11.5.2024 | Svátek má Svatava


Diskuse k článku

Manželství pro homosexuály v nedohlednu

Až na další se nebude sněmovna zabývat novelou občanského zákoníku, podle níž by manželství bylo otevřeno i jednopohlavním dvojicím. Zatím tedy vítězí koncept, který v Evropě funguje po tisíciletí a v různých obměnách i v kulturách po celém světě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
O. Tůma 13.2.2019 16:27

Re: Janyško, rozumím tomu dobře,

Právě proto byly po letech nicnedělání dotaženy církevní restituce: aby islámské, satanistické a jiné "církve" nedosáhly na státní příspěvky.

Jinak konkurence klidně - když stát těm "muslimským školkám" a mešitám tak jako v Rakousku zakáže zahraniční příspěvky a extremistické výukové materiály od států sponzorujících teroristické (=salafistické, wahhabistické ad.) odnože islámu jako je Katar, Saúdská arábie...

J. Vobr 13.2.2019 16:03

TEN HOMARYS BUDE ASI PŘEOPEROVANEJ CHLAP !!!

:-)))

L. Kolman 13.2.2019 16:16

Re: TEN HOMARYS BUDE ASI PŘEOPEROVANEJ CHLAP !!!

Pacient nezemřel, ale ani operace se nezdařila. Toho rajského plynu mu asi dali hodně.

H. Omar 13.2.2019 16:23

Re: TEN HOMARYS BUDE ASI PŘEOPEROVANEJ CHLAP !!!

Kolman, jak dlouho se tam páříte v rámci rodiny?

H. Omar 13.2.2019 16:22

Re: TEN HOMARYS BUDE ASI PŘEOPEROVANEJ CHLAP !!!

Jistě Vobříku. Jsem tvoje maminka, která když zjistila co porodila za kreténa se nechala přeoperovat na tvého tatínka. :)))

J. Jurax 13.2.2019 16:02

Manželství pro homosexuály v nedohlednu? Dobrá zpráva. Patrno, že ještě úplně všichni progresivně nezblbli ...

K. Janyška 13.2.2019 15:48

Homosexuálové a lesby jsou slepou kolejí vývoje lidstva.

Nemouhou nebo nechtějí mít děti a kdyby byli takoví všichni, lidstvo by zaniklo. Je to nezpochybnitelná pravda úplně stejná, jako že lidi v Africe mají kůži černou a my bílou a jako že 2 metry jsou delší, než 150 cm. Chce to snad někdo zpochybnit ? Dzp.

J. Vobr 13.2.2019 15:58

X+Y = 2018 + 1 !!!

:-)))

:-)))

K. Janyška 13.2.2019 15:58

Re: X+Y = 2018 + 1 !!!

Ano, už jste to konečně pochopil ? Dzp.

J. Vobr 13.2.2019 16:05

Re: X+Y = 2018 + 1 !!!

Nesem žadny bucek !!!

:-)))

K. Janyška 13.2.2019 16:11

Re: X+Y = 2018 + 1 !!!

Gratuluji... Dzp.

J. Jurax 13.2.2019 16:04

Ještě prosím jednu rovnici, ať se to dá řešit ... :-)

I. Kellner 13.2.2019 16:03

Re: Homosexuálové a lesby jsou slepou kolejí vývoje lidstva.

Nemáte pravdu. Už zase.

Homosexuálů je určité procento v každé populaci a v každé době. Nikdy tomu nebylo jinak.

To procento není malé, např. daleko větší než u čistých albínů, přesto stálé.

To znamená, že příroda (nebo spontánní řády, chcete-li) dobře ví, proč to dělá, a zároveň neohrožuje lidský druh. Kdyby nechtěla(y), nedělá to.

Horší než homosexuálové jsou buzeranti... kde se pořád toulá lazárek..?

J. Jurax 13.2.2019 16:08

No jo, v každé populaci a v každé době je holt něco slepých kolejí ... příroda si hraje a chybička se vloudí ...

K. Janyška 13.2.2019 16:10

Re: Homosexuálové a lesby jsou slepou kolejí vývoje lidstva.

Mýlíte se. Příroda chtěla normální chlapy a normální ženské, schopné rozmnožování. Nepovedlo se jí všechno, když máme používat tak hloupý antroporfismus. Příroda je totiž spontánním řádem.

Opakuji znovu, buzíci a lesby jsou mi ukradení. Jenže oni chtějí více práv, než ostatní. A to není možné a já proti tomu protestuji. Sourozenci a blízcí rodinní příslušníci se také brát nesmějí a mnozí by možná chtěli. Nejde to však a hotovo !!! Dzp.

E. Derat 13.2.2019 16:12

Re: Homosexuálové a lesby jsou slepou kolejí vývoje lidstva.

Příroda je fabrika, která vyprodukuje každý den milony různých " výrobků ".

A jako v každé fabrice, je určité % výrobků, které jsou více či méně vadné. Tedy mimo běžnou normu. Nejsou to jenom homosexualové, ale i trpaslíci, lidé s nevyvinutelnými končetinami atd. atd. Tak tomu není jenom u lidí, homosexualita se vyskytuje i u zvířat. Ovšem takové zvíře nemá partnera, a tak se dále nerozmnožuje.

