5.7.2024 | Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje


Diskuse k článku

Limitovaná logika

Jako vítězná poražená strana vystupuje sociální demokracie i v závěru první fáze jednání o nové vládě. Lubomír Zaorálek vystupil po úterním zasedání poslaneckého klubu věcně a sebevědomě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
kapitán 21.6.2006 9:27

Re: Ale prostě to ti volii řekli.

Takže když se na rozcestí nemůžete s manželkou domluvit jestli na hrad nebo do hospody tak jdete KOMPROMISNĚ do P*DELE ???

Alfons 21.6.2006 9:42

Re: Ale prostě to ti volii řekli.

Obdivuji jak někdo říká "...proti vůli poloviny společnosti" a podobné vejšlpechty. Kolik vlastně byla volební účast?

Jaká je orientace těch co nevolili? Zkoumala to některá z našich tzv "renovovaných" agentur pro výzkumn veřejného mínění? Bylo by to jistě zajímavé. Takhle si to jen můžem myslet, ale říkat půl na půl je hodně přehnané.  Kompromisy dělat je normální, ale státovornost socanů je momentálně na nule, protože když prohlašují "My vás podpoříme, ale musíte dělat naši politiku a plnit naše volební sliby" to už je moc, to ani nemusí být volby strany. Pak stačí jedne Paroubek, který vše ví, zná umí ostatní jsou blbci, on vše dá do pořádku a bude tu ráj. Hodně se toho od hulváta Zemana naučil

.. 21.6.2006 9:11

Máte to těžké---a skřípe to--ale co potom?

Astone co by jsi poradil ODS kdyby ta byla  v opozici a čekala jak to dopadne.Co by asi dělala--Nulovou toleranci  to umí--Vydala by prohlášení že nepodpoří Cssd protože by dále pokračovalo zadlužení této země--Karta KSČM--Vyhlášení připravenosti sestavení vlády Václav na hradě by okamžitě podpořil ODS Modré milice a jejich demonstrace Totální utok na rodinu Paroubka Modrobolševické pomluvy skoro ve všem co mluví a píše.Neviditelný pes by zrudnul-Takže klídek -a ten váš skrytý bolševizmus zkuste trochu filtrovat      Děkuji

kapitán 21.6.2006 9:15

Re:

Co by udělala ODS ?

Je vidět, že máte VELMI MALOU

politickou představivost. Ale stačí se podívat co se dělo za Zemana.

.. 21.6.2006 9:18

Re: Re:

Tak už by to nefungovalo Neni tam Václav ani Miloš dva rovný a chytrý

Jirka 21.6.2006 9:21

Re: Re: Re:

tak to s Vámi nesouhlasím...... kdybyste jste napsal dvo krasavci prosím.....ale přirovnání rovný a chytrý se nehodí ani k jednomu ...spíš jste měl napsat dobří vyjednavači, staří známí, kolegové....

Jirka 21.6.2006 9:17

Re: Máte to těžké---a skřípe to--ale co potom?

ale to je přeci v pořádku.....to přeci není problém , že není nebo je tolerance o tom to není. Oni se přeci nakonec domluví.....co by dělali kdyby se nedomluvili.....museli by potom na pracák, vždyť neumějí nic čím by obohatili jakoukoli firmu či úřad.......A teď k tomu bolševismu. Několikrát jsem se Vás ptal a nikdy jsem nedostal odpověď , jaké to jsou ty bolševické metody ?

.. 21.6.2006 9:24

Re: Re: Máte to těžké---a skřípe to--ale co potom?

Nevim kolik Vám je let---Ale pokud jste zažil bolševika tak podobnost politiky neni čistě náhodná.Zvláště novináři to umí.Pokud jste ho nezažil tak se poučte na západ od nás co je plitická kultura--a co je norma boje--a co je bolševizmus až fašizmus

Jirka 21.6.2006 9:30

Re: Re: Re: Máte to těžké---a skřípe to--ale co potom?

zažil a pamatuji si to dobře.......vite a na na " západě" žiju už dost dlouho a můžu i v jiné zemi volit. Ale stále mně nejsou jasné Ty bolševické metody...to jako že není " objektivní", nebo že někdo nepíše jak se Vám to líbí....na to je přeci jednoduchá odpověď , nekupujte to. To přeci , ale nejsou bolševické metody. Bolševické metody podle mne jsou, totality, gulagy, mučení, sociální inženýrství, plná zaměstnanost.....

.. 21.6.2006 9:36

Re: Re: Re: Re: Máte to těžké---a skřípe to--ale co potom?

