15.5.2024 | Svátek má Žofie


Diskuse k článku

Ještě k brexitu

Momentálně se neví, zdali se vláda Theresy May dočká večera, tudíž jakékoli mudrování má ještě menší smysl než kdykoli před tím. Využiju tedy aktuálního bezvětří, abych oponoval polemickému článku Petra Boudy „Co je a co není důsledek brexitu“ z víkendového vydání Psa. Autor zásadně nesouhlasí s mým krajně negativním pohledem na referenda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Zima 25.3.2019 9:46

Správně,

se Zemanem a kLausy ukáží Češi světu, kde visí to pověstné kladivo. Jenom jste opoměl to západní auto, barevnou TV, barák a pár maličkostí, včetně pořádné stravy. No a potom byste hrdě odmítl pracovat na Němce, co?

J. Schořík 25.3.2019 9:46

Re: Takže v USA Rusko nemanipulovalo.

Ten vyšetřovatel řekl, že se na té manipulaci nepodíleli vědomě republikáni ani Trump a jeho štáb. Jak jste z otho vydedukoval že k tém manipulaci nedošlo? Dejte odkaz prosím. Poslední zprávy co jsem četl, bylo že se Amíci včetně Trumpa shodují na tom, že Rusové ovlivnili..

J. Schwarz 25.3.2019 9:44

Re: Za Brexit nemohou Britové ani "Poláci"

S těmi "řemeslníky" měli britové smůlu v tom, že anglicky už v Evropě jakž takž mluví skoro všichni. Němci a Francouzi se chránili před přistěhovalectvím daleko víc, přestože jak němčina, tak francouzština spolu s nadutostí a nacionalismem obou "zakládajících národů" jsou samy o sobě dostatečnou ochranou domácích pracovníků.

J. Kombercová 25.3.2019 9:43

Re: Ať si nechají uříznout klitoris!.

Když mají ty ženské i podporu mužů... a navíc, ty uječené jsou holt víc slyšet.

V. Novák 25.3.2019 9:42

Re: Pokud Theresa May

Být druhá premiérka Spojeného Království? První by bylo lepší - ale ta Margaret ji předběhla, potvora...

Vystoupala na nejvyšší šprušli, na níž se může britský politik dostat. A k tomu, aby se dostala tak vysoko, musí mít dost "koulí" a mužské soutěživosti, že to může přehlušit vše ostatní včetně pudu sebezáchovy.

P. Zinga 25.3.2019 9:42

Takže v USA Rusko nemanipulovalo.

Zbývá Brexit a volby, ve kterých posílili "extrémní pravičáci a nacionalisté", čili náckové.

J. Anděl 25.3.2019 9:40

Re: Ať si nechají uříznout klitoris!.

Ano, nejsou všechny stejné.

Jak byste si ten "pořádek" představoval? Požadavek, aby všechny ženy nosily v islámu šátek, je právě takový pokus o udělání pořádku.

V. Novák 25.3.2019 9:39

Astonovy námitky proti referendům jsou nesmyslné,

resp. dají se v mnohem větší míře uplatnit proti hlasováním a volbám vůbec.

I přípravy na volby prbíhakjí v ovzduší vybičovanýcj emocí, a kdo se rozhoduje emotivně jednou, bude se stejně orzhodovat i jindy.

To, že otázka do referenda připuští odpovědi ANO/NE, ji dělá jednodušší, zatímco ve volbách se musí volič rozhodovat multikioteriálně a ještě s omezenou informací.

Výsledek referenda lze zvrátit, jak ukázalo irské i nizozemské referendum. To irské aspoň proběhlo opět referedem a s větší účastí - takže je lze považovat za více platné. V Nioizemí přehlasovali "neuvědomělý dav" "uvědomělí poslanci"...

P. Rajman 25.3.2019 9:38

Re: Já bych ty instalatéry vyhnal z ostrovů...

Jedni i druzí zůstanou jako guest workers na rozdíl od milých Zulukafrů. Takoví jsou ostrované Evropané.

