29.6.2024 | Svátek má Petr, Pavel


Diskuse k článku

Lustrační zákon trvá

Je asi opravdu vyčpělý a čtvrt století po pádu komunistického režimu asi už nemá vážný ochranný smysl. Pro jeho zrušení se vyslovuje hodně lidí i z nikoli komunistického kouta. Jenže, co je to platné, je to jediný konkrétní a obrazně řečeno hmatatelný akt, jímž se demokratický režim chrání před rudým revanšismem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Janyška 12.2.2014 16:20

Re: Kur va, když jsem vám to o Ištvanovi napsal druhý den

Troubo... Dzp.

I. Gellner 12.2.2014 16:21

Re: Kur va, když jsem vám to o Ištvanovi napsal druhý den

Sajdkáro, t.č.

K. Janyška 12.2.2014 16:27

Re: Kur va, když jsem vám to o Ištvanovi napsal druhý den

Ko kote na věčné časy... Dzp.

K. Janyška 12.2.2014 16:11

Skvělá vláda Petra Nečase i sám Petr Nečas byli obětí

teroristického činu Ištvana a spol a já to od první chvíle tvrdím. Nerozumíte právu a lidskému světu a pak to s vámi tak vypadá. Trulanti... Dzp.

I. Gellner 12.2.2014 16:14

Re: Skvělá vláda Petra Nečase i sám Petr Nečas byli obětí

Už jsme se na tom skoro shodli, tak nám to tim vytrubováním pitomostí nekažte.

M. Franková 12.2.2014 16:14

Re: Skvělá vláda Petra Nečase i sám Petr Nečas byli obětí

Osle, Ištván sám, by zmohl prd.

K. Janyška 12.2.2014 16:15

Re: Skvělá vláda Petra Nečase i sám Petr Nečas byli obětí

Krávo, a co má být... dzp.

M. Franková 12.2.2014 16:16

Re: Skvělá vláda Petra Nečase i sám Petr Nečas byli obětí

Nic, jen, že jsi se svýni posudky a odsudky zase vedle jako ta jedle.

K. Janyška 12.2.2014 16:18

Re: Skvělá vláda Petra Nečase i sám Petr Nečas byli obětí

Říkám to tady celou dobu a vy jste vedle, prdlouši... Dzp.

M. Martinovská 12.2.2014 16:15

Re: Skvělá vláda Petra Nečase i sám Petr Nečas byli obětí

Ano.

P. Hofman 12.2.2014 16:19

Re: Skvělá vláda Petra Nečase i sám Petr Nečas byli obětí

Petr Nečas umožnil, že celý národ konečně seznal, co je to být příkladným katolíkem.

K. Janyška 12.2.2014 16:23

Re: Skvělá vláda Petra Nečase i sám Petr Nečas byli obětí

Jebačka se nepočítá. A nehrajte si na moralistu. Mimochodem, stejně mi to nejde do hlavy. Já jsem Petra jako náboženského fanatika nebo aktivistu nikdy nezaregistroval. A znám ho 25 rok... Dzp.

P. Hofman 12.2.2014 16:28

Re: Skvělá vláda Petra Nečase i sám Petr Nečas byli obětí

Já nemoralizuji, já katolík nejsem (ještě to tak).

To s tím jeho náboženstvím vám ale jinak věřím, vždyť to byl aktivní mladý komunista - neboli předseda SSM v Rožnově. To jen on sám se tak prezentoval v médiích. A jak vidno - pravda vylezla na povrch.

M. Martinovská 12.2.2014 16:39

Re: Skvělá vláda Petra Nečase i sám Petr Nečas byli obětí

Moralizujete katolíky jaksi zvenku... to je ještě vtipnější, než kdybyste jím byl.

P. Hofman 12.2.2014 16:48

Re: Skvělá vláda Petra Nečase i sám Petr Nečas byli obětí

Ale jděte, těm se jenom upřímně směju. Jak lehce je vždy realita odhalí, což?!

M. Martinovská 12.2.2014 16:23

Re: Skvělá vláda Petra Nečase i sám Petr Nečas byli obětí

Ano, je to dobrý člověk, i když hříšník, jako my všichni.

P. Bolec 12.2.2014 16:08

S lustracemi je docela sranda !

Obětoval jsem noc místo spánku a soulože, ke sledování diskuze v TV z PS. Byl to zážitek přímo orgastický. Příspěvky se nejvíce prolínaly obavami, jak bývalí členové KSČ, bývalí stbáci a jejich spolupracovníci, ohrozí demokracii v ČR. Dal jsem si to do souvislost s častými příspěvky některých diskutérů zde na NP. Bývá zde často omíláno, jak prominenti bývalého režimu měli výhodu ihned po listopadu spočívající v informacích, orientaci, ve známostech atd. Díky tomu ovládli a vytěžili díky tomuto náskoku maximum v rámci privatizačního procesu. Dostali se k majetkům, k penězům o kterých se jim dřív nesnilo. Jestli je možné z toho vycházet, tak si logicky a jinak ani nelze, každý musí dovodit, že od těchto prominentů, žádné nebezpečí návratu totality. Spíše ty dnešní tanečky s platností-neplatnosti lustračního zákona, vykazují znaky mobilisacéééééé ! Divím se KSČM, že s tím vůbec vylezli.