Jirko Vy jste jistě mladý a hodně mladý člověk a dosti neskušený a tak trochu prolhaný.Jak jsem na to přišel odpověděl jste jak naučný slovník.Tak by starší člověk neodpověděl omluva Konec

Jirka 21.6.2006 9:39

Re: Re: Re: Re: Re: Máte to těžké---a skřípe to--ale co potom?

ano cítím se mladý jak na 40 let a jak to jen jde se třemi dětmi A slovník naučný...to mne těší. Můj dědeček v Jáchymově zemřel, museli jsme se vystěhovat do půl hodiny z našich nemovitostí, nemohl jsem studovat to co jsem chtěl.......tak mi řekněte , proč bych měl rád bolševiky a tedy i komunisty a proč bych je měl omlouvat a chápat je.......to se jistě nestane.:-/

bez brýlí 21.6.2006 9:08

Michale to co píšete je ok, ale

nebýt přepočtu bylo by to dnes 103 : 97. Přepočet který vyvolal VK způsobil, že je to 100 : 100 přesto, že na pravé straně je o 200.000 hlasů více. Vy mi odpovídáte na něco jiného. ;-)

kapitán 21.6.2006 9:13

Re: Michale to co píšete je ok, ale

Václavu Klausovi 100 : 100

evidentně nevadí, nevadí ani Topolánkovi, ani ODS, ani ČSSD ani ........................

Tak proč vadí V Á M.

bez brýlí 21.6.2006 9:18

Re: Re: Michale to co píšete je ok, ale

Jestli to někomu nevadí, tak je to ČSSD. O těch dalších bych si to napsat netroufl. Zvláště hlavní viník VK by to opravdu ale opravdu nemohl přiznat. Mně hold občas vadí i to co nevadí těm které uvádíte. ;-P

kapitán 21.6.2006 9:20

Re: Re: Re: Michale to co píšete je ok, ale

Vadit Vám to sice může,

ale řešit rébus 100 : 100 nebylo určeno Vám.

Pavla B. 21.6.2006 9:22

Re: Michale to co píšete je ok, ale

No jo, už jste to tady psal několikrát a máte pravdu. Klaus to ví taky a jistě si rve zbytky vlasů. Ale oběsit se kvůli tomu snad nemusí, nebo měl by?

Zajíček8 21.6.2006 10:18

Re: Michale to co píšete je ok, ale

To, co navrhl VK by bylo 103:97, ale ze zákona Úsravní soud odstranil na žádost Václava Havla ty paragrafy, které to zaručovyla. Vyhledejte si úplné info ke změně volebního zákona - schválený zákon a zákon po úpravách ÚS.

Hrozd 21.6.2006 9:06

Voliči své řekli jasně ....

přejí si dohodu dvou největších stran. Přejí si rozumné reformy. Nepřejí si tudíž levé ani pravé extrémy.

Jediným odpovědným řešením by tudíž byla velká koalice. Tak by to řešili v "dospělé" demokratické společnosti (viz. např. Německo). To považuji i já za nejkorektnější řešení.

Andy 21.6.2006 9:09

Re: Voliči své řekli jasně ....

nikoliv. Část voličů chce levé extrémy, část chce pravé extrémy.  Velká část voličů peče na všechny a čeká, na koho bude moci nadávat. A malá část chce lavírovat.

Pavla B. 21.6.2006 9:09

Re: Voliči své řekli jasně ....

Nemáte pravdu. Jedině v tom, že si voliči nepřejí levé ani pravé extrémy a přejí si rozumné reformy.

V rámci koaličních dohod už byla ODS dost donucena ustoupit ze svých různých poněkud divočejších úmyslů, takže přání většiny voličů by koalice mohla splnit.

kapitán 21.6.2006 9:10

Re: Voliči své řekli jasně ....

Ani jeden volič toto neřekl - nefantazírujte.

K obroušení pravicových extrémů stačí ODS sama.

Jirka 21.6.2006 9:12

Re: Voliči své řekli jasně ....

no to nevím, nikdo přeci nevvolil tak že si volič soc dem vzal za ruku voliče ods a naopak. Tak to přeci není. Rozdělení společnosti je už takové jako to psal včera aston. To není chyby voličů, Ti jsou v pohodě. Teď jde jen o to aby politici udělali to za co jsou placeni. Je lepší jestli má odpovědnost pouze jedna část pol. spektra. Velká koalice je ta nejhorší možnost.

bez brýlí 21.6.2006 9:13

Re: Voliči své řekli jasně ....

A při tom "správném" většinovém volebním systému by již příště  voliči nic jiného než dvě strany ani nechtěli že ? ;-)  Naštěstí "dohodu dvou největších stran" naprostá většina dnes nechce.

Psí vrah Čumil 21.6.2006 8:57

Propánajána, pane autore,

vím, že je těžké komentovat dění, které se tč. neděje, ale přece jen výkony typu nebude-li pršet, nezmoknem...?

kapitán 21.6.2006 9:04

Re: Propánajána, pane autore,

Vás je TAKÉ těžké komentovat :-)

Andy 21.6.2006 9:05

Re: Re: Propánajána, pane autore,

:-D

Psí vrah Čumil 21.6.2006 9:11

Re: Re: Propánajána, pane autore,

Milej kapitáne, já se tím taky neživím...;-D

Em 21.6.2006 9:18

Re: Re: Re: Propánajána, pane autore,

R^;-D

kapitán 21.6.2006 9:18

Re: Re: Re: Propánajána, pane autore,

Takže nějakej komentář jsme pro autora společně zplodili - snad se UŽIVÍ.

Andy 21.6.2006 9:20

Re: Re: Re: Re: Propánajána, pane autore,

jesti má podíl z reklamy, tak určitě. Vaše "klikni.cz" vám děkuje:-D