3.7.2024 | Svátek má Radomír


Diskuse k článku

Limitovaná logika

Jako vítězná poražená strana vystupuje sociální demokracie i v závěru první fáze jednání o nové vládě. Lubomír Zaorálek vystupil po úterním zasedání poslaneckého klubu věcně a sebevědomě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Pazúr 21.6.2006 10:21

Re: no, když Vízku kopírujete z jiných hospod svoje příspěvky, tak si dovolím

no Bubíku, jistý Klaus kdysi ze 102 pravicových mandátů udělal 63, a ještě nechal vládnout Zemana se 74 mandáty :-P a teď je prezident ;-D

NoName 21.6.2006 9:58

Teda,

Islámem silně ovlivněná turecká vláda zakázala vysílat kreslený film Medvídek Pú ve státní televizi TRT. Důvodem je to, že se ve filmu často vyskytuje Prasátko, věrný kamarád slavného medvěda. Muslimové považují prasata za nečistá zvířata.

Už aby ti Turci v EU byli :-/ Doufám, že aspoň krteček, velký pes a dva malí psi, jako i dva králíci budou v Turecku OK ...

Pavla B. 21.6.2006 10:01

Re: Teda,

Psi jsou pro muslimy také nečistá zvířata a mezi nejhorší nadávky v arabštině (jak v turečtině nevím) patří různé výrazy související s fyziologickými funkcemi (páření, vyměšování) u psů.

NoName 21.6.2006 10:04

Re: Re: Teda,

Tak snad projde aspoň Rákosníček s Křemílkem a snad Bubílková ..;-D

Pavla B. 21.6.2006 10:06

Re: Re: Re: Teda,

Bubílková když si dá nějakej hadr přes obličej tak jo:-D

kapitán 21.6.2006 10:03

Re: Teda,

Vy nerad vepřoknedlozelo ?

............. a pivo ??

a mít čtyři TCHYNĚ je na mašli !!!

Jirka 21.6.2006 9:53

pro .... ( toho s těmi tečkami )

jak se vůbec odvažujete mne nazvat lhářem ? Co si to dovolujete...Proto, že mám na bolševiky vyhraněný názor po tom všem co pro naši rodinu " udělali " a proto , že mám stejný názor na Paroubka a jeho klan Proto , že si myslím že se zlu prostě nemá ustupovat.....Pokud si myslíte že je to špatné , tak je to Vaše právo, o tom je ta svoboda, ale jsem rád , že s takovými jako jste Vy nemusím sdílet stát a Vaše názory neovlivňují můj život. A abyste nebyl zklamán , protože Váš postoj je v zemi kde žiju zcela marginální a neznám nikoho kdo by byl jeho nositelem. A jsem velmi rád , že to tak je. Svoje děti vedu k témůž jako jsem byl veden Já.....je to taková tradice.

Béda, medvěd podtatranský 21.6.2006 9:55

Re: pro .... ( toho s těmi tečkami )

Mám jen jeden dotaz - jaký názor máte na Topolánka a jeho klan.

www racek 21.6.2006 9:57

Re: Re: pro .... ( toho s těmi tečkami )

jistě výhradně pozitivní. vždyť byl k tomu veden, ne?

Jirka 21.6.2006 10:01

Re: Re: Re: pro .... ( toho s těmi tečkami )

nemám, výchova ke svobodě a liberalismu není totéž co výchova k " milování jedné strany"

www racek 21.6.2006 10:08

Re: Re: Re: Re: pro .... ( toho s těmi tečkami )

no, výchova k nenávisti je přece jen něco jiného než výchova ke svobodě a liberalismu. konečně, liberalismus a svoboda neomezuje práva jiných.

o pravicovosti ods nepochybuji, neb pravicová není. je to jen smečka oportunistů spojená za účelem převzetí moci a schopná se spojit s kýmkoliv ...