R. John 25.3.2019 9:38

Co by v Mnichově za poláka instalatéra dali...

.... sestřenice ho měla objednaného čtvrt roku dopředu...s nejistým výsledkem termínu...to samé malíři pokojů ... žádná selanka na telefonu...ovšem pizerií je v jejím okolí asi dvacet...

J. Schwarz 25.3.2019 9:37

Re: Jestliže by o vstupu východňárů do EU

Škoda, že se rozšiřování EU neřešilo ve "starých zemích" referendy! Mně by naprosto stačil pád komunistů, zrušení "výjezdních doložek" a právo na pas pro všechny občany. Být v jednom spolku s nadutými Francouzi a šílenými Němci není žádná výhra!

D. Švik 25.3.2019 9:35

Re: Pokud Theresa May

Já bych to spíše tipoval na dobré doživotní místečko v Bruseli, pokud to povede tak, jak to vede... i když ani tu schozofrenii, nelze zcela vyloučit :-)

J. Schwarz 25.3.2019 9:33

Pokud Theresa May

brexit nesabotuje, co ji tedy vedlo, jako "remainistku", k tomu aby se podujala nevděčného úkolu vyvést Británii z EU? Schizofrenie?

J. Fridrich 25.3.2019 9:33

Re: KOMENTÁŘ z Novinek - " Bombardování Jugoslávie ukončilo

Trošku jste tu svou " přípravu odfláknul ".. Tak jen pro vás - v Srebrenici zavraždili Srbové- Vojska Republiky srbské pod vedením řezníka generála Mladiče spolu s paramilitantní jednotkou "Škorpioni", která byla pod kontrolou Ministerstva vnitra Srbska 8 373 mužů a chlapců.. Máte to přesně popsané v mém linku.

Myslíte, že se dá výkonnost Hashima Thaciho ve vraždění srovnat s výkonností Mladiče ?

V. Novák 25.3.2019 9:33

Re: Za Brexit nemohou Britové ani "Poláci"

Nebyl jste vy zásadním odpůrcem, referend?

Nebo Britům možno - azbukům (a Čechům) nemožno?

P. Zinga 25.3.2019 9:33

Re: Ještě k tomu referendu

Janyško, všechny volby můžou být pouhou manipulací.Jaký je rozdíl mezi tím, zvolit 20% politika, který to zku*ví a tím, zkur*it to sami?

M. Mikulec 25.3.2019 9:32

Každy občan UK

mohl volit brexit z jiného důvodu: někoho připravili Poláci o praci, někdo vidí nesmysl v Evropském soudu pro lidská práva, který znemožňuje Britům vyhostit dzihadisty, někdo zkratka vidí existenční neštěstí v tom, ze Británie přišla o rybolov. Je hloupost obviňovat vesnicany či nevzdelance. Každého to dvoustupňove vládnutí a podřízenosti Unii zasáhlo jinak.

P. Rajman 25.3.2019 9:32

Re: Za Brexit nemohou Britové ani "Poláci"

Dav je tenbnejvětší blb na světě. To si Prokope zapamatujte teď tady a jednou pro vždy. A dále, šovinista, to není nálepka, ale kdysi dokonce vznešené označení někoho, kdo upřednostňuje výhradně zájmy jediného "svého" národa nad zájmy ostatních.

D. Švik 25.3.2019 9:32

Re: Ať si nechají uříznout klitoris!.

Už zde byla vyřešena záhada toho borce, co byl chvíli raněný, chvíli mrtvý a nakonec vstal a z "natáčení" odešel ? :-)

R. John 25.3.2019 9:30

Já bych ty instalatéry vyhnal z ostrovů...

... nechal bych jen pasáky a jejich zaměstnankyně ... sem slyšel, že to jsou malé rodiné podniky... jinak "Welští střelci"... jsou střelci, ty se s tím nepářou... nejsou pro nějaké moderní novoty, když ... ale nic... navíc dává vlnu a nechodí si na pracák pro podporu...

