17.5.2024 | Svátek má Aneta


Diskuse k článku

Likvidace nastupuje

Mráz přichází už ne z Kremlu, ale z Reichstagu v Berlíně. Němečtí zákonodárci chystají ekologickou daň, takže litr nafty bude dražší o 13 korun a levnější bude elektřina pro elektroauta. Jinak že se nepodaří do lidí ten nesmysl zvaný e-auto nabušit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Janyška 3.8.2019 8:44

Astone, neznaje kompozitivní teorii, jako vy a miliardy

jiných, lépe bych no nenapsal. Jen však připomínám, že já ji znám a že lidský svět je lidmni neřiditelný spontánní řád, jako vesmír, a že EU je už teď fakticky IV.říší německou a že německé nápady se budou šířit po Evropě. Jako za Hitlera... Dzp

R. John 3.8.2019 8:47

No konečně miliarde...

...sem myslel, že si na školení...nebo jezdíš na kárce a na osvětu kálíš... vnes trošku světla, do té tmářské diskuze...

P. Hofman 3.8.2019 8:43

Dnes zvolil Aston téma skvěle

Je vidět, že publikum, které si na Psu trpělivou prací vytvořil, zná velmi dobře. A pak že to tady prý nečte...

R. Langer 3.8.2019 8:50

Re: Dnes zvolil Aston téma skvěle

Tak hlavně že to máte přečtené vy... :-D

R. Tesařík 3.8.2019 8:50

Re: Dnes zvolil Aston téma skvěle

A co tomu říkáte vy?

P. Hofman 3.8.2019 9:21

Re: Dnes zvolil Aston téma skvěle

Už nerozumíte ani titulkům? No to jste dědulo dopad.

M. Moravcová 3.8.2019 10:01

Re: Dnes zvolil Aston téma skvěle

ano, vy tady máte místo vysezené čtyřiadvaceti hodinami denně, sedmi dny v týdnu a dvanácti měsíci v roce už spoustu let.

P. Hofman 3.8.2019 10:09

Re: Dnes zvolil Aston téma skvěle

Tak tak, a mám ho i pěkně zahřáté.

A celé dny čekám, až se tu objeví nějaký vzdělanec, třeba takový Janyška, Tesařík, Prokop nebo Moravcová, a beru notes a všechna ta moudra si zapisuji.

Možná, že než umřu, tak budu i tak chytrý jako oni.

M. Moravcová 3.8.2019 13:37

Re: Dnes zvolil Aston téma skvěle

no právě

M. Mikulec 3.8.2019 8:39

Levičáci

mají přece permanentní revoluci v krvi. Rozvrtat, co funguje, rozbít, co ještě drží pohromadě. Nemůžeme chvíli v klidu žít, levičáci to nedopustí. A jak jsou zoufale hloupí ve vytipování nepřítele.

J. Mikeska 3.8.2019 8:38

Emise CO2 a jak na nich vydělat

Někdo ze Svazu dovozců automobilů si dal práci s tím, aby v dokumentech IPCC (Mezinárodní panel pro změnu klimatu při OSN), vyhledal "oficiální" údaj, jakou měrou se lidstvo podílí na produkci CO2. Jak píše pan Neff, je to opravdu pod 10%, konkrétně 3,5%. Auta činí cca 1/3, tedy asi 1%: http://portal.sda-cia.cz/clanek.php?id=6204&v=m

Pokoušel jsem se tento údaj najít přímo u zdroje, ale oficiální "zprávy" této instituce neobsahují prakticky žádná konkrétní data, zato jsou zaplevelena (pravděpodobně úmyslně) žvásty tak imbecilními, že každého normálního člověka po půlhodině přestane bavit se v tom hrabat. Ukázka oficiálního překladu: http://amper.ped.muni.cz/gw/ipcc_cz/srex/srex_cz.pdf. Opravdu počteníčko. Mimochodem, sami "překladatelé" v úvodu píší, že překlad byl pořízen "s využitím služby translate.google.com", z čehož je evidentní, že se vůbec nepočítá s tím, že by se někdo pokoušel ty bláboly číst.