Jirka 21.6.2006 10:12

Re: Re: Re: Re: Re: pro .... ( toho s těmi tečkami )

to přece říkám i já , o tom přeci není sporu.  Já nemám problém s nikým kdo má jiný názor..... a ctím ho. Jen mě nesmí zasahovat do mých práv.....jako cestovat, pracovat, studovat, něco si vydělat a užít si to ....... a nesmí mne proto , že mám jiný názor nazývat lhářem - s tím problém

kapitán 21.6.2006 9:57

Re: Re: pro .... ( toho s těmi tečkami )

Ač netázán na otázku odpovím :

Topolánek pracuje dobře.

www racek 21.6.2006 10:02

Re: Re: Re: pro .... ( toho s těmi tečkami )

topolánek pracoval vždy dobře. třeba ve VAE. příteli, je to jen velice povrchní tlachal, nic víc. v parlamentu, prosím. ale jako předseda vlády bude zdrojem posměchu.

pf 21.6.2006 10:10

dobre pro CSSD

brzy bude nejspolehlivejsim zastancem jejiho programu

www racek 21.6.2006 10:11

Re: dobre pro CSSD

asi tak.

Jirka 21.6.2006 10:00

Re: Re: pro .... ( toho s těmi tečkami )

nezklamu Vás mám na ně stejný názor jako jsem měl vždy , ODS není moc pravicová strana jak by si někdo přál, ale spíše středová a to se mi moc nelíbí, a pokud si myslíte že mám rád tlustého tak Vám také nezklamu....nemám.  To je jako s těmi komunisty. Všude se ale najdou lide slušní a méně slušní ., v kterékoli straně... vyjma komunistů.

gerontusinza 21.6.2006 10:12

Nežijete náhodou v Moskvě?Re: Re: Re: pro .... ( toho s těmi tečkami )

Pak bych pochopil ten váš mindrák vůči těm dnešním z KSČM.  A hlavně co takhle dělení na slušný člověk (pracuje, neškodí, ale nenechá se ani odrat od šizuňků které zákony chrání)  a neslušný člověk (zloděj, lhář, vyžírka, šizuňk atd.)

Jirka 21.6.2006 10:17

Re: Nežijete náhodou v Moskvě?Re: Re: Re: pro .... ( toho s těmi tečkami )

já nemám mindrák z komunistů a bolševiků a nežiju v Moskvě......I když je teď Moskva opravdu výstavní město. A moje reakce na bolševiky je vyprovokována akcí , která byla 40 let proti mým příbuzným, proti našemu majetku napřena.......tož tak. Proč bych měl mít rád vraha svého dědečka, toho kdo nám ukradl všechno co jsme měli a kdo nedovolil cestovat kam jsme chtěli, a neposlední řadě i odepřel svobodu studovat tam kde bych chtěl.:-/

gerontusinza 21.6.2006 10:28

Ano souhlasím a proto vyhlašuji boj všem Sudeťákům, protože mého pradědečka Re: Re: Nežijete náhodou v Moskvě?Re: Re: Re: pro .... ( toho s těmi tečkami )

nechali popravit za heidrichiády. A zastřelím každého Němce který překročí hranice republiky, protože je to jejich potomek a hlásí se k nim. To že to jsou jiní Sudeťáci mě absolutně nezajímá. VZHŮRU K POMSTĚ. JSEM PRO. Ano, skutečně konstruktivní pohled. Likvidovat všechny Frantíky, protože nás okupovali za Napoleona, Prusy co napadli Rakousko-Uhersko, atd, atd.

Jirka 21.6.2006 10:31

Re: Ano souhlasím a proto vyhlašuji boj všem Sudeťákům, protože mého pradědečka Re: Re: Nežijete náhodou v Moskvě?Re: Re: Re: pro .... ( toho s těmi tečkami )

ale to je omyl, já nikoho nestřílím , nemučím a nezavírám. Jen s nimi nemluvím a nevnímám a nesdílím jejich názory na společnost , život..... proč bych měl    násilí není dobré pro nikoho

kapitán 21.6.2006 9:56

Re: pro .... ( toho s těmi tečkami )

SOUHLAS,

ale takové lidi jako Vy potřebujem tady ne VENKU :-)

terra 21.6.2006 13:18

Kapitáne, potřebujeme

ale nemůžeme jim to udělat:-(. Jim je líp tam, kde jsou - a tohle je náš boj. Nestěžuju si. Konstatuju.