P. Zinga 25.3.2019 9:28

Ať si nechají uříznout klitoris!.

Na Novém Zélandu se uskutečnila manifestace, vyjadřující účast muslimským obětem "pravicového teroru" a hlasatelka ČT radostně dodala, že mnoho nemuslimských účastnic mělo muslimský šátek.

Tím šátkem demonstrovaly naše zpovykané ženy pouze svou hloupost. Když tak cítí s islámu oddanými ženami, ať si nechají provést obřízku klitorisu. To patří také k muslimské ženě.

V muslimských zemích riskují ženy život při demonstracích proti povinnosti zahalovat vlasy a naše krávy jim podráží nohy.

Už mám těch uječených bab dost, jejich všude většina, i na akcích proti brexitu. O antiklamatických dívkách nemluvě.

Hergot, ženský, udělejte si pořádek, nejste všechny stejné.

P. Rajman 25.3.2019 9:26

Re: Za Brexit nemohou Britové ani "Poláci"

To říkáte Vy. Já říkám kdo tak rozhodl a proč.

J. Hejna 25.3.2019 9:25

Re: No, Bouda má pravdu a Mayová Brexit sabotovala,

Je vydět, šviku, že seš yntelygent.

P. Rajman 25.3.2019 9:25

Cameron, který to zpískal

možná až tak hloupý nebyl, potřeboval udržet svobodomyslné a divoké Skoty, ale o to hloupější jsou ti Češi a Slováci, co si myslí, že si udží Slovensko pod zprávou Česka nebo naopak.

M. Prokop 25.3.2019 9:25

Re: Referendum jako institut je v pořádku...

Se na vás "lepšolidi" pěkně sesypali.

M. Zima 25.3.2019 9:25

Jestliže by o vstupu východňárů do EU

rozhodlo referendum ve staré EU, byli by Češi ještě dnes tam, kam patří, mimo EU.

BTW : S tím Brexitem má pan Neff nějak "zataženo" (ostatně, jako patrně většina Čechů) a nechce český podíl na Brexitu přiznat.

M. Prokop 25.3.2019 9:23

Re: Ještě k tomu referendu

Trochu mi to připomíná podmínky k vycestování na Západ za bolševíka: Cestovateli musí být přes 80 a musí mít souhlas obou rodičů. :-P

D. Švik 25.3.2019 9:22

Janyška,

tak kde jsou ta referenda v pořádku? Jenom v dětském kolektivu, nebo v největších věcech osudu národa ? Začínám mít v tom zmatek. Že ty jsi ráno nechřestil šuplíkem ? :-)

S. Sidlichovsky 25.3.2019 9:22

Na obranuu Dave Camrona

Už se opakuji, ale dokud bude Dave Cameron nazývaný magorem, je to asi nutné. Z jednání v Bruselu se do Londýna vracel s téměř prázdnýma rukama (a to nic moc nežádal) a "grassroots" mu začali posílat legitimace konzervativců v poště a zdrhat do UKIPu: UKIP dostal ve volbách více než 3,8 mil hlasů. Ten proces by zcela jistě pokračoval. Proto referendum.

Na volbě "remainer" žádnou vinu nenese. V mezidobí od rezignace do volby nového šéfa: To Gove vrazil kudlu do zad Borisovi a následně remainers "vyrobili" hysterii z celkem nevinného výroku Andrey Leadsome o dětech, které ona má a May ne. A tak zbyl kandidát jediný. Od projevu v Lancaster už jenom ustupovala té EU aroganci, až spojila svůj politický osud s dohodou charakteru koloniální.

M. Prokop 25.3.2019 9:21

Re: Za Brexit nemohou Britové ani "Poláci"

A napadlo vás někdy, že nepřipustit hlasování o problému, který zajímá hodně lidí, nic neřeší?

Nálepka "šovinistů" taktéž nic neřeší, podobně jako v současnosti rozšířenější nálepka "populistů", případně "xenofobů".