P. Hofman 12.2.2014 16:14

Re: S lustracemi je docela sranda !

KSČM musí, to je zaprděná konzervativní strana plná členů z řad důchodců a těm by to udělalo dobře na duši.

S těmi bývalými komunistickými kádry máte ale pravdu. Nic si nepřejí méně, než znárodňování. Oni jsou skutečně ti, kteří byli připraveni a státní majetek si rozkradli či jinak získali pro sebe. Klaus a další, to byli jejich koně.

E. Sevrát 12.2.2014 16:18

Re: S lustracemi je docela sranda !

No nevím, jak dlouho obvykle souložíte ,ale dobře z příspěvku to vypadá, že celou noc bez přestávek. Gratuluji,obvivuhodný výkon jedince. Ale, ještě protože bohužel nemám ucelené klasické vzdělání, vysvětlete pro mojí osobu co je orgastický zážitek. Možná jsem to já blbec i zažil a nevážil jsem si toho .

E. Sevrát 12.2.2014 16:19

Re: S lustracemi je docela sranda !

Obdivuhodný ..........oprava

M. Martinovská 12.2.2014 16:05

Ištván říká:

Podobné věci stíhají i v zahraničí. například v itálii stíhají Berlusconiho, který dal jinému poslanci 80 000Kč /3 miliony eur, aby tento odstoupil a aby padla Prodiho vláda. 

toto je prý podobné, jako nabídka politických trafik. Co takhle podat  žalobu na Hulínského a neznámého pachatele, který mu nabídl trafiku /trafiky. Proč bychom se nesoudili, když nám pánbůh zdraví dá? Všichni k soudu! Zažalujme úplně všecky, kdo nabídli jinému politický post. Nakonec, co když ale soud není neomylný? Co když soud se skládá z lidí také zaujatých? Pomůže nám to sudičství od něčeho? nakonec všechny prachy sežerou právníci... každá radnice se bude bát pokračovat v zakázkách té předchozí a bude chtít od soudu... OD SOUDU.., aby rozhodl o tom, že se smí to a to dodělat.. viz Blanka... soud ybudou rozhodovat o všem, pro jistotu. Slavík chce, aby ÚS sestřelil lustrák. ne poslanci, ale soud.... je doba soudců a schází vám všem asi dobrý Otec na nebesích, nejradši ten tradiční s bleskem v ruce.

I. Gellner 12.2.2014 16:10

Re: Ištván říká:

Přesně tak si to většina soudců představuje - rozhodovat o všem, a vypisovat malá, skoro neviditelná výběrová řízení, kdo jim zaplatí víc.

Proč platit drahé advokáty, když soudci jsou, přeci jen, o něco levnější?

M. Martinovská 12.2.2014 16:14

Re: Ištván říká:

To nevím, jestli jsou ve většině úplatní. to snad né? Stačí, že jsou omylní. Třeba podvědomě zaujatí. Na všechno se dá pohlížet minimálně ze dvou opačných stran a na všechno existují nejmíň dva opačné právní názory. Ale děti, nedospělci, potřebují nad sebou nějakou autoritu, pokud možno neomylnou, aby všechno rozhodla a pak to byla pravda.

K. Janyška 12.2.2014 16:14

Re: Ištván říká:

Levičáci řádí všude ne světě. A bez okolků a bez respektu k právu a přirozenosti. Poslanec je více neuplatitelný, než svými voliči. Neznám větší korupci, než jsou svobodné volby. A musí to tak zůstat... Dzp.

P. Vandas 12.2.2014 16:04

Ten Ištván mi připomíná Bobliga z Edelstadtu. :-):-)

M. Franková 12.2.2014 16:06

Re: Ten Ištván mi připomíná Bobliga z Edelstadtu. :-):-)

Zdravím, jakpak je pod mlýnem? U nás nic moc, navštívila nás chřipka, punčocha zase upadla a jsme v očekávání, co kluci v osumnást.

P. Vandas 12.2.2014 16:10

Re: Ten Ištván mi připomíná Bobliga z Edelstadtu. :-):-)

Pode mlýnem, nade mlýnem ticho, neb mi došly prachy. :-):-):-)

M. Franková 12.2.2014 16:13

Re: Ten Ištván mi připomíná Bobliga z Edelstadtu. :-):-)

Tož zajdem někam zalobovat , ni??-))

P. Vandas 12.2.2014 16:17

Re: Ten Ištván mi připomíná Bobliga z Edelstadtu. :-):-)

Já nevím, jak se to dělá a kde bych to rozměnil. Setrvávám v té nesmyslné snaze, vydělat peníze, jako dříve prací. Jenomže krize doléhá silně a soukromí investoři pro které jsem léta projektoval, sami stojí před krachem a všechny projekty pro budoucnost už loni stopli.

M. Luňák 12.2.2014 16:39

Re: Ten Ištván mi připomíná Bobliga z Edelstadtu. :-):-)

Jj. Takovej je život. Jako redakční systém v lidovkách. Raději dají desetinu nýmandovi a ono to nějak běží... Než zaplatit odborníka. A už by na to nemuseli deset let šáhnout...