M. Varadinková 13.2.2019 16:32

Re: Homosexuálové a lesby jsou slepou kolejí vývoje lidstva.

Tzv. "homosexualita" u zvířat je spíš východisko z nouze, než nějaká definitivní předurčenost. Třeba pes s mocným sexuálním apetitem, když nemá poblíž žádnou fenu, se pokouší ukájet i na jiném psovi, ba i na kocourovi. Ten si to sice nenechá líbit, ale proč to nezkusit, že.

Ostatně značná část homosexuálů je schopna pohlavního styku s opačným pohlavím i plození dětí. Čili jde u nich spíš o jakousi sexuální rozežranost, podobně jako třeba u sado-masochistů. Obyčejný hetero sex jim nestačí, chtějí něco onačejšího.

J. Schořík 13.2.2019 17:26

Re: Homosexuálové a lesby jsou slepou kolejí vývoje lidstva.

Takjže homosexuálové jsou prostě jenom takový dekadentní sexuální nenažranci? Panebože. Já myslel že už jste vymřeli, tohle je názor tak z padesátých let..

M. Varadinková 13.2.2019 18:05

Re: Homosexuálové a lesby jsou slepou kolejí vývoje lidstva.

Tak pokud se někdo ožení se ženou, zplodí s ní děti, a po čase zjistí, že mu sex víc vyhovuje s nějakým mužem a kvůli lepšímu sexu opustí rodinu, tak je sexuální nenažranec. Totéž ovšem platí o heterosexuálovi, který uteče od rodiny kvůli milence jenom proto, že ona mu v té chvíli poskytuje lepší sexuální požitky, než manželka.

Prostě udělat z vlastního sexuálního požitku středobod svého vesmíru, bez jakékoliv zodpovědnosti, je sexuální nenažranost.

K. Janyška 13.2.2019 17:47

Re: Homosexuálové a lesby jsou slepou kolejí vývoje lidstva.

Zčásti to tak skutečně je... Dzp.

S. Lazárek 13.2.2019 16:25

Re: Homosexuálové a lesby jsou slepou kolejí vývoje lidstva.

Ty máš se mnou už od rána nějakej problem chlapče, potřebuješ s něčím pomoct?

P. Boublíková 13.2.2019 15:45

Budu se opakovat

Ale minimálně nadpis úvodníku je špatně. Manželství je pro každého, avšak s podmínkou, že do něj vstupuje muž a žena. Registrované partnerství je taky pro každého, avšak s podmínkou, že do něj vstupují dvě osoby stejného pohlaví. Sexuální orientace v žádném případě nehraje roli.

Protože má registrované partnerství údajně méně práv než manželství, stačilo by oba typy svazků zrovnoprávnit, jak to navrhoval poslanec Nacher, aby byly odstraněny i poslední zbytky diskriminace. I když ani teď žádnou výraznou diskriminaci nevidím, když kdokoliv může vstupovat do kteréhokoliv svazku.

K. Janyška 13.2.2019 15:51

Re: Budu se opakovat

Ano, není-li proveden test buzerantsví, pak mohou být odáni dva kdokoliv. To je příšerné... Dzp.

J. Schořík 13.2.2019 15:51

Re: Budu se opakovat

Registrováni pane Janyško..

K. Janyška 13.2.2019 15:58

Re: Budu se opakovat

Chtějí však být oddáváni. A nedají pokoj... Dzp.

L. Kolman 13.2.2019 15:58

Re: Budu se opakovat

Janyško, neměli by trestat jejich rodiče, že přivedli na svět takové děti? Nedávno jsem někde četl, že tuším v Indii zažaloval nějaký borec své rodiče, že ho přivedli na svět bez jeho souhlasu. A on je teď chudák jako oni, bez vlastního zavinění. No a jinak ten "buzerant" může být světu mnohem prospěšnější než kterýkoliv "nebuzerant".

K. Janyška 13.2.2019 16:03

Re: Budu se opakovat

To ne, to je ode mne jen informace, ne kritika.

Ale z hlediska toho hlavního, tedy rozmnožování, nemůže. A o to jde. Mně jsou buzíci ukradení, ale nedají pokoj a nedají. Chtějí více práv, než ostatní. To není možné. A cizí děti už vůbec nesmějí dostat do ruk... Dzp.

I. Kellner 13.2.2019 15:55

Re: Budu se opakovat

Poslední rozdíly těch svazků jsou 1) registrací nevzniká spol. jmění 2) úmrtím jednoho registrovaného nevzniká nárok na pozůst. důchod.

Ať jim to proboha dají, je-li nějaká naděje, že skončí ty jalové diskuze kolem.

J. Kombercová 13.2.2019 16:03

Re: Budu se opakovat

Nacherův návrh je hotový. A ano, ať jim ta práva a povinnosti dají, proboha.

V. Novák 13.2.2019 16:03

Adopce?