Závěr? Zcela evidentně nejde o žádnou "záchranu klimatu", ale o lobbistické aktivity velkých elektrotechnických firem, stejně jako tomu bylo před časem, kdy se jim podařilo prosadit zákaz žárovek a nahradit je cca 30x dražšími "úsporkami". A tohle svinstvo se pravděpodobně podaří také, neboť jsou za tím lidé nešítící se sebevětší špinavosti, jak je vidět na příkladu zneužití mentálně postižené dívenky k jejich kampani.

V. Kotas 3.8.2019 8:40

Re: Emise CO2 a jak na nich vydělat

1*

R. Langer 3.8.2019 8:50

Re: Emise CO2 a jak na nich vydělat

Přesně!

M. Prokop 3.8.2019 8:55

Re: Emise CO2 a jak na nich vydělat

Užitečné věci netřeba prosazovat, prosadí se samy. Vnucovat nutno drahé a nepohodlné.

Ku prospěchu jejich výrobců, nařizovatelů, přerozdělovatelů, dohližitelů ....

V. Kotas 3.8.2019 9:07

Re: Emise CO2 a jak na nich vydělat

A to vše politiky, kteří jsou na šnůrkách těch výše jmenovaných.

J. Ptáček 3.8.2019 9:09

Re: Emise CO2 a jak na nich vydělat

Žeby "velké elektrotechnické firmy" měly větší sílu než sedm největších "naftových sester". To se mi nechce zdát.

J. Mikeska 3.8.2019 9:31

Re: Emise CO2 a jak na nich vydělat

No, musíte se ještě zamyslet nad tím, z čeho se ta elektřina pro ty elektrické bratry naftových sester vyrobí. A co budou eurosoudruzi dělat s přebytečnou naftou, až ji zdraží skoro o polovinu a lidi přestanou používat a kupovat diesely. A třeba taky nad tím, proč se staví Nord Stream 2. Součást "protiruských sankcí" to asi nebude, že.....

Ale stresujete se zbytečně, soudruzi to mají móóóc dobře vymyšlené. S tím zdaněním nafty přišli už teď proto, aby, až se začnou zavírat jaderné a uhelné elektrárny a narazovat naftovými a plynovými, v tom nezačali nějací prokremelští trolové, jako jsem já, hledat nějaké souvislosti....A samozřejmě taky proto, aby to šílenství měli z čeho financovat, ze dne na den všichni Němci určitě své diesely nedají do šrotu, takže pár let budou tuhle prasárnu nedobrovolně platit, tak jako my řepku, fotovoltaiku nebo "Českou" televizi.

J. Kopis 3.8.2019 8:32

Hlavně, jakkoliv velké množství energie z fosilních paliv

Evropa ušetří/nespotřebuje, tak velké množství energie s radostí okamžitě spotřebuje Indie, nebo Čína. Takže výsledek pro objem emisí = 0, jen Evropu bude ovládat diktatura zelených mozků. A sázet stromy bezmozci nebudou a nebudou, jednak je to práce, je to nejefektivnější řešení problémů CO2 a zároveň by to vyřešilo i problémy se suchem, ale to je kontraproduktivní. To je hned vidět o co jim ve skutečnosti jde. Zelené šílenství je jen logický krok pokračování Lisabonské smlouvy.

V. Kotas 3.8.2019 8:35

Hlavně, jakkoliv velké množství energie z fosilních paliv

Tak jest.

I. Polák 3.8.2019 10:06

Re: Hlavně, jakkoliv velké množství energie z fosilních paliv

Včera v ČT klimatolog Pretel vyzýval k sázení stromů, ozelenění střech a fasád domů,jako k jediné cestě zmírnit vliv tepelného ostrova v Praze. Odezva veškerá žádná. Řeší se výstavba dalších předražených bytů na spekulace.

Jako příklad,když žádali sousedi o povolení postavit vysoký rondel vjezdu do garáží dal jsem souhlas pod podmínkou ozelenění. Skalník a břečťan ideálně pokryli stavbu a hle,jedna baba si po 10 letech vzpomněla, že stavba je kriticky ohrožena.Zeleň během hodiny zlikvidována a nyní se pěstují kytičky s potřebou hojného zalévání. A tak je to u nás bohužel se vším.

J. Vintr 3.8.2019 15:15

Re: Hlavně, jakkoliv velké množství energie z fosilních paliv

Kolikrát je potřeba opakovat, že CO2 není žádný problém. To, že CO2 otepluje planetu, je naprostá hovadina.

