26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

Je po bitvě

Bitva o ministra zdravotnictví skončila, Klaus vzkázal, že Davida Ratha bude ministrem jmenovat poté, co se Rath vzdal myšlenky, že může nadále sedět na dvou židlích. Byla to velice dobrá a věřme že užitečná lekce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
whocares 3.11.2005 17:07

Re: whocares, pekně prosím k čemu blahopřejete ?

Tak sorry, usuzuji z vašich a čumilových předchozích příspěvků, takže můj výklad zněl - bude hůř pro modroptactvo, a tudíž pro nás čumilovce lépe...
Šedovous 3.11.2005 17:20

Re: Re: whocares, pekně prosím k čemu blahopřejete ?

Je to z jiného konce, kdyby mělo být hůře pro Modrotlupu tak že bude mnohem lépe pro Rudotlupu, to mi teda fakt ale žádnou radost nedělá.
Čumil 3.11.2005 18:04

Re: Re: whocares, pekně prosím k čemu blahopřejete ?

Zcela vážně, pane: Na tom, jak bude mně, volby nic nezmění - ať už vyhraje kdokoli. Zatím jen konstatuji, že si pravice vede v poslední době kromobyčejně nešťastně.
Xaver X.X. 3.11.2005 16:44

Čumile, taky zdravím mimo vlákna,

ale zdá se, že z vláken už se nevyvlíkneme, ale na druhou stranu, proč ne, je to přehlednější...:-)
Čumil 3.11.2005 16:54

Re: Čumile, taky zdravím mimo vlákna,

A to já se zase přiznám bez mučení, Xavere - vlákna jsou to jediné, co mi v té nové verzi Psa bezezbytku sedí. Aspoň nemusím hledat po všech stránkách, koho jsem kde nasířil... :-) Ale demokratický hlas Psa vlákna zapovídá, tak jsem holt ten přestupník. No, ještě na něčem kutím, tak hezký večer, ale třeba se ještě objevím. Nevím. Značkuju to tady pokaždé, když mi dojdou ideje... :-))
Xaver X.,X. 3.11.2005 17:09

Ano, Čumil, značkovat, značkovat, značkovat,

tomu říkám jednota formy a obsahu na Psu...:-) Jinak písmenka by fakt mohla být větší, ať mačkám ctrl+ jak mačkám, ničeho se nečíní...
Čumil 3.11.2005 17:56

Re: Ano, Čumil, značkovat, značkovat, značkovat,

Xavere - praví se, že prý CTRL + kolečko. Mně to funguje. Ale to víte, mámť mrzký a zavrženíhodný Explorer...
Rpuť 3.11.2005 16:12

I.Nový - zachování statu quo zamená, že každému to, co má, určitě nezůstane a těch nezaměstnaných bude o něco víc!

Ivan Nový 3.11.2005 16:23

Rputi,

ano, ale na to mnozí příjdou až po volbách. Jenže ten pocit tu mezi lidmi je. A zajímavé je, že průzkumy v médiích vypadají, jako kdyby už volby byly za týden. Asi jsou už evropské zatykače na cestě.
Mysch 3.11.2005 16:03

hm panove,

ty kolotoce, co tu navrhujete, prenechte laskave stranym vasim rodnym.
mohlo by se totiz stat, ze se desigmer z vas zcvokne, a budete mit razeni podle abecedy, odprostredka, podle hodnoty, delky prispevku, ci jmena vykecavajiciho se.
toto by bylo nejzajimavejsi u vnuka vynalezce studeneho ohne, nebot ta akrobatika. to by byla lahudka, lepsi nez od lipperta.
Ivan Nový 3.11.2005 16:06

Myschi, to jo,

třeba by mohl do cookies uložit klauzuli ORDER, pro každého zvlášť :-)))
Mysch 3.11.2005 16:15

Re: Myschi, to jo,

ivane, to je preci drbarna, a zadna zasilkova sluzba.
ja nic objednavat nechci.
JJ 3.11.2005 15:55

Ivan Novy

Me ODS zdaleka nedokazala o svem programu presvedcit, neverim, ze nebude delat kotrmelce nejake nepodlozene experimenty. A to jsem ve spektru CR spise pravicove zalozen. Jediny duvod, proc doufam, ze ODS sestavi vladu (kdyz uz ne sama, tak s lidovci) je to, ze CSSD musi pryc z vlady, protoze jinak si dovoli absolutne cokoliv. A jednu diktaturu jsem jiz okrajove zazil, druhou nemusim.
 