Rik 21.6.2006 9:51

Jaký kompromis?

Voliči pravice jsou převážně lidé, kteří jsou schopni postarat se sami o sebe, tudíž nepožadují sociální podpory, státní jistoty a poručníkování. Dalo by se říci, že státní rozpočet spíše plní, než vyčerpávají. Voliči levice jsou převážně lidé závislí na svém zaměstnavateli, méně vzdělaní a méně soběstační (bez urážky). Mají rádi sociální jistoty a ty stojí peníze. Dalo by se říci, že státní rozpočet spíše vyčerpávají, než plní. Problém vězí v tom, že kasa je společná a kompromis tudíž velmi složitý. Voliči údajně vyslali vzkaz, aby se levice s pravicí dohodla. Nestojí prý o extrémy. Pokud na ulici potkám člověka (možná sociálně slabého), který mi rozkáže vydat moji peněženku, zachovám se většinou extrémně. Buď peněženku odevzdám, nebo ne. Tohle totiž není o solidaritě, solidarita se nedá vynutit silou. Jaký kompromis mne má uspokojit? To, že vytáhnu z peněženky půlku, nebo dvě třetiny? Jaký kompromis mohou udělat skupiny, z nichž jedna věří, že všechno je všech a druhá, že každý má právo na svůj majetek? Pouze dohodu bez morálního základu – tedy obyčejný handl, který znechutí všechny a společnost ještě více polarizuje.

kapitán 21.6.2006 9:54

Re: Jaký kompromis?

Ale oni se NEpotřebují dohodnout, jen se ty dvě skupiny vzájemně drží v šachu a snaží se MAXIMALIZOVAT své zisky podle svého zaměření.

Pavla B. 21.6.2006 9:57

Re: Jaký kompromis?

Závislí na svém zaměstnavateli - a je-li tímto zaměstnavatelem instituce financovaná ze státního rozpočtu tedy i závislí na státu - je i řada vysoce kvalifikovaných zaměstnanců. JInak souhlas.

Béda, medvěd podtatranský 21.6.2006 9:57

Re: Jaký kompromis?

"Voliči pravice jsou převážně lidé..." - to je pustá demagogie, vážený.

www racek 21.6.2006 10:01

Re: Jaký kompromis?

plácáš klišé, riku.  nevěř tomu. za každou z těchto stran stojí jisté zájmové skupiny a na nějaký lidi oni kašlou. však to předvedl gross a svého času i klaus (více kožených...he he he) a ty si fakt myslíš, že půlka lidí co volí socany jsou flákači? to je ale opravdu urážka ... těch lidí. mimochodem, pokud myslíš cikány, tak ti k volbám skoro nechodí.

bez urážky, většina nejvzdělanějších lidí, vědců  a umělců je jednoznačně levicová.

Pavla B. 21.6.2006 10:05

Re: Re: Jaký kompromis?

Většina nejvzdělanějších lidí je skutečně levicová a při pohledu na naše levicove strany si musejí zoufat. Proto často volí tzv. pravicové strany, ačkoliv přitom si taky zoufají, o něco míň ale.

terra 21.6.2006 13:12

Re: Re: Re: Jaký kompromis?

Paní Pavlo, fakt? Možná žijeme někde jinde, nebo by Vám bylo moje vzdělání prostě málo. Ale kolem mne je je daleko víc pravicověji zaměřených lidí, kteří vědí, že na své pocity solidarity (ne, že by je neměli) musí napřed někde, nějak... VYDĚLAT. A že se jim to nepovede, budou-li přispívat na telefonovné, pastelkovné a jiné - ovné těm, kdo práci pokládají až za úplně ten krajní prostředek, jak přijít k penězům. To pomyšlení ty opravdu dobré spíš odrazuje.