje, vítr, případně dalsí technologie. Spoléhat POUZE na uran se mi zdá být uz dnes krátkozraké.... |
![]() |
Honza™ 3.2.2007 19:01Re: Ne základnám !!! "a téměř padesát různorodých organizací" super fprmulace |
![]() |
bebe 3.2.2007 18:58Proč tady byly doby horka a doby ledové ? To bylo proč, když tu nebyly spalovny ? |
![]() |
ujkotom 3.2.2007 18:57Re: Re: nejde o pokles, ale o rychlost rustu tady nejde bohužel o neprokázenou hypotesu...i když okamžitě přestaneme svinit věci jsou už v pohybu, země není automat aby jsme zmáčkli off a probíhající procesy rázem ukončili... |
![]() |
EmilXX 3.2.2007 18:55Re: nejde o pokles, ale o rychlost rustu Např. stoupnutí hladiny o 53 cm mě skutečně děsí. To jsou pseudoproblémy. |
![]() |
bebe 3.2.2007 18:55Zelení fanatici : řešení je atom ! Jenže tihle zelení fanatici jsou zfanatizovaná církev, která si mele své dogmata bez kapky rozumu. |
![]() |
Rudovous 3.2.2007 18:55Re: Astone, moc hezky napsáno... Zatopením nizozemského území již zahynuly desetitíce lidí. V minulosti, kdy nebyla ta "prokletá" civilizace tak vyspělá. Zdroje energie budeme možná zoufale shánět již dříve, stačí k tomu vláda s Kuchtovou a Bursíkem. |
![]() |
ujkotom 3.2.2007 18:55Re: Podotýkám, že např. Britové se starali o čistotu vzduchu a proč se pořád oháníte těmi zelenými, natož pak v Británii? Jsou snad dnes zednářské lože vedené onou stranou? Paroubek nadává že zelený jsou moc vpravo. Tady zase nekteří nadávají že jsou jasně vlevo...Ale to že se atmosféra otepluje, ledovce tají a moře stoupá nikdo neřeší. Proč mají mít patent na ekologii zelení. Protože ODS je moc líná, než aby zaujala stanovisko k problému? Protože CSSD v ní zatím nevidí příležitost nahnat dost bodů? Tohle je o lidech ne o stranách...změny postihují všechny na levo i napravo....řešení nevzejde z lůna politických stran...maximálně nějaká ta státní zakázečka. Takže znovu proč dávat "spasitelům" barvu zelenou..? může to být klidně i ta Vase....
|
![]() |
EmilXX 3.2.2007 18:53Ono ale opravdu platí, že aby se lidé starali o krásu krajiny, musejí mít napřed co do huby. Pak se jim samozřejmě nebude chtít žít na nějakém smetišti. A pak se začnou starat i o vzdálenější místa. Těžko tomu může být obráceně. Je to stejné, jako když někdy v 18-19 století přestali lidé vylévat obsah nočníků z okna na ulici. |
![]() |
jasan 3.2.2007 18:53Re: nejde o pokles, ale o rychlost rustu Vazeny pane, Vy verite neprokazene vedecke hypothese? Proc prosim? |
![]() |
jasan 3.2.2007 18:51Re: Re: Ne základnám !!! radeji jedna zakladna nez 20 mesit |
![]() |
clay 3.2.2007 18:49taky jste si všimli jak mnohé ženy typu Hybáškové či dříve Jany Petrové prudce nabyly slovníku Ivana Lendla po ročním pobytu ve Spojených státech. Ještě popracovat na ledabylé uvyslovnosty a dojem bude suvjetovej |
![]() |
kcg 3.2.2007 18:49nejde o pokles, ale o rychlost rustu Pane Astone, mozna jste nezaznamenal zcela asi pro vas nepodstatnou vec, ze totiz v soucasnem stavu i kdybychom prestali just s vypoustenim sklenikovych plynu, tak ze teplota jeste nejake to desetileti pujde nahoru. Vase predpoved o jejim neklesnuti za deset let je tedy pomerne pokrytecka. No jsem rad, ze pokud si vy neuvedomujete, ze Vam osobne jde o "kejhak", tak si to aspon uvedomuje nekdo jiny. V tomto state jsou i na nejvyssich mistech uradu lide, kteri si to take neuvedomuji, takze v zadnem pripade nejste vyjimka. Treba jste, stejne jako oni jiz pokrocileho veku a toho nejhorsiho uz neocekavate ze by jste se dozil. Budiz Vam to prano, Karel |
![]() |
Pavla B. 3.2.2007 18:48Re: Censore W - A - G - U - S - I, zadam o okamzite zabanovani entity AeroKarel a vymazani vsech jeho prispevku Krindypindy, kde se vzalo na psím záchodku vzduchoprázdno? |
![]() |
EmilXX 3.2.2007 18:47Podotýkám, že např. Britové se starali o čistotu vzduchu v Londýně už v 50 letech, dávno před vystoupením zelených ideologů. Ti nadělali více škody než užitku, jako všichni ideologové z povolání. |
![]() |
ujkotom 3.2.2007 18:46Re: Problem je taky v tom, Jednoznačný souhlas. Mnoho diskutujících se staví za názor podle jeho tváře a ne podle jeho obsahu. Jsou pak ochotní obhajovat cosi pouze z toho důvodu aby stáli na správne straně barikády a drží stranickou linii...je to škoda přitom jde o to co je reálně hmatatelné ...voda, lesy,louky, zvířectvo potažmo lidský rod a jeho životní úroveň, a ne o virtualní ideologii... |
![]() |
huhu 3.2.2007 18:45Re: Aston jako obvykle ještě byste měl dodat, že některá města v USA přikazují vyučovat stvoření světě jen dle bible, a hlásat, že je země placatá jim nedovoluje jen tvrdá realita... |
![]() |
Lájoš B. 3.2.2007 18:43Re: Re: Re: Re: Re: Re: Daň z CO2 Já Vám rozumím. Nicméně trvám na tom, že takovou technologii přívrženci atomové energetiky nemohou vytáhnout z rukávu, ale klidně bijou příznivce alternativních zdrojů tím, jak jsou jejich technologie špatné. To je nefér, s tím nesouhlasím. |
![]() |
EmilXX 3.2.2007 18:43Blbost má svou vlast i v USA nejen v Evropě. Spíše mi překvapuje, že se uhnízdila i u nás (při našich zkušenostech kam vede vítězství idejí nad zdravým rozumem). A znovu. Pokud by sami zelení brali tuto hrozbu vážně, musleli by podpořit masivní výstavbu jaderných elektráren. Jelikož tak nečiní, sleduje celá věc úplně jiné cíle. |
![]() |
huhu 3.2.2007 18:43Re: Nic moc jo ještě, jeden obyvatel Jinců tam byl a měl vlajku USA. Tedy kromě soudruha starosty Jinců, který sám má zkušenosti, když se líbal a družil se sovětskými maršály... |
![](http://1gr.cz/u/IWEB30.gif)
![](http://m.1gr.cz/u/free.gif?r=uIFeQ9oM0WG9y9L&p=cDDw0DwK%7crNTrGUdS9s%7cJW09rEHdU9%7cJDy2KdK1d04s2Es5Fd%7cJdOGuUS_U%7cdDGW-G_TRm&x=EtcEcV)