 
Ivan Nový 3.11.2005 16:04

No, celkem souhlasím,

dnes je doba na zachování statu quo. Na socialistické nesmysly jsme si zvykli, na jejich lži také, ani tu ČT už neberem vážně, takže postačí, že věci zůstanou tak jak jsou. Život si půjde svými cestami. Každému zůstane, to co má a nezaměstnaní zůstanou nezaměstnanými.
Mysch 3.11.2005 16:19

Re: No, celkem souhlasím,

no fakt, ja ji taky moc vazne neberu. hlavne kdyz tam ukazujou pana professorisima, jak predstira, ze je edward benes..
Šumavák 3.11.2005 18:22

Re: Re: No, Myschi, alespoň že neukazujou

Stoiberrisima jak předstírá, že je(F.J.) Strauß a přitom strká hlavu do písku.**** "Man steigt nicht zwei Mal in dieselbe Isar, erst recht nicht, wenn man zwischendrin geistig schon im Wannsee badete." :-))***No, hlavně že papež mu rozumí.
zdeněk 3.11.2005 15:51

Podoba diskuse

S reklamou souhlasím, je nutné to z něčeho platit. Takto bych realisticky viděl diskusi na NP já.
 
Myslím že pak by byla diskuse i použitelná(k přečtení kompletně celé diskuse k odpovídajícícmu článku).
zdeněk 3.11.2005 15:48

Podoba diskuse

Navrhuji pro přehlednou diskusi zavést možnost "vše v jedné stránce" a "více stránek" jako na vebu D-Fnes. Myslím že by to byl kompromis mezi tím aby se to dalo číst a současnou programátorskou módou.
 
Mohli by jste to rovnou celé zavést jak to je na D-Fnes. je jen na přispívajících jestli vláknou použijí nebo ne.
 
Možnost seřadit podle času bez ohledu na vlákno je jen takové zbožné přání.
Šedovous 3.11.2005 15:39

Ano už je všechno ve starých kolejích, není nad psí jistoty.

Dnes jsem nasbíral: 1 kretén, 1 závistivé socialistické hovado.
Miluji tradice.
Fery 3.11.2005 15:42

Re: Ano už je všechno ve starých kolejích, není nad psí jistoty.

Cože...? Závistivé?  No to je ale nehorázná pomluva!
jonáš 3.11.2005 15:49

Kdepak pomluva

tenhle slovní základ už tady nějakej čas funguje čistě jako slovní vycpávka (vole vole) bez významového obsahu.
Andy 3.11.2005 16:52

Re: Kdepak pomluva

to si myslíš:))) bylo by to příliš pěkné
Čumil 3.11.2005 15:58

Re: Ano už je všechno ve starých kolejích, není nad psí jistoty.

Tak jim patří, SOCANE! :-))
Zdravím...
Béda 3.11.2005 15:15

Ivane Nový,

tvrdíte, že: " Nápad řadit podle prvního příspěvku vlákna je skvělý!". Takže si trochu protiřečíte, poněvadž když jsem to navrhoval já jako jeden z bodů možného vylepšení (řadit vzestupně dle hlavních příspěvků), tak jste to celé zavrhl. Nyní ovšem zase nejde řadit vzestupně bez vláken a tedy prohlédnout jen to, co za určitou dobu v diskusi přibylo. K tomu je potřeba projít celou diskusi, takže zobrazit celou diskusi na jedné stránce by už bylo jednodušší. Ovšem komu by se to chtělo pořád procházet. Ale buďme trpěliví, snahu k vylepšení je nutno ocenit.
Ivan Nový 3.11.2005 15:18

No, ano máte pravdu,

ale musíte uznat, že jsem je tak trochu podpíchl s tím aktuálně.cz. Jinak programovat web za pochodu a v časové tísni není žádný med.
brouk 3.11.2005 15:22

Re: No, ano máte pravdu,

Ono prispivat na web,  kterej se programuje za pochodu , take neni zadnej med.
Ivan Nový 3.11.2005 15:25

brouku,

dnes to děláte z vděku pro pana Wagnera a paní Ruščákovou, Pagi, za takových 14 dní pro sebe :-)))
Béda 3.11.2005 15:34

Ivan Nový Včera jsem ještě navrhoval,

že by bylo možno při reakcích automaticky dodat při reakci autora příspěvku, na který je reagováno /to by asi znamenalo přidat jedno pole/ před automaticky dodávaný nadpis příspěvku/. Tedy v tomto konrétním případě tak, jak to píši já u reakce na Vás. Tím by se zhodnotilo vzestupné řazení příspěvků bez vláken, které ovšem nyní neexistuje. 
Ivan Nový 3.11.2005 15:41

Proč ne,

zdá se, že ochota ke změnám tu je. Což je příjemné překvapení.
Béda 3.11.2005 15:49

Ivane Nový,

ochota je a jde to k lepšímu. Zdá se, že přínosem je i to jednostupňové řazení reakcí, protože to samo o sobě by mělo diskutující donutit k oslovení toho, na koho je reagováno.