P. Zinga 3.8.2019 8:31

Pokrytectví či idiocie?

Dávat kupcům e-aut (kteří to asi jsou, dolních 10 milionů to nebude) dotace (z daní těch dolních) a jiné výhody s odůvodněním boje proti změně klimatu za situace, kdy pouhých 5% elektrické energie v Čechách pochází z "obnovitelných zdrojů" je prasárna.

Dnes básní v Právu ministr Brabec o "bezuhlíkovém" Česku...

I. Mertl 3.8.2019 8:27

Kdyby škodovka byla česká firma

bylo by jasno: Neff je akcionářem firmy. Ale jinak, proč by takyspisovatel sci-fi měl být tak zásadně proti elektromobilům? Zvláště když se jejich hromadného nasazení stejně jako většina jeho čtenářů nedočká. Že by nákaza germanofobií od přítele Vlka staršího?

V. Kotas 3.8.2019 8:33

Re: Kdyby škodovka byla česká firma

No, nějaké to % mohl ( měl ) stát ve škodovce mít.

J. Kopis 3.8.2019 8:34

Re: Kdyby škodovka byla česká firma

Elektromobil je hlavně ekonomický nesmysl! Alespoň pro dohlednou dobu 50 let.

V. Hájková 3.8.2019 8:41

Re: Kdyby škodovka byla česká firma

Navíc si myslím p. Mertl , že ten vývoj a změna bude ještě velký zápas mezi vodíkem a elektř. trvat min. celou generaci - ne-li déle!

Toho se my už nedožijeme - bohužel ! Už jste jel někdy alespoň v hybridu ? To je tedy lahoda!!!!

P. Kučera 3.8.2019 8:27

Německo a Rusko

Kdo z těch dvou je nebezpečnější?

Říká se, že Němci nikdy nedělají malé chyby a při pohledu z větší výšky je to pravda. Co se týče prosperity, tak Německo je nám pořád hodně vzdálené, v prosperitě mají na rozdíl od nás rezervu, tak si mohou z ideologických důvodů dovolit něco zdražovat. I ta věta "mohou dovolit" je mi proti srsti, naši soudruzi si stále "ve jménu lidu" něco zdražovali a něco zlevňovali a jejich plánování vysoké životní úrovně nás přivedlo do rozvojového světa. Čili vidím velice kriticky řízení ekonomiky shora a přerozdělování, protože "chytrý" mozek (plánovači) nejsou v jistých funkcích kompetentnější než "hloupá" játra. Víc - snaha řídit činnost jater mozkem vede spolehlivě ke kolapsu organismu - v tom má Aston pravdu. Takže ano, Němci začínají opět s další velkou chybou (atom, masová imigrace) a proto je nanejvýš žádoucí, aby je zbytek Evropy "léčil", dokud je čas. Bude mít ta EU ale bez V. Británie (která zase šílí zcela jinak) dost sil? To je ta otázka.

Jestliže Německo má v dějinách tragické výkyvy, z kterých se ale zase dokáže vzpamatovat, tak Rusko žije už staletí ve své stabilním způsobu myšlení a života. A sice s naším nekompatibilní. Německo je schopno sebereflexe, Rusko ve svém mesianismu nikoli.

Takže opakuji: lidé se bojí nedůležitých jevů, a sice o to usilovněji, oč víc pravé příčiny ignoruje. Jaké jsou současné původní příčiny současné (např. ekologické) krize, jsem tu už napsal. Jenže toto je stále tabu - takže vesele spějeme ke kolapsu. A pak, snad, k bolestivému a dlouhému znovuzrození.

Dobrý den.

P. Zinga 3.8.2019 8:37

Re: Německo a Rusko

Co sem, vole, pleteš Rusko? A jakou sebereflexi jsi u Němců zaznamenal? Lítají z rohu do rohu, ale furt to jsou Němci.

Am deutschen Wesen soll die Welt genesen!

V. Hájková 3.8.2019 8:42

Re: Německo a Rusko

TAK TO VOLE NEČTI :-)))))))))))))))))))))))))))

F. Šimek 3.8.2019 8:53

Re: Německo a Rusko

ČEST PRÁCI :-)))))))))))))))))))))))))))))